A cím idézet C. G. Jung: A termeszek töredezett tudatalattija című munkájából, és egyben a legutóbbi látogatásom tökéletes összefoglalója. Hetek óta készülök kirakni ezt a videót a Hangyász aktuális állásáról, csak nem jutottam oda a munkától. És persze az álmodozástól, hogy milyen kapitálisan súlyos, kegyetlen odavágás lesz, ha elkészül.
No, akárhogy is: az áldott Leslie behegesztette a hátsó futóművet, és nem csak úgy odadobta ám, hanem gyönyörűen összehozta a gyári hossztartókkal, és szépen besüllyesztette, hogy a rövid rugóstagokkal is korrekt legyen a geometriánk berugózáskor.
Így néz ki most, őrület:
A számok megmozdítottak pár régi emléket bennem, és turkálni kezdtem. És tényleg: a Hangyász méretei centire megegyeznek az aktuális Porsche 911 GT3-mal. Az SX futóművel és a 9"-es felnikkel épp olyan széles, a kicsit nyújtott tengelytávja majdnem ugyanannyi, épp csak 6 centivel még alacsonyabb, és negyed tonnával könnyebb. Megőrülök, úgy be vagyok sózva. Esténként Leslie egy korábbi kommentjét szoktam bizakodón felidézni, miszerint:
"A kocsi halad, készül és készen is lesz, […] tavasszal ez a kocsi pályán lesz."
Ámen.
Elhiszem, Leslie elképesztő sebességű munkavégzésre képes, ha valami felpiszkálja. Miközben a Hangyász ott hever kiterítve a boncasztalon, a driftgarage-ban 3 nap alatt összedobtak egy elég ütőképes Sierrát a műhely sarkaiból összekotort 200SX-alkatrészekből.
(az a ronda ferde dolog ott a forgatóállvány tengelyét tartó rúd, nem az autó része)
És egy súlyos célkitűzés a végére: akkor vagyunk ügyesek, ha 2011 folyamán a Hangyász 2:05-ös időt fut a Hungaroringen. Eredetileg 2 perc alattit akartam írni, de miután ránéztem a timeattack.hu örökranglistájára, visszaszálltam a földre. Hű, nagyon remélem, hogy nem fog egy fél ország ordítva röhögni rajtam ezért egy év múlva, de kitűzött cél nélkül nincs fejlődés.
Összeszorított farpofákkal, előre.
És ismét köszönet Tihanyi Róbertnek a csodás kölcsön hegesztő-plazmavágóért, néhány (múló) percre ismét az anyagon uralkodó istennek érezhettem magam (tévesen).
ildottore 2010.10.22. 06:44:22
Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2010.10.22. 12:23:19
ChPh 2010.10.22. 12:34:23
Nagyon klafa, a méretek is, viszont azon a képen nem csálé egy kicsit az a hátsó? Vagy csak optikai csalódás? Vagy láma vagyok?
Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2010.10.22. 13:33:59
ChPh 2010.10.22. 14:33:08
footballer 2010.10.22. 14:42:32
Karotta ha lesz egy kis időd kérlek pillants rá a privátokra
scheerti · http://scheerti.blog.hu 2010.10.22. 18:01:52
Flankerr 2010.10.22. 18:20:51
Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2010.10.22. 18:26:37
Gumival úgy leszek, hogy lesz egy szett rendes E-s semi slick pályanapokra, meg a szokásos gumisoktól összekoldult használt, driftre. A 9,5-re 215-265 közt minden felmegy, jó, a két szélső érték nem elegánsan, de megjárja.
WinG 2010.10.22. 18:33:17
mtk001 2010.10.22. 18:36:31
todie2d 2010.10.22. 18:44:15
bardocz 2010.10.22. 18:44:18
butcher__ 2010.10.22. 18:45:28
scheerti · http://scheerti.blog.hu 2010.10.22. 18:47:17
_Tomiby 2010.10.22. 18:48:59
Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2010.10.22. 18:53:11
- fogalmam sincs, melyik kezem melyik, így tökéletesen alkalmatlan vagyok az itiner alapján vezetésre
- nem biztos, hogy a Z akármilyen szakágban homológ tudna lenni az SX futóművel és 350Z motorral.
Szóval valószínűleg hivatalosan nem nagyon lehet majd sehol versenyezni vele, csak driftben, esetleg Time Attack-ben és miniralikon. Meglátjuk.
scheerti · http://scheerti.blog.hu 2010.10.22. 18:59:58
f0CuS 2010.10.22. 19:01:00
Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2010.10.22. 19:03:14
Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2010.10.22. 19:04:21
ziza133 2010.10.22. 19:05:09
MS 1:19-et futott :D
=Daniken= 2010.10.22. 19:10:20
konzekvenciánk levonnám, hogy ezek szerint Leslie mégsem vmaxzsoltosodott el, ugye?:-)
nem bírom elhinni, iszonyat mokány hátulról..zseniális.
f0CuS 2010.10.22. 19:14:42
Remélem nemsokára készen lesz már a remekmű !
gnme 2010.10.22. 19:19:18
Ipari pornó (nem sírnak ha fáj)
Ipari hordó (1000 liter, bele van ütve 1773)
Iparosok zenéje
www.youtube.com/watch?v=ll4yAKShAq4
bardocz 2010.10.22. 19:22:59
Vétek lenne ezzel rallyn indulni szerintem.
B-csoportos rx7-es sem volt egy nagy siker, ezek pályára valók.
todie2d 2010.10.22. 19:29:28
1:Rakjatok bele ket ulest es anyu majd mondja, hogy merre menj:)
2:Szakagilag meg csak beferne valahova, ha a hayabusa motoros trabant is befert.
Magnat 2010.10.22. 19:31:21
scheerti · http://scheerti.blog.hu 2010.10.22. 19:35:11
tattoo1 2010.10.22. 19:48:58
Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2010.10.22. 19:50:13
Dudva Joe 2010.10.22. 19:51:00
már bocsánat...
streetsta · http://managertoys.hu/ 2010.10.22. 19:51:37
Az egészben az tetszik a legjobban, hogy ha a kocsi valóban menni fog tavasszal, azt igen jó eséllyel még alapozószürkén teszi -és az kegyetlenebb lesz Kegyetlen Karlnál is!
ziza133 2010.10.22. 19:52:09
dóm 2010.10.22. 19:54:18
Tetszik, hogy nem "hülyegyerekautó" lesz itt összehozva, hanem profi cucc, bár azt hiszem a fehér Datsun limuzin utánez kiderült. Az a kocsi eszméletlen jól sikerült, gondolom jól szolgálja jelenlegi gazdáját. Visszatérve a Z-re, látszik, hogy a "mester" nem először lát ilyet, a ford alkatrészből, illetve a bmw-hez való viszonyításból is. A hátsó szélesítés gyári, vagy egyedileg legyártott darab? Nagyon szépen kijön tőle az ív, valamint egész testes lesz tőle a fara. Sok türelmet és kitartást kívánok hozzá.
gnme 2010.10.22. 19:57:10
Nyomassátok a témát Gábor!
UH, penetrálás kell a varratok után? Dobjál (be valamit) mélt, Csíknál az eléhetőségem.
e örö ebódottá e ipari E M B E R (!)
www.youtube.com/watch?v=KYzhrPeiloQ
olvadóó's cso'kki
ropogóó's cso'kki
celofánóó's cso'kki
moggyoróó's csokk'i
:||
F. Fred Palakon 2010.10.22. 19:57:43
lone 2010.10.22. 20:03:26
Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2010.10.22. 20:08:43
A varratvizsgálati lehetőséggel köszönettel élnénk a végén, abból baj még sose volt, pláne, hogy az egyik versenylengőkarnál bennem fel is ébredt a gyanú, arról végképp jó lenne tudni valamit. Ha most hirtelen mondanom kéne valamit, amit nem szeretnék, az egy hátsó lengőkartörés a Mansell-kanyarban.
Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.10.22. 20:08:44
Mindig is csodáltam azok az embereket, akik úgy raknak össze, szednek szét autókat, mintha legóznának.
Minden elismerésem!!!!
Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2010.10.22. 20:11:13
Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2010.10.22. 20:13:49
Ihatebullshit 2010.10.22. 20:16:54
Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2010.10.22. 20:20:13
Ihatebullshit 2010.10.22. 20:27:31
gnme 2010.10.22. 20:29:06
Akkor .. tudod hol találsz. :-)
Marci várja Nobit! :-)
Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2010.10.22. 20:37:54
s4tch 2010.10.22. 21:08:26
Gico 2010.10.22. 21:13:50
Matenak · http://csipszerelde.hu 2010.10.22. 21:17:29
Zsolti888 2010.10.22. 21:17:48
becsületesnepper · www.becsuletesnepper.hu 2010.10.22. 21:28:02
Érdekelne, hogy milyen önsúly lenne az elképzelésetek.
Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2010.10.22. 21:32:12
Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2010.10.22. 21:37:21
@Asszeretnémondani: nehez megbecsulni. A gyari adata 1150 kg taja. Az uj motor nagyobb, de konnyufem, a regi ontottvas. A muanyag elemek konnyebbek, a cso nehezit. Meglatjuk. Egy tonna kereken szuper lenne.
gnme 2010.10.22. 21:45:40
www.youtube.com/watch?v=AM15iXwQ2Lc
Rocko- 2010.10.22. 21:46:19
s4tch 2010.10.22. 21:49:56
A 2:05 tényleg elég ambíciózus. Csak úgy kézzel méregettük a minap a nyílt napon a nagyágyúkat, ennyit a GTR-ek, Porschék nem mentek. (Igaz, nyilván nem is hajtották őket határig.) Egy kalappal hozzá. Ha összejön a tonnás tömeg, az mondjuk sokat segíthet.
Egyébként a klasszik Z-k nálam viszik a prímet. Láttam-hallottam-szagoltam Ádámét (amit te is megírtál itt), valami olyasmi lehet az autós nirvána. Respekt, hogy a sajátodba beleflexeltél, másnak eszébe sem jutott volna.
Ленина · http://szanalmas.hu 2010.10.22. 21:53:14
konti10 (törölt) 2010.10.22. 22:10:37
bardocz 2010.10.22. 22:17:52
B. Capelluti · http://rallyedream.blog.hu 2010.10.22. 22:23:25
jürgen baromartz 2010.10.22. 22:29:57
gnme 2010.10.22. 22:30:44
zol! (törölt) 2010.10.22. 22:32:36
O.P.Z 2010.10.22. 22:34:52
ommm 2010.10.22. 22:37:15
Jövőre indulnánk az egyik, itt is jelen lévő, Kopasszal egy ralisprinten, mondjuk oda beférne sok minden (gondolok itt főleg a Hacsira) ár jú intresztid?
ommm 2010.10.22. 22:38:31
padregas 2010.10.22. 23:05:40
mv3 2010.10.22. 23:42:33
1.Mennyi a tervezett menetkész súlya a hangyásznak és ehhez milyen LE és nyomaték fog tárulni?
2. Ez a kérdés téma volt már, így elnézést, hogy felvetem: akkor ez a gép inkább pálya autó lesz, mint drift célgép? (Egy régebbi postodból dereng, hogy szó volt ennek kapcsán talán a súlypontról)
Hajrá és további jó munkát!
Gomulka Béla 2010.10.23. 00:02:12
(Hogy is mondta Piszkos Fred a herceg esku"vo"jén? Micsoda marhaság!)
Leslie_ · http://driftgarage.blog.hu 2010.10.23. 00:06:18
ugyanezen okból nem végleges az első futómű, sőt a kormányzásban is egy olyan megoldáson gondolkodom, hogy kis módosítással tudjon a kocsi pályázni (pozitív ackermann szög, kis elfordulás) vagy driftelni (0 vagy negatív ackermann, nagy elfordulás)
a 3 napos sierrában egy "durva" tesztverzió van, remélem mihamarabb meggyőzök egy futóművest hogy órákig játszhassak egy padon a méricskélés és finomítás végett.
mv3 2010.10.23. 00:31:20
Az erő és egy vízmérték legyen veletek!:o)
Még mindig ezt a 2:05-öt emésztgeti a kis szervezetem. Nézve a timeattack listáját nagyon kemény terv, de pont ezért szép.
2:00 alatt csak egy srác van, de simán lehet, hogy az ő autója a jövőből jött:o)
Hexer 2010.10.23. 00:35:46
bardocz 2010.10.23. 00:42:27
Fox888 2010.10.23. 00:54:38
Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2010.10.23. 01:13:27
Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2010.10.23. 01:16:42
Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2010.10.23. 01:18:08
Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2010.10.23. 01:19:41
Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2010.10.23. 01:21:43
Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2010.10.23. 01:25:01
Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2010.10.23. 01:35:05
Spiritmonger 2010.10.23. 03:47:22
nem eszik sokat, a világból kimegy, jóindulatú, halk, lehet pörgetni
ellenben az olajra kényes, optimális a W5-50 körüli olaj
nekem amerikai maximám van, abban ez a motor 255 lóerős, de olyan frankó, hogy csak na
sok sikert a géphez, már csak egy jó torsenes összkerék kell bele, pályára s nagyon jó az, legalábbis a dtm fénykorában az volt
ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.10.23. 05:37:47
Hajrá!
tibidanny 2010.10.23. 07:08:48
HUNhatrix 2010.10.23. 07:38:51
UI: Jó az az "Initial D" póló! ;)
ChPh 2010.10.23. 09:30:19
XJS · http://www.ae86.hu 2010.10.23. 09:58:00
PS.1:(A "rendes sofor" beszolasok miatt tenyleg erdemes lenne mar a hacsi osszehegedo fekjeirol egy melyelemzos videot benyomni :) Esetleg az euroringes tapasztalatokat is megoszthatnad. :D
PS.2: Akinek szarul jon az indavideo, az nezzen korul a sajat hazatajan bongeszo verzio, flash verzio, stb, sima 4Mbites dsl-en is hasit mint atom, elotoltes nelkul 720p-ben.
zöldi 2010.10.23. 10:26:22
Rocko- 2010.10.23. 10:50:55
hmmm, állati futam! tetszik!
GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2010.10.23. 11:00:34
ommm 2010.10.23. 11:23:03
ommm 2010.10.23. 11:25:04
donphobos 2010.10.23. 11:41:13
Jó!
=Daniken= 2010.10.23. 12:39:13
Robi akkor ne rinyáljon annyit, pláne ha Leslie nem az ő szerelője:-)
csak erre gondoltam:-)
gratula!
Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2010.10.23. 13:35:54
jürgen baromartz 2010.10.23. 13:41:12
itt is van:
www.racingforum.pl/AEvo86-powered-by-TOYOTA-MARKI-ERA-VTG-JDL-t65517.html
trizul 2010.10.23. 13:45:18
az autó festése milyen lesz?
tudom hogy nagyon korai kérdések, de azért kíváncsi. :D
s4tch 2010.10.23. 15:07:42
Ezt meg már nyilván láttátok, emlékeztetőül:
speedhunters.com/archive/2009/11/04/car-feature-gt-gt-that-240z.aspx
Bámulatos.
w a s d 2010.10.23. 17:31:21
Leslie_ · http://driftgarage.blog.hu 2010.10.23. 18:49:49
Rocko- 2010.10.24. 02:09:08
just for fun.
@F/: :D
ommm 2010.10.24. 12:18:26
Hexer 2010.10.24. 13:02:05
@Laslie_: a talaj dofezi pontot az felso es also forgaspont adja meg (nem a telo meghoszabitasa), azaz a telo teteje es az also gombcsuklo (most G-szem), ennek fugvenyebe kell nezni a kerekagy kozeppontjanak helyzetet es a kerek talajjal erintkezo kozeppontjat.
Ennek meg fugvenye az utanfutas merteke mert ez hatarozza meg az idealis poziciojat.
Az ackerman kialakitasa meg mas palya auton mint driften, ez meg palyara keszul.
Utanfutast kb 7-9 fok kozott, kerekdolest meg 2-3.5 fok koze kell beloni es utanna nezegetni mi merre legyen. Persze ez nagyban gumifuggo igy elobb a gumit kell kitalani hogy mivel mesz..mert nem mindegy hogy palyagumi xx falvastagsaggal vagy utcai slick.
akos696 · www.focusauto.hu 2010.10.24. 17:28:17
Leslie_ · http://driftgarage.blog.hu 2010.10.24. 20:30:08
Veight 2010.10.24. 20:53:42
De,hát kinek van most pénze egy buliautó fenntartására, szervizelésére, vizsgáztatására?
Felteszem a hatalmas Anteater rendes, rendszámos, lábonfutó főemlős lesz. Milyen költségekkel kalkulálsz? Mondjuk per hó?
Mi lesz a mostani driftervas sorsa?
Van valami "racecar for dummies" kiadás, amiből okosodni lehet, hogy mit-hogyan érdemes? Mert izzón kívül még csak kereket cserélem az autómon.
Hajrá, aztán egyenesen keresztbe!
Hexer 2010.10.24. 23:40:35
Ezt leszamitva meg a kerekagy pozicioja az also es felso forgaspontot osszekoto egyenestol vagy elore vagy hatra van eltolva, mert igy biztositjak hogy mikor kormanyzik az ember kiemeli az elejet es ezzel is elosegitik a viszatekeredest, ennek feltetele hogy legyen utanfutas.
Elsokerekes regebbi tipusu autoknal nem volt utanfutas es a kerekagy pont kozepre volt berakva hogy ne befolyasoljon semmit. Az ujjaknal mar adnak par fok utanfutast.
gonosz999 2010.10.25. 19:54:26
Addorjan_ 2010.10.26. 08:02:15
Én is akarok jövőre menni nyílt napozni, majd közdhetünk :)
SR8-as radical a le mans series-en 1:45-ös időket ment.
Addorjan_ 2010.10.26. 08:26:42
Az elsőkerekes ford csonkállványa nagyon kicsi utánfutással és csapszegdőlésel készül, nem tenném hátsókerekes, pályázós autóba.
Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2010.10.26. 23:10:02
Veight 2010.10.29. 18:04:49
Veight 2010.11.01. 20:46:53
Sam8888 2010.11.02. 18:53:17
4x4 pályára? Fölösleges súly...
Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2010.11.07. 11:25:11
Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2010.11.07. 11:51:34
Veight 2010.11.07. 20:14:57
@Nínó Karotta: Igen, tudom, hogy többször jelezted ezt, de azt is tudom, hogy szoktálvolt a Hungaroringi nyílt napokon furikázni. Ott pedig (legjobb tudomásom szerint) nem lehet rendszám nélkül megjelenni. Esetleg kihagyod ezek után a HUN GP-t?
RWD 2010.11.11. 20:16:13
RWD 2010.11.11. 20:21:59
Veight 2010.11.11. 21:12:44
"Az Autós Nyílt Napon csak érvényes forgalmi engedéllyel és biztosítással rendelkező gépjárművel lehet részt venni."
Veight 2010.11.11. 21:14:55
RWD 2010.11.12. 17:27:28