Szélesre tárt Pumák és öreg versenyautók - Karotta Közlöny

KAROTTAKÖZLÖNY

Nínó Karotta élete és munkássága autóbuzériában és másutt

Szélesre tárt Pumák és öreg versenyautók

2010. december 08. 17:05 Nínó Karotta

Update: Oké, Nanushkától és Herczeg Zoltántól nem szégyen kikapni, ők mégiscsak értenek hozzá, de az ég szerelmére, Ákos nem győzheti le Mario Andrettit, Emerson Fittipaldit, Ayrton Sennát és Colin Chapmant egyszerre. Vegyük dúsabbra a keveréket, véreim, vagy az autós lobbi megint alulmarad. Ma egy elvesztett cipőverseny, holnap kerékpársávok a Hungaroringen!
Mint megtudtam, csak akkor lehet a cipőt lájkolni, ha a Pumát előlájkolja az ember, mert úgy jut be az albumba.


Két hónapja a Playboy újságírója szegezte nekünk a kérdést, hogy boldogulnánk-e egymás nélkül, mármint a Winkler meg én. Persze, mondtuk mindketten, hozzátéve, hogy együtt azért valahogy jobb móka szokott kisülni belőle. Én viszont a magányos élet első zátonyán megfeneklettem. A párosunk hagyományos szereposztása szerint (Kisköcsög & Tahó, jó rendőr & rossz rendőr, stb) én vagyok a kompromisszumkész majom, ő pedig a nyers, elutasító majom. Illusztrálom ezt egy példával.

Sziasztok, Primula Hedvig vagyok a Hüppellkopp és Geberle ügynökségétől. Jövő héten lesz egy jótékonysági rendezvény, amit támogatunk. Igyekszünk megmozdítani a magyar celebvilág legmeghatározóbb arcait, és mivel ti 8 éve szerepeltetek a tévében, rátok is gondoltunk. Felkérnénk benneteket, hogy az üzbég szövőnők tizenharmadik havi nyugdíjáért rendezett partin nyaljátok le a verítéket a Rippel-fivérek hónaljáról.
– Nos, ez minden kétséget kizáróan pompás ötlet – mondom én –, mindazonáltal aznap, amikor lesz, úgy értem, mármint mostanában tudvalevőleg fokozottan nagy rajtunk a nyomás, mert temérdek a dolog, és bármennyire is megtisztelő a felkérésetek, a dolgok mai állása szerint az a helyzet, hogy feltehetőleg...
– NEM. – segít ki ilyenkor készséggel Róbert. Én még mormogok, ahogy a tehetetlenség kibuktatja az utolsó pár szótagot a záródófélben lévő számból, aztán bárgyún mosolygok, és fészkelődöm egy kicsit. Viszont megússzuk.

Azonban az Ezeröcsi megszűnése óta visszatértünk a rendes irodistaléthez, és mivel irodáink máshol vannak, így elérhetetlen távolságba került tőlem a NEM-nuki hamvassárga indítógombja. Így állhat elő az a helyzet, hogy a poszt folytatásában mindjárt feltűnik egy cipő. Történt ugyanis, hogy a minap felhívott egy úr, akinek a nevét önvédelemből Huszárnak értettem, pedig Kufár, és megkérdezte, hogy nem lenne-e kedvem tervezni egy cipőt a magyar művészélet más kiválóságaival közösen.
–  Nos, ez kétségtelenül rendkívül megtisztelő, és okvetlenül mindazonáltal tudvalevőleg – pislogtam rémülten körbe, de Mr. NO egészen máshol volt. Magamra maradtam.  – Óh, szóval én nem nagyon értek az ilyen dizájndologhoz, meg ugye színtévesztő is vagyok...
– Ott lesz Ákos is. És Molnár Ferenc Caramel. És Nanushka.
– Ejha, ez igazán felettébb előkelő, mármint ők mind igen kiemelkedő művészek, ugyanakkor, hogy is mondjam, nekem nem áll jól az ilyesmi.
– Amiatt ne aggódj, van stylist, aki segít a tervezésben...
– Mármint nem a cipő, hanem ez a bohóckodás a Puskás Petikkel.
– Puskás Peti nem lesz ott, de ott lesz Ákos, Caramel, Nanushka, Herczeg Zoli, Király Viktor...
– Mit is mondtál, mikor van? Ó, sajnos aznap pont egész napos házon kívüli megbeszélésünk van – sóhajtok megkönnyebbülve, mert a naptár szerint tényleg.
– Biztos? Hát, akkor nagyon sajnálom.
– Én is. De nagyra értékelem, hogy egyáltalán felmerültem egy ilyen illusztris társaságban. És köszönöm.

Félreértés ne essék, minden tiszteletem a kiváló művészeké,

de rajtunk az ilyen nagyvilági elfoglaltságok úgy állnak, mint tehénen a harisnyakötő. Nem drogozunk és gyorsulunk esténként Stohl Bucival (természetesen ő se csinál ilyet, ez csak egy extrém fantáziakép), nem csipdessük szederjesre a spicces Sugarbird-lányok fenekét egy Story-gálán (bár álmodozunk róla). Nincsenek híres barátaim,  nem történik velem semmi érdekes, nem hízom, fogyok vagy kopaszodom, nem nézek farkasszemet a halállal egy veszedelmes konditermi gombafertőzés miatt. Szóval megúsztam, úgy tűnt. Ám egy héttel később újra csengett a telefon. Kiderült, hogy egy másik nagyszerű művésznek se volt jó az eredeti időpont, így kimondottan a mi kettőnk kedvéért tartanak egy megismételt foglalkozást. De ott már nem lesz kamera, ha nem gond. Megfogtak. Itt már nem volt hova szabódni. Felírtam a dátumot, és lassan elmerültem a jeges rettegésben. Tervezzek cipőt?  Én? Mr. "Hogy érti, hogy a fű nem piros?"

A cipő formája szerencsére adott, csak azt kellett feltalálni, hogy a megdöbbentően sok alkatrész közül (tényleg, legalább 20 nehezen összevarrható biszbaszból lesz egy edzőcipő, nem csoda, hogy szar kínai kisfiúnak lenni) melyik milyen színű legyen. A reggeli zuhanyozás nyitotta fel szemem: nem értek az egészhez, mert nincs hozzá közöm. Tehát megcsinálom olyanra, amihez van közöm. Régi versenyautós cipőt fogok csinálni, mert a régi versenyautók a legszebb dolgok a világon.

Olyan mintát kellett feltalálnom, ami cipőn is működik, de egyértelműen beugrik róla az autó. Innen már csak egy kérdés maradt:

Gulf vagy JPS?

Lájkold a JPS-Pumát

A Gulf a valaha volt legjellegzetesebb versenyautó-színösszeállítás. Kék-narancssárgában egy Dacia Logan MCV is elvállalja Mulsanne egyenest négyszázzal. Viszont világoskék-narancssárga cipőt nem vennék fel, ha más is látja, és nem csak magamnak berregek benne. Akkor tehát marad a John Player Special-féle Lotus 79.

A fekete-arany a legelegánsabb színösszeállítás, ami versenyautón felbukkant, és azonnal felismeri bárki, aki életében látta akár egyszer is fotón, filmen vagy élőben. Ha Andrettinek, Fittipaldinak és Sennának megfelelt, én se nyafoghatok. Ezzel a tudással érkeztem a műhelymunkára, ahol 20 perc vidám gombostűzés után el is készült a prototípus. Hű akartam lenni az eredeti dizájnhoz, szóval az aranyból tényleg csak mutatóba került: a  fűző alá és hátra, a logóra. Meg arany a talpat rögzítő varrás cérnája, az üt csak igazán.

Két héttel később a legyártott késztermék megjött, és most rajtam a sor, hogy szabadjára engedjem a bennem élő Zimány Lindát, és azt kiáltsam: Lájkoljátok a csukámat!

Nem akarok ebből okvetlen keresztes háborút szítani, elvégre élhető egy olyan világ is, ahol Ákos zöld-piros félcipője lenyomhat egy JPS-ihlette historic racing magasszárút, de mostantól tudnod kell, hogy ha nem nyomsz egy lájkot az enyémre, cinkos vagy a folyamatban. Apró árulás, de ha aztán 20 év múlva úgy találod, hogy fennkölt lírájú popzene még van, autóversenyzés meg már nincs, tudd, hogy te engedted, hogy így legyen.

A címben lévő pajzán fordulat Kurt Vonnegut Bajnokok reggelije című csodálatos könyvéből van. Egy részlet látható belőle - a szerző rajzaival ezen a blogon.

Ha már szépen leszavaztál az FB-n, és megnyugtattad a lelkiismereted, akkor gyűjtsük össze a szponzorált dizájnban legszebb versenyautókat. Ez szent küldetés: ezzel szeretném igazolni, hogy igenis lehet értéktöbbletet képezni hirdetéssel, ha az hozzá van tervezve a felülethez. És ha versenyautókon bevált, ezeket a képeket fogom szigorú arccal az online kreatív ügynökségek orra előtt lobogtatni, hogy így lehet nem agyonverni az oldalakat a buta flashbannerekkel. Távoli párhuzam lesz, de legalább én érteni fogom.

A menetrend a következő: nézd át az itteni jelölteket, és ha van sajátod, akkor kommenteld ide, illetve – ha igazán jó fej akarsz lenni – töltsd fel a képét az Indafotóra, meno_matricak címkével, és akkor automatikusan belekerül ebbe a csíkba itt, ni. Akkor kezdeném is:


89 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PulsarGTI-R 2010.12.08. 19:59:54

Karotta király csukát alkottál!

TomT 2010.12.08. 20:01:20

Remek írás.
A köztudatba ivódó szponzoröltöztette autók esztétikai értékét sok esetben én is nagyra becsülöm. Amit hiányolok a képek közül az a Renown Mazda 787B.
(www.grandprixlegends.com/Images/Products/XLarge_Images/LM1991_1.jpg)

Ezen kívül nekem gyönyörű JGTC és D1 Drift autók ugranak be, de azok talán nem oly' közismertek - relatíve kevés közvetítést láthatunk hagyományos csatornákon.

gnme 2010.12.08. 20:05:21

Megfelelő a kispolgári élet. Nem szégyen az.

Na mikor jössz sörözni? Lehet ipari is, veszek egy hordóval :-))))

marola 2010.12.08. 20:14:27

Hi!
Remélem nem ment ki a fejedből a TTE irányvonal sem. :) Gondolom nem egyszerű ezt cipőre adoptálni, de hátha. A Wartburg meg csak egy kis ráadás, de állat, hogy másnak is eszébe jutott.
indafoto.hu/truetrue/alap_album

In Motion 2010.12.08. 20:15:37

Nem gondoltam volna, hogy ezt fogom írni, de szerintem a tiéd a legízlésesebb design. (Nanushkáé tetszett még)
Mondjuk az arany-fekete mindig is ütős kombináció volt...

ui: Nem tudtam ki az a Papp Gergely amíg el nem olvastam a "Pinaszúr" (sic!) szöveget a cipőn. :D

Putya 2010.12.08. 20:15:47

Egészen menő!
Gyermek koromból ez maradt meg ami nagyon tetszett. :) /pedig már akkor is nagy ferkás voltam/

upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/03/McLaren_MP4-13A.jpg

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2010.12.08. 20:22:32

Azért egy Isolator feliratos NDK színű lépőt erőteljesen lájkolnám...

Öltöny felső?
Fényes lépő? ;)

khmkhmkhm 2010.12.08. 20:23:01

karotta,

kár hogy a vízfejek elveszik a tiédtől a like-okat.
És akkor ha nem leszel top1, akkor nem is lesz gyártásban a lábbeli?
És akkor annak az egy prototipusnak az ára - amiről tudjuk jól, hogy a párnád alatt rejtegetsz, reggelente azt átölelve ébredsz, és vasárnaponként imádkozol hozzá - meg fog egyezni egy Miura-éval?
És akkor nagyon utálni foglak?

akiak 2010.12.08. 20:27:16

lehet azért is kértek fel Téged, mert az esküvőön se makkoscipőben voltál :)
egyébként a jövő évi Renault-Lotus fényezése is szemet gyönyörködtető, kár hogy a Total miatt van benne egy kis piros is, de még így is szép
f1vilag.hu/sites/default/files/imagecache/node_big/images/10/12/lotusrenault.jpg

XJS · http://www.ae86.hu 2010.12.08. 20:27:21

Lajkolnam en, de nincs gomb hozza. Mashol van, ennel nincs. Shame.

Leadfoot 2010.12.08. 20:39:59

Nekem TÉNYLEG a te cipőd tetszett a legjobban, a többit én csak mutáns papagájokra adnám jó szívvel, esetleg Nanushka-ét (az ki a gömbvillám? na mindegy...) egy mocsári teknősre.
De egy ilyet simán felvennék.

Színek: nekem is egyből a Martini és az Alitalia ugrott be.

Ezek esetleg...

www.allsportauto.com/photoautre/peugeot/405/T16-rallye/1988_peugeot_405_turbo_16_rallye_pikes_peak_07_m.jpg

upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/0e/Peugeot_405_Turbo_16_3_.jpg

nem kéne... 2010.12.08. 20:49:46

@XJS:

ennél is van. hozzád valószínűleg másikfajta internetet hord a postás.
:)))

v0id 2010.12.08. 20:56:55

Bentley Speed 8. Sötét BRG, ezüst csíkok. No. 1

XJS · http://www.ae86.hu 2010.12.08. 21:01:08

@nem kéne...: misztikus. Kilepek, van gomb, belepek, nincs gomb. Pedig megmutattam volna JSP doboz gyujtemenyem. :) De hat igy...
:D

SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2010.12.08. 21:01:58

A Martinis Lanciák jutotak eszembe.
Meg a Repsolos Escort Cosworth.

freewill 2010.12.08. 21:02:03

az 555-ös kék-arany Subaru Imraza WRC is elég összetéveszthetetlen.főleg a legelső 2 ajtós változat.
ja meg a narancs mittomén Jégermaci a DTM-ből:-))

Vendelin 2010.12.08. 21:02:58

Lájkolnám, de szerintem csak ismerősöknek lehet. Mi meg nem. De sörözhetnénk egyet és akkor.

Vendelin 2010.12.08. 21:03:45

@Vendelin: merthogy tényleg tetszik :) meg a sört is szeretem

akiak 2010.12.08. 21:07:23

@XJS: nálam is így van.. ha itt ráklikkelek, van "like", amint belépek nincs..

akiak 2010.12.08. 21:10:46

és ha már autós cipő,akkor ez is ütős szerintem :
www.whitezine.com/en/trends/nike-delorean-dunk.html

Kiskaresz 2010.12.08. 21:11:56

akik nem tudják lájkolni magát a képet azok megpróbálták azt hogy először magát a puma oldalt kedvelik és utána a képet? mert nekem pl így ment csak...

streetsta · http://managertoys.hu/ 2010.12.08. 21:12:57

@Gee Halen: Úbammeg, ez a gép az igazi hangyász!! Micsoda arányok!

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2010.12.08. 21:18:11

@XJS: Nekem is ez volt. Lájkolni kell a Pumát, aki a képet feltöltötte, és akkor tudod lájkolni a képet is...

[Walaki]D`Lair · http://ae86levin.blog.hu 2010.12.08. 21:27:01

Woáw a kedvenc cipő színösszeállításom. Volt egy La Coque-om, az majdnem így nézett ki, csak bokacipő volt és velúr...na az volt életem eddigi legkirályabb csukája, bár annak idején nem is jutott eszembe a sporcipő-JPS párhuzam, de szerintem ha nem lyukadt volna ki a talpa a mai napig hordanám, mert már nem gyártanak ilyen jóságot :)))

streetsta · http://managertoys.hu/ 2010.12.08. 21:31:32

Lájkoljátok helyettem is, én nem vagyok arckönyves!!!

1kutya 2010.12.08. 21:31:50

én a helyedben egy olyan sárga/kék/piros/zöld versiont raktam volna össze!

ja, hogy olyat már csinált a benetton!? bocs...:-DDD

J3R1CH0 2010.12.08. 22:40:15

baszod Karotta, nem kevéssé vagy demagóg, azt ugye tudod?

Gyorsan nyomtam is egy like-ot :D:D

J3R1CH0 2010.12.08. 22:43:15

csakhogy mire is gondolok:
H. L. Mencken humorista definíciója szerint a demagóg
„valaki, aki olyan tanokat hirdet, amikről tudja, hogy hamisak, olyan embereknek, akikről tudja, hogy idióták.”

mtk001 2010.12.08. 22:47:27

Like-oltam, már csak az általam a legszebb F1-esnek tartott JPS miatt is.

rudee775 (törölt) 2010.12.08. 23:13:16

Tied a legjobb Karotta, nem autóbuzériás elfogultság miatt mondom hanem mert a többi nekem divathajhász színekkel rendelkezik a csicsaság legfelsőbb fokáig, persze értem én hogy ahány ember annyi szokás és stílus. A tied bejön, nem néznek benne buzinak, sem feltűnési viszketegséggel küzdő személynek, sem divathajhásznak, ugyanakkor aki meg megismeri az egyből tudja a mivoltát azaz rokonlélek. Kéne, amúgy meg várom a fejleményeket a Hangyászról!

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2010.12.09. 00:09:13

@Gee Halen: Igen, a Martini majdnem mindenen elképesztően menő.

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2010.12.09. 00:15:16

@TomT: A Renown szerintem nem kimondottan szép, bár nagyon felismerhető. Akkor már abból az irányból nekem a Sumo Power R35 images.pistonheads.com/nimg/22384/tn_sumoracer.jpg dizájnja tűnik maradandónak.

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2010.12.09. 00:24:21

@khmkhmkhm: Ha nem nyerek, akkor nem lesz belőle széria. Viszont bárki reprodukálhatja majd magának, vagy csinálhat jobbat, mert lesz a Pumának egy ilyen rakd-össze-a-magadét webes felülete jövőre. A mi bohóckodásunk ennek a fondorlatos bevezetése. Szóval lehet, hogy megcsinálom magamnak a Gulfot is, mégis.

Iustizmord 2010.12.09. 00:26:55

karotta vazze, dehát kik ezek akiket említesz?

amúgy a két gép tényleg üt, mármint a jps lotus egy ikon, a gulf porsche meg annyira ronda h már gyönyörű.

és a jaegermesiteres porsche-k, nekjem azok über

és igen, a martinis cussok, pl a lancia delta hf integrale, na az is nagyon. annál már csak az alitalia-s hf stratos ütősebb rallyban

Iustizmord 2010.12.09. 00:28:13

@Nínó Karotta: a nike-nek is van/volt vmi hasonló, én egy teremfocicsukával bohóckodtam anno. 1-2 éve. volt pimpes meg über céronaldós is.

Iustizmord 2010.12.09. 00:29:19

jah, at last, winkler a haját festi vagy a szakállát? mert vagy b.spenceres szakáll, vagy keltás haj, de baszva szűznek lenni....

sry 4 floodin'

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2010.12.09. 00:31:20

@Tű: Ezt nem is ismertem, de klassz. A sárga Camel is jó, meg a Castrol GT4, ezeket felveszem.

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2010.12.09. 00:33:03

@J3R1CH0: Az olvasóim nem idióták. A többi természetesen pontos.

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2010.12.09. 00:37:08

@1kutya: Tényleg, a papagáj Benetton F1-et már el is felejtettem, pedig mennyire rohadt menő volt. Mintha hátizsákként is létezett volna, valamikor a Fuji-korszak után.

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2010.12.09. 00:40:07

@flatsix: A Fezza magában gyönyörű, a Sunoco Porschét megadom.

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2010.12.09. 00:44:41

@Iustizmord: A haját, de már annyira megszoktuk, hogy ezt tekintjük sajátjának, és amikor pár éve visszatért a valódi színéhez, kórusban könyörögtünk, hogy szőküljön vissza, mert a barna egyszerűen nem ő.

king of cool 2010.12.09. 01:50:17

Gulfot nehéz überelni, de hamár: Alitalia a la Stratos ( cipőforma adott) vagy az Andy Warholos bmw M1, netán a vörös bélyegreklámos AMG 300 sel 6.3 anno. De nagy kedvenc volt még a Rothmanses bármi Dakartól Ferjánczig, A martinit meg már többen is szerették.

Szacsi 2010.12.09. 02:43:13

Az 555-ös Subarut hiányoltam. (Martinis már volt csak nem Integrale. + Ranga féle Marlboros se volt csúnya) És a Cameles Lotus. Fel is raktam őket:)

Hari R. Seldon (törölt) · http://pirateradio.blog.hu/ 2010.12.09. 05:32:24

A vonneguti áthallás utalhat az ŐRÜLT autókereskedőre?
Most ért Magyarországra a bajnokok reggelijéből Dwayne Hoover.
A szerző ebben az esetben Kilgore Trout.
Néha megesik, hogy megelevenedik egy regény, bár Hoover idegösszeomlást szenved. Könyvet érdemes elolvasni, főleg ha őrült autókereskedő vagy.

LAPoska 2010.12.09. 07:35:35

en specil nagy ivben tojok a FuBu-ra, de nagyon lajkolom tudatalattilag... :-)

streetsta · http://managertoys.hu/ 2010.12.09. 08:00:18

@GGG77: Csak óvatosan. Ha nagyon hasonlítana az eredetire (pontosabban a dohánymárka designjára), az nem lenne kérdés, hogy kopogtatna-e nálad, illetve a Pumánál valaki. A kérdés csak az lenne, ki jönne először. A márka tulajdonosa, vagy a fogyasztóvédelem. Az egyik csak megkérne jogászai útján, hogy ezt így ne, a másik meg lehet, hogy azonnal bírságolna.
Még szerencse, hogy a JPS motívumnál azt is lehet mondani a fogyasztóvédelemnek, hogy kérem, ez egy Steinway zongora előtti tisztelgés.
Szóval, az összes, dohánymárkára túl konkrétan utaló design sajnos nem mehetne át gyártásba...

J3R1CH0 2010.12.09. 08:12:33

@Nínó Karotta: Na én magamban eddig nem voltam ennyire biztos, de most, hogy mondod...

Viszont ez az első olyan cipő, amit annak ellenére hordanék, hogy arany szín is megtalálható rajta.

Persze 30 fölött már lágyul az agy.

loláb 2010.12.09. 08:16:49

Ez jól sikerült cipő, simán hordható.
Még a Nanushka (különben ő kicsoda?) cipője olyan, amit fel is vennék, a többi viszont gáz.

karlmann 2010.12.09. 08:17:00

Először is egy kérdés: ki az a Nanushka??? Másodszor a szép versenyautók listájáról szerintem kimaradt az 1985-86-os Willaiams-Honda, azzal a remek Rothmans csíkos fényezéssel. De a főszponzor azonossága miatt ilyen volt Ferjáncz Attila első, 1986-os Audi Quattroja is. Szintén elég különleges, bár kevesen ismerik az Arrows A2-est. Ja még valami Karotta, szerintem ha Lotus, akkor nem a 79, hanem inkább a 72 a nyerő.

GGG77 2010.12.09. 08:27:06

@streetsta: Tudom, tudom, közben nekem is eszembe jutott. :)

trx · http://www.conspiracy.hu/ 2010.12.09. 08:46:04

Szélesre tárt pumák. Ilyen címmel még akkor is elolvastam volna, ha az üzbég hajléktalanok szexuális szokásairól lenne értekezés. Egy Ezeröcsi ablakából nézve. :D
Vonnegut a legmenőbebbek egyike.
Grat a csukához, az is menő dezing!

nyjozsi2 2010.12.09. 08:51:59

Feltoltam az 1998-as GT1-es Mercedes Benz CLK GTR képeit. Szerintem mindent visz a feltépett kasztni alatt a szívócsövek erdeje

Gukker 2010.12.09. 09:05:24

Szépen sikerült, de nekem inkább a British racing green jön be:
en.wikipedia.org/wiki/British_racing_green

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2010.12.09. 09:52:26

Az mennyire gonosz már, aki egy FEKETE-FEHÉR Alpine-ról(asszem) tett be képet:)

Maxipocak87 2010.12.09. 10:00:51

A kényszer nagyszerű ötleteket szül, erre is jó példa a
99-es BAR Honda.

TomT 2010.12.09. 10:07:39

@Nínó Karotta: Sajnálom, ha nem tetszik. Lehet, hogy nekem is elsősorban a szaggatott vonalai miatt ugrott be, amelyek gyakorlatilag megfelelnek egy talp-varrásnak. Szép vagy nem - szerintem az egyik legeredetibb dekor / design.

-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg! 2010.12.09. 10:12:45

Olyan jó, hogy néha még Karotta úr is megnyilvánul.
Túl sok az értéktelen, fröcsögő anyázás a totalcaron, üdítő kivétel ez a mostani írás is.

ZYLO 2010.12.09. 11:03:17

Nagy lelkesedésemben nem vettem észre, hogy már volt.

rakpartiróka 2010.12.09. 11:09:02

Ha nekem kéne bocskort terveznem és autóversenyzőset is, akkor a saját múltamból merítve a puha talp lenne a lényeg. Én roncsderbiztem régen, az pedig nem a józan emberek sportja. Mivel általában olyan részegen versenyeztünk, hogy néha a kezünkre léptünk, hát igenis fontos a puha talp.

Guld Péter 2010.12.09. 11:25:06

Sziasztok,
bocs ez megvolt már?
www.flickr.com/photos/76384556@N00/2407848422
Üdv
lájkoltam a csukát! :)

luigi Vercotti 2010.12.09. 14:37:16

és hol a british racing green

Rajninho 2010.12.09. 14:47:25

NA már valaki meg előzőt pedig a Skodákat akartam bele tenni a verseny autós képek közé :)

Király a cipő jól sejtem ,hogy olyasmi lenne mint a versenyzők által hordott puma cipők ?
( már FB-n is meg kérdeztem :D )

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2010.12.09. 15:28:24

@Rajninho: Ez egy standard magasszárú cipő, eredetileg kosárcipőnek indult, amennyire tudom. Nem a racsing vonal, olyan is létezik, de a mi összelegózási játékunkban nem volt.

Attis10 · http://auto-matchbox.blog.hu/ 2010.12.09. 16:22:17

Kár, pedig ez lett volna az első olyan cipőm, ami 20 ropinál is többe kerül :(:(

Sam8888 2010.12.09. 16:53:57

Oké, de mi van a hangyásszal? :)
Amúgy elsőre nekem is a JPS ugrott be mintának, de valaki már "lecopyzta" :P

Sam8888 2010.12.09. 17:04:01

Közben eszembe jutott pár dolog:
oldszkúl BMW logó (kék-fehér-fekete-arany)
www.topnews.in/files/BMW-logo3.jpg

Aztán Ferrari logo féle srága-feka (esetleg az olasz nemzeti lobogó színeit is belekombinálva)
www.zcars.com.au/images/ferrari-logo1.jpg

És még Maserati féle piros-kék-fehér
www.exoticarauto.com/maserati_logo_gd_u1v6_gcf3_8itn.jpg

Bár ezek nem versenyautók, de a színek alapján szerintem könnyebben beazonosíthatóak. :)

luigi Vercotti 2010.12.09. 17:06:34

A Ford Gt üt. Cipő akar lenni.

Rajninho 2010.12.09. 17:25:20

@Nínó Karotta:
Kosár cipő meg a másik kedvencem csak olyat hordok :)
Remélem tiédet kezdik el gyártani :) Ha igen és veszek egyet akkor nem kapok érte majd egy kört a Z-vel :P

Rajninho 2010.12.09. 17:26:06

@Rajninho:
De meg elégszek azzal is ha Hatchival viszel egy karikát :P :D
(Csak viccelek persze )

Leadfoot 2010.12.10. 20:55:58

Karotta!

Legfaszább szponzorált dizájnhoz (a "csík" nem működik nekem alul, nem FF-kompatibilis).

automodely.net/modely_vyr/MINICHAMPS/BMW%20M1%20PROCAR%20BASF%201980%20%20.jpg

Maxxter 2010.12.12. 20:50:07

Szerintem idáig a BMW 3.0CSL a legjobb az M csíkokkal. El tudnám képzelni egy cipőn! :) Biztos megvenném!
E21 320 turbo:
speedhunters.com/archive/2009/09/30/car-feature-gt-gt-mclaren-bmw-e21-turbo.aspx

De Szekeres tesók egyszerű fekete-fehér+M csíkos autója sem lenne rossz desing téren. :)