A múlt héten órákon át tervezgettük az ülést, az oldalsó X-eket és a tető X megritkítását. Nincs könnyű dolgunk, nagyon szűk a hely odabent. Mivel nem akarok úgy járni, mint az egyszeri Countach-tulajdonos, akinek Marcello Gandini elfelejtett helyet tervezni a penge verdájában, így kissé aggodalmaskodva néztem a kardánalagút miatt balra szoruló pedálboxot, és a bukócső miatt jobbra tolódó önmagam, amint spirálba csavart gerincoszloppal próbálom uralni a vaduló Hangyászt.
Végül abban maradtunk, hogy megoldjuk, hogy a jármű hossztengelyével párhuzamosan ülhessek, lesz ami lesz. Ha ez azzal jár, hogy kénytelenek leszünk úgy vezetni a kipufogót, ahogy perverz álmaimban szeretném (de amiről itt még nem esett szó), hát akkor úgy. Mindezekben a kérdésekben a motor- és váltótartó bakok véglegesedésekor leszünk okosabbak, amikor kiderül, hogy a kövér VQ35 igazából mennyi helyet ad maga mellett, az ablakhoz én is odaférjek.
És akkor most a Dolgozzunk feleslegesen, égessünk pénzt hebehurgyán blokkunk következik. Mint ismeretes, a Hangyász kültakarója már egyszer kész volt a tavalyi OT-Expóra, csak aztán végül alacsonyabbra számolódott a futóműve 10 centivel, amitől soha többé nem fértek be alá a kerekei. Így aztán Lajcsi már egyszer sikerrel újraszobrászkodta a hátsó sárvédőt, most pedig lassan közeledik az a pillanat, hogy nekiállhat az elsőből a 2.0-nak. Itt annyival lesz izgalmasabb a helyzet, hogy úgy kéne megoldanunk, hogy beférjen alá a kétféle kerekem közül a szélesebbik is, de ne nézzen ki ostobán a keskenyebbikkel se. Ehhez kell a művészet.
A mai Hanygász hétfőt ezért lényegében rá is bízom, ezzel átadva a szót, kérem kattintani.
Megörültem, na lassan elkezdhetem a munkálatokat a Hangyászon! Korai volt az öröm, ahhoz, hogy én neki tudjak kezdeni,előbb a következő dolgoknak kell készen lenni:
- az ajtóknak a helyükre kell kerülni (ez az egy biztos és eredeti pont van a karosszérián ), ehhez kezdem hozzáigazítani az első sárvédőket.
- első futómű beszerelve fixen, ahogy állni fog
- az a felni kerüljön rá gumival amivel versenyezni fog (naná, hogy ebből kétféle van – karotta)
Ha ezek teljesülnek, akkor nekiállhatok az első sárvédőket felrakni, amiken, ahogy a fényképen is láthatjuk, lesz mit faragni.
1kutya 2012.05.29. 20:23:39
Suttora 2012.05.29. 21:05:48
atis123 2012.05.29. 21:18:42
vincent vega? 2012.05.29. 22:16:00
protézisesh 2012.05.29. 22:31:33
dzolee 2012.05.30. 00:05:06
Flankerr 2012.05.30. 00:05:06
rockseiaXLL · http://nemfasza.blog.hu/ 2012.05.30. 10:03:55
acélváz 2012.05.30. 10:08:44
Jól látom, hogy alul mindkét "X" merevítő fixen van behegesztve?!
Szerintem nem akarod megszivatni magad/szerelődet azzal, hogy egy váltó/kuplung cseréhez is komplett motor-váltó kiszerelés szükséges...!? Miért nem szerelhető legelább az egyik? Simán csavarozhatóra meg kell csinálni!
A nagyok is így csinálják:
www.eurotuner.com/news/eurp_0810_volkswagen_race_touareg_2/photo_02.html
A második-harmadik keresztartó is kiszedhető...!
Üdv:P
Szkotti 2012.05.30. 11:49:47
Nahát...
merida001 2012.05.31. 13:19:02
metalex 2012.05.31. 15:53:13
Fejben :-)
aFx 2012.06.02. 12:23:25
Nagyon türelmetlen vagyok, de tényleg! 2012.06.05. 04:56:08
Hooshee · http://hooshee.blog.hu 2012.06.05. 19:42:13
ODIV 2012.06.06. 09:20:18
jurisics 2012.06.06. 12:17:48
Medgar 2012.06.07. 10:37:28
Dandie (törölt) 2012.06.07. 11:14:07
fandrew 2012.06.07. 17:15:49
Hooshee · http://hooshee.blog.hu 2012.06.10. 09:02:29
fandrew 2012.06.10. 21:06:30
fandrew 2012.06.10. 21:20:31
A lábfűtéssel mi lesz? Leömlők még átszabás előtt?
pizo 2012.06.11. 08:19:36
Zoli
dhrbikes 2012.06.11. 13:17:05
SZEMRE ezek után tényleg kevés a cső a Datsunban.
Nagyon türelmetlen vagyok, de tényleg! 2012.06.11. 20:32:17
acélváz 2012.06.12. 07:27:29
Ha összehasonlítjuk egy széria kocsival, akkor már merevebb, és még a kardánalagút benne sincsen!
Szerintem nem lesz kész ha így halad, én "építettem" "versenyautót", de az hogy készen van a váz(ami még ugye messze nincs") az vajmi kevés, utánna kezdődik igazán az időigényes munka.
Karotta: Remélem nagyon a tökükre léptél, mert egy hét alatt megcsináltak kb 1 napi munkát! Ez nagyon kevés...!
Járj a nyakukra, amikor időd engedi!
velo · http://www.astra-coupe.hu 2012.06.12. 14:29:10
Most csőváz + üvegszál. Felfüggesztés, kerekek, belső tér, motor, váltó köszönőviszonyban sincs az eredetiével. Még az üvegei sem. Jó, ok, max a szélvédő meg az ajtó (talán) ami eredeti, de azt meg fillérekért lehetett volna bontózni... Rendszáma meg nyilván nem lesz. Vagy én nem értem ezt az egészet?
Amúgy nem rossz, én azt várom már, hogy készen legyen, az efféle projektek esetében azt az állapoto szeretem végignyálazni, amikor elejétől a végéig megvan és végigolvasható mondjuk 1-2 óra alatt. Az idegtépő várakozás meg maradjon meg a gazdájának, ha a végén már az élvezet is az övé :D