Hangyász hétfő 12 – Hangyász a várószobában - Karotta Közlöny

KAROTTAKÖZLÖNY

Nínó Karotta élete és munkássága autóbuzériában és másutt

Hangyász hétfő 12 – Hangyász a várószobában

2012. március 05. 23:45 Nínó Karotta

szomoru_hangyasz.png

Adorjánéknál beesett egy másik fontos munka, így a Hangyász nem haladt mostanában. Azaz minimálisat igen: Lajcsi megnézte a múlt heti videóüzenetet, és – ahogy kilábalt az influenzából – addig simogatta a sárvédőt, amíg pont olyan nem lett, amilyet kértem. Erről nem készítettem képet, mert a felület íveltségének finomságait csak Fenyő Balázs tudná lefényképezni, de őt nem akartam ezzel kínozni. Majd megmutatom, ha kész. 

Ami biztos, hogy ha már szétvágjuk a leömlőket (lásd múlt hét), megtoldjuk őket tisztességgel. Egyrészt azért, mert a teljesítménynek sem árt némi hossz még, másrészt azért, hátha isteni szerencsével megközelítjük ezt a hangot.

SG Motorsport VQ35DE Longtube Headers from Sasha Anis on Vimeo.

További kellemes időtöltést, remélem hamarosan fejleményekkel jelentkezhetek újra.

 

20 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lowtyo 2012.03.06. 07:54:09

egyszer volt valami nagy bogaras találkozó le mansban. pécsről is mentek páran. ott esett meg, hogy egyszer csak valami irtózatos hangú masina üvöltése rázta meg a sokat látott depó falait. az emberek rohantak megnézni, hogy milyen brutális dragster fogja rögvest maga alá gyűrni a pálya aszfaltját, de csak egy széria bogár pöfögött kifelé a boxból. kövér zoli jött, aki leszedte a kipufogót az autóról mivel "egy versenypályán halk autóval körbemenni milyen már". pláne egy ilyen szent helyen. nemtom mennyi igaz a sztoriból, de akik ismerték zolit tudják, hogy esélyes, hogy így történt.

betm3n 2012.03.06. 11:43:57

akkor gondolom gumit nem is néztétek, hogy jó lesz-e?

KAWAszaki 2012.03.06. 13:07:21

Jó a videó, de mit mondjak, nem egy TC minőség... A fiúk eleve nem bírták megvárni a tavaszt vele, így a hóban nem is lehetett sokat mutatni a gép képességeiből.
A poszthoz pedig: Hajrá! Nyakunkon a szezon! Már száraz a közepe!

Béla_ 2012.03.06. 15:00:41

"Adorjánéknál beesett egy másik fontos munka, így a Hangyász nem haladt mostanában." - Közeledik a Drift szezon kezdete? :) Remélem hamarosan tovább épül a hangyász. Nagyon várom már az újabb szaftos technikai részleteket! :)

A videón látható autó hangja meg beszarás; Kihallani belőle a lóerőket! Gondolom nem csak egy kipufogórendszer van rajta...

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2012.03.06. 16:07:54

@betm3n: Nem néztük még, de oda vannak készítve. És még egyszer nagyon köszönöm.

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2012.03.06. 16:10:02

@KAWAszaki: Valóban nem hollywoodi minőség, de ha minden műhely venné a fáradságot (és megengedhetné magának), hogy így dokumentálja a munkáját, azért szebb világban élnénk. Egyébként a sors iróniája, hogy a fenti remekművet készítő tuningműhely épp ebben a hónapban zárt be. Kanadában is válság van.

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2012.03.06. 16:12:02

@Béla_: Gondolhatod, hogy én mennyire várom. A videón látható autó motorja egyébként bontatlan, vezérműtengelyeket, módosított szívórendszert és azokat a bizonyos kipufogókat tartalmazza, megfelelően módosított programmal.

betm3n 2012.03.06. 20:15:43

@Nínó Karotta: ugyan, akkor köszönd, ha sikerül valamire használni. addig nálad is csak veszélyes hulladék ;)

KAWAszaki 2012.03.07. 09:42:56

@Nínó Karotta: Elfogadom. A semminél tényleg jobb.
Várom már a Hangyászos videót is (már ahol nem felbakolva áll)
Van egyébként valami kitűzött dátum, amikorra gurulnia "kell"?

Sopánka76 2012.03.07. 13:50:25

észbontó ez a hang, brutálisan nyers, nekem a 70-es 80-as évek raliautói jutnak az eszembe róla.
Nekem nem kéne, de pályaversenyautóhoz illik.
A váltó milyen? Úgy értem, a szériához képest.

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2012.03.07. 20:03:14

@KAWAszaki: Hát, augusztus végén egy merész november hangzott el, de az egy kicsit elmúlt már. A mesterek azóta óvatosabbak, és már azt mondják, a határidők csak arra jók, hogy lekéssük őket.

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2012.03.07. 20:07:25

@Nínó Karotta: A váltó gyári 350Z, a számok alapján nem reménytelen eset, a teljesítményt pedig bőven elbírja. Még a feltöltött 350Z-kben sem szokott baj lenni vele, pedig ott másfélszeres nyomaték és másfélszeres tömeg kínozza. Remélem, beválik majd. Itt volt szó róla: karotta.blog.hu/2012/01/30/hangyasz_hetfo_07_valtoattetelek_hangyasz_hetfo_07_valtoattetelek

májkrémke 2012.03.08. 10:50:45

karotta, nem is mondtad, hogy az OMG visuals az HBO gyártott egy filmet az AE86-ról..őrület!

www.aedes.us/f/dTNuw.jpg

Sopánka76 2012.03.09. 08:17:06

köszi, feledékeny vagyok ami a váltót illeti, elnézést... :$
nem is a teljesítmény volt a kérdés, hanem hogy a gyors kapcsolgatásban mennyire partner. Versenyautókba a gyors kapcsolás miatt teszik a "visítós" (szekvenciális?) váltót, vagy nem jól tudom? Azon nem gondolkodtál? (Nem értek hozzá, azért kérdezek.)

fenyob · http://645.blog.hu 2012.03.09. 13:15:16

Megyek, de akkor a finom ívek főlé csináljunk valódi műfelhőt!

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2012.03.12. 14:03:03

@fenyob: Francokat, dude, mindjárt kész, és akkor csak kihajtunk vele a cloud pornos égbolt alá. Még csak fél év telt el, és már mekkorát haladtunk!

bedo911017 2012.03.12. 18:23:22

A hangyászban is ilyen digitműszerfal lesz, vagy visszakerül az eredeti analóg?
süti beállítások módosítása