Öt éves a totalcar. Maroknyi elmebetegből tisztes médiacéggé nőttünk, de maradtunk maroknyi elmebeteg. Százezreknek írunk, millárdoknak tévézünk, ideje volt, hogy végre komoly cégautóval fejezzük ki, hogy átérezzük a médiabirodalom-öntudatot.
Íme a totalcar első és egyetlen cégautója, ez a szívszorító szépségű 1976-os Zsiguli. A fotó 3 perccel a vásárlás után készült, az első tankolás helyszínén. Megfigyelésre méltó a Zsiga transzcendens ereje, mellyel azonnal átalakította a két trendi médiamajmot késő-kádári agglomerációs jampivá.
Köszönjük szeretett olvasóinknak és nézőinknek, hogy hozzásegítettek minket egy ilyen reprezentációs limuzin megvásárlásához. Az expanziós szándék töretlen, ha isten is úgy akarja, Magyarország kedvenc autósműsora és szakportálja 5 év múlva megveszi második cégautóját. Hogy Polonez Pick-up vagy Zaporozsec low-rider, még legyen a mi titkunk. Zsiga sorsának izgalmakban bővelkedő alakulását ismert csatornáinkon követhetik figyelemmel. Minden jót!
Gt 2005.12.01. 21:26:14
knii 2005.12.01. 21:41:40
Ugye ezt nem akarod szétdriftelni amig a hacsi el nem készül?
www.zsiguli.hu 2005.12.01. 23:51:15
scheerti 2005.12.02. 07:34:19
omm 2005.12.02. 08:13:51
Igazán örülök, hogy már öt éve vagytok és a magatok módján belepisáltatok az szürke, ex-szoc "minden autó frankó" autósújságírás pöcéjébe. Így kell ezt!
Maga a gép csodálatos, EL NE RONTSÁTOK valami hülye ménynyomóval és hifivel!!! Higyjétek el, ez a Lada sokat ér még majd. Vigyázzatok rá és magatokra, csak így tovább!
scheerti 2005.12.02. 08:28:11
Első Magyar Krómipari Vállalat 2005.12.02. 08:38:59
Tovaris VAZul 2005.12.02. 09:46:17
Bort! Búzát! Békességet! BA3-t!
Köszönet néktek!
wolfblind 2005.12.02. 10:56:37
wolfblind 2005.12.02. 10:57:14
Erről írnotok kell! 2005.12.02. 11:34:27
Szép. De ezt nem hagyhatjátok ki, erről részletesebben kell írnotok ám!
Bujtor Zsigmond 2005.12.02. 12:12:34
Még egykét év güri, hogy legyen tőke, és bele is vágok. Addig nézem a tiéteket :-D
Bujtor Zsigmond 2005.12.02. 12:13:08
Még egykét év güri, hogy legyen tőke, és bele is vágok. Addig nézem a tiéteket :-D
Máté 2005.12.02. 12:33:21
Field 2005.12.02. 12:57:28
poteka 2005.12.02. 13:15:29
Ez az első autótok, amit tényleg irigylek (na jó, a Winkler Nivája sem rossz). Nem akarjátok a Mohó Hiénára kitenni? Kérdezzetek bármit! :) Már mondom is a válaszokat:
A VAZ 2101 az 1964-ben év autója címet nyert Fiat 124-es licensze, melyet orosz mérnökök tökéletlenítettek a tajgai viszonyokhoz stbstbstb... :)
Én is régóta tervezek egy ilyen beruházást, de szobadísznek nagy, az utcán meg nem hagynék egy ilyen zsír gépet.
Andy 2005.12.02. 13:55:38
BAZZ!! GYÖNYÖRŰ EZ AZ AUTÓ! Legalább erre vigyázzatok
shelbycobra 2005.12.02. 20:45:36
VetteRun 2005.12.02. 20:51:53
Születésem után engem is egy ilyen kereklámpással fuvaroztak haza a család fészerbe :D
Ladás Marek 2005.12.02. 21:41:41
marusz 2005.12.02. 23:10:05
Samarás Balázs 2005.12.02. 23:15:19
A nagymamámnak volt egy gyonyörű drapp, garázsban tartott zsigulija. Apámhoz került, aki sajnos hagyta a ház előtt álldigáló autót alkatrészenként ellopják :( Semmi másnak nincs olyan feelingje mint az 1200-nek. A megtestesült szerény elegancia.
becsüs 2005.12.03. 03:15:21
Ne kurvuljatok el, kérlek.
További sok zsigert!
Arta 2005.12.03. 11:20:04
Köszönjük Totalcar.
peti 2005.12.03. 11:57:40
Jó munkát, sok sikert, maradjatok ugyanilyenek!
kaku 2005.12.03. 18:04:12
Attis 2005.12.04. 14:01:08
plaszter 2005.12.04. 14:24:56
kutyak 2005.12.04. 17:30:56
Attesz 2005.12.05. 14:22:27
Zolee 2005.12.05. 14:40:07
Szép autó! Nekem is volt szerencsém egy ilyenhez!
Vigyázzatok rá!
:-) 2005.12.05. 16:09:55
Joci 2005.12.05. 19:49:57
gattek 2005.12.05. 20:18:08
Sanyi 2005.12.05. 20:18:16
B 2005.12.06. 11:50:49
Gratula.
És a (Magyar)Narancs(os) büntetőhöz is.
Axa 2005.12.06. 14:35:46
whoami 2005.12.06. 16:53:38
na és persze égig érő anterrrnáttt rá fehér nyúlszőr farokkal és hozzá illő kormányvédőt, meg nagy HELLA ködlámpákat előre és rácsot a háccsóóóó ablakra
lacika 2005.12.06. 18:34:48
smek24 2005.12.06. 21:45:33
csabika 2005.12.06. 22:06:34
REDNÁ-REEEDNÁ....rrreeeeEEEEEEDNÁ~h~h~ű~ű~ű~ű~ű~ű"
Original by Trabarna
dan 2005.12.06. 22:47:03
PraiseTheSteel 2005.12.07. 07:33:00
Bence 2107 2005.12.07. 13:08:09
Grat az 5 evhez, es azt kell mondjam, hogy melto modon unneplitek, remek a valasztas! :) Hasznaljatok egeszseggel es vigyazzatok ra!
udv, Bence
Ádám 2005.12.07. 14:50:41
Az összes autós és nem autós műsor közül csak a Tiéteket nézem MINDIG!!!!
Szerintem ez a Lada teljesen tökéletesen szimbolizálja a műsorotok lényegét..
Életérzés!!!!
Esküszöm Ti vagytok a legjobbak!!!
Ja és ameik műsorvezető Niva-val jár, az nem is lehet más csak Király!!!!
Totya 2005.12.07. 16:54:46
2 kör elölről 3 hátulról és készis van az oldszkul verda...
Lowridert akarunk keleti kivitelben!!!!
dave dakota ! 2005.12.07. 19:49:01
Sehonnani Bitang 2005.12.07. 22:01:14
Szimpatikus választás, vigyázzatok rá.
Kiegészítve az előttem szólókat: A bólogató barnakutyát, a "körlevegőbefújóba" nyomkodott aprót, a rókafarok kulcstartót és a horogra nyomott gépzsíros teniszlabdát (opcionális) ne felejtsétek.
lada fan 2005.12.08. 10:38:37
Ladás Dani 2005.12.09. 00:30:43
Kívánok még sokszor 5-öt. :)
Az AUTÓ, nem találok szavakat. A tükröket, emblémát és az ablaktörlőt leszámítva tökéletes. Álomautó.
Engem is egy ilyennel vittek haza a szüleim a korházból, csak az törtfehér volt.
Nagyszüleimnek ma is ilyen van.
És én is Ladázom.
Nem is tudom honnan az indíttatás. :o)
Tegyetek vele bármit, csak maradjon meg Zsigulinak!
üdv Ladás Dani
Farkas Árpád 2005.12.09. 08:19:55
Tyuxem 2005.12.09. 15:23:29
Tyuxem 2005.12.09. 15:34:32
Gabi 2005.12.09. 20:57:35
Andrási Attila 2005.12.10. 11:29:15
LG 2005.12.10. 12:35:43
VPM 2005.12.10. 16:33:48
Toyota Aygo való nektek, nem autó.
Toyota Aygó való knektek, nem autó.
Gillich András 2005.12.10. 16:34:25
Gábor, ettől többet vártunk volna tőled! Bár némi tétovázást azért felfedeztem a tekintetedben itt-ott. Talán mégsincs minden veszve. :)
Üdv.
GA
scheerti 2005.12.10. 17:39:26
monyilló 2005.12.10. 18:12:29
Farkas Árpád 2005.12.10. 20:07:03
Nem, nem tanítok sehol, csupán egy mezei Totalcar rajongó vagyok. Úgyhogy, nyugodtan le is tegezhet(sz).
bastet 2005.12.10. 22:53:34
A neon meg a világító tükör meg a kilóméteróra az überratyi. Nem illik a kocsi feelingjéhez.
Úristen már öt év! Mennyi mindenről lemaradtam! (Másfél éve nézem a műsort.)
Ja, már eléggé elegem van ezekből az ereszdelahajamat raockzenékből, nem lehetne vmi rap-et. Körülnézhetnétek az Underground 1-2 zenéi között. ( pl:Lil John and the eastside boys, Petey Pablo: Need for speed, T.I.:Trap music)
Előre is köcce!
probert 2005.12.11. 09:30:03
Ladás Dani 2005.12.12. 00:44:21
ha valóban csak ennyi volt a pályafutása önöknél ennek az autónak akkor azt kell, hogy mondjam csalódtam önökben. Bár még nem láttam a műsort a leírtak alapják a hideg futkos a hátamon. :(
scheerti 2005.12.12. 07:28:12
azért én nem becsülném alá azoknak az embereknek a szakértelmét (lásd a kék VFTS). attol hogy valakinek nem telik puccos garázsra még nem biztos hogy nem ért a dologhoz.továbbra is állítom hogy jó lett az adás.
Rikoo 2005.12.12. 08:24:43
Rikoo 2005.12.12. 08:30:34
ravatalra 2005.12.12. 15:20:33
ezzel a pár "átalakítással" a példány eszmei értéke immáron konvergál a 0 hoz.
bár a "jonep" nek ez kell, a piacot kiszolgáltátok...
Akkro 2005.12.12. 20:30:45
A Zsiga-tuninghoz: hát ezt nem kellett volna, nem ezt érdemli a gép. Apropó, tudja valaki, hogy a "hozzávalókat" melyik autós áruházban vettétek?
Legyetek jók, vigyázzatok Magatokra ... és még egyszer: boldog szülinapot! Akkro
scheerti 2005.12.12. 21:09:21
ha ezt egy f-es opel astrával csinálták volna akkor mindenki meg lenne elégedve. emlékezzetek már vissza kilencvenes évek elejére/közepére, akkor egy f-es astra volt az álomauto, mindenkinek megfelet volna ha van neki egy ilyen. ne féljetek már az uj dolgoktol. mindenki elött ott a lehetőség hogy vásároljon egy autót és a saját tetszésének megfelelően alakítsa át.
(amugy egy bizonyos mértékig megértelek titeket is: szerintem a korához képest tul jo állapotban volt egy ilyen átcsicsázáshoz, mert ha ezt azzal az agyonrohadt piros szarral csináljátok akkor fele ennyi ember nem kritizálta volna a tuningját.)
bastet 2005.12.13. 06:13:30
Meg én azt tartom, ha már tuning, akkor legyen rendesen tuning. Spoilerszett, hátsószárny, neon az aljára, motorbütykölés, vinyl. Mondjuk az még szörnyűbb lett volna jelen esetben.
De egy astrával már megoldható lett volna.
Szerintem szerettek volna tuningolni is, meg régies feelinget is, csak nem találták meg a mértéket.
shelbycobra 2005.12.13. 08:19:02
Nyár volt, fiatalok voltunk, és ilyenkor sok marhaságot csinál az ember. Árpi persze többet, mint a normálisabbja. Ez régebben történt, még nem volt meg az Opel Senator, csak egy szakadt Ladára futotta. Abból is csak olyanra, ami annyira rozsdás volt, hogy nem lehetett tudni, mikor hullik ki az ember alól. Mindig azt vártam, hogy egyszer kiszakad az alja, és Árpi úgy fogja hajtani, mint Flintstone a járgányát. Műszaki persze évek óta nem volt rajta, így csak a szerencsén múlt, hogy mikor bukik le. Persze, ez sem lehetett olyan, mint az átlag, ezert volt itt is optikai tuning ezerrel. Ekkoriban Árpi még nem rendelkezett jelentős tőkével (vagyona gyakorlatilag a széteső-félben levő Ladából, két farmerből és néhány pólóból állt), ezért nagyrészt leleménnyel kellett pótolni a hiányzó anyagiakat. Hát, leleményben nem volt hiány. Felkerültek ugye az alap dolgok: rókafarok, műszőr kormányborítás, aprópénztartó, halálfejes valtógomb, órás visszapillantó - sajnos csak egy törötthöz tudott hozzájutni, de lényeg, hogy óra volt benne -, "multifunkciós műszer", ami egy hőmérő, iránytű és óra mahagóni-utánzat keretbe foglalt kombinációja volt, és itt ki is merültek nagyjából az anyagi lehetőségei.
Ekkor jöttek a segítőkész haverok, akik első hallásra kicsit furcsállották Árpi kéréseit, de aztán a hecc kedvéért megcsinálták, amit kért. Első lépés volt a műszerfal. Látta egy újságban, hogy egy sportkocsinak polírozott alumínium borítás volt a műszerei körül, és hát persze, hogy neki is kellett. Miután kiengedték az ügyeletről, ahova a sorjás alumíniumlemez által szétvágott tenyerével ment kötözésre, új ötlettel állt elő: alufólia lesz a megoldás. Finoman megemlítettem neki, hogy az nem túl strapabíró, meg gyűrődik is, de nem hallgatott rám. Egyik haverja szüleinek volt egy Ápisz-szerű boltjuk, és onnan szereztek vagy harminc tubus Technokol Rapidot, és kiadta az utasítást a haverjainak, hogy mindenki csenje el otthonrol az alufóliát. Mikor elég sok összegyűlt, megkezdődött a ragasztás. Én csak a végére értem oda, hát, mit mondjak, nem volt egy semmi látvány.
Először is totál meghülyültek a ragsztó gőzétől, mert zárt garázsban csinálták. Mikor odaértem, sejtettem, hogy gáz lesz, mert méterekről olyan szaga volt a garázsnak, mint egy festékgyárnak. Árpi csak ennyit tudott hozzáfűzni az eseményekhez: "Hehehe", meg néha azt is, hogy "Atom lett, hehe". Ültek a haverjaival a garázs betonján, mint marhatök a mezőn, néztek maguk elé, és vigyorogtak. Megnéztem az autót, az sem volt semmi. Láthatólag jobbról kezdték a mutatványt, mert ott még ollóval voltak vágva a darabok, de gondolom, közben hatott a ragasztó, és mire a kilométeróráig jutottak, már annyira zizik voltak, hogy azt is beragasztották. Be volt ragasztva a kormány, a sebességváltó, a szellőzők, a bal oldali ablak felé, a bal ajtókárpit, egy kicsit mindkét ülés, és úgy általában csöpögött minden a ragasztótól. Az elején még odafigyeltek rá, és probálták kisimítani a fóliát, de a végén persze ilyen apróságokkal nem törődtek, és ettől az autó úgy nézett ki, mintha Bádogember vezette volna, aki egy szörnyű balesetben széttrancsírozódott. Kivonszoltam őket a levegőre, és akkor vettem észre, hogy a napsütésben csillog a fejük és a ruhájuk, mint Szűcs Judit fénykorában, diszkókiránynőként. Csak rájuk nem üveggyöngy volt varrva, hanem sikeresen magukra ragasztották a levágott, lehullott alufóliadarabokat. Néztek rám kitágult pupillával, teljesen megzavarodva a fénytől, és szemkápráztatóan csillogtak. Olyanok voltak, mint két szerencsétlenül járt ufó, akik nem tudják, hol landoltak. Másnap kapartunk. Harmadnap is. A negyedik napon beláttuk, hogy a Technokol az erősebb. Árpi kicsit elkeseredett, mert a műszerfal enyhén szólva furán nézett ki, az itt-ott feltépett alufóliával, ezért gyorsan újabb csinosítás után kellett nézni.
Jött a szárny. Egy igazi szárny, ugye elég komoly pénzekbe került volna, ezért maradt a szögvas, ket rúdra hegesztve, amikre menet volt vágva. Fúrtunk két lyukat a csomagtartón, átdugtuk a rudakat, csavar fent, lent, és készen volt a "szárny". Árpinak baromira tetszett, és megsértődött, amikor a "Na, milyen?" kérdésre én azt mondtam, hogy "Legalább van egy alkatrész, ami nem rohad". Egy volt a probléma: le kellett festeni. Neolux nem jó, mert nem tartós. Mivel fessük? Árpi azt mondta, hogy olvasta valahol, hogy az apróbb hibákat körömlakkal szokták javítani, mert az hasonló az autófestékhez. Próbáltam felhívni a figyelmét arra az apróságra, hogy ez nem apróbb hiba, hanem egy bazi nagy vasdarab, aminek befestéséhez jó sok körömlakk kell, de nem érdekelte - "Majd felhigítjuk." -, irány a "butik". Akkoriban még nem nagyon vettek a pasik - mi még inkább fiúk - körömlakkot nőknek, úgyhogy furcsán néztek, amikor előadtuk, hogy piros körömlakkot szeretnénk. Mondtam Árpinak, hogy én azt hallottam, hogy a körömlakk másképpen néz ki felkenve, mint az üvegben, ezért ki kéne próbálni, mielőtt megvesszük. Ezt nem kellett volna mondanom. Amikor az eladónő nem nézett oda, Árpi suttyomban kinyitotta az összes piros és bordó körömlakkot, és minden körmére festett egy-egy pöttyöt. Kijöttünk az üzletből, és megpróbáltuk kitalálni, melyik szín illik az autóhoz. Eléggé belefeledkeztünk a dologba, mert arra eszméltünk, hogy egész szép nézőseregünk lett. Akkor jöttem rá, hogy állok egy női butik előtt, nézem ahogy a haverom a kifestett körmeit próbálgatja, hogy melyik megy a kocsijához, és közben arról vitatkozunk, hogy melyik a szebb szín. Árpi ügyesen feltalálta magát: "Csak a szárnyamra kell." Na, ettől kitört a röhögés. Megvártuk, amíg eloszlik a tömeg, visszamentünk, és megvettünk 1, azaz egy darab lakkot. Sikerült kunyerálnunk egy lánytól körömlakklemosót, és felhigítottuk a lakkot. Szép rózsaszín lett. Reméltem, hogy nem festünk vele. De festettünk. A "szárnyat" ettől kezdve egy foltos, rózsaszín szögvas képezte - á la Barbie mobil.
Ja, a lényeg, amiért az egész cécó volt: Árpi a fagyis lányt akarta elkápráztatni a csodajárgánnyal. A lánynak ugyan egy másik pasi tetszett az I-es Golfjával, de Árpi úgy gondolta, hogy egy full-extrás Lada mégiscsak imponálóbb egy fapados Golfnál.
Egy dolog volt hátra, a kipufogó. Árpi szerzett egy vascsövet, ami szerinte kitűnő kipufogó lett volna. Én, mikor megfogtam a csövet, és éreztem, milyen baromi nehéz, gondoltam, hogy baj lesz, de nem szóltam, mert tudtam, úgyis hiába. Elmentünk valami lakatos haverjához, aki kiröhögött minket, és elküldött a fenébe. Árpi bedühödött, és "Na, akkor majd én!" felkiáltással előszedte a forrasztóját, hogy majd azzal. Ráhagytam. Egy fél kiló ónnal ráforrasztotta a csövet, és elindultunk becserkészni a leányzót.
Az első ötven méter után lejött a cső, és elkezdett zörögni. A második ötven méter után az ősrégi kipufogó megadta magát, és leszakadt mindenestül. Sebaj, így úgyis jobb hangja van, kipufogó be a hátsó ülésre, gyerünk tovább. A fagyizó előtt pár száz méterrel megálltunk, és Árpi előállt a haditervvel. Én előremegyek gyalog, kihívom a lányt a fagyisbódéból, és szóval tartom, amíg Árpi meg nem érkezik. Úgy tervezte, hogy odafarol majd a lány elé az autóval, és elviszi egy körre - "Hogy lássa, mi az élet.". Kérdeztem tőle, hogy ezt a farolás-dolgot próbálta-e már. Mondta, hogy nem, de nem nem lehet nagy dolog. Én biztos, ami biztos alapon kinéztem magamnak egy villanyoszlopot fedezéknek, és elindultam. Odaértem.
- Szia, gyere ki egy kicsit, légyszi.
- Most nem lehet, sokan vannak. - Hoppá, erre nem számítottunk.
- De valami nagyon fontosat akarok mondani.
- Mondd el itt, nem mehetek ki. - Közben hallottam, hogy Árpi közeleg. Ezt egyébként mindenki hallotta, mert kipufogó nem lévén, az autónak olyan hangja volt, mint egy Zetor traktornak, amikor elakad a szántásban.
- De gyere ki, mert... - Itt tartottam, amikor baromi nagy fékcsikorgás, egy reccsenés és csörömpölés, majd csend.
Árpi megjött. Féltem hátranézni, mert azt hittem, letarolta a fél utcát, de nem. Csak éppen az autó félig az árokban volt. Árpi próbált úgy tenni, mint aki direkt így akarta az egész mutatványt, de nem volt túl meggyőző. Már csak azért sem, mert az egyik kerék elég furán állt. Mondhatni, kitört. Árpi gyorsan kiugrott az autóból, és jött a fagyisbódéhoz. Nem vette észre a kereket, mert a másik oldalon volt. Érezte, hogy furán áll az autó, de gondolta, majd csak kijön az arokból - ezt kesőbb mesélte. Elkezdtek beszélgetni, és csodák csodája, a lány levette a kötényét, és elindultak az autóhoz. Árpi meglátta a kereket. Sápadtan beült. Ült... Még mindig ült...
- Na, megyünk? - kérdezte a lány.
- Ja, csak előbb nézd meg, milyen frankó a műszerfal. Klassz, nem? - Itt kezdtem el röhögni. Lány szétnéz a foszladozó alufólian:
- Ööö, aha, klassz. Nem megyünk?
- Áh, még nem, majd később. De hallgasd milyen hangja van! - Beindítja (harmadszorra sikerül), gázpedál pumpálása. Lány:
- Jézusom, megsüketülök. Inkább menjünk, mert mindjárt vissza kell mennem.
- Menjünk inkább később, most csak dumáljunk. - próbálta Árpi elkerülni az elkerülhetetlennek látszót.
- De hülye vagy, ezért hívattál ki, hogy most nem is viszel egy kört?! - Árpi ettől bepöccent, és szerencsétlen lányra zúdította az elmúlt napok összes kudarcát (persze ordítva).
- Nem megyunk, ___meg, mert kitört az a ki__szott kerék, és különben is, elegem van, hogy még mindig tiszta lakk a körmöm, meg a tököm is ragasztós lett, ez a rohadt alufólia meg nem jön le...
Idáig hallottam, mert itt már sírtam a röhögéstől. Innentől már nem olyan érdekes a történet. Jött egy rendőrautó, igazoltatás, kiderült, hogy nincs műszaki, szülők felhívása, büntetés kilátásba helyezése, amit valami ismerős egy üveg piáért elsimított, a szülők szörnyülködtek, kesőbb röhögtek. Az érdekes a dologban, hogy évekkel később Árpi, nem mint élete mélypontját emlegette, ahogy ült félig egy árokba borulva álmai nőjével, hanem ezt mondta:
- Tudjátok, ha akkor öt centivel eltekerem a kormányt, meg lett volna a buxa.
Hát, igen, sok múlik néha öt centin. Gondoljatok erre, miközben (néha) vadul tekergetitek ide-oda a kormányt.
Field 2005.12.13. 15:02:52
Burgdavid 2005.12.13. 15:30:56
Csináljatok még több ilyen adást!
grafoman 2005.12.13. 16:07:02
Máté 2005.12.13. 18:44:17
Jó kis történet.
shelbycobra 2005.12.13. 19:35:22
scheerti 2005.12.14. 10:40:51
monyilló 2005.12.14. 19:53:35
pucu 2005.12.15. 12:32:40
Mihasznazulu 2005.12.15. 18:16:31
Alf 2005.12.16. 01:05:23
Zsolek 2005.12.16. 11:59:38
Ez a Zsiguli olyan szép, mintha most jött volna ki a gyárból. Ennél csak egy szebbet láttam: a 2105-ösömet.
lada1200 2005.12.17. 11:40:08
zso 2005.12.18. 00:18:31
Wajzy 2005.12.18. 16:56:46
joseph lister 2005.12.19. 23:28:59
bonci 2005.12.20. 22:11:13
Csak a Biguli örök, más semmi!
TiszteleT
penny 2005.12.21. 00:21:06
Mayer Tamás 2005.12.21. 07:40:18
Egy 1976-os Zsigához nem szabad így hozzányúlni. Egyetértek, aki korábban elmondta előttem, hogy ha azzal a szétrohadt pirossal csináljátok ezt, akkor OK, show. De ennek a sárgának a kókányolása szerintem bűn. A tükröket és az ablaktörlőket leszámítva originál volt....kár érte, bár még nem késő jóvátenni. Az ilyen állapotúakra kellene úgy vigyázni, mint a hímestojásra.
Egy originál állapotú 1200-es tulaj
maciiiii 2005.12.21. 08:28:39
Danee 2005.12.22. 15:56:18
Croma 2005.12.22. 18:38:30
gof 2005.12.22. 22:04:55
Szeretném Karotta és Barátai figyelmébe ajánlani, hogy a pimpelés egyáltalán nem a barbár és ótvar szét***át jelenti egy jó állapotú autónak, hanem az ízléses és gizdulós egyedibbé, szebbé, jobbá tételét. Remelém a sok hasonló tartalmú hozzásólásból megértitek, hogy arra, amit az első részben csináltatok, nincs igény!
Totya 2005.12.23. 01:42:03
omm 2005.12.23. 10:40:37
az a szegény Lada többet érdemelt volna.
Edsel 2005.12.23. 16:41:14
monyilló 2005.12.23. 17:48:37
Mikey 2005.12.23. 20:00:36
Pisti 2005.12.23. 20:57:43
bastet 2005.12.24. 07:43:21
Jockey 2005.12.24. 10:41:00
Remélem tudjátok, hogy a kockákhoz való hűtőtakarót tettétek fel, a kereklámpásoké helyett!
Egy ezerkettesen ez csúnya, másrészt nem ér semmit!
Jock
Jockey 2005.12.24. 10:50:43
Ha tényleg jó állapotút fogtatok ki, akkor inkább meg kellene menteni az utókornak, nem pedig szétgányolni!
(Ez mindenre igaz kellene legyen, nem csak Ladára!)
Ha 18 éves féltökű hülyegyerekek lennétek, se bocsátanék meg, legfeljebb elnézném. De így!!!!
Amúgy Boldog Karácsonyt!
egy autófanatikus. 2005.12.24. 11:25:43
tanmese következik,akit nem érdekel ne olvassa el!
adott egy fiatalember akinek van egy kettes golf gti-je. elhatározta hogy ő bizony kemény tuningot csinál a gépre, felrakott egy akkora hátsó szárnyat, hogy aki meglátja a kocsiját az bevásárlókocsinak vagy babakocsinak csúfolja. ez a gép hasonlóan a golfhoz egy csicsás paradicsommadár,a neogiccs,a magyar gagyi keveréke. egy gávölgyi showban vagy a fábry dizájncenterében megnéztem volna de nem egy autósmüsorban. a csongrádi ladakrosszban is szétvágták a ladákat mégis mindenki szerette,mert annak volt létjogosultsága,értelme. miért nem lehetett egy arany középutat találni és azt mondani.hogy :idáig de ne tovább! miért kellett amputálni azt a szerencsétlen kocsit? miért kellett izléstelen ködlámpákat tenni az elejére?Ha már lada tuningra adtátok a fejeteket megprobálhattatok volna az ésszerüség határain belül maradni. két komoly tapasztalattal és (szerintem) jo izléssel és ítélőképességgel megáldott szakujságírótol többet vártam. a tuning elött a legtöbb lada fan nyála csorgott hogy micsodda szép állapotu zsiga ilyen potom pénzért, most meg lehet hogy a hiéna rovatban sem kelne el érdeklődés hiányában. elnézést hogy bő lére eresztettem a monanivalómat.mindenkinek békés boldog Karácsony és boldog új évet kívánok.
S. András 2005.12.24. 11:39:20
Fájó szívvel kellett végignéznem, mit műveltek ezzel az kocsival. Én személy szerint mind az összes végtagomat összetenném egy ilyen automobilért, ti meg poénból szétgányoljátok, csúnyán.
Nekem egy '84-es 21013-asom van, és már negyon régóta szenvedek azon, h úgy nézzen ki, minth most jött volna a futószalagról... Értitek?! Az egyik ember sok-sok pénzt, időt, fáradtságot, szeretetet, képes áldozni - és ki tudja, hol a vége - valamiért amit egyesek tönkrevágnak, mert azt se tudják mi a stájsz, csak adnak neki... Érdemes lenne néha elgondolkoznotok egy icipicit!
Rebellis 2005.12.24. 19:50:33
Danee 2005.12.24. 21:09:04
Field 2005.12.25. 15:10:02
Edsel 2005.12.25. 16:56:09
rosszcsont01 2005.12.25. 21:53:03
Field 2005.12.26. 03:35:48
rosszcsont01 2005.12.26. 20:49:16
karotta 2005.12.27. 11:42:24
ma reggel szarrá tört a Zsiga :(
karácsony 2005.12.27. 15:08:51
karotta. 2005.12.27. 16:43:21
ma szarrá törtem a zsigát :(
scheerti 2005.12.27. 16:54:44
Máté 2005.12.27. 17:15:36
piri 2005.12.27. 18:35:20
Roland... 2005.12.28. 04:19:51
Gratulálok az 5 évhez, és örömmel konstatálom, hogy pont olyan elmeháborodottak maradtatok mint voltatok:)
Ilyen jókat autó teszteken még a büdös életben sosem röhögtem:) /Winkler níváját most olvastam és törölgettem a könnyeim:D /
Remélem a beszólósan korrekt stílus megmarad, és nem adjátok el magatokat idővel. -Az elmult 5 évben a mai napig tényleg Ti vagytok a legjobbak - van mire büszkének lennetek.
A ladát sajnálom, bár talán "isten" büntetése volt azért amit tettetek vele..
Bye
Roland
Farkas Árpád 2005.12.28. 04:41:05
bastet 2005.12.28. 10:30:32
Leginkább az érdekel mi van a Hacsival. Sikerült "bedriftelni a karácsonyfa alá?"
lali király 2005.12.29. 08:08:14
Valaki más 2005.12.29. 16:05:32
Csak azt sajnálom, hogy az öt év televíziózás szempontjából 3 sincs, lassan több lesz a Best of, mint a friss műsor. Kár érte
peti 2005.12.29. 23:28:06
örülnék ha végre elkezdenétek dolgozni! kevés a teszt! sztem mindenkit jobban érdekelnek az autók mint a betlehemezésetek! de azért azt is elolvastam! a winkler gyönyörűen virított buzi királyként! na mindegy! jó ez az új rovat (totá
lsár)! csíplek titeket meg mindenkinek boldog újévet!
na hello.....
Máté 2005.12.30. 21:32:44
tony 2006.01.01. 03:24:11
Mivel az elmúlt három évben kb 200..250 ezer forintot költöttem jóanyám 1985-ös Ladájára (motor generál, lakatos, festés, alváz és üregvédelem, téli gumi + 4 felni, ...), én is kicsit fájó szívvel néztem az adást. Azért nagy kárt nem tettek benne a fiúk.
Majd pl. ma délelőtt "visszakettőpadlógáz" fordultam ki vele az utcából, a sikoltozó családdal a hátsó ülésen, így szartam az egészre. :-)
skodásgyerek 2006.01.02. 20:30:13
reptéri Kaszkadőr 2006.01.26. 12:55:16
Példának okáért egy 520-sa cápát!!!!!
Az tényleg király lett volna.
A Zsiguli meg shit!
Úgy csináltatok,mint a hülyegyerek,akinek van egy kis pénze,de esze meg semmi.
Már a brazilok is eladták a Zsigulit és Mercedessel és BMW-vel járnak!!!
Mondom,inkább nyomjatok egy cápát,a Ladát meg adjátok el valami trágyaszaggató barbárnak:)
robituszin 2006.01.29. 11:40:16
Szóval hajrá azzal a Zsigulival!!!!
ááááááááhhhhh 2006.01.31. 19:22:16
Szocialista társait felülmúlja,de a német autókhoz hozzá sem hasonlítható! Még egy golfhoz sem,nemhogy egy BMW-hez,akár cápához sem!
Effect 2006.02.06. 19:03:13
Vespapa 2006.02.13. 20:48:02
Vespapa 2006.02.13. 20:54:12
Maranello 2006.02.15. 22:10:42
Én egy kockát vettem két hete, az is jó, de az igazi a kereklámpás!
Gyönyörű..
stuntman 2006.03.01. 16:11:40
Type-eRnő 2006.03.31. 20:08:12
Petike 2006.07.19. 18:40:45
LL junior 2006.08.21. 14:23:33
LADÁVAL JÁROK 2006.08.30. 20:57:23
jehje aser jehje 2006.10.05. 20:10:50
LADA volt ,lada van és lada lesz!!!!
laci 2006.11.09. 18:13:22