Áki Kovács
To: Bazsó Gábor
Subject: longtubeSzia!
Sikerült összeforgatni ezt a rettenetet. Stimmel a hossz, a keresztmetszet, elfér az aláfordított kerék, valamint a váz és a kormányoszlop is.
20 patentív és két nap ment rá, és még össze kell hegeszteni, mert csak pontozva van.
2012. október 26. 0:07 – Bazsó Gábor
Elnézést, hogy csak ilyen sokára válaszoltam, mostanáig a vécén ültem, ölemben a laptoppal, ezek előtt a képek előtt, és közben olyasmit csináltam, amit a magányos férfiak szoktak. Sokszor.
Áki Kovács
To: Bazsó Gábor
Subject: re: longtubeAkkor, ha jól értem, megüti az elvárt mércét, és nekiállhatok a túloldalinak...
2012. október 28. 22:23 – Bazsó Gábor
A saválló anakondák virtuózát kérdem, hogy tud-e küldeni pár fotót nekem maholnap a következő HH-hoz?
Áki Kovács
To: Bazsó GáborSzia!
A csőkígyóról készült képeket nem küldöm el újfent, pont ugyanúgy néz ki mint korábban... Pár napot csúszott a kipufogó-leömlők gyártása, mert egyszerűen kivásároltam a boltot a 48,3 mm-es patentívből.
Ettől függetlenül tudtam a haladni, felkerültek a segédberendezések: szervó, generátor, feszítő, és vezetőgörgő, illetve az indítómotor. Normál esetben ez nagyjából 15-20 perces művelet (alkatrészmosást ne számoljuk). Ezt sikerült 4 óra alatt úgy megoldani, hogy nem is végleges, tehát újra dolgozni kell velük. A feszítőkonzol görbe, a feszítőcsapágy szíjtárcsája görbe, a generátortartó görbe, generátor szíjtárcsa a változatosság kedvéért görbe... Sikerült annyira kiegyengetnem őket, hogy a motorindításban ne hátráltassanak, de nem maradhatnak így.
A generátor feszítő olyan közel van a vázhoz, hogy ki kell emelni a motort a helyéről, hogy fel lehessen szerelni. Az indítómotor nem fért el a váztól, másfél órát zúgott a flex, és tombolt a kalapács mire úgy elfér, hogy 1mm-re van a csőtől.
Azért vannak jó hírek is! A kipuffancs szép szimetrikusra sikerült.
Van már a Hangyásznak ablaktörlő motorja és mechanikája, elkészült a középkonzol, amibe a kapcsolók kerülnek.
Az ajtót kilincsek ékesítik, és a B oszlopon lévő zárba katonásan kapcsolódik az ajtó. Tehát ha becsukod az ajtót, akkor az úgy is marad. :-)
Csomagtérajtó a helyén, majd határozd meg légy szíves a polikarbonát rögzítésének metódusát. Ha nincs konkrét elképzelés, akkor én a csavarozós megoldást javaslom.
Betette Norci a két lámpafészket, én ma mikor megláttam, nem tudtam, hogy sírjak, vagy nevessek. Kiábrándító, lehangoló, elszomorító, kb ebben a sorrendben. Fingom sincs, mit kezdjünk vele.
--
üdv: Kovács Ákos
Most, hogy az építés mellet már a blogolást is kiszerveztem PWRacing Ákihoz, nem nagyon van mit hozzátennem. Talán csak annyit, hogy régen a bajokban is több anyag volt. Látom a rengeteg szívást, el tudom képzelni a vergődést a milliméterre beerőltetett motor körül. De frusztrált helyben topogásnak azért elég ördögi a tempó, én azt mondom.
Ami a műanyagokat illeti, látom, amit látok, és sajog a szemem bele. De biztos vagyok benne, hogy Lajcsinak van valami megoldása, és ez csak egy fatális félreértés. Akárhogy is, abban maradtunk, hogy a héjjal egyáltalán nem szenvedünk. Működjön a Hangyász, derüljön ki, hogy mi hova esik, mibe ér bele, mivel akad össze, és a leges-legvégén elvarrjuk az optikai szálakat. Szobor már volt párszor, most legyen végre autó.
Az utolsó 100 komment: