Inspiráció I. - Karotta Közlöny

KAROTTAKÖZLÖNY

Nínó Karotta élete és munkássága autóbuzériában és másutt

Inspiráció I.

2010. augusztus 24. 13:03 Nínó Karotta

Három éve szeretném kiposztolni a Rauh Welt Porschékat. A dolgok mai állása szerint senki sem készít az én szememnek lenyűgözőbb autót.

 

 

A Rauh Welt németül nagyjából cudar világot jelent, és egy japán versenygarázs neve.

 

 

A helyet egy Nakai-san nevű szófukar, marcona ember üzemelteti, aki maga is versenyzett eleget, de attól lett underground hős, hogy a legsúlyosabb külsejű Porschékat készíti a világon.

 

 

Kíváncsi vagyok, hogy mit érez UZI964RWB láttán a Palm Springs-i mesterfodrász, aki épp ma vette át a 911 Turbo Cabriolet-jét. Mit gondol a matt festékről, a szegecselt, hullámos műanyag tetőlemezről, a kábelkötegelővel összetapasztott sárvédőszélesítésről, a kavicságyazástól kopott-szakadt kötényekről. Lehányja-e a nyakmagasságba tett emeletes szárnyat? Mindenképp nézd meg teljes méretben, úgy ütnek a részletek.

 

 

A Rauh Welt iskola a funkcióról szól, és kész. Így néz ki az a 911-es, ami a tulajdonosa és nem a külvilág számára készült. A jármű, ami a vezetőülést kívánja lucskosítani, nem az utast. Kék ledes ignisesek, szevasztok.

 

 

A képek egy része a Speedhunters-ről való, köszönettel. Van ott egy jó kis műhelylátogatási riport is. A zseniális wallpaper Alexi munkája a Noriyaro-ról. És ha minden tetszett, nézd meg ezt a súlyos galérát egy Rauh Welt tulajtalálkozóról hóban.

 

88 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2010.08.24. 13:52:21

Aztakurva, helló Dr. Frankenstein! Elég durván néznek ki. Láttam már japán custom motort, az se volt gyenge, de ez a kábelkötegelős szegecselős mutatvány félelmetes. Még nem döntöttem el, hogy tetszik-e?:)

Teljesen olyan, mintha valaki találna egy újabb, törött Porschét egy raktárban, és a szomszéd barkácsboltból vásárolt cuccokkal javították volna meg. Asszem már tudom. Tetszik.

WesT 2010.08.24. 15:51:40

erekció :O csodálatos fémszobrászat!

Attis10 · http://auto-matchbox.blog.hu/ 2010.08.24. 15:57:54

Uhh.. jajj de kéne!!! Nagyon szép porsche.

luigi Vercotti 2010.08.24. 16:08:09

IGEN!!!
Lehántani mindent ezekről az autókról, ami öli a lelküket. A Porsche sajnos, a sok kivagyi tulaj miatt, nem az ami volt. Íme a reménysugár. A WRC-s tréningautók ilyesmik. Iszonyatosan leharcolva kívülről, de belül minden a helyén.

szunyii 2010.08.24. 16:21:09

Szép, de azt a +spoilert letépném róla.
A kábelkötegelő no comment :D

Szép, na.

p4t 2010.08.24. 16:28:17

Gyermekkorom óta mondom, hogy ennél szebb formát soha nem fognak alkotni! Zsíír! :D

szatyi 2010.08.24. 16:29:10

Ha ezt egy gyári autóból csinálják, és az, hogy kopott-törött dizájnkategória, akkor visszataszítónak tartom filozófiai okokból. Olyan, mint a boltban vásárolható szakadt farmer, ami azt akarja elhitetni, hogy a gazdája három éve nem fürdött és híd alatt lakik. A termék azt hazudja, hogy a gazdája kemény figura, ne állj az útjába. Pedig lehet, hogy csak egy trendkövető nyikhaj, aki miután kijön a bakból ötkor menőnek szeretne látszani, pedig az a legvérremenőbb döntés az életében, hogy reggel melyik nyakkendőjét vegye fel. Ha tisztességesen csatában sérült autóról van szó, akkor sűrűn kérek elnézést. Na megyek felragasztom a műheget a bal arcomra, mindjárt nyitnak a romkocsmák.

Magyar[HUN] 2010.08.24. 16:35:03

@szatyi: Amit Karotta belinkelt, a havas találkozóról ott látható az autó még eredeti állapotban gyorskötegelő nélkül. Szerintem versenyzés közben megsérült és így rakták vissza, mert gondolom nem a szépség a lényeg a tulajnak. Amúgy így is, úgyis pengén néz ki:D

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2010.08.24. 16:36:07

@szatyi: Ha valaki annyira debil, hogy rugóút és alapjárat nélküli, töröttnek látszó, slickes Porschéval akar imponálni, akkor azért nem számíthat túl széles rajongótáborra.

Egyébként most jut eszembe, egyszer ismertem egy embert, aki ragtapaszt ragasztott az arcára szórakozás előtt. Esküdött rá, hogy segít az ismerkedésben. Témát ad és felkelti az érdeklődést. Jó kis elmélet, de aztán nem barátkoztunk, így nincsenek hosszú távú tapasztalataim.

cr500 2010.08.24. 16:41:02

Szevasztok,sztem nagyon állatul néz ki,tetszik,tudom is mi ez: Roncs cult le mans design egy kis pikes peakes beütéssel, F1 Lotus turbo fényezéses 911 :-)

Rekspa 2010.08.24. 17:01:06

A zseniális dolgok mindig megosztóak. Nekem teccccik!:)

c 2010.08.24. 17:01:54

A 911-es Porkék közül a jelenlegi 997-es a legszebb, aztán jön a képen látható 964-es régi darab.
A többi az tévedés volt.

AttiM3 2010.08.24. 17:04:59

egyet meg kéne csinálni JPS design-al. jól állna neki. :)
www.stfocus.net/photography/d/32243-1/169+-+JPS+F1+Car.JPG

fülzsír 2010.08.24. 17:43:00

ez a kocsi akkor buli ha én csinálom ilyenre. Az hogy direkt ilyet veszek, az kábé olyan szar helyzet, mint amikor valaki sörétessel átlőtt farmert vesz egy plázában.

S4mu3l 2010.08.24. 17:45:03

nagyon elvont, nagyon kéne

notisrac 2010.08.24. 17:47:31

A 0-60 magazinnak van egy rövid videója róluk: www.youtube.com/watch?v=buizliyJYIk
Az "uzi" és Alexi képe benne van a háttérkép kötegemben, ezzel együtt: speedhunters.com/archive/2009/06/16/desktops-gt-gt-idlers-on-track.aspx
Hihetetlen súlyosak Nakai-san alkotásai... KELL/AKAR! :)

notisrac 2010.08.24. 17:53:50

@fülzsír: Csöpp zavar támadt az erőben: a sérülés nyomok a használattól vannak. Amikor ezek kigördülnek a garázsból még "makulátlanok"!

yaffa · http://www.yaffa.blog.hu 2010.08.24. 17:58:33

Már csak azért is bejön, mert az én Honda Accord-om is ezt az iskolát követi. A kábelkötegelő kritikus szerepet tölt be nálam is a lökhárítők és egyéb műanyag elemek találkozási pontjainál.
Bár mostanában kezdem felismerni a pozdorjacsavarok előnyeit is :)
A karosszéria javításokat gyári színnel javítom, de szándékosan nincsen polír, fény.
De menni valahogy nem megy ennyire. Nem is értem :D

Sayniqua (törölt) 2010.08.24. 18:08:25

Váááá....

Ez igen, csak a vezetés élményének van alárendelve a gép!
Áll a cerka..... :)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2010.08.24. 18:10:42

@Nínó Karotta: Viccelsz? Nem tudom, hogy ez a sebtapaszos dolog mikor volt, de nekem a gimiben volt fáslim matekórára, amit mindig feltettem, hogy ne kelljen a táblánál felelnem. Elég volt felmutatni, és megmondani, hogy nem tudom mozgatni. Sokszor bejött, néha kölcsön is akarták kérni a lányok, mint testnevelés-felmentést, de nem adtam, ez az én trükköm volt. Egyébként a legzseniálisabb nem ez volt, hanem a haverom, aki megmagyarázta a tanárnak, hogy annyira izgul a táblánál, hogy nekiáll dadogni. A szemét négy éven keresztül nem járt még a közelében sem...

redriot77 2010.08.24. 18:18:53

Nem rosszak, de a hátsó szárnyak elég gusztustalanok. A régi 911-eseknek tök jó áll a fekete fényszóró-keret. :)

Radikális hátsószárny kategóriában 1974 óta nem csináltak jobbat:

forums.pelicanparts.com/uploads14/1974_carrera_rsr_turbo_spafrancorcha1mps1_kompr+1+2+12088301121232437982.jpg

upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a5/Porsche_RSR_am_19.05.1974.jpg

Karpathy · http://artofmax.com/ 2010.08.24. 18:20:33

asszem elszállt a kommentem

mindenestre gyorskötőző szoció, a szegecs bejön, a sérülések korrektek, a mattfekete az mad max, vagy tetszik, vagy nem, a 911 meg nem az én formavilágom, bár elismerem, hogy tízes skálán hetes körül van, de nem feljebb

F1DO 2010.08.24. 18:23:49

Karotta:
Rettenetesen 'jól estek' ezek a linkek (rajtuk továbbnézelődve)
Ha még van ilyen jóság a netes könyvjelzőid között feltétlen tedd őket közkinccsé! :-)

(Nálam máris jópár autós linkkel gazdagodott a már évek óta gyűjtés alatt álló böngészős könyvjelzőállományom..)

THX!

Jabozeo 2010.08.24. 18:34:41

maga a linearis kejmamor :-)

bardocz 2010.08.24. 18:39:35

Nem vagyok oda a Porschekért, de egy ilyenért még lehet fizetnék is(na persze ha lenne miből:D).
Nagyon jól néznek ki, főleg a kábelkötegelős.

forza_forza 2010.08.24. 19:11:44

ha ez pusztán szerelés/javítás akkor kendács és szégyen, ha tudatos dizájn akar lenni akkor meg nem tetszik. mit akar ezzel a taknyolással mondani, mit közvetít?

ommm 2010.08.24. 19:19:03

Bitang Művek.
Király.

repecs 2010.08.24. 19:22:12

@forza_forza: "A leszarom másnak teccik-e" érzést közvetíti.

repecs 2010.08.24. 19:23:19

@forza_forza: "Hsználom élvezem még szétesik" vagy "nem a vitrinbe vettem" Vagy ott a másik három is stb

CSÖRR-CSI££ 2010.08.24. 19:27:29

Nem hűje ez a Nakai-san-gyerek :)))

mtk001 2010.08.24. 19:30:55

Nagyon ronda, nagyon sajnálom a szép eredeti autót, de nagyon stílusos !

forza_forza 2010.08.24. 20:09:29

akkó húzzon el nyugatabbra és csináljon rat rodokat, de ne műanyagból szigszalaggal! az a hátsó emelt szárny meg a ruszki fail tuning ladák színvonala... elnézést, de egy Porsche ennél többet érdemel!

sgarde 2010.08.24. 20:10:50

Kábelkötegelő van itthon, holnap veszek szegecseket...! :)

Sank 2010.08.24. 20:15:14

Porschék ridegtartásban.Tetszik.

luigi Vercotti 2010.08.24. 20:17:02

Nem fér ez bele a magyar lambosztájlajtó meg lexuszoptikás, tescos gagyikirályságba. 1,2-es Fabia M3 tükrökkel, az kell a lakóóósságnak.

feketenap · http://www.zoldszempont.hu 2010.08.24. 20:34:11

Valaki megint feltalálta a spanyolviaszt.

Bodzaszedő Manager (törölt) 2010.08.24. 20:39:35

hol vannak a swift 1.0 gl A KIRÁLY KOMMENTEK?

BartiS2 2010.08.24. 21:05:39

nagyon komoly.... nekem kicsit MAD MAX- es feketében de nagyon bejön....www.youtube.com/watch?v=buizliyJYIk&feature=related

Gico 2010.08.24. 21:06:55

Nos egy csomó kérdés felmerült bennem:D

1. Mit keres egy lengéscsillapító beépítve az anyósülés helyén? (képeknél, középtájt)

2. Ekkora nyomtávval meg ekkora peremes hátsó felnikkel nem megy tropára rövid úton a hátsó futómű a megnövekedett erőkar miatt? Néhány képen a hátsó kerék nem is a kocsi alatt, hanem mellett van. Ráadásul milyen széles felnik ezek 14 col...baszki...

Nagyon tetszik.

F1DO 2010.08.24. 21:35:26

Egyébként engem egy gyüszünyit erre emlékeztet ez a style:
(Porsés képek a forumba lejjebb görgetve)

forums.pelicanparts.com/911-930-turbo-super-charging-forum/543794-john-player-special.html

GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2010.08.24. 21:55:51

nekem nincs bajom a porba ültetett kocsikkal, sőt a Lead Sledek a kedvenceim, de ha ültetve van, akkor is legyen szépen megcsinálva

még egy rat rod-ot is meg lehet csinálni szépen

nekem ezek viszont nem ez a kategória, őszintén szólva abszolút nem jöttek be

az is lehet, hogy csak túl sokat Porsche-ztam korábban ahhoz, hogy ilyen széttuningolt roncsnak látszó autókat szépnek lássak

nekem inkább az jön be, hogy gyári Porsche, speciális színben, például mint ez a 964 Turbo 3,6 amethyst metálban:

special.blog.hu/2010/08/16/porsche_911_964_turbo_3_6_amethyst_metallic

nekem ettől áll el a lélegzetem (: mindegy, legalább nem fogunk összeveszni, hogy melyik kié legyen

GGG77 2010.08.24. 21:56:05

A Porsche tuning ez:

www.ruf-automobile.de/en/en-index.php

Ez a Rauh Welt az ízlésficamos, japán hülye gyerekeknek való.

KissAttila · http://www.csicso.com 2010.08.24. 22:04:28

Úristen! Ez kib*szott jól néz ki... Must have kategória

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2010.08.24. 22:18:45

@GGG77: Hatalmas evolúciós előny az emberiség számára, hogy sokfélék vagyunk. Például abból a szempontból is, hogy kinek milyen versenyautó tetszik, meg abból is, hogy ki szerint lesz az ízléskülönbségtől a másik ízlésficamos hülyegyerek, és ki szerint csak egy másmilyen ízlésű ember.

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2010.08.24. 22:26:56

@F1DO: A JPS-vonal annyira menő, hogy az a titkos terv, hogy ha valaha megcsinálom a Hacsiroku Shooting Brake-et, az JPS lesz. Mert a szögletességhez megy igazán.

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2010.08.24. 22:37:00

Az ismétlés kedvéért azért leírom újra, hogy ezek nem optikai tuningolt Porschék, hanem jellemzően 10-25 éves alapból épített pályaautók. Azért vannak rajtuk célszerű megoldások - kilátszó szegecsek, görbe koptatógumik, kábelkötegelővel összeöltött sárvédőszélesítések - mert pályán használják őket az öröm kedvéért, ahol sérülnek, fogynak.

Ez épp az ellenkezője annak, amikor valaki megrendeli az új Turbóhoz a feláras egzotikus fényezést és a legnagyobb felnit, aztán aggódva vakarja a fejét élete egyetlen pályanapján, hogy a Hungaroring eszi a drága gumit. Édes istenem.

bardocz 2010.08.24. 22:38:00

A fikázók közül hány embernek esett le, hogy ezek tulajdonképpen pályagépek? Vagy gondolom a linkeket már nem sikerült megnézni.

GGG77 2010.08.24. 22:38:13

@Nínó Karotta: Ami elmegy egy Nissan Skyline-ra az nem való egy Porschéra.
Hogy másképp mondjam: ezek között a Porschék és a Ruf Porschék között az a különbség, ami az auchan-os kerti törpe és a Mózes szobor között. Ami a gazdagréti lakótelep és a Szent Péter tér között.

Abszorpciós diverzifikáció (törölt) 2010.08.24. 22:39:27

Nekem egy 1.3 Swiftem van iban12105 motorkodú. Igen lexuszlámpa van rajta, de nem a teszkóban vettem hanem a Boombastikban!!!! És ez az ami megkülönböztet engem a többiektől. Ez a Porse meg szimplán fos! Hogy néz mán ki? Az alapozóig jutottak el . metálfényre nem tellett? Jah és csipp van a szfivtben sportignácnak 200on 50 méter adok leesett gyujtótrafófal és kicsavart izzitógyergyátval.

GGG77 2010.08.24. 22:40:21

@Nínó Karotta: bocs félreértettem, ha pályaautók az más.

bardocz 2010.08.24. 22:41:32

@GGG77:
Ezért kell előbb tájékozódni, ha már raktak linkeket, és utána fikázni(vagy akkor már nem fikázni;) )

Negrogo 2010.08.24. 22:46:28

Ket kedvenc:

img3.indafoto.hu/7/1/10451_e4db4fc1ef9ae443ced49d00f2192445/9076971_9f24e23b1209c62dadbb8f71dbc44076_l.jpg

img1.indafoto.hu/7/1/10451_e4db4fc1ef9ae443ced49d00f2192445/9076973_b70416ba58d2b7a260dcce417e5e081c_l.jpg

Anulupapa 2010.08.24. 22:51:29

Eddig a Porsche márka iránt csupán dilemmát éreztem...
Ugye ott van a fenekében az a zseniális boxermotor, de utcán eddig csak 40éves műbrokikat láttam korzózni ilyenekkel.
De így már nekem is kéne, kilinccsel előre. :)

TU3JP 2010.08.24. 23:09:58

Ennek a postnak a láttán az ötvözés szó jut az eszembe...abból is meghökkentően merész szeglete, amikor az akarásból, megvalósítás lesz, a végeredmény meg mindenkinek szubjektív, de senki nem vágja rá kapásból, h szar.. hanem próbálja a számára kedves/hasznos/"érdekes" részletek megtalálni és azon elcsemegézni, mint egy agg szülő a kicsit hibás gyümölcsön vasárnapi sziesztázás során.

Apropó látott már valaki ilyen merész párosítást?
www.sportmegastore.com/spms/mia/d/wrenchware+knife+fork+spoon+car+tools+cutlery+set/pid/11202420/

tojásoslecsó 2010.08.24. 23:30:35

Üdv, Karotta!

Ha bejön ez a Porsche, akkor tudom már, hogy mit kéne építened a hangyászodból: Itt van egy jó példa: jajjdecsunya.blog.hu/2010/05/08/a_bosozoku_es_ami_mogotte_van

Persze azért színrefújva jobban nézne ki.

nick: 2010.08.25. 00:48:59

na köszi szépen, ennek köszönhetően rövidesen minden lakótelepi hülyegyerek szigszalagozni fogja az 1-es Suzuki Swift Interceptorát... :-P

...a sérülések - gondolom - már úgyis megvannak a lúzereinek :-D

BocaNegra 2010.08.25. 00:49:53

Beteg, de sztem kötegelővel az igazi!

Itt van még pár a 'mester' műveiből, hupikék rulez.
www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=114583&page=2

Zsoli · http://prohardver.hu/tema/a_nagy_volvo_topic/hsz_1-50.html 2010.08.25. 03:21:03

Nem rossz, és ennek két oka van:
1.: a G-Modell alapból nagyon ütős
2.: ez a színösszeállítás alapból nagyon ütős

hakapeszimaki1986 2010.08.25. 08:56:22

Ezek a megoldások apám szereléseit juttatják eszembe csak ő a saját autóin adja elő ezeket :) Pl. 7es cápa,Sierra.Gépészmérnök és csak a funkcionalitást tartja szem előtt.

jodi 2010.08.25. 10:18:31

@GYUSZI BACSl: [csúnyaszó] majdnem felállt a [az ami eddig lógott] :)))) gyönyörűség

Sam8888 2010.08.25. 10:23:12

@GGG77:

Látom nem érted. Minden ami az autón van, funkcionális! Nem a kinézet a lényeg, hanem ami mögötte van! Mondhatni: Chokito. Ronda és finom. :D

jodi 2010.08.25. 10:23:28

@Anulupapa: 60 felé járó vendéglátós sportos egyedülálló nőjét vezettem. hófehér 911 carrera úgy '90 környékéről.

Sam8888 2010.08.25. 10:26:58

Amúgy csak én vettem észre, vagy a japánok tényleg a Porschét tartják etalonnak? Valahogy mindig odáig fajul a dolog, hogy a porkákat akarják lenyomni pályán, meg ahhoz hasonlítják az autóikat.

Japán meg kellemes hely. Kellemesen elmebeteg benzinvérűekkel. :)

cr500 2010.08.25. 12:26:17

Ennek legalább fasza hangja is van szerintem.egy utcai porsche ment el mellettem a hétvégén és Haaalóóód olyan hangja volt,mintha egy béka ráült volna egy villanymotorra szerintem.

ASS-GAS-GRASS 2010.08.25. 14:26:14

Egyszerüen nem értem, h. sok hülye ember miért nem veszi észre,
milyen elképesztöen gyönyörü auto lesz ezekböl, ha majd végre
befejezik öket...hm?

Jirzsij 2010.08.25. 14:52:26

Na igen! Erre mondják, hogy férfias! Mint Rambo, aki a tűzben sterilizált tőrrel kiszedte a golyót, majd összevarrta a sebet. Aztán megy tovább, szabdalja a bozótot, öli az ellent. Ki nem szarja le, hogy csimbókos a haja?!? :)))

zarquon 2010.08.26. 08:06:14

Nagyon-nagyon jó a belinkelt 240Z! :)

Éljenek a céltárgyak! Itt egy régi nagy kedvencem, Citroen SM "breadvan" versenyautó:

www.citroen-club.cz/gallery_detail.php?id=1330&ddlb_model=33

Meg az, ami szerintem azért jobban hasít ezeknél a jópofa német roncsoknál:

www.vividracing.com/forums/car-talk/21218-super-gt-gtr.html

De azért jó volt a poszt is. :)

merkadam 2010.08.26. 09:15:37

Az a baj a 911-esekkel, hogy alapból elb@szott koncepció a farmotor. Beszélhetünk itt akármilyen mérnöki bravúrról, hogy f@szagyerekek a Porsche mérnökök, hogy egyáltalán működőképes autót csináltak belőle, de sorra olyan problémákat oldanak meg, amiknek eleve nem is léteznének, ha normális helyre tették volna azt a qrva motort. Csak ugye a mítikus köd meg a pátosz, az kell a népnek, mert az az "igazi". De egyébként fejlődőképesek a fiúk, a kilencvenes évek közepére elhitték, hogy a léghűtésnek komoly autóban nincs létjogosultsága, még pár évtized és a farmotort is ejteni fogják, bár gyanítom, előbb fogynak el a szénhidrogén készletek... :)

Sam8888 2010.08.26. 09:17:44

@merkadam: Érdekes, hogy a Nürburgringen többnyire mégis ők tartják a körrekordot. Azért valamit tudhatnak nem?

merkadam 2010.08.26. 17:07:56

@Sam8888: Maradjunk annyiban, hogy azok a Porschek, amik előkelő helyeket foglalnak el a Nürnburgring rekordtábláján, azok sokkal közelebb állnak a versenyautókhoz, mint az utcaiakhoz. A 911 GT2 RS-nek jegyeztek fel 7:18-as időt, ami gyakorlatilag egy rendszámos versenyautó, a GT-szériába szánt homologizációs széria, bukócsővel, meglehetősen komoly légterelőkkel (amikkel nincs az a fekvőrendőr, amin fel ne akadnál), versenyüléssel, 5-pontos biztonsági övvel, légkondi nélkül, rádió nélkül, full fapadosan kb. 1300 kg-ra lekopaszítva, 620 lóra felpiszkálva, 500 db-os limitált széria. Szerintem egyezünk ki, hogy ez nem utcai autó. Utcai autónak vegyük a 911 Turbot, és hasonlítsuk össze pl. a Nissan GTR-rel. Porsche: 150e euró, 500 ló, 1650 kg, 7:38. Nissan: 75e euró, 485 ló, 1800 kg, 7:26. A kb 150 kg plusz súly ellenére a Nissan GTR 12 másodpercet ver a 911 Turbora. A GT2 RS után a legjobb Porsche a Carrera GT (középmotoros) 7:28, aztán a GT2 7:32, GT3 7:33 (utóbbiak mind gyakorlatilag könnyített hátsókerekes 911-esek, a GT2 turbós 520 lovas, a GT3 szívó 450 lovas, homologizációs típusok, gyakorlatilag rendszámos versenyautók, hasonlísd ezt össze a GTR 1,8 tonnájával, navigáció, kétzónás klíma, 4 ülés, kurvasok légzsák, stb). A farmotor úgy fos ahogy van. Elhiszem, hogy tetszik a 911, meg hogy így meg úgy legendás, de a farmotoros elrendezés akkor is FOS. Érdekes módon, a Porsche-n kívül erre már minden gyártó rájött, illetve valószínűleg ezt ők is tudják, de az imidzsükhöz már annyira hozzá tartozik a hátra beépített hathengeres boxermotor, hogy nem mernek váltani.

TSiga · http://alfaamore.hu 2010.08.26. 21:21:44

Atyaúristen!!!! Ebben Rammstein szólna állandóan!

Du hast....

ChPh 2010.08.26. 21:40:21

nem tudtam miért tetszenek ezek a gépek :D
Aztán bevillant, ez maga a GÉP, a VAS, ami megy, könyörtelenül, ami az élvezetről, a sebességről és a küzdésről szól...

nem műanyag izé, mint a mostani autók...

Lowtyo 2010.09.28. 21:07:45

félelmetesen igénytelen. értem én, hogy pályagép, meg azért van, hogy gyilkolják a pályán, de ha valamit meg lehet szépen is oldani, akkor bűn kóklerkedni. az a szárnyra csavarozott másik szárny pl. az igénytelenség netovábbja. sokkal szebben is meg lehetett volna oldani, nagyjából ugyan annyi pénzből. csak úgy, mint a levegőbeömlőt.
süti beállítások módosítása