A cím idézet C. G. Jung: A termeszek töredezett tudatalattija című munkájából, és egyben a legutóbbi látogatásom tökéletes összefoglalója. Hetek óta készülök kirakni ezt a videót a Hangyász aktuális állásáról, csak nem jutottam oda a munkától. És persze az álmodozástól, hogy milyen kapitálisan súlyos, kegyetlen odavágás lesz, ha elkészül.
No, akárhogy is: az áldott Leslie behegesztette a hátsó futóművet, és nem csak úgy odadobta ám, hanem gyönyörűen összehozta a gyári hossztartókkal, és szépen besüllyesztette, hogy a rövid rugóstagokkal is korrekt legyen a geometriánk berugózáskor.
Így néz ki most, őrület:
A számok megmozdítottak pár régi emléket bennem, és turkálni kezdtem. És tényleg: a Hangyász méretei centire megegyeznek az aktuális Porsche 911 GT3-mal. Az SX futóművel és a 9"-es felnikkel épp olyan széles, a kicsit nyújtott tengelytávja majdnem ugyanannyi, épp csak 6 centivel még alacsonyabb, és negyed tonnával könnyebb. Megőrülök, úgy be vagyok sózva. Esténként Leslie egy korábbi kommentjét szoktam bizakodón felidézni, miszerint:
"A kocsi halad, készül és készen is lesz, […] tavasszal ez a kocsi pályán lesz."
Ámen.
Elhiszem, Leslie elképesztő sebességű munkavégzésre képes, ha valami felpiszkálja. Miközben a Hangyász ott hever kiterítve a boncasztalon, a driftgarage-ban 3 nap alatt összedobtak egy elég ütőképes Sierrát a műhely sarkaiból összekotort 200SX-alkatrészekből.
(az a ronda ferde dolog ott a forgatóállvány tengelyét tartó rúd, nem az autó része)
És egy súlyos célkitűzés a végére: akkor vagyunk ügyesek, ha 2011 folyamán a Hangyász 2:05-ös időt fut a Hungaroringen. Eredetileg 2 perc alattit akartam írni, de miután ránéztem a timeattack.hu örökranglistájára, visszaszálltam a földre. Hű, nagyon remélem, hogy nem fog egy fél ország ordítva röhögni rajtam ezért egy év múlva, de kitűzött cél nélkül nincs fejlődés.
Összeszorított farpofákkal, előre.
És ismét köszönet Tihanyi Róbertnek a csodás kölcsön hegesztő-plazmavágóért, néhány (múló) percre ismét az anyagon uralkodó istennek érezhettem magam (tévesen).
Az utolsó 100 komment: