Juj, mindjárt kész. - Karotta Közlöny

KAROTTAKÖZLÖNY

Nínó Karotta élete és munkássága autóbuzériában és másutt

Juj, mindjárt kész.

2012. január 16. 23:59 Nínó Karotta

 Ez csak egy időhúzó poszt a késésben lévő, de épp íródó Hangyász hétfőhöz. EOM

5 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2012.01.17. 00:03:02

:D

Most képzeld el: ülök egy bristoli lakásban, és azt várom 11-kor, hogy mikor jön már a posztod.

sulytalansag 2012.01.17. 00:48:01

Az a baj, hogy ezzel nem vagy egyedül, legalábbis ami a várakozás részét illeti... :)

2-More 2012.01.17. 11:23:02

Csak annyit dezsőznék hozzá, hogy az utcai sport illetve a versenygátlók között az áron-minőségen kivül az élettartam is erősen eltér, és jellemzően nem a versenygátló javára. Arra, hogy pályanapra kimenjen az ember olykor-olykor, arra egy Tein vagy Cusco szett, ha japán vonalon maradunk, teljesen jó, és semmivel nem olcsóbb, sőt, ha egy Katona-féle biltstein szettet vesz az ember. Én mondjuk a KW-t is elfelejteném, az se egy nagy pukkanás, a ksport, d2, ta-technix, satöbbi meg egyszerüen hulladék, és nem feltétlen a csúcsok csúcsa az ausztrálnak mondott és mondjuk indonéziában gyártott Hotbits. Aztán a lista túlsó végén meg ott van a Rieger vagy a Proflex, amit meg egyszerüen értelme nincs megvenni, hiába adják adott esetben levedlett versenygépről még akár szotyiért, mert nem kilóméterre hanem üzemórára kell szervizelni, csilliárdokért, és nagyon kevés ember van aki egyáltalán bármilyen szinten hozzá tud nyúlni ha baja van, márpedig tud lenni annak is. Ugyanez a szitu a magnézium versenyfelnikkel, az ilyen cuccok gyári versenycsapatoknak valók, akik meg birják fizetni a cseréjét, amit meg adnak pluszba, azt talán a nagy profiknak jelent egy pár tizedszázalék pluszt, átlagembernek max fasztoldat.

Meg aztán, az is kérdés hogy melyik autóhoz milyen is az adott gyártó sportgátlója, mert láttam én celica alatt kurva jól teljesitő D2 szettet, meg láttam Impreza alól szaros macska módjára kihajitott Teint. Meg hogy ki és hogyan lőtte be az egészet, meg milyen a körités. Pl nekem a 4 betonkemény Öhlins pályagátló egy lightos hétvége meg a oda-visszaút alatt csinálta ki a 4 toronycsapágyat fullra, és nem vagyok meggyőződve hogy a G-szemes amit vettem helyette az tovább fogja birni, illetve ezzel, meg a poliuretán szilentekkel lesz e értelme egyáltalán lábon megpróbálni eljutni úgy kb bárhova. Árban meg annyi volt az egész hóbelevanc amennyit maga az autó ér.
süti beállítások módosítása