Hangyász a homokozóban - Karotta Közlöny

KAROTTAKÖZLÖNY

Nínó Karotta élete és munkássága autóbuzériában és másutt

Hangyász a homokozóban

2010. június 22. 15:14 Nínó Karotta

Szállítás az életem,
Hívjon mert kell az élelem!


A Lackó Tomi, a világ legviccesebb mottójú trélerese elhozta a Hangyászt a homokfúvóktól. Tapasztalatok:

 

1: Soha ne hagyj ott sehol melót konkrét vállalási ár nélkül, mert gátlástalanul a dupláját kérik el. Igazából erre van az írásos megállapodás feltalálva, de ugye a magyar kisipar nem szereti a betűket, mert az a számlára emlékezteti, a számla meg az adóra. Nincs ötletem a megoldásra.

2: A munka szép és alapos lett, megérte az árát, csak a szájíznek nem tesz jót a csalárdság.

3: A Hangyász messze nem olyan reménytelenül rozsdás, mint hittem. Nézd meg a videót meg a fotókat, egész istenes. 

 

4: A japán posta elképesztő. Egy vasárnap hajnalban ebayezett Nardi kormánykereket kedd délután a kezembe juttatott.

5: A Nissan 350Z motor sérült, az olajteknőt megütötte az a csapás, ami bontóba juttatta szegény donort. Keresem a megoldást.

6: Fertan to the rescue! A fémtiszta kasztnit a civilizált világban egyből savfürdőbe küldik. Nálunk ez kimaradt, sőt, logisztikai okokból egy bő hetet állt a lenyúzott Hangyász egy garázsban. Szegvári Viktor restaurátorguru nagyokat nyelt, amikor meghallotta, de azt mondta, hogy a Fertan nevű remek korróziógyilkos szerrel elejét vehetjük a bajoknak. Ugyanezt a cuccot használtuk annak idején a Glorián is, és az egyszer biztos, hogy ott nem ütötte fel a fejét évekkel később sem a rozsda, pedig rommá volt lakatolva és nagyon rohadékony fémből volt korábban. Leslie megküldi vele, majd beszámolunk a tapasztalatokról.

Címkék: videó datsun 260z
76 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2010.06.22. 15:47:31

Képek alapján nem gáz. Ha egy műhelyben számlát kérsz, akkor az eleve a duplája a lehúzós árnak:D

TóthZé 2010.06.22. 16:23:25

Ajaj, az az olajteknő rossz hír. Mi derült ki a nyomozásból, kell a VQ-nak a dry sump? Mert ha csak kicsit is igen, akkor legalább rá vagy kényszerítve. Zsebbenyúlós lesz, de legalább tuti. Reménykedjünk, hogy az ütés után már nem járatták sokat olaj és olajnyomás nélkül és azért is, hogy a blokk sérülésmentes.

A bodé egész jó néz ki, de azért a tűzfal és környéke komoly kihívást jelent majd.

Hajrá, hajrá.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2010.06.22. 16:31:49

@TóthZé: Ahol az olajteknő ilyen ütést kap, ott nem sok mindent lehet járatni...

footballer 2010.06.22. 17:08:24

A videon 5:20-nál mi az a telefonszám a kasztnin?

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2010.06.22. 18:15:04

A szárazkarterezés ki van zárva, annyi pénz a világon nincs. A legvalószínűbb a növelt kapacitású, csapóajtós sportteknő, az van olyan 120 font körül, vagy - ha nagyon-nagyon muszáj tenni valamit az ellöttyenés ellen, akkor Accusump.

akiak 2010.06.22. 18:25:52

a fakormány biztos jó lesz pályaautózni, izzadós tenyérrel? :)

ChPh 2010.06.22. 18:25:57

hm, őőő, lehet idióta kérdés, ha az olajteknő kapott, akkor az csak cserés, vagy nem? más baja is lehet?

(bos alámaságért)

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2010.06.22. 18:29:07

@akiak: Hát, ha Alberto Ascari, Juan Manuel Fangio, Rudolf Caracciola meg még páran megoldották, akkor én is feltalálom majd magam valahogy.

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2010.06.22. 18:31:55

@ChPh: Nem a teknő maga az érdekes ilyenkor, hanem az, hogy rákenődött-e valamire, aminek nem lett volna szabad sérülni alatta. Ha elpusztul a kenés az autóban, és nem áll le a motor, akkor nagy bajban vagyunk, de – ahogy Scheerti is írta – aligha maradt járva egy ekkora ütközés után.

gonosz999 2010.06.22. 19:36:10

Helló egyre jobban alakul a hangyász nekem nagyon tetszik ez a folyamatos beszámoló csak így tovább. :-)

ChPh 2010.06.22. 19:38:55

@Nínó Karotta: jah, jó hülye vagyok, kösz a választ :D
És akkor kap teknőt olajat beröff, vagy szétszed megnéz a próba menete?

namivanmar 2010.06.22. 19:52:16

teljesen jó alapanyag. az a pár lyuk simán javítható, kb semmi a nagy vagdosásokhoz képest amin átmegy majd. főleg ilyen korban már a hátsó tornyok teteje is el szokott fáradni.
a motor meg reméljük egészséges
kitartás és védőszemüveg :)

KAWAszaki 2010.06.22. 19:55:21

Igazad van, Karotta, a Hangyász tényleg nem rozsdás. Azt ugyanis levitte a homok.... viszont rendesen lyukas a rozsda helyén. :D
A kasztnisnak lesz munkája rendesen. Az a bajuk az ilyen alaposan megszórt lemezeknek, hogy elvékonyodik az anyag, és nem lesz mihez hegeszteni.
(legalább a nagyságrendet azért beszéld meg vele...)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2010.06.22. 20:01:25

@ChPh: Hát, az olajat azért mindenképp megnézném, hogy mi van benne:)

MantaMann 2010.06.22. 21:31:01

Szerencséd lesz ezzel a motorral is!
Nem lehet, hogy ne legyen!
Pozitív hozzáállás!
:D

yeti 2010.06.22. 23:29:17

Most,hogy kiderült,hogy a kaszni nincs annyira szétrohadva mint gondoltátok,és vannak jó referenciapontok nem merült fel,hogy mégis húzatópadra rakjátok?

streetsta · http://managertoys.hu/ 2010.06.23. 09:57:53

Akkor most megjöttem én, huhogónak. Ne add fel az egészséges pesszimizmusod, ne légy túl boldog a kasztnival -úgy nem érhetnek túlságosan kellemetlen meglepetések. Mert én azért még a öregektől (hossztartó-nyúlvány, ilyenek) még félnék egy kicsit, mi derül ki bontás után. Mert ami belülről így átrohadt, az tartogathat némi vasoxidot.
Egyébként viszont tényleg egész korrektül néz ki, nagyon ígéretes. Sercegjen a CO-drót!

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2010.06.23. 11:13:24

@TóthZé: Ahhoz nem dízel Merci, és rózsaszín ing kell? :)

TóthZé 2010.06.23. 11:54:38

@scheerti: erre már én is csak azt tudom mondani, amit a Karotta, hogyha Fangiónak jó volt... :)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2010.06.23. 12:31:46

@TóthZé: Én szeretem a fakormányt. De a sajátomba nem veszek, kicsit hülyén nézne ki rozsdásan, mocskosan, szakadtan, csillogó fakormánnyal:)

Veight 2010.06.23. 17:53:42

Mint a témában teljesen laikus ember: hogyan lehet a rozsdából és rohadásból keletkezett lyukakat szakszerűen befoltozni? Egyáltalán hogyan derül ki, hogy egy elem teherbíró képessége elegendő-e a későbbi felhasználás céljára?
Befoltozzátok? Hegesztitek? Kiszilózzátok?

akiak 2010.06.23. 18:34:17

@TóthZé: okéokéoké, csak kérdeztem :)

Conrad 2010.06.23. 19:13:04

Nagyon klassz (izé.., neo) a videó drámai befejezése. XD
A motorral kapcsolatban meg a legjobbak remélése a legtöbb, amit tenni tudok. :(

ChPh 2010.06.23. 22:15:52

@scheerti: Nyilván, ha teknőcsere lesz, akkor olajcsere is, nem ;)

lally 2010.06.24. 06:42:37

Na, azért egy kis kartergörbület még nem viszi el az olajnyomást :)
Egyébként mit tudni az angol donor balesetéről? Padkaugratás vagy daráló?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.06.24. 10:28:31

@Nínó Karotta: Huszonsok éve van fuel cut-off switch a rendesebb
autókban, szal remélhetőleg abban is volt :D

Ha elég nagyot ütközött, az kilövi a motort.

Agent Cooper 2010.06.24. 10:35:41

Jól halad. Ha addigra elfogy az olaj, jó lesz majd muskátlitartónak.

Stump András 2010.06.24. 10:39:21

Nem aggódnám túl ezt az olajteknő kérdést. Nem kell nagy ütés ahhoz, hogy egy lemezkarter elgörbüljön. Én lecsavaroznám, megnézném, sérült-e valami odabent, aztán kikalapál és kész.

alfacorse 2010.06.24. 10:42:28

Nem semmi ára van ennek a Fertan cuccnak :)

Esetleg nézz utána a Korant rozsdaátalakítónak, eddig jókat hallottam róla...

no_holy_shit 2010.06.24. 10:52:52

@Stump András:

nekem a pandamon odavertem (többször a karter), ami behajlott es inditas utan 4-5 mp-ig nem volt olajnyomas. igy mentem vele 3-4ekm-t. majd leszed kikalapal. visszarak. azota ujra van rendes olajnyomas es mentem azota 30ekm-t.

pl. fiat pandanak az elejet (olajtekno, subframe, flexitag a kipuffban) konnyu odautni. hasonlo alacsonra ultetett Golf 1-el nincs ilyen gond.

en sem csinalnek belole nagy ugyet. leveszed, kikalapalod, (esetleg megnezed a csapagyakat) visszateszed.

no_holy_shit 2010.06.24. 10:54:36

@alfacorse:

a fertan hulye nemet arazott termek. nemet haverjaim mind ezt hasznaljak aranyaron. Tudod milyen?

feher, ha rakened lila lesz, majd a vegen ad egy fekete bevonatot :-O

nem tudom teged ez mire emlekeztet ;-)

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2010.06.24. 11:01:59

@Veight: Lakatolásügyben nem akarok okoskodni, nem értek hozzá egyáltalán, de majd jön Leslie, és megmondja. Az biztos, nem az a fő irány, hogy, hozzáhegesztünk valamit a rozsdás valamikhez, hanem az, hogy egy új csővázat hozunk létre az önhordó kasztnin belül és azzal egységben, és ez lesz az elsődleges teherviselő. Részben ezért nem félünk a rozsdától.

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2010.06.24. 11:14:21

Inkább egy f astra kombi,abba még pakolni is lehet.... ;)

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2010.06.24. 11:25:24

@BeeTm: Ezt már feltaláltuk: karotta.blog.hu/2009/03/17/kombit_kendacsolo_kontarok, sőt, áldott tehetségű olvasók meg is tervezték nekem a tökéletes kombit: karotta.blog.hu/2009/03/26/kockaseggu_kombikupek_klubja . Ez a következő szent feladat.

rezolee 2010.06.24. 11:36:26

Tisztelem, becsülöm és egy kicsit irígylem is Karotta elszántságát!!! Sok sikert és örömöt kíváok!!!

_Tomiby 2010.06.24. 11:43:34

Megkell hegeszteni a teknőt és csókolom. Amikor elösször levertem én is elvittem emberhez aki bestoppolta. Rá 5 napra amikor újra levertem felraktam egy 3,5 centivel kissebbet. Azóta nem vertem le. Ha nem lett volna kissebb teknő akkor megvágtuk volna és úgy stoppolta volna be az ember.

esef 2010.06.24. 11:48:26

Kicsit túlaggódottnak érzem ezt az olajteknő kérdést. Mivel japán autó, ezért elmegy olaj nélkül is. Nemde?

zöldi 2010.06.24. 12:03:26

HAjrá, hajrá!
Ez már aktivitás a javából, enyi post máskor 1 év alatt született :D

ZON 2010.06.24. 12:48:34

Legközelebb felíratod a vállalási árat egy darab papírra - marad az embernél, hogy ne féljen, hogy bezsarolod APEH-al - te leszignózod a papírját, és csak az így rögzített összeget vagy hajlandó kifizetni.

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2010.06.24. 14:04:54

@_Tomiby: A kisebb olajteknő nálam nem opció, mert csökkenti az olajtöltet mennyiségét, ami versenyüzemben használt motornál rossz ötlet. Ha valamit, akkor épp az ellenkezőjét érdemes kipróbálnom: egy nagyobb, több olajat tároló teknőt érdemes beszerelni.

[Walaki]D`Lair · http://ae86levin.blog.hu 2010.06.24. 14:38:14

Sutter hacsiját láttad? Azt Leslie lakatolta. Kitűnő ellenpélda arra, hogy hogyan nem szabad. Kurva bátor vagy, hogy hozzá mered vinni a Z-t...

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2010.06.24. 14:40:18

Én nem vitatkoznék a hozzáértő művészurakkal, de biztos, hogy jó ötlet olajteknőt kalapálgatni egy ilyen volumenű projektnél?

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2010.06.24. 14:54:33

@[Walaki]D`Lair: Nem láttam, de tökéletesen megbízom Leslie-ben. Ez nem esztétikai lakatolás, nem művészkedés, hanem szerkezeti gondolkodásbéli feladat. Szerintem állat lesz.

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2010.06.24. 14:57:12

@scheerti: Nem lesz kalapálás, új teknő lesz, tán különb is.

Csikós Zsolt 2010.06.24. 15:19:00

Én mindig Szentendrén vettem nagykerben Fertant, kimérték nekem hordóból negyed áron, ugyanazon a telepen van, ahol a Jap-Ker. Kicsit szoci stílusú az ügyintézés, de az ár és a társaság baráti.

Mondjuk az én Mercim szétrohadt, ahol fertanoztam, igaz, az nem benn, hanem kinn állt, és nap mint nap használtam latyakban is, nem csak ritkán. Ahol nem fertanoztam, hanem azt a svájci fehér trutyit használtam (amíg volt), ott nem rohadt. pedig próbáltuk natúr, semlegesítve vízzel, mindenhogy. De csak megette a kasznit. Vagy négy lakatoláson át kínlódtam vele, többet nem kenem autóra. Engem utál.

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2010.06.24. 15:33:53

És mi volt a svájci csodaszer, ami bevált? Hadd tanuljunk!

gerii2 2010.06.24. 16:01:56

Elég durván ki van lyukadva, ennyire talán még a Suzuki Samurai-om kasztnija se volt rossz, pedig ahelyett kapott egy másikat...
Elég nagy szopóág lesz megcsinálni, de mivel nem te csinálod ezért nem fog annyira feltűnni, pedig sztem a lakatos legszívesebben már darabolná a kukába. Durva lesz, árban is, de gondolom megéri majd:)
Amúgy nem lehetne publikus a szórás ára, csak úgy kíváncsiságból, mert a Samurai-om alvázát+kasztnit 30-ért fújták +20-ért helyben azonnal alapozták, a többi cuccot(ajtók, alkatrészek, difiház, stb) meg összesen volt úgy 50.
ez sztem baromi olcsó, szinte ingyé volt, ahhoz képest amit hallottam/olvastam egyéb "nevesebb" műhelyeknél.

alapozni meg nem ártana, úgyis lehet utána hegeszteni, csak ahol nem kell hozzányúlni ott sem rozsdásodna újra, ráadásul így majd az egészet kell zsírtalanítani alaposan hogy megmaradjon az alapozó festék rajta

F1DO 2010.06.24. 16:02:01

Arra a svájci csodaszerre én is nagyon kíváncsi lennék!
Hadd halljuk mi az!

Leslie_ · http://driftgarage.blog.hu 2010.06.24. 16:10:01

@[Walaki]D`Lair: nem én lakatoltam, ez volt a baj :( egyszer bíztam valakiben, azóta inkább ég a pofám ha lassú vagyok. ellenben Z0tya, Zora, Attis, Ádyk, és sok más autó amivel példálóznék...

olajteknő lukas, gyűrött, mögötte semmi sérülés így valszeg a motor teljesen OK.

2-More 2010.06.24. 16:30:24

Simán lehet, hogy nem a pufftól deformált a teknő, hanem a kibontás után vagy közben csapták oda valamihez, én annyira nem aggódnám túl ezt a kérdést, ráér akkor ha le van bontva az alja.

no_holy_shit 2010.06.24. 16:54:48

@Csikós Zsolt:

ha nem tevedek se a fertan, de a korant nem tartos feluletkezelesre van, hanem rozsdaatalakitasra es alapozasra. Ezekre kell aztan korroiovedo (mondjuk cink-kromatos alapozo - ami a vasnal alapcsonyabb potenciaju helyi elemet hoz letre), majd idojaras allo reteget felvinni.

(bar ha homok/szemcseszorarol beszelunk, akkor ugye homok/szemcseszoras utan rogton ra kell fujni egy nagyon vekony alapozoreteget. A sz´rt felulet jobban rohad mint az uj lemez, mert a szorastol nagyobb a felulete)

Veight 2010.06.24. 17:32:43

@Nínó Karotta:
Ha jól értem, a statikai teherviselő elemek munkáját fémcsövek fogják végezni. Ez az kaszni alap merevségén biztos sokat dob majd, de vajon képes lesz megakadályozni, hogy egy túlméretes Demszky kátyú után be ne szakadj ülésestül a Hungária krt-ba? Tovább hangsúlyozom, olaj-égő-és akkumulátor cserében otthon vagyok, de fogalmam sincs a sufni építés részéről a dolognak.

Kívánom, hogy sikeresek legyetek a projektben, mert az angol monszun nagyon behajtotta a házba a hangyákat!

yourmate 2010.06.24. 18:24:49

Bontottam szet nehany autot (nyolcat) az Egyesult Kiralysagban es mivel a motor-valto kombot tilos sajat magadnak kibontani*, igy lathattam, ahogy szakszeruen kiepitik:
- a kasztnit targoncaval megemelik
- csoveket elvagjak, olajat leeresztik (neha kornyezettudatosan, neha nem)
- csavarokat lelazitjak, nagy reszuket kiveszik
- majd kasztnibol a targoncaval a motort kirazzak (igen, jol olvastad, kira'zza'k), ami jo esetben nem esik le a foldre, mert a benn hagyott csavarok megtartjak.

Rosszabb esetben lesz nehany olyan jellegu serules, mint a videon lathato. Persze ettol meg lehet, hogy ez itt a balesetbol szarmazik...

A tovabbi szallitasi es tarolasi modszereket mindenkinek a sajat kepzeletere bizom.

*ez ugye roppant balesetveszelyes, nem ugy, mint a 2000 literes foldfelszini benzintartaly mellett dohanyozni

no_holy_shit 2010.06.24. 18:54:29

@yourmate:

tenyleg veszelyes kibontani. nekem majdnem a fejemre esett a Flaschenzug, mert szarul kotottem fel :-)

de ilyen alapon betilthatnak a köburkolatom zokniban jarkalast is. (elcsuzstam a lepcso elott es majd vegig legurultam azon)

meg ugye legzsakot is tilos kiszerelni... de azt meg egy hasznalatiban sem olvastam, hogy anyos ulesen kapcsoljuk ki a legzsakot, ha laptopozunk*. (fura mod az elmult ket cegnel ahol dolgoztam alapbol az osszes kiserleti jarmuvon ki volt kapcsolva az utasoldali legzsak...)

*- a kepernyot attolja a nyakadon :-D

no_holy_shit 2010.06.24. 19:03:37

" Soha ne hagyj ott sehol melót konkrét vállalási ár nélkül, mert gátlástalanul a dupláját kérik el. Igazából erre van az írásos megállapodás feltalálva, de ugye a magyar kisipar nem szereti a betűket, mert az a számlára emlékezteti, a számla meg az adóra. Nincs ötletem a megoldásra."

oda kell vinni/jojjon el, nezze meg. ha meg kell hozza bontani, akkor bontsa meg (ennek az araban megegyezni), majd ha mar latja hogy mennyi az annyi, akkor hivjon fel. Ekkor mond egy arat es elmondja hogy ezert mit csinal.

nekem is probalkozott mar be fenyezo picit többel, de mondtam, hogy nem errol allapodtunk meg.

(mondjuk masik fenyezovel, meg megallapodtam egy alcsony arban(csak kivulrol fujjak a motortetot). megyek: lefujtak kivulrol belulrol. mondja: ha mar jobban neki kellett esni akkor nem volt plusz munka. ugyanannyit kert.

Bar lehet, hogy azert mondta eloszor hogy olcsobb ha csak kivulrol kell fujni, mert (mint helyzinen kiderult) leszereles nelkul a kocsin akarta fujni. En meg erre haklis vagyok, ezert termeszetesen leszereltem es kiszereltem belole mindent (gumidugok, motorhaztetoretesz, gumibak), tehat tenyleg csak fujni kell.

nekem a fenyezo es a lakatos ne szerelgesse a kocsit, nem autoszerelok (meg latom, hogy hogy szerelnek)

Ratnet 2010.06.24. 21:15:33

Gabi! Jól látom, hogy az alsó hossztartó már utólagos 'barkács'? Meg a hátsó torony hegesztése sem néz ki túl gyárinak. Legalábbis így a képekről ez jön le.
Egyébiránt: végre aktív és kreatív a Közlöny, szóval hajrá!

khmkhmkhm 2010.06.24. 21:28:41

nem szeretnéd a hybrid-es srácokat is videóval lenyűgözni?

ha csinálsz egy gyors angol forditást, akkor szivesen feliratozom a videót.

Ubi 2010.06.24. 21:37:04

nem is olyan rossz, mint amire az előző posztok alapján számítottam. jó lesz ez, ha egyszer elkészül ;)

válassz másikat 2010.06.25. 00:56:35

Basszus karotta, ha megtudom mire készülsz itt helyben el tudtuk volna követni a homokolást a festőmnél, meglepetések nélkül. ( én csinálom majd a felniket a gépre, ha igényt tartasz még rá ;) )

2-More 2010.06.25. 08:33:30

@no_holy_shit:

Itthon sem úgy megy, hogy csak úgy nekikezdesz autót bontani az utcán, lévén a közteres ha meglátja, esetleg rádzavarja a vezérürüt. Bontóban is úgy van elvileg, hogy rámutatsz hogy azt kéred, és kiszerelik, nem az van hogy kapsz egy pajszer és gyáá. Az viszont hogy otthon garázsban ki hogy öli meg magát a kocsi alatt a rosszul felkötött motorral, az mindenhol magánügy.

Légzsákkérdésben, pl azt elvileg 10 évente cserélni kellene, illetve elpukkantani, gen1 ipmreza gyári szervizkönyvében pl benne van 3 oldalas leirással, rajzzal hogyan is kell csinálni, utas és vezetőoldalon egyaránt.

[Walaki]D`Lair · http://ae86levin.blog.hu 2010.06.25. 09:02:18

@Leslie_: Wow...lehet erről tájékoztatni kellene akkor Suttert is, mert így rossz híredet kelti :DDD

no_holy_shit 2010.06.25. 09:47:14

@2-More:

nemetben is (certifikalt bontoban is!!) SK bontod a dolgokat.

(nyilvan EU-n beluli de nem magyar auto kell, es otthon szetbontani)

csokiájsz 2010.06.25. 14:27:03

Az eleje meg a belseje miért nincs rendesen lefújva?

válassz másikat 2010.06.25. 16:50:15

@csokiájsz:
Nézd meg a videót, abból kiderül. :) (azért, mert azok részek cserélve lesznek mindenképp)

Sam8888 2010.06.25. 18:14:11

Hát ez még teljesen jó állapotú kasztni! (Látnád az enyém milyen volt, ha érdekel, linkelek... Persze nem Nissan...)

Teljesen pozitív volt a csalódás, azt hittem, hogy porrá van rohadva. :) Kár, hogy az eleje kicsit girbegurba. :(

(Amúgy az én kasztnisom vasprimert használt.)

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2010.06.25. 23:01:17

@khmkhmkhm: Kösz, lehet, hogy rászánom magam, csak sok a dolog. Nem szívesen terhelem másra, tudom, micsoda favágás.

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2010.06.25. 23:02:10

@válassz másikat: Persze, köszönöm a lehetőséget, csak még nem tartunk ott. És ugye nem szólhatok előre :)

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2010.06.25. 23:07:12

@Vtr: Igen, ez megvolt. Nagyon állat, de én egyelőre nem látom fehéren kívül sehogy máshogy magam előtt.

khmkhmkhm 2010.06.26. 00:56:06

@Nínó Karotta: 5 percnyi favágást megér a nemes ügy. De azt is lehet hogy megnézünk egy tesztvideót, mennyi forditási meló részedről, mennyi feliratozási részemről, és meglátjuk megy-e. No meg hogy van-e rá idegenajkú kereslet.

dr.oid 2010.06.26. 08:52:33

Lesz még ebből énekes halott mondta mindig anno mentorom. Előre a fangioi, ascarii, caracciolai úton, nincs meghátrálás, nincs feladás:D

Gluteus Maximus 2010.07.04. 07:55:05

@Nínó Karotta: Van egy használt ülőkádam. Akkor most ne dobjam ki?
süti beállítások módosítása