A Z-ről mindig is azt tartották, hogy egy szépséges, nyúlánk kupé. Nyúlánk, mint hosszúkás, és nyúlánk, mint "ezt az orrkialakítást a Jaguartól nyúlánk." Amikor annak idején egy Napló forgatás kedvéért az Újlipótvárosban kavirnyásztunk vele, Winkler végig azon ajvékolt, hogy lehetetlen jobbkezes utcákban közlekedni, mert mire belátna az ember, hogy elsőbbséget adhasson, már le is tépte az orrát egy gyanútlan Hummer. Erre a problémára kínálja az új Hetes BMW a madárszemkamerát, és náluk is csak 6 hengernek kell a hely hosszában.
Szóval a Z hosszú, viszonylag nagy GT-nek néz ki, és Csikós kolléga is azt írta róla, hogy állandóan birkózni kell vele, amit jellemzően nagy és nehéz autókkal kell csinálni. Persze - mivel neki tényleg van szeme hozzá - ő azt is észrevette, hogy a Z valójában kicsi "...olyan picike élőben. Az új tesztautók között elveszett a garázsban, többen kis híján ráléptek, annyira alacsony."
Mivel a Hangyász titkos projektje meglehetősen erősen befolyásolni fogja a méretét és a súlyát is, utána kellett végre néznem, mi az igazság a sémi orrú klasszikus és a ronda kis kockajapán összevetésében. Ez:
Ez volna hát a sokkoló igazság: a Datsun Z egy huncut kis manó a kolosszális Corollához képest. Ez részben megmagyarázza, hogy miért nem lehetett mellete versenyt nyerni 9 éven át Amerikában.
Sajnos most többet nem mondhatok, talán csak annyit, hogy egyszer majd fel fog ide kerülni újra ez a táblázat. Addig is jó éjszakát.
Wizardus86 2009.04.27. 07:56:53
Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2009.04.27. 08:53:45
Gondolom a táblázat újrafeltöltésével új adatok is lesznek, nemde? Kitalálom: a tengelytáv fog változni! :P
burgenlandi szmörf 2009.04.27. 09:04:02
Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2009.04.27. 09:25:47
scheerti · http://scheerti.blog.hu 2009.04.27. 09:36:17
A black top motor akkor 123 Le-s, ha egy henger nem megy:) Most látam egyet a neten, 1250 dollár, váltóval, ECU-val együtt. Durva.
Negrogo 2009.04.27. 09:40:16
DBandesz 2009.04.27. 09:49:29
Corollánál, hogy 1.6, sor4, 154LE (fékpad),
Datsunnál, hogy 2.6 sor6, 2Turbo, RB25DET - DETT: 300+ LE (fékpad)
Lowtyo 2009.04.27. 10:06:58
most, így a számokat látva sem tetszik a hacsikocsi és ugyanúgy ölni tudnék egy z-ért.
nemrég vezethettem streetsa capri-át. azzal is folyamatosan küzdeni kellett, de talán ez tetszett benne a legjobban.
merhogy ez amolyan férfias küzdelem.
biztos jókat lehet mókázni egy ae86-al (vagy celica-val :D), de ez a nagyorrú nekem annyira más világnak tűnik.
aztán lehet, hogy csak azért, mert eddig csak olvastam róluk...
Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2009.04.27. 11:23:06
Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2009.04.27. 14:14:44
kamikazeee 2009.04.27. 15:25:38
Ui.: Tomitsu is ismer. :)
Lord heckman 2009.04.27. 15:37:21
Már olyan sokszor, olyan sok helyen kérdeztem, dehát a remény hal meg utoljára:
- Miért lett vége a totalcarnak?
- Semmi esély nincs rá, hogy megint legyen? vagy valami hasonló?
DBandesz 2009.04.27. 15:59:20
streetsta · http://managertoys.hu/ 2009.04.28. 00:09:40
Ami az adatokat illeti: leesett az állam. Megdöbbentő. Hogy ez a Z milyen kicsi....
DBandesz 2009.04.30. 15:56:27
Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2009.04.30. 23:56:39
DBandesz 2009.05.01. 00:46:20
Ugyanez a helyzet mondjuk a Nissan Sunny - Almera - Almera II (talán) evolúcióban is. Dagadnak a kocsik. Nagy kár.
Gergow · http://gergow.wordpress.com/ 2009.05.13. 10:17:22
DBandesz 2009.05.26. 11:26:29
msi3 2009.06.08. 14:46:51
Süni25 · http://www.eakft.hu 2009.06.27. 22:37:13