Az Elnöki Hogyishíjják - Karotta Közlöny

KAROTTAKÖZLÖNY

Nínó Karotta élete és munkássága autóbuzériában és másutt

Az Elnöki Hogyishíjják

2004. március 05. 21:53 Nínó Karotta

Pár napja összeakadtam Fastcarral Szamosi mesternél. Szó szót követett, és végül kiderült, hogy épp van nála elfekvőben egy vén Datsun, amelyhez hasonlót még sose látott senki. Hatalmas nagy, mint egy igazi elnöki autó. Reménytelenül szét van rohadva, de ha mindenáron meg akarnám menteni, nekem adná szeretetből. Aggasztó. DSCN0078.jpg DSCN0081.jpg Fastcar megmutatja az Elnöki Szart. Javarészt hó fedi, de még az a szerencse. Sötét van, de világos, hogy fényes nappal se találnánk rajta egyetlen ép elemet se. Látszólag viszont csak a rozsda marja, egyébként ép és majdnem hiánytalan. Az Elnöki Szar ronda, ez a vitán felül áll. Egy igazi nevetséges amerikaiautó-majmolás, több hektár rémes műfával. Viszont kétszer 90 fokban meg van törve a hátsó szélvédő, nincs B oszlop, gyári kék lámpácska világít kis krómházban az autó első csücskeinél a sofőr szemébe, a tető közepén félméteres (fancy light nevű) lámpacsík húzódik és repülőgépülések vannak benne elöl. DSCN0089.jpg DSCN0008.jpg DSCN0083.jpg És arab nyelvű a szervizkönyve, néhány svéd bejegyzéssel. És a használati utasítása is arabul van. És ha én nem mentem meg, megy a MÉH-be. Tehát beleszeretek. A jóisten is beleszeret: másnap egy Ford találkozón belebotlok valakibe, akinek van egy törött oldalú ugyanilyen autója, csak épp kombi. Barátságos árat találunk, másnap meg is veszem, ebből lesz a Donor Elnöki Szar. DSCN0084.jpg DSCN0023.jpg Menni ugyan ez se tud, de micsoda aranybánya: benne van az eredeti Datsun rádió a különálló kazettás egységgel. Áldott kiválasztott vagyok: enyém Magyarország két Ocsmány Mozgásképtelen Japán Tohonyája.
Címkék: gloria
2 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kovács-F.Péter 2005.06.26. 00:28:31

Én így botlottam bele, életem első Laureljébe. Most már csak emlék, de a datsunworld.com/c230/c230.htm oldalán megörökítettem. A donor autóból is látszik néhány bordó elem, meg ugye a vonóhorog, amit hivatalosan nem is építhettem át a másikra. Na de hogy őrült emberekből se legyen hiány, széles e világon, egy munkatársi élcelődés kapcsán, rákerestünk a netre, "látni-e ilyen autót, amilyet én gyűjtögettem". És lőn... Úgyhogy most egy Laurel C31-es a mostani "áldozat". Kicsit más karakter mint a 230-as, de ugyanaz a motor-váltó-futómű, mint az "elnöki szar"-ban :-) Asszem azt az érzést nem lehetett levakarni az ábrázatomról, mikor több év kihagyás után beindítottam a 6 hengeres 2.4-es benzinmotort. Az maga volt a mennyei gyönyör. Később én is történetbe foglalom az autó restaurálását, amit a 230-asnál sajnos nem tettem meg. Ja, és a törött oldalú kombit csak azért nem hoztam el anno a töröttautó.hu -tól Dunakesziről, mert többe került volna a fuvar Fejér-Tolna-Bács megye határáig. KFP.

Jakab István 2005.10.21. 09:32:40

Az apám halála után megörököltem egy 79-es Nissan Laurel C230-ast. Sajna eléggé ramaty állapotban. Fel akartam újítani, de akkor még nem láttam lehetőségét anyagi téren ennek megvalósítására. Interneten keresgélve találtam rá Kovács Péter barátomra és úgy volt, hogy eladom neki az enyémet alkatrésznek.Végül én vettem meg az övét... Jelenleg atomjaira szedtem és újítgatom fel. Tényleg? Első szélvédője van valakinek? C230-as 80-as Datsun Laurel 200L!
süti beállítások módosítása