Presztízs nyolcvan rugóért - Karotta Közlöny

KAROTTAKÖZLÖNY

Nínó Karotta élete és munkássága autóbuzériában és másutt

Presztízs nyolcvan rugóért

2005. december 01. 20:40 Nínó Karotta

Öt éves a totalcar. Maroknyi elmebetegből tisztes médiacéggé nőttünk, de maradtunk maroknyi elmebeteg. Százezreknek írunk, millárdoknak tévézünk, ideje volt, hogy végre komoly cégautóval fejezzük ki, hogy átérezzük a médiabirodalom-öntudatot.

#alt#

Íme a totalcar első és egyetlen cégautója, ez a szívszorító szépségű 1976-os Zsiguli. A fotó 3 perccel a vásárlás után készült, az első tankolás helyszínén. Megfigyelésre méltó a Zsiga transzcendens ereje, mellyel azonnal átalakította a két trendi médiamajmot késő-kádári agglomerációs jampivá.

Köszönjük szeretett olvasóinknak és nézőinknek, hogy hozzásegítettek minket egy ilyen reprezentációs limuzin megvásárlásához. Az expanziós szándék töretlen, ha isten is úgy akarja, Magyarország kedvenc autósműsora és szakportálja 5 év múlva megveszi második cégautóját. Hogy Polonez Pick-up vagy Zaporozsec low-rider, még legyen a mi titkunk. Zsiga sorsának izgalmakban bővelkedő alakulását ismert csatornáinkon követhetik figyelemmel. Minden jót!

Címkék: más autó
141 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dan 2005.12.06. 22:47:03

széép, de pattintsátok "vissza" rá a krómos tükröket, ablaktörlőket, és az emblémát!

PraiseTheSteel 2005.12.07. 07:33:00

Gratulálok hozzá! Gyönyörű állapotú, ráadásul a Kádártuning és az összes ma szokásos büntetőeszköz hiányzik róla. Ezt az autót önmagáért lehet szeretni minden sallang nélkül.

Bence 2107 2005.12.07. 13:08:09

Hali!

Grat az 5 evhez, es azt kell mondjam, hogy melto modon unneplitek, remek a valasztas! :) Hasznaljatok egeszseggel es vigyazzatok ra!

udv, Bence

Ádám 2005.12.07. 14:50:41

Hatalmas királyok vagytok!!!!
Az összes autós és nem autós műsor közül csak a Tiéteket nézem MINDIG!!!!

Szerintem ez a Lada teljesen tökéletesen szimbolizálja a műsorotok lényegét..
Életérzés!!!!

Esküszöm Ti vagytok a legjobbak!!!
Ja és ameik műsorvezető Niva-val jár, az nem is lehet más csak Király!!!!

Totya 2005.12.07. 16:54:46

Remélem egy átfogó tesztet láthatunk a közeljövőben a kicsikéről :D
2 kör elölről 3 hátulról és készis van az oldszkul verda...
Lowridert akarunk keleti kivitelben!!!!

dave dakota ! 2005.12.07. 19:49:01

szerintem is jó dolog hogy a Winkler is meg a Gábor is azért vesz magának kocsit mert tetszik neki,mert lát benne fantáziát,és nem azért mert a többi műsorvezetőnek is ilyen van. Ott van pl Kőváry Barna aki autóversenyzőnek kiváló, de az a műsor...(censored)

Sehonnani Bitang 2005.12.07. 22:01:14

Gratula a 5.-hez, remélem lesz 10.-ik is!
Szimpatikus választás, vigyázzatok rá.

Kiegészítve az előttem szólókat: A bólogató barnakutyát, a "körlevegőbefújóba" nyomkodott aprót, a rókafarok kulcstartót és a horogra nyomott gépzsíros teniszlabdát (opcionális) ne felejtsétek.

lada fan 2005.12.08. 10:38:37

a hátsó lökhárítóra tegyétek a rádióantennát,arra is rókafarkat:D

Ladás Dani 2005.12.09. 00:30:43

Boldog 5. születésnapot!
Kívánok még sokszor 5-öt. :)

Az AUTÓ, nem találok szavakat. A tükröket, emblémát és az ablaktörlőt leszámítva tökéletes. Álomautó.
Engem is egy ilyennel vittek haza a szüleim a korházból, csak az törtfehér volt.
Nagyszüleimnek ma is ilyen van.
És én is Ladázom.
Nem is tudom honnan az indíttatás. :o)

Tegyetek vele bármit, csak maradjon meg Zsigulinak!

üdv Ladás Dani

Farkas Árpád 2005.12.09. 08:19:55

Igen, én is boldog ötödik szülinapot kívánok. De javasolnám második cégautónak a Trabant 601-est, mert meg kell őket menteni a bontástól... Eme csodás fórumon hívok mindenkit, hogy fogjunk össze, és mentsük meg a Trabantokat!!!!

Tyuxem 2005.12.09. 15:23:29

Urak! Figyelmetekben ajánlom a műszörme üléshuzat sürgős beszerzésének szükségbességét, ugyanilyen kormányvédőt, a hátsó - külső - árnyékolót, és esetleg egy szép, "Casco" matrica átszabásából kialakított feliratot hátulra.És ha még "fussa" szárnyakat az ablaktörlőre, és egy kis szilikonos kezelés a műszerfalra. Egyébként Isten életessen benneteket, érjétek meg a nyugdíjkorhatárt erőben, egészségben!

Tyuxem 2005.12.09. 15:34:32

Urak! Figyelmetekben ajánlom a műszörme üléshuzat sürgős beszerzésének szükségességét, ugyanilye kormányvédőt, a hátsó - külső - árnyékolót, és esetleg egy szép, "Casco" matrica átszabásából kialakított feliratot hátulra.És ha még "fussa" szárnyakat az ablaktörlőre, és egy kis szilikonos kezelés a műszerfalra. Egyébként Isten életessen benneteket, érjétek meg a nyugdíjkorhatárt erőben, egészségben!

Gabi 2005.12.09. 20:57:35

Farkas Árpád ön tanít valahol?

Andrási Attila 2005.12.10. 11:29:15

Vissza három padló gáz, jobbos egy kicsit sodrós!

LG 2005.12.10. 12:35:43

Helló! Most láttam az adást, nagyon jó volt, de az extralistából még hiányoltam a wunderbaum erdőt :)Én is boldog 5. szülinapot kívánok, és készüljetek, mert ha jól emlékszem 6 éves kortól suliba kell járni ám!

VPM 2005.12.10. 16:33:48

Ez nagyon messze volt a jótól. Hogy volt szívetek így tönkretenni egy ilyen állapotú, 76-os autót? Hogy voltatok képesek kifúrni a homlokfalat annak a ködlámpának, széttrancsírozni a gyári kalaptartót... Miért nem inkább egy roncsot aláztatok meg? Ráadásul egy ilyen ocsmány helyen, ez még bontónak is lepra.
Toyota Aygo való nektek, nem autó.
Toyota Aygó való knektek, nem autó.

Gillich András 2005.12.10. 16:34:25

Az autó gyönyörű.... volt. Amit a mai műsorban műveltetek vele az kókány. Kár érte. Vmi retro csicsa jópofa lett volna, de ehhez a neonos telepi rájder volnaloz túl szép ez az autó. Kár érte.
Gábor, ettől többet vártunk volna tőled! Bár némi tétovázást azért felfedeztem a tekintetedben itt-ott. Talán mégsincs minden veszve. :)

Üdv.

GA

scheerti 2005.12.10. 17:39:26

nekem teccett a műsor. pár gagyi alufelnit azér még megérdemelt volna meg valami piacos hifi is belemászhatott volna és dobozhangon üvöltene a dáridó. őszintén mondom teccett ahogy átalakítottátok. mennyibe volt ez a játék össz-vissz? persze csak ha le mered írni.

monyilló 2005.12.10. 18:12:29

kár volt a zsigáért srácok!!többet érdemel az a szerencsétlen jószág!gratula az 5-höz

Farkas Árpád 2005.12.10. 20:07:03

Kedves Gabi!

Nem, nem tanítok sehol, csupán egy mezei Totalcar rajongó vagyok. Úgyhogy, nyugodtan le is tegezhet(sz).

bastet 2005.12.10. 22:53:34

Szerintem nagyon jó volt a műsor.
A neon meg a világító tükör meg a kilóméteróra az überratyi. Nem illik a kocsi feelingjéhez.

Úristen már öt év! Mennyi mindenről lemaradtam! (Másfél éve nézem a műsort.)

Ja, már eléggé elegem van ezekből az ereszdelahajamat raockzenékből, nem lehetne vmi rap-et. Körülnézhetnétek az Underground 1-2 zenéi között. ( pl:Lil John and the eastside boys, Petey Pablo: Need for speed, T.I.:Trap music)

Előre is köcce!

probert 2005.12.11. 09:30:03

KUL A VERDA

Ladás Dani 2005.12.12. 00:44:21

Uraim,
ha valóban csak ennyi volt a pályafutása önöknél ennek az autónak akkor azt kell, hogy mondjam csalódtam önökben. Bár még nem láttam a műsort a leírtak alapják a hideg futkos a hátamon. :(

scheerti 2005.12.12. 07:28:12

meg kéne nézni az adást aztán utána kommentet írni.
azért én nem becsülném alá azoknak az embereknek a szakértelmét (lásd a kék VFTS). attol hogy valakinek nem telik puccos garázsra még nem biztos hogy nem ért a dologhoz.továbbra is állítom hogy jó lett az adás.

Rikoo 2005.12.12. 08:24:43

Nem rossz amit eddig csináltatok vele de ha már ennyi hülyeséget raktatok bele akkor a régmúlt redönyös LADA-it ne feledjétek.

Rikoo 2005.12.12. 08:30:34

Nem rossz amit eddig csináltatok vele de ha már ennyi hülyeséget raktatok bele akkor a régmúlt redönyös LADA-it ne feledjétek.

ravatalra 2005.12.12. 15:20:33

eeezt azért nem kellett volna.... egy valóságos kultuszautóból egy ilyen neon lofaszt csinálni.....
ezzel a pár "átalakítással" a példány eszmei értéke immáron konvergál a 0 hoz.

bár a "jonep" nek ez kell, a piacot kiszolgáltátok...

Akkro 2005.12.12. 20:30:45

Az öt évhez: gratula, bravo etc. De tényleg, visszaadtátok a hitemet az autós újságírásban. Tartsatok ki, ne haggyátok magatokat elcseszni! Csak így tovább, kedvenc blogom, site-om, tv-műsorom, könyvem.
A Zsiga-tuninghoz: hát ezt nem kellett volna, nem ezt érdemli a gép. Apropó, tudja valaki, hogy a "hozzávalókat" melyik autós áruházban vettétek?
Legyetek jók, vigyázzatok Magatokra ... és még egyszer: boldog szülinapot! Akkro

scheerti 2005.12.12. 21:09:21

nem értelek benneteket jóemberek!
ha ezt egy f-es opel astrával csinálták volna akkor mindenki meg lenne elégedve. emlékezzetek már vissza kilencvenes évek elejére/közepére, akkor egy f-es astra volt az álomauto, mindenkinek megfelet volna ha van neki egy ilyen. ne féljetek már az uj dolgoktol. mindenki elött ott a lehetőség hogy vásároljon egy autót és a saját tetszésének megfelelően alakítsa át.
(amugy egy bizonyos mértékig megértelek titeket is: szerintem a korához képest tul jo állapotban volt egy ilyen átcsicsázáshoz, mert ha ezt azzal az agyonrohadt piros szarral csináljátok akkor fele ennyi ember nem kritizálta volna a tuningját.)

bastet 2005.12.13. 06:13:30

Igazad van scheerti, de én azt hittem, hogy ők egy szép, régi autót szeretnének. A régi autóhoz pedig nem ez a csicsahalmaz illik.

Meg én azt tartom, ha már tuning, akkor legyen rendesen tuning. Spoilerszett, hátsószárny, neon az aljára, motorbütykölés, vinyl. Mondjuk az még szörnyűbb lett volna jelen esetben.

De egy astrával már megoldható lett volna.

Szerintem szerettek volna tuningolni is, meg régies feelinget is, csak nem találták meg a mértéket.

shelbycobra 2005.12.13. 08:19:02

én csak az értelmét nem látom ennek, mert a rókafarok,a golyós ülés, a kormányvédő az pont beleillett volna a TAKI bácsi taxijába a Szomszédokbol. de a fordulatszámmérő,a neonos tükör, az ültetésnek csufolt amputálás, a kipufogóvég, stb.... na tesókáim ez most hosszu lesz,mindenkitől elnézést de ezt el kell olvasnotok.(már aki még nem olvasta)


Nyár volt, fiatalok voltunk, és ilyenkor sok marhaságot csinál az ember. Árpi persze többet, mint a normálisabbja. Ez régebben történt, még nem volt meg az Opel Senator, csak egy szakadt Ladára futotta. Abból is csak olyanra, ami annyira rozsdás volt, hogy nem lehetett tudni, mikor hullik ki az ember alól. Mindig azt vártam, hogy egyszer kiszakad az alja, és Árpi úgy fogja hajtani, mint Flintstone a járgányát. Műszaki persze évek óta nem volt rajta, így csak a szerencsén múlt, hogy mikor bukik le. Persze, ez sem lehetett olyan, mint az átlag, ezert volt itt is optikai tuning ezerrel. Ekkoriban Árpi még nem rendelkezett jelentős tőkével (vagyona gyakorlatilag a széteső-félben levő Ladából, két farmerből és néhány pólóból állt), ezért nagyrészt leleménnyel kellett pótolni a hiányzó anyagiakat. Hát, leleményben nem volt hiány. Felkerültek ugye az alap dolgok: rókafarok, műszőr kormányborítás, aprópénztartó, halálfejes valtógomb, órás visszapillantó - sajnos csak egy törötthöz tudott hozzájutni, de lényeg, hogy óra volt benne -, "multifunkciós műszer", ami egy hőmérő, iránytű és óra mahagóni-utánzat keretbe foglalt kombinációja volt, és itt ki is merültek nagyjából az anyagi lehetőségei.
Ekkor jöttek a segítőkész haverok, akik első hallásra kicsit furcsállották Árpi kéréseit, de aztán a hecc kedvéért megcsinálták, amit kért. Első lépés volt a műszerfal. Látta egy újságban, hogy egy sportkocsinak polírozott alumínium borítás volt a műszerei körül, és hát persze, hogy neki is kellett. Miután kiengedték az ügyeletről, ahova a sorjás alumíniumlemez által szétvágott tenyerével ment kötözésre, új ötlettel állt elő: alufólia lesz a megoldás. Finoman megemlítettem neki, hogy az nem túl strapabíró, meg gyűrődik is, de nem hallgatott rám. Egyik haverja szüleinek volt egy Ápisz-szerű boltjuk, és onnan szereztek vagy harminc tubus Technokol Rapidot, és kiadta az utasítást a haverjainak, hogy mindenki csenje el otthonrol az alufóliát. Mikor elég sok összegyűlt, megkezdődött a ragasztás. Én csak a végére értem oda, hát, mit mondjak, nem volt egy semmi látvány.
Először is totál meghülyültek a ragsztó gőzétől, mert zárt garázsban csinálták. Mikor odaértem, sejtettem, hogy gáz lesz, mert méterekről olyan szaga volt a garázsnak, mint egy festékgyárnak. Árpi csak ennyit tudott hozzáfűzni az eseményekhez: "Hehehe", meg néha azt is, hogy "Atom lett, hehe". Ültek a haverjaival a garázs betonján, mint marhatök a mezőn, néztek maguk elé, és vigyorogtak. Megnéztem az autót, az sem volt semmi. Láthatólag jobbról kezdték a mutatványt, mert ott még ollóval voltak vágva a darabok, de gondolom, közben hatott a ragasztó, és mire a kilométeróráig jutottak, már annyira zizik voltak, hogy azt is beragasztották. Be volt ragasztva a kormány, a sebességváltó, a szellőzők, a bal oldali ablak felé, a bal ajtókárpit, egy kicsit mindkét ülés, és úgy általában csöpögött minden a ragasztótól. Az elején még odafigyeltek rá, és probálták kisimítani a fóliát, de a végén persze ilyen apróságokkal nem törődtek, és ettől az autó úgy nézett ki, mintha Bádogember vezette volna, aki egy szörnyű balesetben széttrancsírozódott. Kivonszoltam őket a levegőre, és akkor vettem észre, hogy a napsütésben csillog a fejük és a ruhájuk, mint Szűcs Judit fénykorában, diszkókiránynőként. Csak rájuk nem üveggyöngy volt varrva, hanem sikeresen magukra ragasztották a levágott, lehullott alufóliadarabokat. Néztek rám kitágult pupillával, teljesen megzavarodva a fénytől, és szemkápráztatóan csillogtak. Olyanok voltak, mint két szerencsétlenül járt ufó, akik nem tudják, hol landoltak. Másnap kapartunk. Harmadnap is. A negyedik napon beláttuk, hogy a Technokol az erősebb. Árpi kicsit elkeseredett, mert a műszerfal enyhén szólva furán nézett ki, az itt-ott feltépett alufóliával, ezért gyorsan újabb csinosítás után kellett nézni.
Jött a szárny. Egy igazi szárny, ugye elég komoly pénzekbe került volna, ezért maradt a szögvas, ket rúdra hegesztve, amikre menet volt vágva. Fúrtunk két lyukat a csomagtartón, átdugtuk a rudakat, csavar fent, lent, és készen volt a "szárny". Árpinak baromira tetszett, és megsértődött, amikor a "Na, milyen?" kérdésre én azt mondtam, hogy "Legalább van egy alkatrész, ami nem rohad". Egy volt a probléma: le kellett festeni. Neolux nem jó, mert nem tartós. Mivel fessük? Árpi azt mondta, hogy olvasta valahol, hogy az apróbb hibákat körömlakkal szokták javítani, mert az hasonló az autófestékhez. Próbáltam felhívni a figyelmét arra az apróságra, hogy ez nem apróbb hiba, hanem egy bazi nagy vasdarab, aminek befestéséhez jó sok körömlakk kell, de nem érdekelte - "Majd felhigítjuk." -, irány a "butik". Akkoriban még nem nagyon vettek a pasik - mi még inkább fiúk - körömlakkot nőknek, úgyhogy furcsán néztek, amikor előadtuk, hogy piros körömlakkot szeretnénk. Mondtam Árpinak, hogy én azt hallottam, hogy a körömlakk másképpen néz ki felkenve, mint az üvegben, ezért ki kéne próbálni, mielőtt megvesszük. Ezt nem kellett volna mondanom. Amikor az eladónő nem nézett oda, Árpi suttyomban kinyitotta az összes piros és bordó körömlakkot, és minden körmére festett egy-egy pöttyöt. Kijöttünk az üzletből, és megpróbáltuk kitalálni, melyik szín illik az autóhoz. Eléggé belefeledkeztünk a dologba, mert arra eszméltünk, hogy egész szép nézőseregünk lett. Akkor jöttem rá, hogy állok egy női butik előtt, nézem ahogy a haverom a kifestett körmeit próbálgatja, hogy melyik megy a kocsijához, és közben arról vitatkozunk, hogy melyik a szebb szín. Árpi ügyesen feltalálta magát: "Csak a szárnyamra kell." Na, ettől kitört a röhögés. Megvártuk, amíg eloszlik a tömeg, visszamentünk, és megvettünk 1, azaz egy darab lakkot. Sikerült kunyerálnunk egy lánytól körömlakklemosót, és felhigítottuk a lakkot. Szép rózsaszín lett. Reméltem, hogy nem festünk vele. De festettünk. A "szárnyat" ettől kezdve egy foltos, rózsaszín szögvas képezte - á la Barbie mobil.
Ja, a lényeg, amiért az egész cécó volt: Árpi a fagyis lányt akarta elkápráztatni a csodajárgánnyal. A lánynak ugyan egy másik pasi tetszett az I-es Golfjával, de Árpi úgy gondolta, hogy egy full-extrás Lada mégiscsak imponálóbb egy fapados Golfnál.
Egy dolog volt hátra, a kipufogó. Árpi szerzett egy vascsövet, ami szerinte kitűnő kipufogó lett volna. Én, mikor megfogtam a csövet, és éreztem, milyen baromi nehéz, gondoltam, hogy baj lesz, de nem szóltam, mert tudtam, úgyis hiába. Elmentünk valami lakatos haverjához, aki kiröhögött minket, és elküldött a fenébe. Árpi bedühödött, és "Na, akkor majd én!" felkiáltással előszedte a forrasztóját, hogy majd azzal. Ráhagytam. Egy fél kiló ónnal ráforrasztotta a csövet, és elindultunk becserkészni a leányzót.
Az első ötven méter után lejött a cső, és elkezdett zörögni. A második ötven méter után az ősrégi kipufogó megadta magát, és leszakadt mindenestül. Sebaj, így úgyis jobb hangja van, kipufogó be a hátsó ülésre, gyerünk tovább. A fagyizó előtt pár száz méterrel megálltunk, és Árpi előállt a haditervvel. Én előremegyek gyalog, kihívom a lányt a fagyisbódéból, és szóval tartom, amíg Árpi meg nem érkezik. Úgy tervezte, hogy odafarol majd a lány elé az autóval, és elviszi egy körre - "Hogy lássa, mi az élet.". Kérdeztem tőle, hogy ezt a farolás-dolgot próbálta-e már. Mondta, hogy nem, de nem nem lehet nagy dolog. Én biztos, ami biztos alapon kinéztem magamnak egy villanyoszlopot fedezéknek, és elindultam. Odaértem.
- Szia, gyere ki egy kicsit, légyszi.
- Most nem lehet, sokan vannak. - Hoppá, erre nem számítottunk.
- De valami nagyon fontosat akarok mondani.
- Mondd el itt, nem mehetek ki. - Közben hallottam, hogy Árpi közeleg. Ezt egyébként mindenki hallotta, mert kipufogó nem lévén, az autónak olyan hangja volt, mint egy Zetor traktornak, amikor elakad a szántásban.
- De gyere ki, mert... - Itt tartottam, amikor baromi nagy fékcsikorgás, egy reccsenés és csörömpölés, majd csend.
Árpi megjött. Féltem hátranézni, mert azt hittem, letarolta a fél utcát, de nem. Csak éppen az autó félig az árokban volt. Árpi próbált úgy tenni, mint aki direkt így akarta az egész mutatványt, de nem volt túl meggyőző. Már csak azért sem, mert az egyik kerék elég furán állt. Mondhatni, kitört. Árpi gyorsan kiugrott az autóból, és jött a fagyisbódéhoz. Nem vette észre a kereket, mert a másik oldalon volt. Érezte, hogy furán áll az autó, de gondolta, majd csak kijön az arokból - ezt kesőbb mesélte. Elkezdtek beszélgetni, és csodák csodája, a lány levette a kötényét, és elindultak az autóhoz. Árpi meglátta a kereket. Sápadtan beült. Ült... Még mindig ült...
- Na, megyünk? - kérdezte a lány.
- Ja, csak előbb nézd meg, milyen frankó a műszerfal. Klassz, nem? - Itt kezdtem el röhögni. Lány szétnéz a foszladozó alufólian:
- Ööö, aha, klassz. Nem megyünk?
- Áh, még nem, majd később. De hallgasd milyen hangja van! - Beindítja (harmadszorra sikerül), gázpedál pumpálása. Lány:
- Jézusom, megsüketülök. Inkább menjünk, mert mindjárt vissza kell mennem.
- Menjünk inkább később, most csak dumáljunk. - próbálta Árpi elkerülni az elkerülhetetlennek látszót.
- De hülye vagy, ezért hívattál ki, hogy most nem is viszel egy kört?! - Árpi ettől bepöccent, és szerencsétlen lányra zúdította az elmúlt napok összes kudarcát (persze ordítva).
- Nem megyunk, ___meg, mert kitört az a ki__szott kerék, és különben is, elegem van, hogy még mindig tiszta lakk a körmöm, meg a tököm is ragasztós lett, ez a rohadt alufólia meg nem jön le...
Idáig hallottam, mert itt már sírtam a röhögéstől. Innentől már nem olyan érdekes a történet. Jött egy rendőrautó, igazoltatás, kiderült, hogy nincs műszaki, szülők felhívása, büntetés kilátásba helyezése, amit valami ismerős egy üveg piáért elsimított, a szülők szörnyülködtek, kesőbb röhögtek. Az érdekes a dologban, hogy évekkel később Árpi, nem mint élete mélypontját emlegette, ahogy ült félig egy árokba borulva álmai nőjével, hanem ezt mondta:
- Tudjátok, ha akkor öt centivel eltekerem a kormányt, meg lett volna a buxa.
Hát, igen, sok múlik néha öt centin. Gondoljatok erre, miközben (néha) vadul tekergetitek ide-oda a kormányt.

Field 2005.12.13. 15:02:52

Árpi jómunkásember?

Burgdavid 2005.12.13. 15:30:56

Szerintem ezzel az adással nézettségi rekordot döntöttetek!! Krva jó volt!! A télnek szigorúan símára kopott nyári gumival, és homokzsákkal a csomagtartóban induljatok útnak :DD
Csináljatok még több ilyen adást!

grafoman 2005.12.13. 16:07:02

frissítést. most. mert baj lesz.

Máté 2005.12.13. 18:44:17

shelbycobra!
Jó kis történet.

shelbycobra 2005.12.13. 19:35:22

van még több ilyen sztori is, egy csomó helyen fennvan. leszögezném, nem az én művem,mielött valami iq fighter beírná hogy ezt lenyultad valahonnan.számos vicc és történet oldalon megtalálhatóak árpi sztorijai és mind ilyen vicces vagy még viccesebb.

scheerti 2005.12.14. 10:40:51

a homokzsák pont jo mert ha elakadtok csak kiszórjátok az útra és máris mehet minden tovább.

monyilló 2005.12.14. 19:53:35

különben jól vagytok gyerekek??

pucu 2005.12.15. 12:32:40

ehhez nincs mit hozzászólni

Mihasznazulu 2005.12.15. 18:16:31

Srácok ez a Lada egy műremek. De amit csináltatok vel hááát.......! Ezt a kicsit így kellett volna hagyni, ahogy van. Max az ültetés,meg a légbeömlő műbőrhogyishíjják. De ez a neon izé, meg a fodulatszámmérő, és ez a sok bóvli amit beleaggattatok??!! Egyébként isten volt a műsor! Remélem lesz még egy pár ilyen meglepetésetek! ;o)

Alf 2005.12.16. 01:05:23

Király volt! :)

Zsolek 2005.12.16. 11:59:38

Fiúk!

Ez a Zsiguli olyan szép, mintha most jött volna ki a gyárból. Ennél csak egy szebbet láttam: a 2105-ösömet.

lada1200 2005.12.17. 11:40:08

mikor rakjátok fel a videót? pont csak a végét láttam:'(((

zso 2005.12.18. 00:18:31

Mázlitok volt ezzel az autóval.De a hátsó reluxa tényleg jó lett volna még!

Wajzy 2005.12.18. 16:56:46

Srácok, irigylem a gépeteket! Bár szerintem halálos vétek volt elrontani a szőrös kormányvédővel meg a többi marhasággal. Vigyázzatok rá!!! Vagy ha nem megy, adjátok el nekem!

joseph lister 2005.12.19. 23:28:59

Ne tuningoljátok!!!! Ez a kocsi így gyönyörű, ahogy van! Az imádott poszt-malacorrú (már hűtőrácsos, de még kocka alakú és hátul táncteremnyi térrel bíró) Passat kombim előtt 11 évig hajtottam egy vörös Ezeröcsit!!!! Ivánnak hívtam és imádtam, sajnálom,. hogy eledtam és éppen most akarok venni még egyet hobbicélra.

bonci 2005.12.20. 22:11:13

Az Auto szép, a tuning egyedi.
Csak a Biguli örök, más semmi!

TiszteleT

penny 2005.12.21. 00:21:06

Szép volt fiuk csak igy tovább!!!

Mayer Tamás 2005.12.21. 07:40:18

Üdv!
Egy 1976-os Zsigához nem szabad így hozzányúlni. Egyetértek, aki korábban elmondta előttem, hogy ha azzal a szétrohadt pirossal csináljátok ezt, akkor OK, show. De ennek a sárgának a kókányolása szerintem bűn. A tükröket és az ablaktörlőket leszámítva originál volt....kár érte, bár még nem késő jóvátenni. Az ilyen állapotúakra kellene úgy vigyázni, mint a hímestojásra.
Egy originál állapotú 1200-es tulaj

maciiiii 2005.12.21. 08:28:39

nekem az azért tetszett hogy a winkler olyan töketlenül fogta a flexet:D

Danee 2005.12.22. 15:56:18

Frisítsünk! :)

Croma 2005.12.22. 18:38:30

Nagyon gáz amit csináltok ez a rész nagyon gyík volt.Az autó szép volt és ha már tuningoljátok nem ilyen birka módon kell!Üdv:Croma

gof 2005.12.22. 22:04:55

Üdv Mindenkinek!
Szeretném Karotta és Barátai figyelmébe ajánlani, hogy a pimpelés egyáltalán nem a barbár és ótvar szét***át jelenti egy jó állapotú autónak, hanem az ízléses és gizdulós egyedibbé, szebbé, jobbá tételét. Remelém a sok hasonló tartalmú hozzásólásból megértitek, hogy arra, amit az első részben csináltatok, nincs igény!

Totya 2005.12.23. 01:42:03

Hát srácok megnéztem a videot,elég gáz lett...majd legközelebb.......

omm 2005.12.23. 10:40:37

na ja, frissíthetnél már Karotta.
az a szegény Lada többet érdemelt volna.

Edsel 2005.12.23. 16:41:14

Az egyik szemem sír, a másik nevet!Örülök, h Lada(családban van 3! -'74, '78, '81 évj.-, abból kettő igen jó, 1 tuningproject), de ha belegondolok, h az enyém csontra ilyen, mint a tietek(forma, szín stb.,csak '78as; klubbon belül -L.C.H.- még egy ilyen állapoturól tudok, mint a tietek)s mekkora munkába került megmentenem a haláltól, Ti meg ködlámpát fúrtok bele...stb.,viszont a vezetésélmény bemutatása Király volt, még több ilyet, meg hosszabb adásidőt, és "szocirovatot" :)

monyilló 2005.12.23. 17:48:37

hahó karotta!!!frissiteni kéne má'GYEREKEK!!!értő??

Mikey 2005.12.23. 20:00:36

Grat az autohoz..nagyapámnak van hasonlo szép gépe ..az egy 78as ezeröcsi.. u.yilen sárga.. 60e km-rel

Pisti 2005.12.23. 20:57:43

Helló... Valaki meg tudja mondani, hogy melyik autósboltban voltak vásárolni a bácsik? Az egy sima áruház...?

bastet 2005.12.24. 07:43:21

Kellemes Karácsonyi ünnepeket kívánok mindenkinek!

Jockey 2005.12.24. 10:41:00

Üdv!

Remélem tudjátok, hogy a kockákhoz való hűtőtakarót tettétek fel, a kereklámpásoké helyett!
Egy ezerkettesen ez csúnya, másrészt nem ér semmit!

Jock

Jockey 2005.12.24. 10:50:43

Edsel-el és a többiekkel, pedig nagyon is egyetértek.
Ha tényleg jó állapotút fogtatok ki, akkor inkább meg kellene menteni az utókornak, nem pedig szétgányolni!
(Ez mindenre igaz kellene legyen, nem csak Ladára!)
Ha 18 éves féltökű hülyegyerekek lennétek, se bocsátanék meg, legfeljebb elnézném. De így!!!!
Amúgy Boldog Karácsonyt!

egy autófanatikus. 2005.12.24. 11:25:43

felkapott kis téma lett ez!

tanmese következik,akit nem érdekel ne olvassa el!

adott egy fiatalember akinek van egy kettes golf gti-je. elhatározta hogy ő bizony kemény tuningot csinál a gépre, felrakott egy akkora hátsó szárnyat, hogy aki meglátja a kocsiját az bevásárlókocsinak vagy babakocsinak csúfolja. ez a gép hasonlóan a golfhoz egy csicsás paradicsommadár,a neogiccs,a magyar gagyi keveréke. egy gávölgyi showban vagy a fábry dizájncenterében megnéztem volna de nem egy autósmüsorban. a csongrádi ladakrosszban is szétvágták a ladákat mégis mindenki szerette,mert annak volt létjogosultsága,értelme. miért nem lehetett egy arany középutat találni és azt mondani.hogy :idáig de ne tovább! miért kellett amputálni azt a szerencsétlen kocsit? miért kellett izléstelen ködlámpákat tenni az elejére?Ha már lada tuningra adtátok a fejeteket megprobálhattatok volna az ésszerüség határain belül maradni. két komoly tapasztalattal és (szerintem) jo izléssel és ítélőképességgel megáldott szakujságírótol többet vártam. a tuning elött a legtöbb lada fan nyála csorgott hogy micsodda szép állapotu zsiga ilyen potom pénzért, most meg lehet hogy a hiéna rovatban sem kelne el érdeklődés hiányában. elnézést hogy bő lére eresztettem a monanivalómat.mindenkinek békés boldog Karácsony és boldog új évet kívánok.

S. András 2005.12.24. 11:39:20

Hát, srácok...
Fájó szívvel kellett végignéznem, mit műveltek ezzel az kocsival. Én személy szerint mind az összes végtagomat összetenném egy ilyen automobilért, ti meg poénból szétgányoljátok, csúnyán.
Nekem egy '84-es 21013-asom van, és már negyon régóta szenvedek azon, h úgy nézzen ki, minth most jött volna a futószalagról... Értitek?! Az egyik ember sok-sok pénzt, időt, fáradtságot, szeretetet, képes áldozni - és ki tudja, hol a vége - valamiért amit egyesek tönkrevágnak, mert azt se tudják mi a stájsz, csak adnak neki... Érdemes lenne néha elgondolkoznotok egy icipicit!

Rebellis 2005.12.24. 19:50:33

Srácok a nívo jelentősen süllyed. Lehet, hogy már tanácsolta más is: nézzetek meg egy-két Top Gear-t a BBC-n!

Danee 2005.12.24. 21:09:04

Boldog Karácsonyt mindenkinek!

Field 2005.12.25. 15:10:02

Egyre ritkábban frissül a site..

Edsel 2005.12.25. 16:56:09

Talán csillapodnának a kedélyek, ha legalább a gagyik felét levennétek a kocsiról(kezdve a ködlámpával, korrektul visszadolgozva a lukat, nehogy rozsdaboglya legyen1év múlva, szőrmók maradjon, neon übergagyi...)elég lenne, ha neten közzétennétek a reanimációt, m a műsoridő ugye pénzbe kerül, akit meg érdekel a cégautó, úgyis klikkel, megtalálná (meg talán olcsób) szvsz

rosszcsont01 2005.12.25. 21:53:03

Azért ugye nem 1 osztott üveges Corvette lett átszabva hanem 1 lada a millióból!(ladásoktól bocsika) És öszintén többen irtátok hogy gyikosság stb...IGAZ de ez média semmi több...olcsón kijött a musor ennyi szerintem.(valaki irta hogy összetennél a kezét stb...jó de ez kit érdekel akkor ne füstöljünk gumit se mert valaki kopottal jár és kellene neki:)

Field 2005.12.26. 03:35:48

Ebben a pillanatban jöttem haza a Bükkből a donor 131es-el.Király hó van.Kommentem csak annyi rosszcsontnak,hogy a kopott gumi király,mert könnyebb elrakni keresztbe:)

rosszcsont01 2005.12.26. 20:49:16

nekem quattro van de 4 zsíír uj téli gumával,ezt nehéz meglóbálni:( de hóba istenkirály mint a zsiguliii

karotta 2005.12.27. 11:42:24

vége, vége....
ma reggel szarrá tört a Zsiga :(

karácsony 2005.12.27. 15:08:51

mennyből az angyal, eljött hozzátok...

karotta. 2005.12.27. 16:43:21

vége, vééééége... :(
ma szarrá törtem a zsigát :(

scheerti 2005.12.27. 16:54:44

nagy vicc karotta klón!

Máté 2005.12.27. 17:15:36

Komolyan?

piri 2005.12.27. 18:35:20

Lassan a "Boldog Új Évet!" is ebben a beszámolóban éljük meg, oly rég volt már frissités. Karotta! Éhezik a nép a folytatásra!!! Már nem bírjuk sokáig...

Roland... 2005.12.28. 04:19:51

Srácok!

Gratulálok az 5 évhez, és örömmel konstatálom, hogy pont olyan elmeháborodottak maradtatok mint voltatok:)
Ilyen jókat autó teszteken még a büdös életben sosem röhögtem:) /Winkler níváját most olvastam és törölgettem a könnyeim:D /
Remélem a beszólósan korrekt stílus megmarad, és nem adjátok el magatokat idővel. -Az elmult 5 évben a mai napig tényleg Ti vagytok a legjobbak - van mire büszkének lennetek.

A ladát sajnálom, bár talán "isten" büntetése volt azért amit tettetek vele..

Bye

Roland

Farkas Árpád 2005.12.28. 04:41:05

Nos az öt év szép idő. Gratulálok! Bár nagyon remélem,hogy a blog nem csupán a tíz éves jubileumnál fog frissülni. Karotta! Tessék már írni valamit! Mondjuk azért teljesen nem marasztallak el, mert jómagam is írok egy netes lapot, és hát tudom, hogy ha nincs ihlet, akkor hiába frissült rég az oldal, nem tud írni az ember. A lényeg: jók vagytok, csak így tovább!

bastet 2005.12.28. 10:30:32

Ja, jó lenne már frissíteni, hogy a tv-be is csak ismétlések lesznek. Jól jönne vmi friss.

Leginkább az érdekel mi van a Hacsival. Sikerült "bedriftelni a karácsonyfa alá?"

lali király 2005.12.29. 08:08:14

Háborog a nép karotta, folytatás kell nekik...

Valaki más 2005.12.29. 16:05:32

Király a gép, az öt évhez pedig gratulálok.
Csak azt sajnálom, hogy az öt év televíziózás szempontjából 3 sincs, lassan több lesz a Best of, mint a friss műsor. Kár érte

peti 2005.12.29. 23:28:06

nagyon jó a ladacs! mi is ilyet hajtunk már egy ideje! csak hobbi autóként! különösen ilyenkor télen lehet vele jókat csúszkálni! lementünk vele egy ilyen városi alfa találkozóra! 147 gta-ás gyerek ámuldozva nézte a pörgésünket! irigyelt minket a hátsókerekes gépegység miatt! imádom ezt az orosz életérzést!
örülnék ha végre elkezdenétek dolgozni! kevés a teszt! sztem mindenkit jobban érdekelnek az autók mint a betlehemezésetek! de azért azt is elolvastam! a winkler gyönyörűen virított buzi királyként! na mindegy! jó ez az új rovat (totá
lsár)! csíplek titeket meg mindenkinek boldog újévet!
na hello.....

Máté 2005.12.30. 21:32:44

Megnyugodtatok? nincs összetörve a zsiga

tony 2006.01.01. 03:24:11

A műsorban látottak közül a legjobbat vették meg a fiúk, és a C..L tv Kúlaverda műsor paródiájából a legtöbbet hozták ki. :-)
Mivel az elmúlt három évben kb 200..250 ezer forintot költöttem jóanyám 1985-ös Ladájára (motor generál, lakatos, festés, alváz és üregvédelem, téli gumi + 4 felni, ...), én is kicsit fájó szívvel néztem az adást. Azért nagy kárt nem tettek benne a fiúk.
Majd pl. ma délelőtt "visszakettőpadlógáz" fordultam ki vele az utcából, a sikoltozó családdal a hátsó ülésen, így szartam az egészre. :-)

skodásgyerek 2006.01.02. 20:30:13

Gratula fiúk! Ha kéne egy jó kis 120-as skoda, mint második cégeskocsi a Felvidékről majd intézek Nektek egy eredeti cseszkót! Szóljatok!

reptéri Kaszkadőr 2006.01.26. 12:55:16

jobb lett volna,ha vesztek inkább valami normális vasat!!!!!!!!
Példának okáért egy 520-sa cápát!!!!!
Az tényleg király lett volna.
A Zsiguli meg shit!
Úgy csináltatok,mint a hülyegyerek,akinek van egy kis pénze,de esze meg semmi.
Már a brazilok is eladták a Zsigulit és Mercedessel és BMW-vel járnak!!!
Mondom,inkább nyomjatok egy cápát,a Ladát meg adjátok el valami trágyaszaggató barbárnak:)

robituszin 2006.01.29. 11:40:16

Akkor én lehet hogy én is trágyaszaggató barbár vagyok, de én is vettem egy Zsigulit. Bár csak csapatásra, de jó. Kedves Reptéri Kaszkadőr! Szerintem a Bmw nem más mint fos.
Szóval hajrá azzal a Zsigulival!!!!

ááááááááhhhhh 2006.01.31. 19:22:16

Igaza van a Rept.Kaszk.-nek! A Zsiguli egy szar!
Szocialista társait felülmúlja,de a német autókhoz hozzá sem hasonlítható! Még egy golfhoz sem,nemhogy egy BMW-hez,akár cápához sem!

Effect 2006.02.06. 19:03:13

Hali! Én csak annyit szeretnék hozzászolni a dologhoz hogy én nem értek veled egyet áááááááááhhhh mert a zsiguli igen is egy jó autó csak te vagy ilyen véleménnyel róla te gyökér!!!!

Vespapa 2006.02.13. 20:48:02

Hjará Zsiguli!

Vespapa 2006.02.13. 20:54:12

Csodálatos az autó. Nagyon vigyázzatok rá!!!

Maranello 2006.02.15. 22:10:42

Srácok a legjobbat vettétek ennyiért..
Én egy kockát vettem két hete, az is jó, de az igazi a kereklámpás!
Gyönyörű..

stuntman 2006.03.01. 16:11:40

A bmw-t nem véletlenül hívják státuszszimbólumnak mert csak jól mutat de lényegesen többe kerül összerakni egy jót mint egy roszabb állapotú Ladaból egy széet csinálni... Én a tíopussal versenyezgetek régebb óta és még sosem hagyott cserben!! Pedig 20 éves és sokkal látványosabb mint egy bömössel vagy bömbölővel autózni és a hangja is szebb:) Még a szériának is...

Type-eRnő 2006.03.31. 20:08:12

Szép........

Petike 2006.07.19. 18:40:45

A zsiguli a kúl bár én német autóval járok de a zsiguliban olyan ingerek érik az embert amit más autó nem tud produkálni... Haverom például borigatja őket és ő tényleg az életét teszi fel ezekre az autókra mert kaszkadőr.

LL junior 2006.08.21. 14:23:33

Rabszolga lány

LADÁVAL JÁROK 2006.08.30. 20:57:23

Én ladában születtem nöttem fel s talán abban is fogok a menybe menni (vagy a pokolba?). Ennél jobb autót a világon nem csináltak és nem is fognak soha már. Nekem (volt japán és német autóm is de,)a lada az igazi ÉRZÉS.

jehje aser jehje 2006.10.05. 20:10:50

KÚÚÚL a verda! Én két opel és egy peugeot után ültem vissza a ladámba,de nem is tudom miért hanyagoltam ezt az érzést???????!!!
LADA volt ,lada van és lada lesz!!!!

laci 2006.11.09. 18:13:22

Króm kormánykoszorú, nagyon szép! Mongyuk én Škodás vagyok, de ez a Zsiguli gyönyörű, első szériás, látszólag teljesen eredeti. Szerintem ügyeljetek arra, hogy gyári állapotú maradjon, ne csináljatok belőle vmi sufnituning rally xart, mert így a legszebb és így ér a legtöbbet. Grat az 5. évhez (ami lassan most már 6.) és az autóhoz is, vigyázzatok egymásra!
süti beállítások módosítása