Mindennél súlyosabb tiprás van, amióta a Hangyász megérkezett az OMG és Lajcsi kezei közé. Mivel bő három hét van hátra a hivatalos debütálásig, és az érdemi összeszerelés el sem kezdődött, Lajos éjszakába nyúló munkanapokon át szabja, alakítja és fényezi az új héjat.
A legnagyobb kaland az első sárvédő és a kötény átalakítása. A sárvédő formája jó, de lényegesen feljebb kell sliccelni rajta a kerékívet a kiigazított hasmagasság miatt. A kötényt viszont alapjaiban szabta újra Lajcsi.
Egyrészt mélyebbre kellett engednünk egy kisarasznyival, hogy az aljához igazított splitter pontosan fusson a 80 mm-en húzódó sík padlóval. Másrészt az így megnövekedett optikai homlokfelületet pár apró változtatással elcsaltuk: visszatettük a korábban kihagyott gyári indexet, és alá beköltözött egy kerek légbeömlő, amelyről a fékekre vezetjük a levegőt. Klasszul alakul.
Mindeközben én cukrászati mérlegen adagoltam a gyantát és komikus szélmalomharcot vívtam az üveg- és szén-aramid (felvágósoknak: karbon-kevlár) szövet kiszabásával. Ezekből készült a sík padlóburkolat és a hátsó diffúzor.
Ahogy a múlt héten utaltam rá, a Hangyász nem tartalmaz karbont sehol, ahol nincs rá szükség. A papírpénz fűtőértéke olyan elenyészően alacsony, még a briketthez képest is, hogy nem éri meg ilyen hülyeségekre eltüzelni. A karbon - ahol megvan hozzá a megfelelő szakértelem, és a csini kis autokláv, készre sütni - csodás anyag. Azonban nekem pazarul megfelel az üvegszövet, rendes gyantával.
Így aztán a padló és a diffúzor 3 alsó réteg üvegszövet, 3 mm maganyag és 3 felső réteg üvegszövet szendvicséből lett, kézzel laminálva a kertben, acéllemezen. Nem gondolom, hogy Horacio Pagani vagy Adrian Newey sok újat tanult volna tőlünk, de a végeredmény egyelőre vállalhatónak tűnik.
A karbon-kevlár szövet az olajteknő alá került, két rétegben, a szendvics aljára. Ez van arra, hogy megmentse a kartert egy gonoszul magas rázókőtől. Ha valaha látod, az azt jelenti, hogy felborultam, szóval maradjon inkább az én titkom. Irigykedni nem érdemes miatta, egy folyóméter kevlárszövet 3-4000 forint, és itt épp 1 nm van, szóval két nagyburis BigMac menüből bőven kijön.
A kötény alatti splittert első körben nagy sűrűségű polietilénlemezből (HDPE) készítettük el. Ennek előnye, hogy viszonylag lágy, ezért ütésre, odaérésre nem reped és törik, hanem hajlik és kopik. Ezek egyben a hátrányai is, egy érdemi leszorítóerőt termelő elemnek nem tesz jót, ha a saját súlya alatt is hajlamos finoman lefittyedni. Ráadásul nehéz.
Eredetileg azzal kísérleteztem, hogy belaminálom pár réteg üveg üveg közé, ezt is ki is posztoltam lelkesen a facebookra, és nagyon faszán alaktartóvá tette. De sajnos a PE ledobja a gyantát, hiába csiszoltuk meg, egyszerűen elválik egy idő után. Szóval ez a HDPE megmarad a gyakorlásra, alacsony sebességű tesztekre, driftre, és készítünk egy másikat aramid-maganyag-üveg kombóból, ami majd jó lesz gyorsan menni is.
Mára ennyi, de írjátok fel, hogy adós vagyok a padló alatti (általában teljesen félreértett) aerodinamika felületes és elnagyolt, szórakoztató tévedésekkel tűzdelt ismertetésével. Egyelőre annyit árulnék csak el, hogy a minap többször is meg kellett nyomnom a cosinus gombot a számológépen, és olyan kurva menő volt, hogy azonnal szemüveg nőtt tőle az orromra.
dzolee 2012.08.07. 01:08:52
dzolee 2012.08.07. 01:12:39
dzolee 2012.08.07. 01:15:27
Flankerr 2012.08.07. 06:27:07
sirchimboak555 2012.08.07. 07:07:30
Nem tudom, hogy ez hány réteg, de használódik: fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/s720x720/551181_470242012991387_1331417647_n.jpg
1kutya 2012.08.07. 07:11:46
protézisesh 2012.08.07. 08:32:33
forums.nicoclub.com/my-front-lip-made-from-wood-t441764-60.html
LAPoska 2012.08.07. 08:47:19
Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2012.08.07. 08:55:15
ub3r 2012.08.07. 09:15:39
visszakettopadlogaz (törölt) 2012.08.07. 09:48:10
mmjr 2012.08.07. 09:58:30
R!ch!3 2012.08.07. 10:09:34
Adamfark 2012.08.07. 10:21:50
Ha ennyire le lesz burkolva az alja, és oldalt nem lesz kopoltyú, akkor merre fog távozni a forró levegő a motortérből?
Mert elöl nagy a beömlő, viszont a szélvédő előtti rácsos szellőző aránytalanul kicsinek tűnik. Csak a hűtés miatt kérdezem.
Tiltott Lally 2012.08.07. 10:27:02
Aeolian 2012.08.07. 10:34:12
1127ccm 2012.08.07. 10:39:37
Ha az én kocsim teljes padlólemeze be van burkolva akkor én is versenyautóval járok a teszkóba? Ejj de király, eddíg bele se gondoltam
ZYLO 2012.08.07. 10:45:59
Talán sikerül belepakolni a cuccot három hét alatt, de valószínüleg lesz egy-két gyerekbetegsége a konstrukciónak, ezek kijavítására is kellene hagyni időt.
De szép lesz, az látszik.
SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2012.08.07. 10:57:18
Zoli742 2012.08.07. 11:17:46
Ne vedd trollkodásnak, de nem lett volna egyszerűbb venned egyet?
bringatrailer.com/2012/07/31/bat-exclusive-1971-datsun-240z-race-car/
Tudom más az élmény, ha magad építed, de így azért csak gyorsabb és egyszerűbb lett volna.
Luxusmoszkvicsslusszkulcs 2012.08.07. 11:22:25
Rave_Ace 2012.08.07. 11:28:00
KevinMulder 2012.08.07. 11:31:17
Q-match 2012.08.07. 11:57:21
...de kérem: ezzel az álságosan őszintétlen "tudomány-fikázással" nem tessék már valami rosszul felfogott ál-bajtársiasságból összekacsintani a homályzónával.
Nem olyan nagy szégyen az, ha valaki ért valamihez....legfeljebb csak megélni nehéz belőle.
HorsePower 2012.08.07. 12:14:49
Boldog további 22 napot! Egy kérdésem azért lenne: Mit fogsz csinálni a 22 plusz egyedik napon? Van már új projekt kilátásban, ahol lehet használni a trigonometriát?
hofi601 2012.08.07. 12:25:31
Leadfoot 2012.08.07. 12:47:14
Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2012.08.07. 13:24:44
Persze, lehet rendelni pizzát, de vannak akik el akarják készíteni, legalább egyszer az életben, de úgy, rendesen, hogy baromi jó legyen... mégha néhány, elcseszett darab lesz is előtte.
Kiflitzsömlével 2012.08.07. 13:35:59
2-More 2012.08.07. 13:50:54
Nameg, nem elhanyagolandó ebben az esetben az, hogy az olajhőmérséklet jeladót mindenképp vagy a kiesztergált, bemenetezett olajleeresztő csavarba érdemes rakni, ennek hátránya hogy bukod a mágneses reszelékszedőt, vagy leszedni a teknőt, kifúrni, és oda rakni. Miért? Mert a visszafolyó, következésképp elhasznált, azaz MELEG olaj hőmérsékletének pontos mérésére a karter az egyik legjobb pont, minta hogy a nyomás pontos mérésére a hengerfej(ek) környéke. Namost, ha leburkolod a kocsi alját, és karterpajzsot raksz fel, akkor az cool mert ájrodinamika, meg mekkora rajság már a sima alsótest, viszont igy nem fog kapni elég hűtést, menetszelet az olajteknő. Azaz lehet benne akármilyen olaj, pályán meg fogja kormolni az hétszentség, és minden gyors körre kell majd 3 levezető, pálya függvényében. Namost azt hadd ne mondjam, lehet hogy ez a csecse karbon-kevlár szövet négy ropi per négyzetméter, meg az edző, meg a munka, tehát sacc/kb egy 20as legalább, viszont ezzel máris megtermelted magadnak a másik, okosban is majd kilós kiadást. Egy sima olajszűrőszendvics legalább egy tizes, egy relocate kit egy 20as, egy termosztátos szendvics szintén 20 küvecs. Ami nem egy hülyeség, legalábbis, bár ha nem mész utcára akkor mindegy, de azért pályán is fura ha tepered a felvezetőköröket mert nem akar az istennek se bemelegedni a mocc. Egy ekkora motorhoz kell legalább két 10 soros kicsi, vagy egy méretesebb olajhűtő, ha gagyizni akar az ember akkor valami gyári taligájé, azt' vagy jó lesz vagy nem, ha meg komolyabban venni és/vagy arcolni akarja a emberfija, akkor egy Mocal vagy Setrab hűtő az hujjujjujj, csak összehasonlitásképpen, én a 7 soros kis Mocalt vettem igen nagy mákkal nagyon olcsón a bayről egy 20asért, vagy egy éve. Az hogy pl egy Aeroequip (ha jól irom) vagy más AN gyorscsatis csőszett, rozsdamentes-eloxált alukönyökös kisfaszom mennyi, azt megintcsak egy kisebb afrikai ország GDPjével lehet relációba állitani.
Szóval én erre a területre erősen odafigyelnék. És akkor még egy büdös szó se esett a váltóról, ami szintén nagyobb hőterhelést fog igy kapni, és a hátsó difiről, amiben ráadásul jó ha 1-1,5 liter olaj van a váltó-motor 3-4-5 literéhez képest, oda se árt egy hűtőradiátor, mert nem olcsó a csapágy se, nemhogy a bolygómű, a kihézagolás meg aztán igazi csemege egy egyszer már megfőzött diffinél.
És hiába locsolja az ember bele az akármilyen versenyolajakat, az se fogja birni a világ végéig, és szolid összehasonlitásképpen, kb literje annyi egy Motulnak, mint egy Castrolnak a 4, cserébe legalább nem birja 4x annyi ideig, még a 4x akkora terhelést se igen, de van hogy sokkal előbb eltakonyodik, már kilóméterre illetve ilyen esetben üzemórára értve, mint egy úgymond gagyibb másik. Röviden, amig birja, kurva jó, jobb mint a legtöbb, csak fele-harmada annyi ideig. Mert ugyi valamit valamiért.
Zoli742 2012.08.07. 13:56:24
És ebben az elcseszős sorban ez vajon hányadik lesz?
Az első, a sokadik, az utolsó, vagy már a tökéletes közeli végeredmény?
Uraim kezdhetjük megtenni a téteket.
protézisesh 2012.08.07. 14:06:58
Hát majd a Datsun felirat előtt lesz egy raj hűtő, amit telibever minden a pályán röpködő szemét. A diffihűtés megoldása érdekes lehet. Nem lesz fölötte kaszni, aztán az utastér felé szellőzhet?
@Kiflitzsömlével: az alu görbül, az ugyanolyan vastag üvegszál meg szerintem nem könnyebb a rétegelt lemeznél.
@Rave_Ace: hát az overhaulin'ban a fényező az utolsó nap délelőtt dolgozik, délután becsavarozzák a mechanikát, közben behányják az üléseket/kárpitokat, a tyúkbelek meg csak úgy benne teremnek, mire jön a delikvens. :)
SZPTRSZB 2012.08.07. 14:07:46
zöldi 2012.08.07. 14:08:01
2-More 2012.08.07. 14:15:26
Diffihűtésnek pl az AE86os szakik is szoktak hűtőradiátort berakni és szélirányba forditani. Én pl a saját vasamon azért nem erőködök ezzel, mert a váltómban van 4,5 liter olaj, a diffiben 1,9, alul nem szándékszom lelemezelni, igy aztán bizom benne hogy megbirgya, de azért körbejártam a témát rendesen anno.
9mmPara 2012.08.07. 14:19:14
1, az epoxigyanták között van olyan, amelyik PE-re is elfogadhatóan tapad.
2, alulra a kevlár jó, mert megdöbbentően kopásálló anyag. Emiatt persze speckó ollóval lehet csak normálisan szabni.
3, szénszálas kompozitok használata esetén nyomatékosan javallott figyelembe venni, hogy a szén elektromos vezető. Elektrokorrózió, kóbor amperek, ilyesmi.
Attila a HUN vezér 2012.08.07. 14:23:17
Nem ám csak viccelek, iszonyat nagy respekt előtted, hogy egy ilyen projektet végig viszel! GRAT!!
Én csak motort, futóművet, féket építek a vas alá de ez a kijárt út is tele van szívással hát még a tied, egy ilyen ember még ezt az országot is rendbe tudná tenni :)
KAROTTA for Prezident :))
és csak reménykedni tudok abban, hogy valamelyik pályanapon csatázunk egy jót!
Attila a HUN vezér
SZPTRSZB 2012.08.07. 14:30:05
the red punisher 2012.08.07. 14:42:28
2-More 2012.08.07. 14:44:26
Én pl ezért is tartózkodok a rozsdamentes csavartól, meg az alu-acél kapcsolatoktól, csodás dolgokra képesek együtt.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.07. 15:08:57
kamikazeee 2012.08.07. 15:24:42
Az olajhűtővel szerintem nem lesz gond, ugyanis azt Karotta mester tőlem "szerválta". (Korábbi ígéretemhez méltóan - követendő szponzori felajánlásként -, jelentős kedvezménnyel nyújtottám át neki egy japán Greddy (Trust) olajhűtőt.) Azzal nem lehet gond, hiszen japán és drága... :)
2-More 2012.08.07. 15:58:49
Szponzori kérdésben, én kicsit más irányelveket vallok, amibe nem mennék most bele, mindenesetre, egy mindenképp becsülendő dolog.
kamikazeee 2012.08.07. 16:08:28
Zoli742 2012.08.07. 16:35:38
Szia,
Ha ezt az elektrokorróziós rész kicsit kifejtenéd vagy magbízható linkeket adnál azt nagyon megköszönném. Éppen egy Alfa restaurálásban vagyok és nem szeretném ha pár év múlva helyenkén ementálira emlékeztetne. Ugye egy felújításnál vannak új csavarok, galvanizált alkatrészek, miegymás. Akár angolul is jöhet.
Előre is köszönöm.
9mmPara 2012.08.07. 17:20:39
- az elektromosan vezető anyagoknak van standardpotenciálja, amelyek között több voltnyi különbség is lehet;
- ha közös elektrolitikus környezetbe (belehajtasz egy tócsába, sós hóolvadék különösen jó) kerül két, eltérő standardpotenciálú anyag, akkor ott a potenciálkülönbség miatt áram fog folyni, ami elektrokorrózió által megeszi az (emlékeim szerint) alacsonyabb standardpotenciálú anyagot.
Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2012.08.07. 18:08:47
megott 2012.08.07. 18:29:11
visszakettopadlogaz (törölt) 2012.08.07. 18:39:26
Vezetekeles ? Ezen nem lesz vilagitas meg futott bor ules - motorvezerles ami kell meg .. Mi meg?
Suttora 2012.08.07. 19:32:46
Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2012.08.07. 22:03:15
Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2012.08.07. 22:04:56
Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2012.08.07. 22:05:54
Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2012.08.07. 22:09:00
Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2012.08.07. 22:09:39
Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2012.08.07. 22:09:45
Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2012.08.07. 22:11:40
Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2012.08.07. 22:12:31
Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2012.08.07. 22:15:12
Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2012.08.07. 22:26:43
Ami a hűtést illeti, a hatalmas homlokfelületi hűtőnyílás egy ménkű nagy vízhűtőt, egy igen tisztességes, termosztátos szendvicsadapteres Trust olajhűtőt (nagyon köszi a diszkontot, Kamikazeee) és egy szervóolajhűtőt táplál. A meleg levegő számára az első kerekek mögött két, összesen nagyjából az első nyílással megegyező méretű nyílás lesz, ahogy volt is. A difinek saját hűtője van, ennek a helyét még feltaláljuk a diffúzor végső pozíciójának ismeretében, de valószínűleg a diffúzor és a padló közötti senki földjén lesz, megfelelő légellátással. A váltóolajra nincs kész javaslatom önmagamnak se, még gondolkodom. De azt hiszem, a max 25 perces meneteket jó eséllyel kibírja, rendes kenőolajjal.
Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2012.08.07. 22:28:52
Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2012.08.07. 22:30:11
Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2012.08.08. 03:22:16
visszakettopadlogaz (törölt) 2012.08.08. 06:08:11
whale 2012.08.08. 20:27:30
Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2012.08.08. 21:33:21
... ... 2012.08.08. 21:36:41
SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2012.08.09. 21:21:24
(Egyébként meg szerintem szobadísznek sem utolsó)
Typoon 2012.08.09. 23:32:45
Nagyon türelmetlen vagyok, de tényleg! 2012.08.13. 21:51:48
nem kifogásokat akarok, hanem sok ezer karaktert,
szépen rendezetten, némi képpel, ahogy kell.
értem?
k0ri_4nder 2012.08.13. 21:52:58
RKr 2012.08.13. 22:37:50
egyedifenyezes.blog.hu/2012/08/12/hangyasz_erkezes_fenyezes
poa ogapo 2012.08.13. 23:58:33
poa ogapo 2012.08.13. 23:59:28
Nagyon türelmetlen vagyok, de tényleg! 2012.08.14. 05:18:41
poa ogapo 2012.08.14. 20:05:50
Nagyon türelmetlen vagyok, de tényleg! 2012.08.15. 05:34:05
Már kedd van és nincs hír!"
Én vitáznék ezen, így szerdán ...
LanciaBacci 2012.08.15. 10:41:49
- Ha például délután négykor érkezel majd, én már háromkor elkezdek örülni. Minél előrébb halad az idő, annál boldogabb leszek. Négykor már tele leszek izgalommal és aggodalommal; fölfedezem, milyen drága kincs a boldogság. De ha csak úgy, akármikor jössz, sosem fogom tudni, hány órára öltöztessem díszbe a szívemet... Szükség van bizonyos szertartásokra is.
(Antoine de Saint Exupéry: A kis herceg)
nick: 2012.08.15. 13:26:02
Nagyon türelmetlen vagyok, de tényleg! 2012.08.15. 21:02:39
protézisesh 2012.08.16. 15:25:45
Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2012.08.16. 17:43:13
Typoon 2012.08.16. 19:32:16
Remélem az utolsó pár nap történéseiről videó is lesz.
Addig is: HAJRÁ KAROTTA!!
tocibacsi 2012.08.16. 22:43:49
Typoon 2012.08.16. 23:44:38
Typoon 2012.08.16. 23:49:53
Tudom úgyis megcsináljátok.
poa ogapo 2012.08.17. 02:58:08
RKr 2012.08.18. 23:13:32
Typoon 2012.08.19. 12:54:36
Pas de probleme 2012.08.19. 20:29:22
De azert megkerdeznem: nem felsz, hogy szelcsatorna nelkul ekkora spoilereket, meg diffuzoros padlot fabrikalni nagyon konnyen mellemehet? Honnan lehettek biztosak benne, higy a szep sima padloval a gep nem fog csak ugy felszallni, a la CLK GTR?
Nagyon türelmetlen vagyok, de tényleg! 2012.08.20. 21:51:19
nick: 2012.08.21. 01:41:58
mivanmár? :-)
poa ogapo 2012.08.21. 06:34:29
Sopánka76 2012.08.22. 09:00:59
Tudunk valamit segíteni? ;)
fandrew 2012.08.22. 16:14:00
youtu.be/QTIrHBzTyks
Suttora 2012.08.22. 19:42:53
Egyébként csodás, nem is nagyon voltam magamnál azt hiszem...
protézisesh 2012.08.23. 09:51:31
freddy_m · http://feri.szikla.hu 2012.08.23. 10:09:20
whale 2012.08.23. 15:08:37
Nagyon türelmetlen vagyok, de tényleg! 2012.08.23. 20:17:49
de
Nem azért járok ide, mert kíváncsi vagyok arra, milyen szép lett az autó.
Arra sem vagyok kíváncsi, hogy milyen köridőt ment akármelyik ringen.
Ezekről sem és másról sem akarok látni videót.
A hangfelvételt pedig totál leszarom.
Olvasni szeretném, hogyan készül, mi történik, Karotta hogyan éli meg, meg ilyenek.
A kész autó pont nem érdekel, csak az út, ahogy eljut oda.
Typoon 2012.08.23. 22:20:59
Ricardó · http://www.autotemeto.blog.hu 2012.08.24. 10:05:13
RKr 2012.08.26. 00:22:18
tocibacsi 2012.08.26. 21:49:29
sga 2012.08.27. 17:21:05
Nagy a csönd :)
nawakusi 2012.08.27. 20:22:44
Nagyon türelmetlen vagyok, de tényleg! 2012.08.28. 03:50:08
DemiA 2012.08.28. 08:37:58
ODIV 2012.08.28. 09:27:39
KPali 2012.08.28. 10:32:01
www.youtube.com/watch?v=sxaMueDBcmY&feature=my_favorites&list=FL4jau2u7SebdxKRwCaYteNg
Az ausztrálok sem normálisak :)
Nagyon türelmetlen vagyok, de tényleg! 2012.08.28. 11:20:41
Nah, akkor emelje fel a kezét, akit érdekel, hogy elkészül-e időre a gép!
Azok is feltehetik, akik majd néhány újabb hónap után kíváncsiak lesznek arra, hogy milyen penge lett.
Hát ez az
protézisesh 2012.08.28. 11:46:25
Most, 2:00-t mutat a számláló és mit tesz isten (illetve hogy-hogynem elvtársak) nekem csütörtökön 11:15-től van egy bő fél órás elfoglaltságom Szigetszentmiklóson, ami innen Győrből nézve majdnem Budapest.
Magyarul: amikor a számláló 0:00:00:00-ra fordul, akkor én éppen Pest-Buda vonzáskörzetében leszek, kicsit ráérős üzemmódban. És nagyon szívesen alakítok egy - vagy több személyes olvasói/kommentelői bizottságot, hogy saját szememmel tudjam ellenőrizni a Hangyász megvalósulását, menetkészségét.
Ehhez mindössze egy pontos cím kellene (akár privátban is) az meg hab lenne a tortán, ha személyesen ott lennél...
Hm?
Poita not Peter! 2012.08.28. 12:01:13
atis123 2012.08.28. 13:03:05
junkiee 2012.08.28. 14:06:35
Pásztor János:
"Helló Gábor !
Mi van a versenyautó projekt folytatásával elvonási tüneteim vannak ."
Karotta Bazsó Gábor:
"Megrekedt. Sajnos kedvezőtlen fordulat állt be a folyamatban, hamarosan megírom, ha kitalálom, hogyan."
Szóval kétlem, hogy időre meglenne. :(
Töci 2012.08.28. 14:46:33
Remélem csak az derült ki, hogy a motor kuka és nem valami alapvető probléma merült fel.
Mondjuk azon sem lepődnék meg.
junkiee 2012.08.28. 15:39:46
Szóval Karotta, várjuk az új posztot, meg a fejleményeket!
dhrbikes 2012.08.28. 17:02:47
nawakusi 2012.08.28. 17:26:48
Nos ez a megfogalmazás elég sok mindent elbír :), akár úgy is megállná a helyét ha a csupasz váz három keréken elcsetteg két kört a ház körül :D
Nagyon türelmetlen vagyok, de tényleg! 2012.08.28. 21:24:40
1, kész lesz-e a kocsi időre
2, kész lesz-e valaha
3, működik-e valaha
4, milyen kedve van ettől az írónak
Ha elkészült volna, is lennének trollok. Én nem drukker vagyok, nem okoskodó, nem (nagyon) vagyok troll sem.
Az én szememben Nínó Karotta nem a 21. század autóversenyzője, konstruktőre, menágere, a UPC reklámbohüca, sőt, azt is pont leszrom, hogy ő a totalcar valamilyen vezetője.
Az én szememben Ninó Karotta újságíró. Felőlem készíthet videót, hangoskönyvet, riportot, reklámot, autót, de a lényeg, hogy írjon róla.
Sírjál, mérgelődj, lehetsz dühös, utálhatod a világot, de írj. Nem akarok befurakodni a magánéletedbe, egy centivel sem akarok beljebb kerülni, mint ameddig magad engedtél.
Csak írj.
nawakusi 2012.08.28. 22:05:02
Nem vagyok belsős, de mintha Karotta már nem mint újságíró tevékenykedne az indexnél, csak úgy mellékesen írkál még, mert sokan szeretik írásait,stílusát. Persze lehet, hogy ez nem így van :) mindenesetre abban nagy az egyetértés, hogy kell már egy cikk! ..És nem volt itt komoly trollkodás, csak ártatlan odaszurkálás.
jürgen baromartz 2012.08.28. 22:12:04
ez a felvetés nagyon is jogos, de azt be kell látni, hogy Karotta az újságíráson kívül még jó sok egyéb dologgal is foglalkozik, már ami a munkát illeti, plusz ugye család. de az kétségtelen, hogy az írás és a verbális, huszonhétszeresen összetett körmondat-fosás áll neki a legjobban.
poa ogapo 2012.11.13. 05:05:09