Ha meg kellene neveznem a három leggyakrabban hallott kérdést, amivel megtámadnak férfitársaságban, ezeket sorolnám fel:
1: Melyik a kedvenc autóm?
2: Milyen volt a Ferrarinak / M5-nek kenni? (A kenni szót ajánlom hosszan ízlelgetni)
3: Mi az a ballábfék és a gázfröccsös visszaváltás
Az első két kérdésre triviális a válasz:
1: Nem tudom
2: Jó
A harmadikra viszont kár szót vesztegetni: íme Walter Röhrl, az isten, amint mennyeien demonstrál. Csodálatos videó.
Ha itt nem játszaná le (megesik), akkor mindenképp nézd meg itt.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
[Bundi] 2007.02.09. 23:12:37
Röhl meg jól keni :) respect
kermate 2007.02.10. 07:15:06
Bátor ember, elég közel ment el a nézőkhöz és milyen tempóval...
scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.02.10. 08:43:08
2007.02.10. 10:07:22
rgreg 2007.02.10. 10:32:11
1. A klippen ábrázolt és a postban emlegetett úriember, bár még német nyelvvirtuózok számára is kimondhatatlan, de Walter Röhrl néven látta meg a világot, ezen a néven vált híressé és nem hiszem, hogy öregkorára megváltoztatta volna :).
en.wikipedia.org/wiki/Walter_R%C3%B6hrl
2. Kövezzetek meg, de én nem látok gázfröccsös visszaváltást. Tudtok mondani perc/mp-t a videóból, ahol ez egyértelműen látszik?
scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.02.10. 11:59:05
scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.02.10. 12:02:24
scheerti.blog.hu/2007/02/05/egy_sokat_emlegetett_video
scheerti.blog.hu/2007/02/04/valmi_hianyzik_a_xxi_szazadbol
Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2007.02.10. 17:42:15
1: Természetesen igazad van, az én nyelvem is már ezerszer tört reménytelenül bele, figyelmetlen kopipészt történt.
2: Gázfröccsös visszaváltást 01:33-36 között láthatsz például. Bal láb kuplungol, jobb nagyja a féken, jobb lábfej széle átbillen a gázra, és egymás után két fokozat megy vissza, a motoron is hallhatod, meg a mozdulatsor is felismerhető, ha nagy a lábad.
Rendszerint nem így csinálják, hanem a jobb sarok fordul át a gázra, de bizonyos embereknek egyszerűen nem áll rá a lábuk, vagy túl nagy, vagy rossz helyen vannak a pedálok. Olyankor szokás így külső éllel, ahogy Walter csinálja.
scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.02.10. 18:39:09
Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2007.02.10. 19:33:42
scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.02.10. 19:53:17
rgreg 2007.02.10. 20:24:06
Köszi, végsősoron erre tippeltem, csak nem voltam biztos benne :).
ZsoltK 2007.02.11. 09:06:08
De nem büszke vagyok rá, csak szar az autóm:D
ommm 2007.02.12. 14:14:45
ommm 2007.02.12. 14:22:53
A Béla 2007.02.12. 14:40:37
scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.02.13. 10:19:19
youtube.com/watch?v=MIxX7_kYg9U
Sajnos Henri Toivonen és Sergio Cresto meghaltak a balesetben. Utána már nem indították el a 87-es szezont,pedig az Audinak már készen volt az 1000(!) lóerős Turbomotorja. Nézzétek meg ezt a video-t ez mindent elmond annak aki nem érti ,hogy miért jó a B csoport.
youtube.com/watch?v=ADXtD_cTAhY
Sopánka76 2007.02.16. 17:01:02
attilag78 · http://attilag78.blog.hu 2007.02.19. 14:13:54
"izé" 2007.09.25. 12:36:40