Mindig a jók mennek el - Karotta Közlöny

KAROTTAKÖZLÖNY

Nínó Karotta élete és munkássága autóbuzériában és másutt

Mindig a jók mennek el

2009. április 10. 01:15 Nínó Karotta

Vigyázzunk, ez sok éve volt, a jármű azóta már ELKELT

nissan200sx_001.jpg

Ha ez itt most a Népszabadság halálozási rovata volna, most az lenne itt, fekete keretben, hogy fájdalomtól megtört szívvel tudatjuk, hogy, és aztán jönne egy kis maszlag arról, hogy lapos sziluettjének emléke szívünkben örökké él".

De ahogy a halálban is az a klassz, hogy az embert utána megeszik és kikakálják a kukacok, és abból kinő a fű, amit megeszik a tehén, amit megeszik az ember unokája, aki aztán egy hidrogénautóval körbedrifteli a Szaturnusz valamelyik gyűrűjét, úgy az SX eladásában is klassz, hogy az értékesítés a Hangyász feltámasztásának és a K. Kocsiszín felépíésének oltárán hozott anyagi áldozat.

Az SX minden drága törzsolvasómnak régi ismerőse. Írtam róla típustörténetet, használttesztet, nagyrészt végigblogoltam az épülését, már amennyire egy kocabloggertől egy ilyen irtóztatóan hosszadalmas és millió elemű folyamat követése kitellett. Készült videó az utolsó teljesítménymérésől:

Készült fotógaléria élete két driftedzéséről, amik tulajdonképpen csak arról szóltak, hogy megtudjam, jó lett-e arra, amire készült: játszani is alkalmas utcai sportautónak.

Utazott (és elszenvedett passzív driftedzést) benne Orosz Péter, aki megírta pár Lambo és Pagani közé az amerikai magánblogjába. (Van ám neki hivatalos amerikai blogja is)

És most készült egy szórólap is, hogy valaki megvegye - nagyjából a ráköltött összeg harmadáért. A vételár (a lentieken kívül) az egyszer elkészülő 260Z első pályanapján való díszvendégi jelenlét jogát is tartalmazza.

Vigyázzunk, ez sok éve volt, a jármű azóta már ELKELT

Címkék: 200sx elado valsag
27 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DBandesz 2009.04.10. 12:07:27

Uramisten! Hát ezt is megértük... Karotta ELAD valamit. Azt viszont semmiképpen nem tudom elfogadni, hogy nekem pont most kell építkeznem.... epedve vártam minden folytatást, minden kicsi fotót, hozzászólást, mióta ezt a gépet láttam, azóta fent van az autóvadászban is, erre tessék!

Valaki vegye meg gyorsan, mielőtt elsírom magam a bánattól!

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2009.04.10. 12:35:13

Ejh, de olcsón méri kend a lóerőket.

Egy tipp: Kicsit drágábban tedd fel a mobile.de-re, ha kell segítek megnbémetesíteni a szöveget, el fogják vinni.

DBandesz 2009.04.10. 12:54:01

@scheerti: Az olcsóság nézőpont kérdése.

Van egy 2.0D E10 Corollám ( corolla-club.hu/forum/viewtopic.php?t=817&start=0 ) , beszámíttatnám... :D

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2009.04.10. 13:04:43

@DBandesz:

Nekem ne mondd, az én autóm az autóbuziknak olyan, mint a cukrásznak a sport szelet.

Eddig ember még nem fordult utána, a gyalogosok semmibe veszik, és mindenki le akar lökni az útról.

_laze_ 2009.04.10. 13:08:45

@DBandesz: Itt nem, ez olcsó...

DBandesz 2009.04.10. 14:36:48

Tudom én azt hogy nem drága ennyiért, csak nekem.

Valaki adjon pénzt, mert megbolondulok!!

streetsta · http://managertoys.hu/ 2009.04.10. 18:24:41

Hajjaj... De jó célra lesz a pénz, tehát megértem én. Meg különben is, egy lóerő csak 6546 FT! Alkalmi vétel! Sőt, ha úgy nézzük, minden egyes plusz tuning-lóerő kevesebbe van, mint 8000 Ft (mondjuk valami elfogadhatú állapotú másik SX-hez képest). Az meg aztán különösen jó ajánlat! Na jó, monnyuk a kékledes ablakspricni olcsóbb, oszt az is hozza a teljesítményt...

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2009.04.10. 19:03:00

@streetsta:

Hejj, elfogadható állapotú SX-et fellelni sem oylan egyszerű ám kies e hazában.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2009.04.10. 19:48:18

Najóhhátpersze, de mondjuk hogy van. Tételezzük fel, hogy a hahun a drágábbak jók is. Akkor van mihez viszonyítani. Egyébként meg persze marhaság az egész ,ezt a kocsit csak egy pont ilyenhez lehetn hasonlítani, mert hogy ugye egyedi -kezdve az alapvetően gyári kasztnival, folytatva a beépített motyókkal. Igaz is, Karotta szan, biztos, hogy a driftelős kép az ideális vevőcsalogató? Mert az nem az eredetiséget, szépséget mutatja...

DBandesz 2009.04.10. 22:13:04

@streetsta: Aki ismeri Karotta igényességét, és nem rest ellátogatni az oldalra, az nyugodt lendülettel csapja ki az 1,99 MFt-ot. A többi meg gúvadt szemmel pörgesse tovább a gördítősávot, és kotorjon magának egy ennél szebbet/jobbat.

Nem a hasonlítgatás a lényeg, hanem az INSTANT GET érzés. Ebben megvan.

medija.hasznaltauto.hu/1382919/2668438_2.jpg

Ebben nincs. Persze ízlése válogatja.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2009.04.11. 08:46:59

@DBandesz: Neked természetesen igazad van.De aki már adott el bármit, amiben komolyabb menyiségű munka volt, tudja, hogy jönnek az okosok, és megmondják a frankót, miszerint kicsit csavarnak a turbón, meg felteszik a Skoda vízhűtőt az intercooler helyére, és a négyszázezer forintos romból máris mindentverő übergépet csinálnak fillérekből, tehát ez drága. HA meg már látott valaki tisztességes teljesítménynövelést, az tudja, hogy minden egyes megnyert lóerő és minden egyes elvesztett kiló plusz súly milyen sokba tud kerülni, ha az ember komolyan gondolja -ezek miatt is érdemes összehasonlítani. Mondjuk az is tény, hogy aki a Közlöny olvasásáig eljutott, talán valamit kapisgál a dologból.
A belinkelt gép meg... hát nem is tudom. Senkit nem akarok bántani, de ezzel az erővel valami tényleg egyedit is lehetett volna csinálni, ami esetleg ízléses is.

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2009.04.11. 10:31:21

No, hát ide is eljutottunk. Jó a rosszban, hogy több giyelmet kap a másik két "fő" autó, a Z és a hachi.

Megmondom őszintén, szerintem két driftautó fenntartása az már autóbuzériában is luxus, pláne ha van még mellette több másik is. A döntés jó volt, legyen minden funkcióhoz egy autó.

Pl. nekem most három gitárom van: egy kvázi univerzális, mindenes rock-gitár (mellesleg minőségben mindentverő), egyen metál-riffeket lehet röfögni, egyen meg slide-gitározni lehet. Ez a gitáros-buzéria.

Sok szerencsét a Z-hez, de találd ki okosan mire legyen a restauráláson túl, különben csak múzeumi darab lesz, amit félsz kivinni az utcára!

luigi Vercotti 2009.04.11. 12:30:22

Van ebben az autóban valami plussz a szent hülyeségen és a perverz önmegvalósításon túl...
Ez a Karotta autója és ez olyan erőssé teszi az auráját, hogy még az ATV-s parafenoménok ingája is kileng tőle. Egyszer Szamosiék udvarán összefutottam Karotta egykori 145-ösével. Pici totalcar matrica a kocka seggen kérdésre ingerelt és csak addig jutottam, hogy "Ez ugye...". "Igen, ez a Bazsóé volt" - jött a válasz. Szent ereklye potom pénzért. A hasonló történeteket nézve, pár száz év múlva a szilánkjai is a sokszorosát érik majd. Szinte látom a menetet, ahogy a Szent toronymerevítőt magasba emelve körbe-körbe járnak.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2009.04.11. 13:30:13

@streetsta:

Igen, ők mondjuk elég vicces látványt nyújtanak, amikor kikönyököl a hatókar, vagy a motor lefogazza a váltót, esetleg simán leég a kuplung.

Utána átgondolják ám az "Ennyi pénzből én hatot építek, bázze" dumát.

Lehet olcsón is tuningolni, láttam már kevés pénzből igényesen megépített autót, de abban is rengeteg munka volt.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2009.04.11. 15:16:18

@scheerti: ...meg elolvad a dugattyú, leesnek az útról, mert lengéscsillapítóra meg fékre már nem volt pénz.
Az a baj, minél többször olvasom el a listát, annál inkább ingatom a fejem, hogy bagóért van mérve. Plusz autó, Z-vel hasítási lehetőség, meg minden... Vegyék, vigyék!
Ja, majd azért az alkudozásról szeretnénk beszámolót ám!

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2009.04.11. 16:12:10

Ha valaki olyan pimasz, hogy ebből még alkudna, akkor elő kell venni a csákányt, ami minden rendes embernél a bejárati ajtó mögött van:)

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2009.04.11. 19:57:21

@scheerti: Nekem felmosómop van az ajtó mögött, azzal maximum csak egy agymosást végezhetnék el.

DBandesz 2009.04.11. 22:33:01


Ezt a Skodahűtős coolert még nem hallottam, de tetszik. MUHAHA! Annyira tetszene, ha itt állna a Corolla mellett, vagy a helyén, vagy apám Roverje helyén, de félek, hogy a vágyódáson túl már nem jutok ezzel az autóval kapcsolatban. MA csak négy embertől kérdeztem, hogy "nem tudnál kölcsönadni kétmillát? Vennék két kocsit hirtelen", de senki nem reagálta a buzériámat pozitíven.

Ebből alkudni szentségtörés!

streetsta · http://managertoys.hu/ 2009.04.11. 23:49:22

@DBandesz: És a vicc, hogy az alapötlet nem az én agyamból pattant ki. Ha jól emlékszem, pontosan egy Skoda hűtője szolgált ideiglenesen egy igen szép eredményeket elérő, gyorsulási versenyeken rendszeresen induló Syclone-on intercoolerként. Tehát nem teljesen hülye ötlet, még ha kicsit vad is.

DBandesz 2009.05.01. 00:41:01

@Nínó Karotta: Francba. Akkor most fáj továbbra is a szívem.

DBandesz 2009.05.18. 14:13:07

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=114163388&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=18700&makeModelVariant1.modelId=32&makeModelVariant1.sear.chInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=en&pageNumber=1


Ez sem kutyaütő kocsi... ...bár gondolom, Neked elég most a sajátodat elmérni, és a Z-t feltámasztani, nemhogy Tsuchiya San autóját nézegetni.

gomeznonstop (törölt) 2009.07.07. 18:49:29

én hülye nagyon lemaradtam..

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2009.07.08. 18:59:26

@gomeznonstop: Nem maradtál le, mert a vevő visszalépett, de még nem alakítottuk vissza sima utcai autóvá, ami a következő lépés. De jövő héten tán nekiállunk végre a Tomitsuval.
süti beállítások módosítása