Istenverte riasztó
A legkacifántosabb szívást mindig a legtriviálisabb dolog okozza. A 200SX átépülése során más lett a kipufogórendszer, a turbó, az intercooler, elköltözött az akkumulátor, hogy csak a motortéren belül maradjunk.
De amikor ma délután nem akart beindulni, nem ezekkel volt a baj. Köszörült-köszörült, nem indult. Szikra volt, levegő volt. Benzin, az nem volt.
Tomitsu diagnózisa szerint nem ment az AC, és valóban, semmit se csinált. Mivel hat madzag vezet hozzá, el kellett menni a legközelebbi számítógépig, hogy kitúrhassuk a 900 oldalas dokumentációból a kapcsolási rajzot. Meg is lett a minket érdeklő két kábel, melyeket azonban az európai ember eltérő ízlésvilágának megfelelően egészen más színekkel jelöltek a valóságban, mint a kézikönyvben.
Nem hátráltunk, és Tomitsu egy multiméter és következetes logika segítségével azonosította a tápot és a földet, így direkt hajtást küldtünk a tetszhalott benzinpumpára. És járt!
A baj forrása a nyűves riasztó, és annak az indításgátló funkciója. Hiába kapcsoltuk ugyanis a kulcsával KI a riasztót, attól még az indítást gátolta a mocsadék, és nem engedte a villanyt az AC-hez. A riasztó pusztulását pedig a belső akksijának lemerülése, és a testkábelének testeletlenné változása okozta. Most minden jó.
Holnap remélhetőleg egymásra talál a turbó utáni csődarab és a tőle pár centire véget érő kipufogórendszer, és újra lesz autóm. Ami pedig a motortéren belüli csodálatos harmóniát illeti, ilyen Tomitsu-szan feng-shui szellemű légcsődizájnja. Tanítani fogják.
Adamo 2005.06.28. 19:11:15
inf 2005.07.11. 13:48:14
Barni 2005.08.10. 11:17:37
szilveszter 2005.08.15. 02:37:33
GTPeti 2005.09.22. 12:12:16
SzilveEsztelen 2005.09.24. 02:43:01
kornél200sx 2005.11.11. 17:03:47
baráti üdv.: Kornél kornel200sx@freemail.hu
kornél200sx 2005.11.11. 17:05:43
baráti üdv.: Kornél kornel200sx@freemail.hu
ja és a lambda szonda nincs elégé bent az is lehet a gond??
szilvesztelen re 2005.11.24. 23:05:10
Vadócz 2005.12.11. 15:13:57
zolika 2006.10.12. 05:08:17
Nagyon szep es jo lesz az autod ugyesen csinalod!!!
En is most epitek egy nissant Sr20det vel!
Ha van kerdesed segitek szivesen!!
A leomlot szerintem tekerd be mert nagyon melegiti a motorodat , de ha a turbonyakat es a downpipe ot is betekered azzal se artasz a dolgon
Valamint egy air/fuel controllert is beszerezhetsz az is fog segiteni a dolgon.
Apexi safc2 vagy NEO ezek egesz jo aron vannak es jok is.