Hetek hősies nemalvása után végre összeállt a Hangyász héja a TC standján.
Nagyon jó érzés, hogy ilyen sokan szeretitek.
Hosszú lesz még az út, mire autó épül alá, pláne, ha úgy megy, mint eddig.
Legalább 200 embernek válaszoltam eddig mosolyogva a "mikor lesz már kész" kérdésre, hogy innen a lakatos kezében vagyunk.
Szívből remélem, hogy felpörögnek az események.
Szuper a tudat, hogy velem együtt ilyen sokan várjátok, hogy végre ráhozzuk a frászt az összes szemét termeszre.
A képen három tradicionális japán feneket rejtettünk el.
Marha jó lett a B-oszlop nélküli oldalablak. Nyitva főleg vicces.
Lacó, nagy művész vagy.
A képen egy kisautó- és egy malacevés-blogger látható egy autofillel. És egy Datsun 260Z.
Ha kartávolságból nézed, hunyorogva, a gyönyörű autó előterében kiszúrhatsz két csajt!
Büszke apuka két gyermekével. Fodrászra nem volt idő pár hete.
És akkor közkívánatra az adattábla elmosódott fotója.
Samu az első utas. Kevesen mondhatják el magukról, hogy 10 hetesen verseny-Datsunban horpaszthattak. Beszélni még nem tud, de határozottan úgy tűnt, hogy a Like gomb után kalimpált a menő hordozójában.
mianicked? 2011.04.17. 01:08:04
Kipufogó milyen lesz/van?
Erre nem emlékszem, ha volt már írva...
Rocko- 2011.04.17. 01:42:58
"A képen egy kisautó- és egy malacevés-blogger látható."
amint egy autófóliással, őőő, autófiliással beszélgetnek. :)
scheerti · http://scheerti.blog.hu 2011.04.17. 07:00:31
Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2011.04.17. 07:46:04
korlat 2011.04.17. 07:55:52
pickapu 2011.04.17. 07:57:36
khmkhmkhm 2011.04.17. 08:32:13
"végre ráhozzuk a frászt az összes szemét termeszre." után van egy kis ikon-om.
davez 2011.04.17. 08:35:39
PulsarGTI-R 2011.04.17. 08:56:53
Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2011.04.17. 08:59:29
streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.04.17. 09:45:55
Magyar[HUN] 2011.04.17. 11:21:40
Dep 2011.04.17. 11:38:41
A hangyász melletti kis tábla tartalma meg van esetleg elektronikus formában? És be tudnád másolni vagy vmi? (vagy egy közeli kép esetleg...)
Érdekelne mit írtál róla.
Ubi 2011.04.17. 18:18:06
SolymosD 2011.04.17. 19:18:27
majtin 2011.04.17. 19:53:50
Flankerr 2011.04.17. 20:59:17
pamacs&penge · http://pamacsespenge.blog.hu/ 2011.04.17. 21:54:24
Maxxter 2011.04.17. 22:01:48
Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2011.04.18. 00:26:28
Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2011.04.18. 00:27:16
Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2011.04.18. 00:31:09
Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2011.04.18. 00:35:18
Dep 2011.04.18. 07:52:33
Óhh és gratulálok a driftworks-ön olvasható postodhoz, nagyon jó lett. :) Viszont egy bitchslap kijár az angolul nem tudó olvasóidtól amiért nem informáltad őket a kormányművet ért változásokról (vagy csak én nem emlékszem? :S ) . Pedig nagyon érdekes és tanulságos. (jójó tudom, viszont mi kaptunk szép képeket, de akkor is mégiscsak a közlöny a bázis, nem? :))
AttiLADA · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=39435 2011.04.18. 10:54:38
picasaweb.google.com/zsigabubus83/OldtimerExpoVasuttortenetiPark2011
Üdv: Ati
Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2011.04.18. 13:58:47
Almacsavo 2011.04.18. 17:40:10
sebifater 2011.04.18. 19:17:36
Ráadásul ezekkel a Rotákkal megoldottad egy ideig az álmatlan éjszakáim eltöltését! Brutálisak ezek a felnik!
Kitartás Hangyásidomár!
sebifater 2011.04.18. 19:21:26
Elnézést egy "z" kimaradt...
mennyit számít egy betű...
Dep 2011.04.18. 21:08:46
Kíváncsian várom a vidit :)
vancello · http://vancello.hu 2011.04.19. 07:43:27
ChPh 2011.04.20. 08:19:08
Kíváncsi vagyok majd hogy fog menni :)
mv3 2011.04.20. 10:37:39
Most viszont, hogy felvette a versenyautós ruháját, igazán lehengerlő, kicsit olyan, mint egy csinosan sportos nő a strandon, öröm a szemnek. Ki hinné, hogy igazából néni?! :o))
HammerHat 2011.04.22. 23:51:03
Sorolom:
-Nem egy szép fakormányt vettél Neki külföldről? Még az ezeröcsiben beszéltetek róla.
-Bármi elektronika? ABS, SRS, ESP, ASR? ISOFIX?
-Mi lesz (tervezel) a súlyeloszlása a kocsinak? Ha driftre is használod, felteszem kis túlkormányzás a cél...
-Kipufogóra mi az elképzelés? Ha hasonlítani kéne egy széria kocsihoz, milyen hangra törekedtek (ami reális)?
-Fordulókör? Sacc?
-Utcai autózásra teljesen alkalmatlan lesz, vagy csak szimplán gazdasági okból nem kap rendszámot? Ebből kifolyólag Hungaroringen sem leszel vele?
-Mekkora a tank mérete? Befolyásolja ez a súlyelosztást?
-Felteszem szélcsatorna mérés nem lesz, pedig nagyon nyílszerűnek tűnik madártávlatból az aerodinamika...
-Diffúzor? Vagy mi lesz a leszorítóerő-gyártó elem?
-Olyan szép a fényezés, hogy esőbe sem vinném ki. Óvatosan a kavicsággyal! Mit jelöl a 30?
-Mennyi a visszapillantó holttere :D?
-Egy 10-es skálán mennyire komplikált és körlményes megfelelő (csere)alkatrészt találni egy ilyen korú csodának?
-(bár még messze a finish, de)Belevágnál újra? Min változtatnál?
-Tudsz mondani egy okot, hogy miért nem gyárt ma senki ilyen gyönyörteli coupékat? Ha lenne e-type/super7/akár M1 mai technikával, már eladtam volna a házam érte.
-Mit felejtettem ki?
"RS4, válassz egy testnyílást..."
tschangow 2011.04.23. 21:07:14
Fordulókör: 45 fokos ívbelső kerékálláskor a fordulókör sugara 2477mm. Gyári közeli 27 fokos ívbelső kerékálláskor a fordulókör sugara 4493mm.
Természetesen az érték gázállás függvényében jelentősen csökkenthet.