Tibor megnézi az Elnöki Szart, amiről közben kiderül, hogy pontos nevén Datsun Gloria Hardtop, avagy Nissan 280C, avagy Nissan Cedric 430. A Nissanokat ekkoriban Datsunnak hívták, de nem mindet, és maga a gyár sem értette pontosan, hogy mi micsoda, ezért ezen az autón mindkét márkanévből van egy tucat.

Tibor remek lakatos, de ez még neki is sok. Két hét tanakodás után bevallja, hogy nem merne nekiállni, félti magát a beleőrüléstől.
Nappal a látvány még szomorúbb: a leolvadt hó alól további rohadások kerülnek elő, az északi oldalon vidoran burjánzik a moha. Kivesszük az évek óta a hátsó üléseken tárolt ósdi irodagépeket, amik örökre belevasalták a nyomukat a plüsskárpitba. Ez rossz hír.


Az arcátlan nyúlás maga. A szép fényes egy korabeli Lincoln TownCar dísztárcsája, mellette a Datsuné. Nemcsak a formát lopták el a japók, de még a közepében lévő logót is. Nagyíts!
Indián, az
indiandesign.hu autóteremtő szakembere merészet vállal: látatlanban rábólint a restaurálásra. Neki se lesz könnyű, de az abszurd feladat tényleges végrehajtása főleg Kihívás Árpira, a varázserejű lakatosra hárul majd, akinek lemezmunkája láttán több pályatársa elevenen elkárhozott az irigységtől.