Pár napja összeakadtam
Fastcarral
Szamosi mesternél. Szó szót követett, és végül kiderült, hogy épp van nála elfekvőben egy vén Datsun, amelyhez hasonlót még sose látott senki. Hatalmas nagy, mint egy igazi elnöki autó. Reménytelenül szét van rohadva, de ha mindenáron meg akarnám menteni, nekem adná szeretetből. Aggasztó.

Fastcar megmutatja az Elnöki Szart. Javarészt hó fedi, de még az a szerencse. Sötét van, de világos, hogy fényes nappal se találnánk rajta egyetlen ép elemet se. Látszólag viszont csak a rozsda marja, egyébként ép és majdnem hiánytalan.
Az Elnöki Szar ronda, ez a vitán felül áll. Egy igazi nevetséges amerikaiautó-majmolás, több hektár rémes műfával.
Viszont kétszer 90 fokban meg van törve a hátsó szélvédő, nincs B oszlop, gyári kék lámpácska világít kis krómházban az autó első csücskeinél a sofőr szemébe, a tető közepén félméteres (fancy light nevű) lámpacsík húzódik és repülőgépülések vannak benne elöl.

És arab nyelvű a szervizkönyve, néhány svéd bejegyzéssel. És a használati utasítása is arabul van. És ha én nem mentem meg, megy a MÉH-be. Tehát beleszeretek. A jóisten is beleszeret: másnap egy Ford találkozón belebotlok valakibe, akinek van egy törött oldalú ugyanilyen autója, csak épp kombi. Barátságos árat találunk, másnap meg is veszem, ebből lesz a Donor Elnöki Szar.

Menni ugyan ez se tud, de micsoda aranybánya: benne van az eredeti Datsun rádió a különálló kazettás egységgel. Áldott kiválasztott vagyok: enyém Magyarország két Ocsmány Mozgásképtelen Japán Tohonyája.
Kovács-F.Péter 2005.06.26. 00:28:31
Jakab István 2005.10.21. 09:32:40