A normandiai partraszállással volt úgy, hogy még nem állt minden össze, meg ronda volt az idő, de el kellett indulni, különben egy komplett újabb holdfordulóig sauerkrautos bratvurstot szolgáltak volna fel a Montparnasse-on, ami mégiscsak tűrhetetlen. Ilyesmi történt az Elnökivel, én meg kicsit megvakultam.
Misi, a kiváló kárpitos ultimátumot intézett hozzánk: vagy kivisszük hozzá az Elnökit tegnap, vagy nem tudja befejezni az elutazása előtt. Ez azt jelentené, hogy nem lehetnénk ott 16-án Nickelsdorfban a Novarock fesztiválon a Datsuns koncerten. Ilyen opció márpedig nincs, mert Új-Zéland legjobb rockzenekara (ez olyan valószerűtlen titulus, mint a legjobban zsákoló pigmeus center) nem jön ide minden évben. És én Datsunsra Datsunnal megyek, ha a hátizsákomban kell cipelnem odáig, akkor is. Így hát riasztottam Indiánékat, hogy szereljenek rá kerekeket, belevágok. Csomád-Dunaharaszti, 66 Km. A sátán napján. 2006. 06. 06., oh, man.
A szerkesztőségi ebéd után elrohantam akksit, olajat és hűtővizet vásárolni. JF közben szerzett próbarendszámot. Lajcsi látszólag megoldotta a tudományos világot hónapok lázban tartó problémát a levegőt izzadó küllős felnikkel: körbeműanyagozta a belső karimát, most úgy fogja a levegőt, mint rotweiler a levesben főtt teniszlabdát.
Aztán beindítottuk. Selymes purrogás, vérmes felpörgés, csak alapjárat nem volt egyáltalán. Véletlenül van egy donorautó, működő karburátorral, így átszereltük abból. Miközben Indiánnal vállt vállnak vetve küzdöttünk egy benzincsővel, öreg Datsunom aggkori inkontinenciával rám spriccelt egy köpet benzint. Egyenesen a rémülettől tágra nyílt jobb pupillámba.
Ha az ember épp megvakul a fél szemére, a kieső látóteret az agy irgalmatlan lábmunkával kompenzálja. Másfél másodperc alatt értem az udvarról a mosdóhoz, közben fejjel érintve az ajtófélfát és könyökkel a kilincset. Mivel a legfájdalmasabb inger elnyomja a többit, a másodrendű sérüléseket csak utóbb vettem észre. Drága olvasó, ez mindennél fontosabb: ha a jobb szemedet teleöntöd benzinnel, ne balra billentett fejjel hajolj a csap alá. Ilyenkor az egyik szemből kiöblített naftát átmosod a másikba, és közben olyan fojtogató dühöt érzel a saját életképtelen hülyeséged miatt, mint én. Látom-e még az Elnökit a bulváron cirkálni? Dereng-e még nekem a Fancy Light? Látom-e még valaha gyönyörű pinkedet, kedvesem?
Állítólag Wittgenstein szokott leszegett fejjel, szorosra hunyt szemmel elmélkedni, én ugyanezt csináltam, csak közben benzinszagú könnyek hullottak belőlem Tractatus helyett. Sok pislogás a csap alatt, pohárba merített szemgolyó, rideg frottírral dörgölés, és néhány perc riadt hunyorgás után újra láttam. És minden olyan volt, mint régen, csak több öröm volt saját szemmel tapasztalni. És akkor összeraktuk az autót, és járt. Én pedig a melldüllesztéstől ropogó szegycsonttal kigördültem az Indián-ranchról és elmentem tankolni.
Csurig töltöttem, mégpedig három okból:
-
Meg kellett tudnom, mekkora az elnöki tank
-
Az ember nem éheztet egy évtizedek óta korgó prominensi gyomrot
-
Minél jobban eloszlik a tankban az esetleg bent maradt régi trutymó, annál kevesebb bajt okoz
Az utolsó szempont az egyetlen szakmainak tűnő, és bár a logikája kikezdhető, arra nem számítottam, hogy 400 méterrel a kút után a Gloria megáll, és el sem indul többet. Aztán mégis elindul. Aztán újra a közútra érve megáll. Aztán elindul, aztán megáll. A hatodik ilyenre utolértek az Indiánék, de addigra pont megint ment, így konvojban elhajtottunk egészen az igazi Indián-lakásig, ami nem a ranch.
Itt Lajcsi a saját autójából feláldozott pár csőbilincset, hogy beiktathassunk egy frissen beszerzett benzinszűrőt (hogy ez hogy maradhatott ki, nem is értem), aztán több órás fejenállással átkábelezte a fél műszerfalat, hogy megjöjjön a hátsó világítás, és a kuplungpedál ne nyesse el a madzagot megint. És micsoda fények gyúltak! Minden lámpa hátul, plusz műszerfalvilágítás, plusz péniszhosszjelzők az első sarkokban, plusz a félméteres Fancy Light odabent. Boldog, boldog ember voltam.
Zoli, a villamosságszerelő-hifista végigkísért egészen Dunaharasztiig, de eddigre az elnökből előjött jobbik természete, és soha többet nem hagyott ki egyetlen ütemet sem. Menet közben lassan elfogyott a kuplung, de megjött a kilométeróra, így szinte jobb autóval érkeztem, mint amilyennel indultam.
A kárpitosnál mély megelégedéssel konstatáltam, hogy a Datsun nem fér be a garázsba. Legalábbis egy alapos átrendezésig nem. Akkor majd nyilván nálam sem fog. Nincs más hátra, lassan bele kell vágnom az öt kocsiállásos, csápos emelős családi ház alapjainak lerakásába. De vajon hogyan ás az ember mélygarázst egy kacsalábon forgó épület alá?
scheerti 2006.06.07. 20:06:26
kopaszmalac 2006.06.07. 21:19:10
Ivan 2006.06.07. 21:34:05
Máté 2006.06.07. 21:57:18
Field 2006.06.07. 22:00:06
jan84 2006.06.07. 22:00:42
Máté 2006.06.07. 22:11:15
Field 2006.06.07. 22:15:08
Attila 2006.06.07. 23:33:51
Kommancs 2006.06.08. 09:05:11
omm 2006.06.08. 09:05:40
Örülök, hogy sikerült a dolog, és csak annyit szeretnék üzenni neked, hogy erre komolyan büszke lehetsz. Egy darab történelem. Bravó.
Mélygarázs 2006.06.08. 10:46:37
Azt hiszem, ha hórukk-garázsépítési melóba kezdesz, szólj a Nissanosoknak! Egy alapásásban benne vagyok, márkatársi-szívesség alapon!
(otthon már úgyis belejöttem)
:-)
Üdv: KFP
KFP 2006.06.08. 10:55:56
Nálam még a Laurel a ponyva alatt áll, várva az újjászületését. Ha elkészül, érdemes lenne együtt megörökíteni a Datsun-matuzsálemeket...
Megjegyzem, hogy Jaki barátom C230-asa nemsokára elkészül, méltóan öregbítve a megszállott Nissan rajongók táborát :-D
KFP
Grami 2006.06.08. 14:07:53
Gloria kész van és pompájában tündököl, hurrá hurrá, gratula a tulajnak!
Ez egy szép nap.. 8)
Farkas Árpád 2006.06.08. 15:01:11
negro 2006.06.08. 15:04:57
stpatrick 2006.06.08. 15:17:51
Egy hét alatt két bejegyzést örömmel olvasunk.
G 2006.06.08. 18:40:54
scheerti 2006.06.08. 21:02:43
Sopánka 2006.06.09. 07:18:51
és a zene hogy szól benne? Vagy arra még várni kell? Mi a terved?
Ear 2006.06.09. 07:36:03
Bár az, hogy Sebastian Bach-ot és a Die Krupps-ot egy sorral lejjebb szerepeltetik a plakáton, az bizalomra ad okot, az viszont, hogy a Disco Ensemble-t csak kettővel előzik meg, az fokozza a fagyos rémületem.
omm 2006.06.09. 07:49:58
scheerti 2006.06.09. 08:02:14
Synit 2006.06.09. 08:10:05
A Novarockon rengeteg jó zene lesz. Amiről tegnap lemaradtam pl. A Stone Sour is suttyomba jön vazzameg! Itt meg 16.-a Fishbone A38-on, oda meg biztos a Winkler megy!
omm 2006.06.09. 08:37:02
scheerti 2006.06.09. 09:14:41
Grami 2006.06.09. 09:18:47
Honda Hornet, Honda CBR 600 R
De pompásan érezném magam az XKR Cabriomban is ))
omm 2006.06.09. 10:07:51
moci?
Hornettel nagyon kibékülnék...
vagy egy Ducati 788-al
Ákos 2006.06.09. 21:05:14
Mééééééééééééééély meghajlás.
Mikor láthatjuk? Élőben? :)
Farkas Árpád 2006.06.10. 13:18:30
kopaszmalac 2006.06.11. 10:13:03
Tako 2006.06.11. 19:11:04
remélem, TV-ben is látjuk majd
Tommi 2006.06.11. 21:34:25
omm 2006.06.12. 07:33:56
scheerti 2006.06.12. 10:09:15
omm 2006.06.12. 11:02:52
Duster 2006.06.12. 15:40:41
Depir 2006.06.12. 20:05:41
Természetesen én is örülök, hogy van blog, természetesen olvasom is, de itt az utóbbi pár hétben nagyon besűrüsödtek a dolgok és hol időm, hol lelki erőm nem volt, hogy írjak (még rendesen végigolvasni se tudtam az eddigi hsz-eket). De ha minden igaz jövőhéttől már aktívan dobálom ide kisebb betűhalmazaimat. Addig is közlöny rulez!:)
Depir 2006.06.12. 20:13:05
(vagy hogy nem Karottának születtem :D)
omm 2006.06.13. 08:19:49
ma is itt vagyok:)))
Sopánka 2006.06.13. 08:28:06
Melyik Lancer volt hátsókerekes? Lehet, hogy jobb választás, mint a Sierra! Ha egyáltalán létezik még belőle.
omm 2006.06.13. 08:45:44
Ha volt, akkor bocs, de én még nem hallottam róla...
Sopánka 2006.06.13. 09:20:52
omm 2006.06.13. 12:18:25
ztán csak keresztben...
Sopánka 2006.06.13. 13:00:57
http://video.google.com/videoplay?docid=-4029635984459396187&q=sierra
omm 2006.06.13. 13:03:55
vágj bele...kíváncsi vagyok:)))
Field 2006.06.13. 20:10:39
A sierra jó a driftre,nem az a baj vele,hogy nem.Az a baj vele,hogy egy csúnya,lelketlen autó,kőkorszaki megoldásokkal,és spórolással mindenütt.
Máté 2006.06.13. 21:21:53
Sopánka 2006.06.14. 07:53:29
omm 2006.06.14. 09:12:02
te Field...a kőkorszaki megoldás mai szemmel igaz lehet, na de a Sierra több mint 20 éve jelent meg...abban az időben pedig nem volt egy rossz autó...
ne veszekedjünk...inkább beszéljük már meg végre a találkozót...
Sopánka 2006.06.14. 09:25:08
Beszéljétek meg a találkozót! Én nem hiszem, hogy ráérek. Sajnálom, de a két gyerek és a tetőtér leköti minden szabad időmet. Ha kész lesz, jövök örömest. De az még legalább egy év.
scheerti 2006.06.14. 10:47:49
Sopánka 2006.06.14. 10:54:30
scheerti 2006.06.14. 12:27:39
omm 2006.06.14. 14:00:42
Field 2006.06.15. 12:21:10
A Sierra tuning úgy kezdődik,hogy amit tudsz,kicserélsz rajta Scorpiora.Mert erősebb,és általában kompatibilis.
Sopánka 2006.06.15. 18:06:05
mondd Field, hol van az a sierrabuzi szerelő?
Field 2006.06.15. 20:57:18
omm 2006.06.16. 09:54:46
scheerti 2006.06.16. 10:03:38
Megmondó 2006.06.16. 12:18:37
Hagyd már ezt a politizálásos xarakodást. Ez olyan szánalmas. Igazság lehet benne, stb., de még mindig erről dumálni... Még olvasni is fárasztó, nem irigyellek hogy neked még gondolkodni kellett rajta. Eddig az objektív. Szubjektív: mindig a tehetetlen ember sír. Ha te is keresnél mint az ismerősöd havi 5milliót, és nem kéne adót fizetni, te sem fizetnél egy forintot sem. Most ugy gondolod hogy igen mert te a Hétköznapok Hőse vagy, de ha ott lennél, te sem akarnál fizetni.
Más: a Gloria nagyon szép, bár én azt hittem hogy gyöngyház-fehér szín a képen is mutatósabb lesz és nem értem miért ilyen a képeken, bár lehet hogy csak a fényviszonyok.
scheerti 2006.06.16. 12:32:36
Field 2006.06.16. 13:21:10
Sopánka 2006.06.16. 13:26:33
Panaszkodni meg tényleg kár, mert ezen változtatni négyévente csak egyszer lehet. Vagy még akkor se. ;) Ki-ki helyettesítse be a maga elképzelését. Ez van, ezt kell szeretni. (((Feri megmondta: el lehet menni. ;) )))
Tommi 2006.06.16. 13:51:47
A másik meg: a súlyadóból "teljesítményadó" lesz.
Ennél nagyobb marhaságot kitalálni...
Minden esetre szeretném, ha egyszer oda jutna az ország, hogy értelmes emberek kormányozzák és értelmes dolgokkal. Mert a mostani kormány nem igazán kormány, hanem inkább kézifék :)
scheerti 2006.06.16. 14:09:04
Sopánka 2006.06.16. 15:12:51
Field 2006.06.16. 18:28:03
Amúgy tudom,szarul hangzik,de a múltkor el lett nekem magyarázva,hogy miért gáncsolják annyira a tuning dolgokat.Egyszerűen az államnak nem érdeke,hogy mindenki autót építsen.Sőt,az az államnak rossz.Mint ahogy az is rossz,ha valaki régi autók(lásd a fiatom pl,vagy karotta datsunja,vagy bármi hasonló youngtimer) újáépítésével fáradozik.Az államnak az a jó,ha mindenki úgy autót vesz.A fogyasztás a kapitalizmus lényege.Szóval ha egy kicsit a szabályok mögé néztek,könnyen érthetővé válik a rendszer.Persze ettől még bekaphatják,dehát ez van.This is not the land of the free:)
scheerti 2006.06.16. 18:45:03
Field 2006.06.16. 19:32:41
Megmondó 2006.06.16. 21:33:34
Irományodat nem politikai hozzászólásként kezeltem reakciómban, hanem politikai xarakodásnak. Nem mind1.
Amerika, stb? Ámérika földjén soha nem volt háború, mi Mátyás király óta nem nyertünk szinte semmit. Olyan államokkal nem lehet összemérni a hazai "teljesítményt", amelyek 1000-ben nem letelepedtek, stb.. 100 éves a lemaradás, be kell hozni :D
Na de a lényeg: szerintem már nincsenek közös magyarság és nemzet és stb viziók, mindenkinek egyéni sorsa van. Szóval ha valami nem az igazi, akkor felesleges baxogatni a rendszert, stb mert az soha nem az igazi...
Egyébként volt egy érdekes felmérés in USa, de nem akarok hazudni, ezért szólok hogy csak kb írok számadatokat.
Megkérdezték a népet, mikor adja vissza a banknak a tartozásokat. Nagy százalék azt mondta hogy mire meghal, a többi azt hogy majd a gyereke visszafizeti, a többi meg azt hogy soha. És volt egy elenyésző kisebbség, aki azt mondta hogy igen, 5-10 éven belül menni fog.
Neked is ott a lehetőség hogy 0%-tól elhozz vmi paripát, stb.
A lényeg: ha valami nem megy, akkor az a te hibád. Csináld jobban, mert érdekes módon másnak meg megy. Na de erről remélem még élvezetes eszmecseréket fogunk folytatni az autók szemszögéből. Irnék még okosakat, de most mennem kell.
scheerti 2006.06.16. 22:09:27
Megmondó 2006.06.17. 10:26:40
Egy ismerősömet idézném: "Hát, én ezt már régen tudtam.." Tételesen cáfolnék mert élvezem :)
- nem viszem el 0-tól, mert rólad volt szó. Te irtad hogy Ámérika jó, én irtam hogy az a hitel stb lehetőség itt is itt van. Nem érted a lényeget, mert erre te számokkal kezdtél dobálózni, meg faxa közg-i tételekkel, miszerint a zsebedben lévő pénz, stb..
- lizíngcsaló nem lehetek, max egy belátás nélküli ember, aki nem ismeri korlátait. A lízingcsalás az akkor van a köznyelv szerint, ha véletlenül pont ellopatod az autót a fizetés helyett.. :)
- Suzuki nem mocsok autó, jó autó mert japán. Ez tény és kész, én értek hozzá, ez is tény.
- én is pártfüggetlen vagyok, de te meg egy kisnyugdíjas.. Mert olyan okosakat írtál: 60-as hozzászólás, 5. sortól...
- a vita, mint olyan, élesíti az elmét és jót tesz a fogaknak. Veled sajnos nem lehet, mert a nagy kisember szól sajnos belőled. No mind1. Kérlek legközelebbi hozzászólásodban ne legyen olyan, amit nagyanyám is mondhatna fatornyos falujában a tornácon állva. Köszi.
(ui: de vajon mennyi lehetett amíg lábra állt a Gloria? Kell kérni egy listát tőle, én nagyon kiváncsi vagyok)
Field 2006.06.17. 11:24:37
scheerti 2006.06.17. 12:18:50
Megmondó 2006.06.17. 12:51:55
Nehéz veled, mint a legtöbb átlag honpolgátrral. A Suzuki jó autó, ár-érték aránya kitűnő. Volt olyan 2hónap hogy vettem belőle 15-öt is :D Szeretik az emberek, joggal.
Most nem megyek bele hogy ki ért jobban többek között az autókhoz, mert mindegy.
Én nem fogást keresek, csak a gagyi kisemberféle "jaj de rohadék mindenki, a gazdagnak meg van píze, oszt attól meg nem veszik el" jellegű 94-ben még helytálló mondatokat hagyd. És akkor jó lesz. Milyen tali lesz egyébként ?
scheerti 2006.06.17. 14:09:19
Kódex gazdája 2006.06.17. 15:02:41
Tom 2006.06.18. 07:21:27
Suzukiról: Ne szóld le,"sokak álmát váltotta valóra".Én is az ár-érték-megbizhatóság arányát néztem amikor vettem egyet.Aki nem akar lepukkant roncsokba pénzt ölni,és már csak hobbiból szeretne autót szerelni ,és talán még csóró is,az bizony örül a Suzinak is.
Persze jobb lenne építeni vmi gépet,de hát ahhoz csak idő kell meg pénz :-))
Jó-jó régóta csak olvaslak titeket,de ebbe már muszáj volt beleszólni!!!
omm 2006.06.19. 07:57:27
Két napig nincs itt az ember és tessék!
Mondjátok már meg, mi a f"+"+!!sznak volt ez jó?
Most tényleg lesüllyedünk a politikusok szintjére hogy politizálhassatok?
Emberek, manapság már ne lepődjetek meg semmin, ilyen a világ és kész. Ebben kell lennünk...de attól még ne ugorjunk egymás torkának.
Glória 2006.06.19. 12:49:27
Tommi 2006.06.19. 14:19:31
Én a Lada Samara-ra "esküszöm". Ha karbantartod, tökéletes autó.
A Suzuki is tönkremehet ugyanúgy, mint bármely másik autó. És még halálfélelmem is van benne.
omm 2006.06.19. 15:14:53
ugyan...jó az a Suzuki...van, akinek pontosan az kell...nekem nem,de attól még nem haragszom arra akinek esetleg igen
Tom 2006.06.19. 15:23:04
Ha már lada,akkor 2101,ezeröcsi,De jó is lenne ha még gyártanák!!!
Tom 2006.06.19. 15:58:32
Zs 2006.06.19. 17:03:36
Megmondó 2006.06.19. 21:44:01
Tényleg még egy utolsó hozzászólás a vitánkkal kapcsolatban. Én kértem rá teljesen spontán scheerti-t, hogy hagyja ezt a medencés-gazdagos gagyi szöveget (#60-as hozzászólás), mert felesleges. Na ebből lett ez a lavina.. :)
Nagyon szép a Datsun, de mivel a főníciaiak óta a dolgok pénzügyi része is érdekes, én nagyon igényelnék egy olyan postot, amiben kb tételesen le van írva, hogy mi mennyi mennyiért.
Kiváncsiság képpen is, meg okulásképpen is..
Tom 2006.06.19. 23:10:17
scheerti 2006.06.20. 07:16:17
shelbycobra 2006.06.20. 09:11:51
omm 2006.06.20. 11:24:02
a nép demokratikus módon látni akarja, mire költötted a pénzed és mennyit...
és persze én is kíváncsi vagyok:)))
Grami 2006.06.20. 12:10:13
Na Karotta autóstársunk, szorul a hurok, következő post: "A népszerűség ára" ))
Mellesleg, az autó nagyon szép. Szép mint oldscool, szép mint nem tömegautó, szép mint "nem minden eredeti", és a sok különleges apróság ami benne van.. én abszolút megértem a döntését, habár nem ültem benne, és szavakba sem tudnám hirtelen foglalni hogy konkrétan miktől szép..
Offtopic: omm,Field,scheerti,Tom,oPaL & Sopánka ujjonan szerzett II-es GTi-m olajcserebere után, ha a sportosabban használom, kék füstöt ereget - szerintem olaj kerül ilyenkor a motorba -. Ha szépen járok vel ez elmulik, fél nap alatt. Kérdéseim:
1.) Mik lehetnek a problémái konkrétan? tippeket kaptam: gyűrűzni kell, furni kell, tömitésnél enged el ..
2.) Mennyibe kerül kábé a javítása ezeknek a gyürüzés meg hasonló dolgoknak?
u.i.: Oké, értem én hogy ne nyomjam ki a lelkét, de nem Győrig akarok vele így közlekedni, csak jó lenne ha teljesen rendben lenne, és ugy IS tudnám használni néha, mert ezért nem vettem 1.1-eset)
Előre köszi
scheerti 2006.06.20. 12:23:38
omm 2006.06.20. 13:46:56
a pénz biztos nem lesz sok, klubbosok tuti tudnak segíteni...
Field 2006.06.20. 15:31:02
tom 2006.06.20. 22:48:48
A kartergáz elvezetése OK? Na ez volt a vaktábatipp...;-D
Grami 2006.06.21. 10:17:46
Hozzánemértőleg amondó vagyok, hogy a tömítések engednek a legnagyobb igénybevételnél, gyűrűzés lesz.. de majd a szakik mondják az áment, meg én ha fél motor csere :D
omm 2006.06.21. 10:42:55
scheerti 2006.06.21. 11:18:33
Grami 2006.06.21. 11:22:21
... ééés EGYSZÁZ! ( 100. )
omm 2006.06.21. 12:15:07
jótanács...menet közben jössz rá, hogy még ez, még az...
én is legutóbb olajcserén jöttem rá, hogy minden szűrőt cserélni kéne és meg is csináltattam, az a pénz ment már rosszabb helyre is
Sopánka 2006.06.21. 14:03:31
http://car-tune.hu/c_bgeo.html
Talán egy kompressziómérés? Azt jól mondod, hogy olajat kap, de hogy hol, azt tényleg csak egy szaki tudja megmondani. Egy fordos ismerősöm (van egy sierrája meg egy scorpiója) mondta, hogy egész megbízhatóan fenn lehet tartani ilyen idősebb autókat is, ha jó szerelőt talál az ember és nem mindenképpen a legolcsóbb megoldást keresi.
Te, ha kifúratod, akkor nem kell dugattyút is cserélni? Gyűrűztetni biztos...
lui 2006.06.21. 15:14:28
Ivan 2006.06.21. 15:24:54
Itt egy gyönyörű galéria Fenyő Balázs fényképezőgépéből. Témája: Glória, Novarock, Orosz Péter.
Nézzétek. Nagyon szép.
[képek]
Ivan 2006.06.21. 15:31:03
http://fenyob.koga.hu/totalcar/novarock/
scheerti 2006.06.21. 15:41:18
Pedro 2006.06.21. 15:47:30
gratula karottának a betegségéhez
btw én is láttam az egérúti őemvéfau kútnál
csak azért nem mentem oda kezezni, mert siettem meg egyébként is magába volt zuhanva a csapat, meg a winklerrel régebben úgyis maileztem a másik jáccósautóm kapcsán
ja, ...merhogy az egyikkel voltam, tán beugrik a szürreális kép: öltönyös figura + '79-es fekete trans am
scheerti 2006.06.21. 19:34:07
Orosz Péter 2006.06.21. 21:21:31
http://www.flickr.com/photos/apfelbaum/172133105/
Pedro 2006.06.21. 21:43:20
scheerti, nem akartam helosrácok-jótszoptok-nacsásztok-sietek sztori részese lenni
bocskorhoz meg semmiképp, feltexem nem gulgwinggel volt ...akkor esetleg
Field 2006.06.21. 21:53:37
scheerti 2006.06.21. 21:59:12
scheerti 2006.06.21. 22:14:57
Field szerinted ez megéri?
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=633263&command=ugras&screenwidth=1024
Pedro 2006.06.21. 22:25:17
megvárom míg megint lerobban a gloria,
dobtok egy sms-t és odamegyek segíteni ígérem :)
Field (131 expert:) 2006.06.21. 23:03:58
Ami kék T lámpást illeti,attól függ,mire kéne.A kép alapján jó állapotúnak tűnik,de ez nem jelent semmit,messziről az enyém is korrekt volt.
Amennyiben nem kell lakatolni,festeni,illetve a motor is megteszi,akkor 185 rugót(-alku) megér egy olyan tagnak,aki mint youngtimer,ezzel akar nyomulni a stílus kedvéért.
A sport szerelmesei viszont inkább vegyenek ugyanennyiért egy unalmasabb 2. vagy 3. generációs kockalámpást,akár rosszabb állapotban is,mert a motor a lényeg,és ez a kék egy sima mirafiori,1,3 OHC.
131-esből csak DOHC-t vennék.
Ja,és szemenszedett hazugság,hogy mindent lehet hozzá kapni.
scheerti 2006.06.22. 04:58:45
omm 2006.06.22. 09:03:47
Először is gratula képekhez, mivel magam is fotós volnék féligmeddig így megemelem képzeletbeli kalapom. Tényleg profik.
A gépmadár gyönyörű, ez 3 millába nem létezik, hogy belefért.
Örülök, hogy lelohadtak az anyázós kedélyek.
Ja, és várjuk az új postot.
Üdv az öregeknek!
Tom 2006.06.22. 10:52:11
Nagggggggyyyyon szép a Gloria.Bizonyítja is ,hogy vannak olyan old-,és youngtimerek ,amiket érdemes sok-sok ráfordítással életben tartani!
De az ördög az olcsó részletekben lakozik:
karburátort kényszerűségből én ennyit soha nem takarítottam,mint Karotta!
Maximális fejcsóválás Gábor!
Vajon hogyan mehet,mit tudhat?Jó lenne látni a tévében!
omm 2006.06.22. 11:41:36
scheerti 2006.06.22. 12:28:05
omm 2006.06.22. 12:52:47
de még mindig kíváncsi vagyok mennyi volt az annyi Karotta?
Field 2006.06.22. 13:17:36
scheerti 2006.06.22. 13:52:46
Grami 2006.06.22. 14:39:54
Balcsi jó lenne.. egy kisebb település, ahol nem nyüzsögnek mint pl Siófokon és nem is nagy.. mint pl Balatonliga?
Köszi omm, mindenképpen megnézetem, ennek a kocsinak lelke van ) Nem szégyenkezem: a korában ez k*rvajo kis verda volt és szerintem még ma is megállná a helyét, ha nem lenne dájnamik lájn a menő :D és ez legalább nem hitel, hanem ki van fizetve ))
scheerti 2006.06.22. 14:55:09
omm 2006.06.23. 08:22:52
Grami: A Golf II egy jó autó...így egyszerűen leírva...érdemes vele néha-néha kínlódni...meghálálja. Csak a gagyi utángyártott dolgokra vigyázz.
Balaton? Hát nincs éppen közel, de jöhet:))) Aludni meg akar a franc:))
omm 2006.06.27. 08:49:35
Sopánka 2006.06.27. 09:28:19
omm 2006.06.27. 09:36:44
most Karotta vagy elment nyaralni vagy a számlákat gyűjti:))
scheerti 2006.06.27. 11:17:48
omm 2006.06.27. 12:16:11
Tom 2006.06.27. 13:32:47
De lehet,hogy ahhoz sok benya kellene ?
Mmmmmm....egy kis pozsonyi sör.....most.....
omm 2006.06.27. 14:29:02
hajjaj, bizony...ez talán az egyetlen dolog ami jobb ebben az országban, mint MO.-n.
a csapolt sör...:)))
scheerti 2006.06.27. 17:01:43
Sopánka 2006.06.28. 07:11:38
omm! Mit tudsz ajánlani annak, aki nem szereti a sört? :) Bár ilyenkor még nekem is jólesik!
omm 2006.06.28. 08:45:51
a benzin olcsóbb, mint nálatok, de naftáért már ausztriába jár a nép...az drágább, mint a 95-ös...
na nem az aranyfácán a top dolog, de nem rossz...
aki nem szereti a sört az ehet frankó juhtúrós galuskát tejföllel:))
ns utána garantáltan ízleni fog a sör is:)))
Sopánka: 10 éves Subaru Legacyja akárkinek lehet, ilyen Gloriája nem...csak ennyi a különbség
Tommi 2006.06.28. 09:57:22
Karotta! Mennyiben volt a projekt? Már engem is érdekel.
Én voltam Szlovákiában, mert egy ismerősnek kellettek Skoda Felícia alkatrészek, és a boltban magyarul dumáltak, készségesek voltak, és elfogadták a forintot.
scheerti 2006.06.28. 10:10:38
omm 2006.06.28. 12:10:38
de hagyjuk a témát. süt a nap, a sör hideg, a lányok szépek...ez a lényeg
na és persze benzinre legyen
scheerti 2006.06.28. 13:02:38
www.holtankoljak.hu
Megmondó 2006.06.28. 13:43:54
Ez egy elherdált összeg. Maga az autó szép. De nem ennyiért. ÉS nekem ne jöjjön senki ezzel "de neki ez a hobbija, és imádja és mindenki arra költi..." résszel. Ez az autó nem érte meg. Sokkal szebb alapot is lehetett volna választani. Mert idestova egy Fiat Coupe is már 12 éves modell, és kb 100x szebb mint ez. Vagy ha régmúltba nézünk vissza,akkor pedig Alfa Spider. Ha "szürkeszedán"-t keresünk, akkor jó a régi s merci, még 70es évekből. Vagy egy kis nyomi Nsu. Vagy egy amerikai állat 57es beler sevi. Vagy ha nemzeti identitás, akkor vmi kelet ató, abból is a kíváló minőséget képviselő Volga. Vagy egy régi púpos Volvo, nem tom hányból.
Szóval szerintem ez egy nagyon elhibázott alap választás volt. Gagyi a kocsi. Akkor is az volt amikor új volt, meg most is az, és nélkülöz mindenféle szépséget. Mert a kerék magában is szép, nekidöntve a falnak. A fényezés ugye megint adott. Az meg hogy pl keret nélküli ablak. A 94től gyártott 323fnek is olyan van, meg a Calibrának is. Szóval nekem mégsem teccik a dolog. Sokkal szebb és jobb autót is lehetett volna választani feltámasztásra ill megmentésre. Tehát az esszém előtti kijelentést igazítanám, hogy nem az autó szép, hanem a rajta elvégzett munka. Na de legyen egy körkérdés is: ti inkább mit restauráltatok volna????
scheerti 2006.06.28. 14:11:10
omm 2006.06.28. 14:38:47
ilyen még egy nincs és ez a téma...
más dolog az, hogy Karotta nem az én vagy a te pénzedet költötte rá, hanem a magáét...neki ez kell és respect neki mert végigcsinálta...
Tom 2006.06.28. 20:20:54
Japán-euró-amcsi is csinált csodaszép és akár ritka autót is.
Na de szép is legyen,kuriózum is,meg viszonylag elérhetó is....
Ez már sgyéni izlés dolga.
A púpos Volga hot-rod fincsi lehet....
Én most csak a pénz alapján tudnék dönteni,igy az
F250GTO még sokára lesz meg..,nem is jó az...inkább VFTS.
Sopánka 2006.06.29. 08:10:12
Én most inkább élményre hajtok, éljen a drift!
omm 2006.06.29. 09:18:16
Gyerekek, összeállt nálunk az új kormány. Nehéz idők jönnek a magyaroknak...
De ne politizáljunk...a sört tartom, ha jön valamelyikőtök
Tom 2006.06.29. 19:19:02
Más: a szlovák-magyar viszonyokat még az a nagy európai atyaisten sem rendezi soha.A románokkal dettó.
Más: de oPal RX7-sét is említsük meg:szép,nem tucatgép,és az övé egyik legdrágább hátsó szélvédő...
scheerti 2006.06.29. 19:48:03
omm 2006.06.30. 07:29:35
telik az idő, új post kéne....
scheerti 2006.06.30. 07:42:37
Sopánka 2006.06.30. 07:57:16
scheerti 2006.06.30. 08:15:38
omm 2006.06.30. 09:33:58
hülye egy világ van vagy mi...
vajon mi lehet a szerkesztőségi ladával?
Tom 2006.06.30. 10:13:01
Nyugi,az idén még biztos vezs Karotta valamit!
A Ladához már nem nyúlnak,az éli munkáséletét,
a Hacsi és az Elnöki szinte már kész van.
Jöjjön a 200SX!
Most már csak japán autói vannak a Gábornak ugye?
Hát akkor a köv. biztos nem német és francia lesz!egy belevaló olaszt tudnék elképzelni,hiszen Karotta imád szerelni és sz@rból újat építeni!De ezt nem bántó szándékkal mondtam ám!-))))
scheerti 2006.06.30. 10:40:53
omm 2006.06.30. 10:40:56
scheerti 2006.06.30. 11:29:32
omm 2006.06.30. 11:53:15
ja, éppen tegnap láttam egy tökéletesen felujított felíciát...tűzpiros...vajszínű belsővel...hát, AZ gyönyörű volt
scheerti 2006.06.30. 15:06:15
omm 2006.06.30. 16:29:17
na mindegy...legyetek jók hétvégén...olcsó benzint és koccanásmentes hétvégét nektek...
off...
Karesz 2006.07.02. 10:35:55
Tommi 2006.07.02. 14:42:32
petmagic 2006.07.02. 18:24:32
scheerti 2006.07.02. 20:16:14
Tom 2006.07.02. 23:43:48
Sajna ma már beleszürkülnek a mindenkinek megfelelni akaró tömegbe a gyöngyszemek.
A jövö a müanyag,az uniformizálódás,az elektronika,a funkcionalítás....vége az aranykornak....még sötétebb idők jönnek a mediterrán elektronikáktól csapzott idegzetú autósokra....wire by wire......brrrrrrr
Megmondó 2006.07.03. 02:11:44
Szerintem ma is vannak nagyon szép autók, bár elég gyér az összesítés. Amit én megmentenék: Alfa GTV (94-től is),Fiat Coupe, Bmw 850 (bukólámpa már soha többé nem lesz szerinem), aztán rx8, stb st. Tudom nem alós vagy középkategória, de mondjuk sem a coupe, sem az rx8 nem volt drága. A Gloria is volt annyi ujonnan mint egy rx8 most... És azt is hozzá kell tenni, hogy ezek a nagy amerikai autók kint 100asával vehetők meg ha vki nagyon igyekszik, mert ott ezek voltak opel astrák...
Nem hiába lehet találni 100-et futott 30éves autót kint. Hány lehet ami esetleg sokat ment:) Szóval van választék. Amerikainak Eu-ban nyaralni luxus, és fordítva...
Azért nem használtak a régiek műanyagot, mert nem volt ilyen minőségben. Nem kell szerintem a múltszépítés :D Ilyen erővel ki kellett volna törni a derékszögű vonalzót a tervezők kezéből 30 éve, mert az meg a másik véglet volt. Most egy sima fényszóró látványosabb mint régen egy egész autó :)
scheerti 2006.07.03. 07:57:37
omm 2006.07.03. 08:20:50
De hát pont arről van szó, hogy én nem mai autót akarok "megmenteni".
Tippem a SAAB 900 turbo...
De amíg mi itt szépen elvagyunk, addig fent még mindig semmi változás...
Csak nem nyaralni indult Karotta az Elnökkel? Akkor még egy darabig nem ér haza:)))
scheerti 2006.07.03. 08:40:18
Omm nem is mostanról volt szó, hanem a következő generációról akiknek az impreza már csak annyit mondd majd hogy biztos jó autó volt. 30 év múlva lehet hogy sokan kedvet kapnak majd hozzá hogy a 90 es évek és napjaink gyöngyszwemeit újítsák fel. Képzeljétek csak el milyen lehet majd 30 év múlva és 2006 os imprezával jaszkarizni mikor már nagy valószínűség szerint olyan cuccok lesznek a kocsikban hogy nem is kell majd túlzottan vezetni. Kb ezt élheti át most karotta.
omm 2006.07.03. 09:53:58
de én nagyon nagy bizniszt fogok csinálni olyan CD-kel (vagy mi lesz akkor), amin üvegig nyomott 1200-es Lada, valamint Maserati és BMW sor 6 hangja lesz...
azt lehet majd autóban hallgatni
Sopánka 2006.07.03. 11:16:45
Jól beszéltek, bizony a jövő az autóvezetés helyett robotvezetés lesz, full automata, mi meg csak olvasgatunk majd, és hobbiból tartunk majd egy hacsit vagy sierrát, kinek mit. Olyan lesz, mint az "Én, a robot" filmben: "miért kapcsolt át kézi hajtásra?". Azért én a Wartburg-hangot is kérném arra a CD-re. :) És egy "bubu" is legyen rajta!
Megmondó 2006.07.03. 11:48:42
Tom 2006.07.03. 13:02:40
Az autóipart is alapjaiban átrendező találmányok
átfutási ideje le fog rövidülni,már ha lesz ilyewn.
A hibridek is csak erőlködnek,a helyi törvények miatt csak Kaliforniában életképesek.
Nálunk a hibrideket a belsőégésú motor úrtartalma -teljesítménye alapján adóztatják.Vajon miért?.-)))
scheerti 2006.07.03. 13:09:37
Megmondó Ha te 30 évvel ezelött odamentél volna egy autógyártóhoz és azt mondod neki hogy esp lesz a kocsiban ami az úton trtja a kocsit először kiröhögött volna aztán elvitet valami zártosztályra. Nem kell lebecsülni a technika fejlődését
Megmondó 2006.07.03. 15:26:37
Legutolsó hozzászólásodhoz: az autógyártók min. 10évre előre tudják mi lesz. 76ban amerikában már volt sötétedésre kapcsolódó lámpa. A 94es rönyő laguna utódjának terveit már 94ben elkezdték rajzolni, és kész volt 95. Ők az espről kb 90ben tudtak már. Légzsákot már a 60as években terveztek, és az első amiben volt az az Smerci volt, 86ban kb... Szóval nem vittek volna zártosztályra :)
scheerti 2006.07.03. 15:58:32
Field 2006.07.03. 16:31:25
Még nem tökéletes,az egyik hengerben van egy kis kompressziókülömbség,egyenlőre járatjuk,hátha csak kis kosz került a gyűrű alá,illetve elég remegős,de ez meg a könnyített lendkerék miatt van.Még nem láttam/hallottam,mert a wan2-n fotóztam,de ha ráérek egy pillanatra,átmegyek megcsodálni:)
Karesz 2006.07.03. 22:06:06
Tom 2006.07.03. 23:25:57
A múszaki-zöldkártya frankón meglesz?
Sopánka 2006.07.04. 06:53:18
Mi az, hogy az egyik hengerben van kompressziókülönbség? Különbség csak két dolog között lehet! S ha nem jó a kompresszió, újra kell gyűrűzni a dugattyút? Mi az, hogy remegős? Mi remeg, és mikor? :-o Mesélj, hadd tanuljunk! (Legalábbis én!)
Sopánka 2006.07.04. 08:03:58
Most fedeztem fel magamnak, és lehet, hogy a végén eldurran az agyam, és olyat veszek. De ha valaki ismeri közelebbről, mutassa be nekem! :) (1986-92 közötti változatra gondoltam, van legalább 10 eladó a hasznaltauto.hu-n.)
Megmondó 2006.07.04. 10:03:30
Olyan hogy sötétetésre, olyan szó nincs :) Olyan van hogy sötétedésre... Egyébként igen. Tényleg régóta van mindkettő. Meg még sok egyéb. Scheerti, majd válaszolok csak most fáradt vagyok egy kimerítő felelethez.
scheerti 2006.07.04. 10:18:41
Más: Field gratula a motorindításhoz.
Omm, tervbe van még idén Szlovákia, és ha összejön leülünk egy sörre:)
omm 2006.07.04. 10:38:47
Megmondó: én inkább vagyok visszafogottabb a véleményeddel, nagyjából egyetértek sőt, úgy tűnik, tényleg csak a sofőr komfortja és tehermentesítése lebeg újabban a gyártók szemei előtt...
de gondolni kell azért az olyan borultelméjűekre is, mint pl. én, aki (és itt jön a nemegyetértés) NEM a macsómozdulat miatt szeret kézzel gangolni és lábbal fékezni és gázt adni, valamint sk. nyitni a csomagtérajtót, hanem azért a fílingért...a fílingért, hogy ura vagy a gépnek és TE mondod meg mit csináljon és MIKOR csinálja (á la Jeremy Clarkson)....
nem provokálás, tény...ez van...most akkor én vagyok a f..sz?
Tom (ae86) 2006.07.04. 10:48:52
Itt találsz infot a Suprákról:
http://gportal.hu/portal/csocso-supra/
Egyébként nem rossz autók, csak szervízbe ne vidd (és győzze a pénztárcád a tankolást). Nehéz jó szerelőt találni hozzá.
Field. Gratula. Mennyi az a kis kompressziókülönbség?
Karesz 2006.07.04. 10:49:10
Amúgy az Eldóban asszem ez a Twilight Sentinel nevű ketyere volt.
Bocsánat: asszem = azt hiszem :D
omm 2006.07.04. 11:17:12
Field: hogy szól? ember! hogy szól??? isteni hangja lehet...
Sopánka 2006.07.04. 14:18:22
omm 2006.07.04. 14:51:10
Megmondó 2006.07.04. 15:25:45
És itt van tőled egy idézet: "meg itt vagyok én aki alig várja hogy valaki belékössön," :D
Megmondó 2006.07.04. 15:38:10
Nézzétek meg ezt az oldalt: unitedmotors.hu. Lássa Scheerti, én mondtam hogy egy beler kilehet hozni annyiból mint egy Gloriát :D
Lelkes Róbert 2006.07.04. 15:47:30
Üdvözlettel,
Lelkes Róbert
http://www.partyretard.com
Főszerkesztő
Tommi 2006.07.04. 17:46:37
A jövőről meg jobb nem beszélni. Hallottam én olyanokat is, hogy repülő(!) autók lesznek, és növényi benzin is lesz...stb... Majd meglátjuk.
Karotta írj már valamit!
scheerti 2006.07.04. 18:02:44
Tom 2006.07.04. 19:18:56
Olvastátok?
Ott Lesztek?
Karotta biztos ott lesz.
Csak ír róla valamit.
Tom 2006.07.04. 19:40:00
Meghalt a Hacsi ?
scheerti 2006.07.04. 20:02:54
Sopánka 2006.07.05. 06:51:05
Kösz a Supra tanácsokat. Tudtok bővebbet is? Miért kell bírni cérnával? Nem olyan megbízható Toyota, mint a többi? Vagy annyira leharcoltak ezek is, mint a 924/944-es Porschék?
Tommi 2006.07.05. 07:44:21
scheerti 2006.07.05. 11:17:43
Field (garázst pakol,ajtókra vár) 2006.07.05. 11:19:38
Sopánka: Az egyik hengerben kissebb a kompresszió,mint a másik 3ban.Ennek több oka is lehet,egyenlőre be kell járatni,aztán ha nem javul,dolgozunk még rajta.
scheerti:Köszi:)
Tom: Kb 1 bar,szóval határérték..Egyenlőre nem szedjük szét.
omm:A motor jól szól,de az egyik kipufogó oldali szelephézag túl nagy,ezért ott kattog.Nem értem,ki lett lapkázva,járatjuk,aztán majd rendbe rakjuk,ha kell.
Amúgy durva hangja van,mert szarrá van rohadva a kipufogó,azt majd lecserélem a donoréra,mert az szinte új.Sportrendszer kéne,dehát a keret..Majd:)
Sopánka: Mp3?Majd Avi,ha minden meglesz..
Sopánka 2006.07.05. 13:13:35
Megmondó 2006.07.05. 13:35:06
Meg már nincs gyár, nem csinálnak többet :D
Vagy egy jó S-type? No mindegy, csak elmélkedtem.
Ja, németekél van egy szavazás, ha vki tudja annak eredményét, tegye ide kérem linkbe. Arról van szó, hogy minden évben megválasztják azt az autót, amiből a legnagyobb eséllyel lesz klasszikus sok-sok év múlva. tavaly a Lancia Y nyert, nem hiába szerintem. Szóval ha vki tudja hogy ez a lista merre van....
(Scheerti, term. nem hagyhatom felelet nélkül hozzámszólásodat, de majd csak délután)
scheerti 2006.07.05. 13:58:42
Tom (ae86) 2006.07.05. 18:25:35
Tom 2006.07.05. 18:49:01
Bocs Tom(ae86),de nem tudtam hogy Tom nickje már van itt vkinek.
Az okosságokra nyitottak vagyunk,halljuk a frankót!!!
Field 2006.07.05. 21:58:11
Tom (ae86) 2006.07.05. 22:25:28
Sopánka 2006.07.06. 07:08:37
omm 2006.07.06. 08:50:45
Drift nap királyság, de megint nem leszek ott, sajna...de majd a Karotta blogtalálkozzón (övig érő szakállal:)))...
Sokat téptem magam a 7végén, hogy mivel kéne pepecselnem szabadidőmben, nem mintha annyi lenne, csak zongorázgatni ilyen rohadt melegben nincs kedvem...
Nos, miután a családban már volt és nagyon jó és szép dolognak tartottam már akkor is, úgy döntöttem kis lelkemmel és szívemmel (mert az ész ordítva tiltakozott), hogy én bizony restaurálási és újjáépítési erőmet és energiámat egy Tatra 613-asva fektetem.
Imádtam mikor volt, de a rozsda bizony megette...
Csak a barátnőm meg ne tudja....
Field: Tomnak igaza lehet a "majd bekopik hangja lesz"-ben.
Amúgy megint simán átléptük a 200-at...
Na, vajon meddig várunk Karottára megint?:)))
omm 2006.07.06. 13:06:55
Field 2006.07.06. 14:14:21
omm 2006.07.06. 15:54:53
Tom 2006.07.06. 17:14:40
Nyomatéktenger és a rajta hullámzó kényelem,és mintha néhány korát megelőző megoldás is rémlene.Tényleg így van ez Omm ?
Élőben nagyon-nagyon ritkán láttam,vagy talán az is Csajka volt.
De nem 0,75-ös lemezből van -)))
Scheerti 2006.07.06. 19:17:45
Field 2006.07.06. 19:54:46
Tom 2006.07.06. 21:15:43
xxxxx-ot:-DDD
A Fiatot sem érdemes a gyárinál sokkal vastagabbal javítani.Mert minek.Láttam aki a Zsiga alját 1.5-el csinálta.Annyi haszna volt,hogy év múlva könnyen tudta az újabb foltot a régihez rakni.De ahol merevíteni kell,ott kell az anyag.
omm 2006.07.07. 08:45:20
Tom: nem tudom, milyen lemezből van, mindenesetre az üzemkész tömege 2160 kiló, ebből gondolom, hogy nem Duraplast lesz:)))
Engem leginkább egy elsőszériás, krómlökős érdekelne, a gond csak az, hogy abban csak 4 sebesességes a váltó (ilyen volt a családban), az a maga módján nem rossz, mert a 3500 köbcentis V8 elég nyomatékos, de az 5 sebességessel kicsit spórolhatsz a benzinen, na abból viszont benyel átlag 13,6 litert.
A karosszériát Pininfarina tervezte (ha jól emlékszem) és nekem nagyon bejön. Maga a gép már nem volt annyira novátor, mint a régebbi modellek, de a McPherson rendszerű független kerékfelfüggesztés, hátul keresztstabilizátorokkal, a független fűtés (frankó kicsi benzinkályha) és maga a tény, hogy egyedüliként a világon volt egy luxuslimuzinban (1973-ban) LÉGhűtéses FARmotor, na az nekem eléggé bejön. A hangja egyszerűen isteni, nem amolyan amerikai V8 bugyogás (azt is imádom), inkább amolyan mélyről jövő hörgés, nagyon állat.
A hely benne bőséges, mi simán utaztunk vele heten és tényleg nem kellett nagyon feszengeni.
A gond a karosszériával lehet, maga a motor egyszerű, mint a fakocka (nem is nagyon erős, évjárattól függően 125-147 kW, de nyomaték az van), és természetesen azzal, hogy nincs sok kényelmi és biztonsági extra (az első szériában nincs pl. el. ablakemelő, későbbiekben sincs ABS sem).
Viszont egy 2 tonnás autóból ez nekem nem nagyon hiányzik.
Mindenesetre ha sikerül szereznem egy első szériás 613-ast, amin még nem spórolták meg a krómot és egy 5-ös váltót, akkor biztos belemegyek. Erősen dolgozom rajta.
Sopánka 2006.07.07. 08:57:05
Karesz 2006.07.07. 09:25:10
omm 2006.07.07. 09:48:51
omm 2006.07.07. 11:15:48
Pedro 2006.07.07. 12:22:08
http://www.quartermilestones.com/photos/nitrowebwm/fire8.jpg
baowah 2006.07.07. 12:54:57
a tatra a legnaygobb istenseg.
nekem egy 805re faj a fogam, de egy okkersarga 613al is kibekulnek. ugyebar abbol nem csak fekete volt.
omm 2006.07.07. 13:29:01
omm 2006.07.07. 15:04:28
Field 2006.07.07. 16:48:10
http://petrany.atw.hu/motordemo.MPG
scheer 2006.07.07. 17:09:38
Tom 2006.07.07. 17:12:53
A szelephézagokat meg úgyis ellenőrizni kell majd.
Marha jó szine van !
Sopánka 2006.07.07. 17:20:32
Tom 2006.07.07. 17:36:14
Field ez mikori ?Vagy már volt erről szó itt ?
Field 2006.07.07. 19:17:00
A színe tényleg jó lett:)
DOHC,mi más:)
Tyű,az a videó nagyon régi.Akkor még nem az enyém volt a kocsi,sőt,még jogsim se volt..
Field 2006.07.07. 19:43:07
Scheerti 2006.07.07. 21:01:56
Én majd a bőrbelsőről is szeretnék képet látni ha kész lesz. Nem tervezel bele valami olyan ülést aminek van egy csöpp oldaltartása, valami alfából vagy ilyesmiből?
Field 2006.07.07. 21:19:12
Scheerti 2006.07.07. 21:49:06
Field 2006.07.07. 22:33:19
Tom 2006.07.09. 14:33:26
180 km,...Balatonszemes...hullámok...sörök...nők...hawaii...!Sziasztok,majd jövök !
omm 2006.07.10. 07:43:07
Field: ígéretes a dolog, szép lesz a verda, de miért cserélted le a szelepfedelet? jó, jó, szép az a Lancia felirat, dehát a Fiatért sem kell szégyenkezni...
Lelkierőhiány? Áá, na ne már, hát a szemeid előtt nő a gép, erre gondolj...jó munkát!
Sopánka 2006.07.10. 08:11:26
Scheerti 2006.07.10. 12:00:10
http://legalja.hu/?leg=view&img=20060710_garazs.jpg
Field 2006.07.10. 12:03:15
omm 2006.07.10. 13:27:16
Ne add fel!
Scheerti 2006.07.10. 15:15:08
Zombie 2006.07.10. 15:34:39
Vagy Volvo P1800, abból is inkább a 3 ajtós (az egyik legszebb autó a világon), vagy valamelyik régi Triumph.
Tommi 2006.07.10. 15:53:24
Ha már autófelújítás, akkor 3.0 V6 Ford Capri, én azt újítanám fel legszívesebben, de persze beletenném a 2.9-es Scorpio, gyári, Cosworth tuningos motorját, ami alapból 215-230 ló, nem tudom pontosan, de valahol e körül van.
És természetesen 2 örök szerelmemet sem hagynám érintetlenül: Egy 1500-as Lada Samara-t és egy SAAB 9000 Aero-t is felújítanék.
Az egész csak lottónyeremények kérdése... :)
Karotta írj már valamit!
omm 2006.07.10. 15:54:42
viszont a P1800-as, az igen...
Tommi 2006.07.10. 16:02:42
Japó gépből pedig egy első generációs Mazda RX-7-est varászolnék újjá.
scheerti 2006.07.10. 16:18:17
zombie 2006.07.10. 16:58:31
Egyébként 2 éve láttam eladó Lotus Omegát is, igaz 3,6 millióért. Az eredetinek tűnt.
Scheerti 2006.07.10. 18:33:21
Megmondó 2006.07.10. 19:00:03
Kicsiny megyeszékhelyemen, ahol élek, volt egy Lotus Omega. Ismerős ült is benne, és azt mondta, hogy nem jó. Megy,de nem az igazi. Nem adja vissza azt, amit kéne neki.. Én elhittem neki, mert kézifricskával beparkolt 18évesen 2parkoló autó közé.. (egy 1.4 aszmával)
zombie: ezekkel a nagy olcsó autókkal ne foglalkozz semmilyen szinten. Azért annyi... :D
Field (természetesen nem adja fel) 2006.07.10. 20:36:40
Fiat 131 1,6 TC
Sopánka 2006.07.11. 07:15:48
Megmondó 2006.07.11. 10:48:16
psycho 2006.07.11. 17:58:16
Gratula Karotta.Sok sikert.
Tommi tudnál dobni 1 mail-t a felicia bolt elérhetőségeiröl? kerteszj@egon.gyaloglo.hu
Előre is köszi.
Scharm 2006.07.12. 21:39:43
Ma este hazafelé megláttalak az Elnökkel. Elmélázva tartottam hazafelé, mikor megragadta a figyelmem egy nem mindennapi krómozott hűtőmaszk. Aztán jobban odanézve rájöttem, hogy Te vagy az. Királyságos! Mármint az Elnök! Gratula. Éppen kanyarodtál ki a Váci útra egy építkezés mellett.
Petike 2006.07.22. 10:12:59
Tegnap téptem hazafele Szolnokra és láttam egy eladó öreg datsunt a 4es számú főúton Szapárfalu belterületén de nem tom tipusazonos-e a tieddel... Eléggé leharcoltnak tünt.
Nem álltam meg de amit 50 ből láttam az hasonló volt a tiedhez meg ott virított a datsun felirat az elején (gondoltam szólok)
egy olvasó 2006.08.23. 10:57:00
Sértő, hazug sztereotípiák)lenne egy megjegyzésem.
Elgurult a gyógyszered?
András 2006.08.24. 23:57:47
Ezért van nekem Toyota Corollám. 2.0 D ráadásul. lásd népítélet, antirakéta címmel.
gery 2006.10.27. 15:20:39
Első ránézésre nem tudtam elképzelni mi a pláne ebben a szépnek éppenséggel nem mondható monstrumban...Aztán elolvasam a cikket és előtört belőlem az eredendően velem született autóbuzi.Minden elismerésem.Mindent megértettem.