Háromnegyed óra szónoklat - Karotta Közlöny

KAROTTAKÖZLÖNY

Nínó Karotta élete és munkássága autóbuzériában és másutt

Háromnegyed óra szónoklat

2008. június 06. 21:49 Nínó Karotta

Pár hónapja teljesen váratlanul felhívott Szilágyi János, és megkérdezte, hogy lenne-e kedvem beszélgetni vele egy sort, magamról és a korábbi foglalkozásomról. Van abban valami végtelenül mókás, amikor az öreg vizsla faggatja a drótszőrű tacsit, hogy mikor határozta el, hogy kotorékebnek áll.

Nagyon megtisztelő ez nekem, sose hittem volna, hogy az ember, akitől már az engem tanítók is tanultak, majd pont arra lesz kíváncsi, hogy én mit gondolok a szakmánkról.

42 perc, nem tréfadolog. Ha bármikor megkérdeztél volna, hogy miért neveztem el magam leveszöldségről, és milyen volt F1-esnek kenni, most megtudhatod.

A műsor eredetileg a Story TV-n volt látható, Szilágyi János Kollégákkal szemtől szemben című sorozatában (hétfőnként, este 21:45).

52 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cs0ki 2008.06.06. 23:08:15

elkezdtem, de nem bírom már befejezni.. majd holnap ráfekszek.. az első 10 perc kifejezetten jó : )

WinG 2008.06.06. 23:37:29

csatlakozom az előttem szólóhoz :) első 10 perc jó, de már nagyon fáradt vagyok... holnap folyt köv :)

aPró 2008.06.07. 05:45:00

Hát, én végignéztem, és jó volt :)
Sokat nem tudtam ezekből Kari-ról, hát jó volt nah :)
Még több ilyet :D
Egyébként tökre sajnálom hogy már nem csinálnak TV-adásokat :'(

biker_kolee 2008.06.07. 08:11:56

Nekem 19 percnél megállt, és aszondja, hogy nézzem meg elölről. Grrrr...

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.06.07. 09:14:41

42 perc még gombócból is sok, ahogy mondani szokták, de végignéztem. Tetszett.

PS: Sosem hittem, hogy az autóbuzéria szó elhangzik Szilágyi János társaságában:)

madbalee 2008.06.07. 09:39:44

A V-ben is nagyon tetszett. Hulla fáradt voltam aznap, de nem aludtam be rajta.

-DR!FT3R- 2008.06.07. 11:24:32

42 perc tömény Karotta :)
Nagyon jó volt! Hát ez...ez...tök nyilvánvaló, hogy jó volt!

eFi · http://fns.csokolade.hu 2008.06.07. 13:38:47

Leszedtem és offline-ban néztem meg, hogy el ne akadjon - teljesen jó és merem állítani, hogy bírtam volna jóval tovább!

blogponthu 2008.06.07. 16:52:42

még jó, hogy nem szónok vagy, Gábor, mert 2 perc után menne mindenki valami jobb dolog után...ennyi "ő"-t cirka 40 perc alatt még soha nem hallottam. grat! .....

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.06.07. 18:10:03

blogponthu,

nézd meg a következő F1-es futam utáni sajtótájékoztatót, ahol Pozsgay József értő tolmácsolásában hallhatod a magyar ábécé összes magánhangzóját két kérdés között:)

angelday_true · http://plastik.hu/ 2008.06.08. 09:49:53

Végignéztem! Lezsibbadt a fenekem a kagylón! :)

Nem értem Szilágyiban, hogy amikor feltesz egy kérdést, miért válaszolja meg azonnal azt? Pl: miért választottad magadnak a vanília fagylaltot, azért, mert szereted a vaníliát, vagy szépnek találod a színét?

Egyébként úgy érzem, hogy keveset, vagy semmit nem vágtak belőle.

A riport tetszett, de ez nem Szilágyi érdeme. Ő csak megnyomta a gombot.

RELIC 2008.06.08. 20:43:37

Kár, hogy pont akkor szakítja félbe/jár le az idő, amikor Karotta az autóiról kezdene beszélni...
Mind1, élveztem a riportot

Tommi 2008.06.09. 14:28:43

Karotta!
Jó ez a riport! Köszönjük, hogy feltetted!
Sokat megtudhattunk így rólad...

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2008.06.09. 19:16:11

blogponthu,
az őzés valami ösztönös ökörség, öröklött tán, nekem sem öröm. Bökdösöm is csökött üstököm, ha meglelem az okát, kiölöm.

Többiek:
köszönöm az érdeklődést. Külön lenyűgöz, hogy milyen sokan végignéztétek: a mindenttudó grafikon szerint, aki az első 5 percben nem adta fel, az szinte mind itt maradt a végéig. Pedig 43 perc a net előtt nem tréfadolog. Mekkora mázli, hogy nettévézéssel kísérletezem önmagamon, és nem ebola-vakcinával.

rognork 2008.06.10. 12:26:38

szilágyit utálom, de nagyon. pofázik össze vissza, csak hogy járjon a szája, ahelyett, hogy méla kussban hallgatná a riport alanyát, aztán feltegye a következő kérdést röviden. amúgy ez a riport már kijárt, én egyenesben láttam, jó volt, csak rövid.

Leadfoot 2008.06.10. 16:59:30

Szilágyit én sem kedvelem túlságosan, de ahogy a teljesen laikus - néhol ál-szakértő - kérdésekre válaszoltál, az szórakoztató volt. Persze egy leheletnyit frusztráló, hogy a 42 percben mennyivel több számunkra - gondolok itt az internetet autós témában bújó nördökre (erre a szóra egészen találó meghatározást vázoltál fel) - érdekes dolgot el tudtál volna mondani. De sebaj...

Ó, még valami. Kicsit lemaradtam ez ügyben. Megtudhatjuk, mi az a "bukott" újabb autó, amire szert tettél?

Wector 2008.06.10. 17:10:18

Egyaltalan nem tunt 42 percnek, nekem tetszett a beszelgetes. Bar az "anyad" kifejezes helyett inkabb az "edesanyad" verziot hasznaltam volna Szilagyi helyeben, mert az en fulemet bantja.
Kar hogy nem jutott tobb ido az autopark bemutatasara...melyik az a tipus amirol szo volt, hogy kevesbe volt sikeres, viszonylag uj, megis kedves stb...???

Stipistop Misi · http://www.stipistop.com 2008.06.10. 22:08:45

Szia. Ha tényleg zavar az "Ő"-zés, írj egy sort Barra Máriának, és kérdezd meg tőle, hogy hogyan tudnád elhagyni. Fogja tudni a megoldást... kommunikációs tanácsadással foglalkozik. Check here: www.barra.hu .

Óriási hazabeszélés, mert egy: nála dolgozom, kettő: az édesanyám. Viszont kb. egy éve halogatom hogy írjak neked, mert bár imádom a műsoraidat, tudom hogy lehetnél sokkal jobb is. Előadásokban és Tv-s szereplésekben egyaránt. Egy próbát megér a dolog. Misi

ommm 2008.06.10. 22:33:40

Na, ez jól esett.

Tommi 2008.06.11. 07:05:55

Mindenkinek, aki kérdezi:
Karotta vett egy Renault Avantime-ot...

www.autogaleria.pl/tapety/img/renault/renault_avantime_2002_01_b.jpg

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.06.11. 08:08:59

Tommi, én mondjuk nem tennék rá komolyabb összeget, hogy az Avantime-ra gondolt, mikor roncsokat emlegetett:)

XJS · http://www.ae86.hu 2008.06.11. 10:58:29

Karotta őzéseit remekül ellensúlyozta Szilágyi izé használata. :) de ettől is élő a beszélgetés, és jó. Grat, hiánypótló anyag.

Tommi 2008.06.11. 15:07:05

scheerti: valakik kérdezték, hogy mi az a bukott autó, amit vett Karotta...

Leadfoot 2008.06.12. 14:35:54

Avantime-ot? Karotta, nagyot nőttél a szememben... :-)

Egyébként sose gondoltam volna, hogy francia autót veszel.

madbalee 2008.06.12. 20:25:35

Biztos a Renault forma autó vezetésekor tukmálták rá;)

Humphrey 2008.06.12. 21:45:26

érdekes volt Karotta, örülök, hogy végignéztem.
Azért igértél egy Avantime cikket, a hozzá vezető utat (a 'meghasonlást'). nincs ám elfelejtve :)
...és szerinte sokan várják.

DBandesz 2008.06.12. 23:10:19

Nagyon jó volt a riport.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2008.06.13. 00:34:50

A 42 perctől kicsit megijedtem (különösen ijesztő kicsivel negyed éjfél után), de elkezdtem, és eszembe sem jutott megállítani. Na jó, egy kétbetűs kitérőt tettem, de ezt leszámítva egyben néztem végig. Pontosan az volt a bajom vele, mint minden más műsorral, amiben érdekes ember beszél, érdekes dolgokról, érdekesen: vége lett. De nagyon jól esett!
Őőőzni pedig nagyon is ér! Biztos ki lehet gyomlálni, de ha valaki két őőzés között jól beszél, az őőzzön csak nyugodtan, engem úgyis a köztes rész érdekel.
Jó látni, ha valaki ennyire lelkes és tűzbe tud jönni valamitől (különösen ha az engem is érdekel), és persze a hosszú körmondata végén lezárja a gondolatot, de alapvetően jóval több kívánkozna ki belőle, csak viszafogja magát a jólneveltség és a szakmai tapasztalat okán.
Nnna, szóval jó volt, kösz!

Wector 2008.06.13. 16:34:32

Tenyleg Avantime lenne az az auto???

rakpartiróka 2008.06.15. 15:20:46

Ritkán nem alszom el 10 percnél több mozgókép környezetében. Ezt végig néztem. Jó volt.

Lente 2008.06.20. 15:34:52

Karotta!
Kicsit eltűntél a cikkírásból a tv-ből a rádióból... Jó ez a riport, simán végighallgattam meló közben :)
Kérnénk az utóbbi időkre jellemező eltűnést mellőzni!
Köszi.

Ja, fogalmazásról: Annó a Galaxis útikalauz stopposoknak bírt így hatni az emberre, hogy 10 idióta vagy szokatlan jelző nélkül nem lehet egy főnevet kimondani vagy leírni :)
Most ehelyett nekem Totalcar van / volt... Az ember észrevétlenül, akaratlanul is felvesz a stílusból. A mostani kollégáitok cikkei pont azt a pluszt nem tudják, ami miatt az ember akkor is elolvasta azt a dolgot, ha valójában nem is érdeklte vagy már fáradt volt hozzá. Kicsit kár.

L.

oPal 2008.06.22. 22:52:09

Először is gratulálok!! élveztem a riportot is, a mondanivalót is. Köszönöm hogy feltetted, és az őőő segond, a hmm kiváltja :)

Renault Avantime? érdekes vas, részemről csodáltam is hogy hamar abbafejezték... volt egy időben számomra "instant get" csak akkor még túlságosan fiatal voltam, most meg az FC3S az első projekt :)

Lalikiraly 2008.06.27. 09:42:46

Ez egy korrekt hangvételő és stílusú riport.
Élvezetes nagyon :) Grat hozzá nagyon.

Flankerr 2008.06.30. 16:57:56

Gratula a riporthoz, és külön öröm hogy újra beinduét a blogod..:) Már várjuk az Avantime cikket nagyon.. de ezek után minimum 21 percben..:)

Atom · http://atom.blog.hu 2008.07.09. 12:36:45

Azt hiszem előszedem a lemezeket és megnézek pár régi TC-s műsort. Most annyira hiányozni kezdett ez az egész:)

G'Ryza K Gaeles 2008.07.10. 11:34:01

Akkor a Gábor most otthagyta a Totalcar-t? Mert hát se cikk nem is ő a főszerkeztő vagymi most mivan?:S

-DR!FT3R- 2008.07.11. 17:11:28

Tymbark:

Gábor most az Indavideo-t igazgatja s a jövő tévéjét csinálja.
Bőveben :
belsoseg.blog.hu/2008/01/10/nino_karotta_nyomaban

Üdv : DR!FT3R

jadviga79 2008.07.26. 17:20:18

Jo volt a musor, mely nem Szilagyin mulott, ne haragudjatok erte, en nem tudom ot szeretni.

Viszont Karotta,
szokincsed es kifejezesmodod mindig nagyon megnyero szamomra. Nagyon szeretem musoraidat nezni illetve hallgatni es cikkeidet olvasni, kar, hogy tobbnyire autostemaban tevekenykedsz, orulnek, ha egyszer olyan temakorbe is belenyulnal, ami szamomra avagy leanyok szamara egy fokkal erdekesebb. :)

BARANY · http://autofilia.blog.hu/tags/w123 2008.07.28. 04:26:49

Lehet hogy Szilágyi is naponta velünk együtt olvassa monitorra tapadva a totalcart, rögtön a reggeli mail-check után?

prokee · http://blog.prokee.hu 2008.07.30. 20:40:12

Nos, nagy rákészüléssel és sok halogatás után leültem, megnéztem, meghallgattam :)
Mikor jön a második rész (Karotta visszatér bosszúja 2) ? :)))

Ttom2 2008.08.05. 01:43:07

Karotta!
Az aknákat direkt rejtetted el a műsor felvezetőjében?
"faggatja a drótszÓrű tacsit"
"látható, SzIÁgyi János kollégákkal"
Az emberi agynál nincs jobb hibajavító. :)
Egyébként le a kalappal. A 42 perc az 42 perc.

Gergow · http://gergow.wordpress.com/ 2008.08.13. 22:28:57

Gratula sokszor!

Ha mentek ölni dobj meg egy e-mail-el engem is, megyek én is. :D

Badu 2008.08.26. 12:43:33

Én sajnos csak az ismétlést láttam tegnap este, de nagyon szuper volt. Pedig a Szilágyi nekem sem a kedvencem, de most esélye sem volt:-)

Acmee 2008.11.27. 08:26:28

Szevasz!

Régi a blogposzt, most néztem, olvastam el!

Rendszeres olvasótok/nézőtök voltam/vagyok/leszek. Sajnálattal vettem a tényt, hogy szinte kivontad magad az autós újságírásból (legfőképp a Totalcar TV műsor megszűnését sajnálom), lenyűgözően tudsz beszélni és írni az autós témáról (hasonszőrű robbanómotor-buzi révén élmények az írásaid). Egy élmény lehet Veled beszélgetni, főleg úgy, hogy a téma teljesen egybefekszik. Tudom, az igazgatás mellett kevés időd lehet, de - sok, hozzám hasonlóan gondolkodó ember - követeljük, hogy legalább a blogodon folytasd azt, amit a Totalcarban elkezdtél!

Hozzá se kell tennem, h "eltűnésed óta" a Totalcarból egyre jobban a "tőlük kapjuk a pénzt, jót kell írni" íz jön elő, főleg, hogy - a műsorban is említett "népnek szóljon" írásmód is előkerült.

Van elég olyan autós média (M)agyarországon, amely a "népnek" szól, Titeket azért választottak nagyon sokan, mert egy kicsit a műszaki oldalába is belekacsintottatok a dolgoknak. Ilyen jellegű magyar média előttetek (és mostmár nagyon úgyfest, h utánatok) egy darabig nem lesz.

És igenis, a cipész maradjon a kaptafánál, szerintem elég visszajelzést kaptál arról, hogy nagyon sok ember olvassa, sőt szenvedély-szinten olvassa az általatok megkreált kiadványokat. Szeretném/nk, ha visszatérne a régi Totalcar, Winklerrel, aki szőlőkombájnt vezet, Karottával, amint a nyakkendős S60-al keresztben-hosszában közlekedik. Igen, az volt az igazi. Lehet, h nem a legszélesebb rétegnek szólt, de addig nem volt senki, aki ehhez a réteghez szólt. Ezek pedig az autóbuzik! Ne hagyd veszni a tábort, akik minden reggel kávé mellé Totalcart fogyasztanak, éspedig nem a Totalcarért, hanem a stílusért, amit más nem képvisel/képviselt Magyarországon!

Szóval várunk vissza Karotta!

WesT 2008.12.26. 21:04:47

Ebben a (bocs a fogalmazásért), sz@r világban, ezek a kis örömfoltok, amit ti a Winklerrel csináltatok, valami olyan dolog volt, ami feledtette a bút, arra a 20-25 percre tényleg gondtalanná tette az embert. Bár ezt már rengetegszer hallottad, tudom, mert igen népes a totalcar tv-s formájának tábora, és nagyon bánjuk, hogy kimarad ez az idő, amit most mással töltesz. A riportot azért néztem végig, mert tisztelem személyedet, olyat tudtál/tudtatok mutatni a tv-ben amit más nem tud, és nem is fog tudni. Érdekelt hogy jutottál el idáig, de leginkább arra voltam kíváncsi, hogy személyiséged megmaradt e a tv-s majom Karottának. Úgy vettem észre: igen. Ebből az egész értelmetlen maszlagból, amit most ide leírtam, azt szeretném kihozni, hogy kelletek ennek az országnak, és ha még kis szikrája is él bennetek annak, amit 1 éve fejeztetek be, folytassátok. Nem példálózás, személyeskedés tárgya, de jelenleg nincs Magyarországon olyan autós magazin, mely csak a szintetek tizedét megütné. Szerintem nagyon nagy fegyver van a kezetekben, jobbá tehetitek a világot, és azt is tudom, hogy nem lehet ezt sec-perc alatt visszacsinálni, de ha lehetőséged van rá, gondolj ránk, gondoljatok ránk, és ha Winkler ellenkezni próbál, sózz oda neki egy jót.:D

Tisztelettel: WesTM

És így utólag is Boldog Karácsonyt!!!

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2008.12.27. 00:43:33

Köszönöm srácok, jól zavarba is hoztok. Most tényleg nagyon más a munkaköri leírásom, de ilyenkor legalább tudom, hogy az előző nyolc évnek más értelme is volt, mint az én szuper szórakozásom. Hogy lesz-e még ilyesmi, azt meglátjuk, egyelőre van egy gatyába rázandó indexvideó zrt-m, és közben éjszakánként és hétvégente Datsun-építő hobbiblogger leszek. Stay tuned.

Acmee 2009.01.05. 08:42:38

@Nínó Karotta:

Srác!

Sztem az itt megszólalók elég bizonyítékot jelentenek arra nézve, h nem volt hiábavaló a ténykedésed(etek)! Akkor viszont gondolj bele abba, h nem kevesen vannak olyanok, akik itt nem szólalnak meg, mégis nagyon sajnálják a médiából kivonulásod(otok)!! Egyetlen kicsi példa a családom! Anno. minden szombat délben balhé volt a "kész az ebéd":"mingyáááá', Totalcar megy"... "kihűl a kaja":"megmelegítjük"... "gyertek máááár":"mingyáá' vége" párbajból családunk férfi és női tagjai között(3:2)! Így sztem érthetővé válik, h nem kis nézettségi adatokat produkáltatok (de sztem erre van konkrét számadat is)!

A blogot pedig kéretik gyakrabban frissíteni! :) Jó építgetést!

msi3 2009.05.11. 13:39:43

két részbe mert aludnom kellet,de megnéztem.

Veight 2009.10.26. 22:06:23

Több mint egy élmény volt. Mert fantasztikus, hogy ez a két ember leült és célzott média jelenlétében elbeszélgetett egymással, valamint agyrém, hogy egy büdös szót nem szóltatok róla, hogy ez megtörtént! Mindazon által szenzációs riport volt, még ilyet!

"bow

Romaf.

Dezső bácsi 2012.07.10. 13:41:32

hát ez vmi rettenet unalmas..
bocs, ha vkit megbántottam ezzel.
süti beállítások módosítása