Amilyennek én képzelek egy driftedzést a Hangyásszal:
Amilyennek Scarlett Johansson képzel egy driftedzést a Hangyásszal:
Amilyennek anyám képzel egy driftedzést a Hangyásszal:
És amilyen egy igazi driftedzés a Hangyásszal:
A főnixek már csak ilyenek!
Köszönöm a képeket Padar Lászlónak, Alapos fotónak, és legfőként azoknak a megénekeletlen hősöknek, akik eloltották idejében. Cseppentek egy könnyecskét a hamvakba, és hatalmasat feltámadunk.
Rocko- 2015.03.29. 12:55:05
Kaksi Atomerőmű 2015.03.29. 13:23:08
SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2015.03.29. 14:15:38
@Kaksi Atomerőmű: Hát igen, a "belső" kifejezés igen fontos kitétel :-)
gary-z 2015.03.29. 14:16:40
Lehet, tudni, hogy mitől "melegedett túl"?
nem kéne... 2015.03.29. 14:38:36
nagyjából.
Shadowbull 2015.03.29. 14:59:14
yenoee 2015.03.29. 15:02:09
Flankerr 2015.03.29. 15:07:21
gss 2015.03.29. 15:28:46
:-)
Tökösmákos 2015.03.29. 16:04:43
Ehelyett a roncs helyett amibe dézsával öntöd a pénzt inkább vettél volna egy TVR Cerberát. Vagy egy Honda NSXet. Vagy másik olyan autót amit HOZZÁÉRTŐK terveztek meg és gyártottak. Nem kisipari módszerekkel.
Homok mindenhol van, de tudod miért nincs házi kvarcóra? Ha nem most majd megtanulod :P
Ilyen anyagi lehetőségek alatt senki ne kezdjen autóépítésbe. Mert megszívja. www.youtube.com/watch?v=1cPcpMmN18M
nem kéne... 2015.03.29. 16:22:28
ha jól értem, pénz kérdése az egész, egy drága, készen vett autó nem gyullad ki.
dreamhotep 2015.03.29. 16:31:43
Tökösmákos 2015.03.29. 16:43:30
Meg ha nem eleve tervezési hibás fost vesz vki lásd bizonyos Ferrarik. (Bár ki tudja azok mitől gyulladnak ki rendszeresen) :D
De akinek olyanra telik annak telik normális biztosításra is. Meg ha elveszíti is az árát max annyira vágja földhöz mint engem mikor az 1 millás szaromat TKra törtem.
nem kéne... 2015.03.29. 16:48:15
szakértő emberrel állunk szemben, úgy látom.
nikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk 2015.03.29. 16:51:43
Háttő, nem azért te az autótervező "mérnökök" által tervezett opel vektrámból is elfolyt egykétszer a szervó olaj.
Hozzáteszem az előző főnököm egy olyan emberke volt aki motorvezérléseket írt a continentalnál. Tudod, négy dologhoz nem értett, az informatikához, az emberekhez, fogalma nem volt arról, hogy mit csinál a cég aminek dolgozunk, és végül a programozáshoz.
Szóval, úgy gondolom ilyen szakemberek bőven lehetnek itthon is. Sőt.
nikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk 2015.03.29. 16:53:01
Amúgy égnek a porkék is.
A kifolyó olajszármazék meg bármilyen forró cuccra ráfolyva okozhat kellemetlen pillanatokat, mindenféle mérnöki tudástól függetlenül, és pl égnek egyes porkék is.
Peli 2015.03.29. 17:01:15
mtk001 2015.03.29. 17:28:10
Ha nem lenne benne szervó, nem lenne kigyulladó olaj sem. :-)
Sajnálom, mert nagyon szépen összeállt már a Hangyász.
nyikk 2015.03.29. 17:31:22
Tökösmákos 2015.03.29. 17:34:09
Mivel felvitték a benzin árát következett két CRX. Első és második generáció. Az első jobban ment cserébe rosszabbul nézett ki. Játszani egyik se volt jó mert elöl hajtottak. Cserébe 9 liter akkor ment beléjük ha tiltásig forgattam a motorjukat.
Jött egy MR2es mert középmotort is ki kell próbálni. 2nd gen. volt, abból is az elsőt kellett volna vennem mert az 1300 kiló a 156 lóhoz nagyon soknak bizonyult. Gondolkoztam a turbósításán de addigra a tököm kivolt a középmotorral (seggét rakni totál alkalmatlan, még a farmotor is jobb arra a célra)
Így eladtam és vettem egy összkerekes turbósat, gondoltam megnézem mire jók az utcai rally autók. Hát a 200 ló a másfél tonna + összkerékhez kurva kevésnek bizonyult.
Fel kellett volna húzni kb 400-ra, de akkor meg a hajtáslánc lett volna kevés. Mivel én ÉRTEK hozzá ezért bele se kezdtem. (tudod ez olyan mint hogy mind rendőrnek születünk csak van aki továbbképzi magát :P)
Pályára játszani én egy Cerberát vennék, köridőre Ariel Atomot.
Nem csak pályán játszani meg egy MX5-öt vagy egy GT86-ot (pár év múlva valszeg ez utóbbit fogom venni).
Amit Karotta csinált az olyan mintha fognék egy kispolszkit. Mert az könnyű meg tetszik a kasztnija. Beleraknék egy Hayabusa motort mert az elég erős. Kendácsolnék bele rükvercet. Rájönnék hogy a tengelytávja túl rövid ezért beletoldanék egy métert. Aztán szopnék évekig hogy csak nem áll össze. Miután beleborítottam 10 millát lenne egy autóm amit bármelyik hasonló áru hasonló célú röhögve körbeautóz. De sose ismerném el mert "kicsit sárga kicsit savanyú de a miénk".
Na ennyire értek hozzá :P Neked is megvolt remélem az összes hajtásláncú autó. Meg nem fasztráid meg szviftjeid voltak hanem sportkocsijaid. Amiket össze is törtél mert a határokat csak úgy lehet kitapasztalni ha átlépjük őket, ugye.
Tökösmákos 2015.03.29. 17:43:08
De mivel egyikünk se fog soha olyat vezetni, se Cerberát így a hangyász mérce nélkül marad.
Mindenesetre ez a projekt számomra olyan mint Simsonból sportmotort építeni. Lehet hogy lehetséges de mindenképp pénzpocséklás.
szipipeti 2015.03.29. 18:07:26
Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2015.03.29. 18:08:06
És, bevallom, egy kicsit azt is szeretem, hogy így, félkészen, lerohadósan, kisiparosok odaadó munkájából építkezve is dobogós volt eddig minden versenyen, amin ment. Nagyjából olyan gyors, mint egy rendesen megcsinált NSX, amivel példálózol. Csak ugye nem az. És ez megér nekem pár műszaki hibát.
Pa7r1k 2015.03.29. 18:09:23
nem értem a fikázó embereket.. mi közötök hozzá hogy ki mire mennyit költ, a másik ezt átlag ember nem értheti a hangyász egy szerelem de az egész autósport vagy japán autók fanatizmusa. Átlag hétköznapi ember ezt nem értheti, aki meg imádja ezt az tudja hogy mit csinál vagy éppen mit nem.
Karotta, életemben először voltam kint drift edzésen illetve téged és a hangyászt is most láttam eddig csak blogon értesültem ilyenekről. Azt kell hogy mondjam le a kalappal az autó nagyon szép te is egy tök kedves ember vagy! Minden elismerésem és szurkolok hogy a Hangyász tökéletesen össze álljon.
Üdv, egy szintén Japán fanatikus és leendő s13 tulajdonos és leendő amatőr "Drifter" :)
Pa7r1k 2015.03.29. 18:11:23
UI.: Abban a pár körben is úgy mozgott az a karosszéria hogy sokan megirigyelhetik :)
nyikk 2015.03.29. 18:11:39
Warning!Kamikaze 2015.03.29. 18:21:53
meg az MR2-nek sem?
hajaj, azért itt van némi probléma,
vagy a vezetni tudással,
vagy a fantáziával... :-)))
u.i.:
nekem szépen úszott keresztben mindkettő,
bár a szívó mr2 valóban nem túl erős. :-)
Tökösmákos 2015.03.29. 18:33:48
70-30-as tömegelosztás annyira kellemes driftre tényleg, ezért használnak mk1 Suprát a profik is.
Középmotorral meg főleg fenomenális keresztben autózni.
Igaz mivel középen van a motor és így az autó tömegközéppontja is ezért nagyon későn indul meg viszont akkor rögtön meg is pördül de hát te megcáfoltad a fizikát, nekem meg az 5 év kevés volt erre. :P
hpapagaj 2015.03.29. 18:41:28
Tökösmákos 2015.03.29. 18:46:24
Ráadásul nem tudom ki hogy van vele de én a pénzemért elvárnám hogy az autó élményt adjon ne pedig szopást.
Vagyis ha kiviszem egy hétvégére a pályára akkor ne robbanjon le 1-2 óra után, vagy ne órákig a beállításokkal kelljen kínlódnom.
Amik a kisipari építés miatt úgyis elmásznak, cserélni kell ezt azt stb.
Az itteni okosok azt nem értik meg hogy én nem a hangyászt sajnálom tőled hanem azért sajnállak mert szerintem ez idő és pénz pazarlás. Képzeld csak el vettél volna egy Cebrerát (NSXet, 350-et, stb) a szereléssel, kínlódással töltött időt meg a családoddal töltötted volna.
A hangyász lehet hogy összáll majd olyanra amilyenre szeretnéd. Az is lehet hogy megbízható lesz (bár ezt kétlem). De milyen áron? (idő, pénz, beleölt energia).
Úgy látszik minden autós újságírónak megvan a maga keresztje. (Winklernek az amcsi romja, Csikósnak meg a Ponton :) )
Tökösmákos 2015.03.29. 18:48:17
nem kéne... 2015.03.29. 18:53:19
haver, én nem tudom, melyik arc vagy azokon a rendezvényeken, ahol az autó eddig megjelent.
biztos találkoztunk már, mert némelyiken én is ott voltam, de így nem tudom hirtelen összerakni, melyikkel is mész.
namost a hasonlat találó, ez kb a kispolszki méret a nagyautók közt, de úgy viszonyításképpen az autó stabilan megy 2:06ot a hringen, azért oda már autó is kell és pilóta is, aki körbetalál, aztán meg ha ennyire dobálózol a típusokkal, hogy mi hova való, akkor nyilván ezt a 2:06ot is el tudod helyezni, hogy mik lassabbak ennél.
nem látom, hogy nagyon le lenne baszva a mutatvány.
nem kéne... 2015.03.29. 18:57:06
nem kéne... 2015.03.29. 18:59:23
nem kéne... 2015.03.29. 19:00:20
kapaszkodj.
a hangyász farnehéz.
Loloke_ 2015.03.29. 19:03:09
Schütii 2015.03.29. 19:31:49
Tökösmákos 2015.03.29. 19:42:33
60-as évekbeli Elan megvehető 5 milla körülért pláne hogy úgyis hozzá lesz nyúlva motor, stb. De még akkor sincs közel se megbízhatatlanságban egy összelegózott autóhoz. Szvsz 10-15 millából simán kijön az egész.
Cerberák 6 millától vannak, újabb TVRek persze drágábbak de szvsz a hangyász most állhat legalább 6 millán és még simán bele fog menni 2-3 az elkövetkező években.
Az hogy mennyi a körideje egy autónál se izgat, vmikor régen megkérdezték az egyik F1 versenyzőt élvezi-e még a vezetést azt nyilatkozta igen, a WV kisbuszát élvezi ahogy csúsztatja a kanyarokban. Mentem gokarttal gokartpályán, nem élveztem. Mentem vele rendes versenypályán azt élveztem, ideálisnál szűkebb íven elkezdeni a kanyart aztán végigcsúsztatni (nem "igazi" drift füstölő gumikkal) én ezt szeretem a vezetésben, totál leszarom az időt, nem fogom odacsapni magam a falhoz 1-2 mp-ért vagy bosszankodni rajta hogy nem vagyok elég gyors. Ennek max a profiknál van értelme. Akik attól profik hogy ezért fizetik őket. Ebből élnek. De ha őszintén beszélnek róla akkor elismerik hogy nekik ez munka nem élvezet. Hajtja őket a versenyszellem meg a győzni akarás, persze. Sokszor a halálba. Ettől nem lesznek hősök a szememben bár még mindig sokkal jobbak mint a háborús "hősök" akik mások parancsára vagy saját ostobaságukból embereket ölnek.
Sennát is sokkal többre becsülöm azért hogy segített az NSX beállításánál mint az összes F1 győzelméért amik végül az életébe kerültek. Szerinted a családja örül neki hogy így történt? Vagy ő jobban járt így hogy legenda lett mintha csak néha kijárt volna pályanapokra? Persze a hülyék meg egy BMWben halnak meg az esti dizsi után, elismerem :D
Még egy Matizzal is lehet élvezetesen autózni, nyáron felraksz rá téli gumit aztán kiviszed körforgalomba ha kicsit nedves az út. Teljesen semlegesen csúszik, kb 50-50 lehet a súlyelosztása :D Persze a motorja gyenge mindenhez, erősebb motor se kell bele mert a a futóműve is semmi de az egész autó nem is kerül semmibe :D Cserébe nem gyullad ki meg nem is megy tönkre, max szétrohad.
Józsi a guminagykeres 2015.03.29. 19:54:40
vagy a fantáziával".
itt az utóbbi szvsz. meg a gran turismoban nem úgy van,na!
H_M_CS 2015.03.29. 20:04:02
Húzd már ki a kezed a biliből.
Én Laguna Secában élvezem a legjobban az Audi R8-asomat.
Ax Xboxon.
gss 2015.03.29. 20:15:31
...ha totál szar lenne akkor is sokan irigyelnénk,mert a megépitése minden egészséges kisfiú nagy álma
Tökösmákos 2015.03.29. 20:33:08
akkor most ki az irigy kire? :P
mk1 Supra és mk2 MR2 egyaránt alkalmatlan arra hogy végigcsúsztassuk egy kanyar ívén. NEKEM volt mindkettő, én TUDOM.
Legalábbis gyári állapotukban.
MR2 száraz úton ki se rakta a seggét, csúszóson meg semmi határ nem volt a "kinn a segge" meg a kipördülés között.
A Supránál meg annyira el volt cseszve a súlyelosztás hogy a segge csak "legyezett" utána. Kis gázelvételre is rögtön egyenesbe állt. Asszem 225-ös gumi volt alatta (vagy 245), az MR2est próbáltam a gyári méretével (195 15 col) meg az ennek megfelelő 17-es váltómérettel. Ez utóbbi méret semmi pozitívummal nem járt egyébként csak negatívummal. De gondolom ti 15-ös felniket raktatok az opeletekre :P
csedársajt 2015.03.29. 20:50:34
A tütte ami kell, ami szex, ami izémizé, az már smafu, rakétaporszívó airbox, orrmány végen direktszűrő?
Sokan nem tudják, a bandázs mennyire tűzveszélyes, ím az intő példa. Örülök, hogy aránylag olcsón megúszta a gép.
Cave Nick 2015.03.29. 20:50:35
szipipeti 2015.03.29. 20:53:10
2, valószínű, hogy egy kicsit mazohista, és provokálja (mert élvezi), hogy mindenki ellentmond neki,
3, nem veszi észre, hogy ez a jellegű sport / hobbi soha nem a racionalitásról szól...
4, dear Tökösmákos 2015.03.29. 18:46:24 -kommentedhez: szerintem egy F1-es versenyző is örül, ha bő másfél órát bír a gépe körözni a pályán, -- és ott dollármilliókról van szó, és szerelőmérnökök tucatjairól...
5, és a fikázásaid után: legyél tökös! Kezdj el egy autót építeni, dokumentáld, írj blogot róla, lássuk - és tűrd a kritikát!
gary-z 2015.03.29. 21:19:07
Egyébként ennyi erővel a franciáknak fölösleges autót gyártani, mert a németek már gyártanak... :-)
nyelv-ész 2015.03.29. 21:45:53
Erdei osonó 2015.03.29. 22:11:19
De az is felmerült bennem hogy ki a f&sz kérdezte a véleményét.
bajan 2015.03.29. 22:15:04
Nincs azzal gond hogy neked az elvezet a sluszkulcs elforditasaval kezdodik es azzal is er veget. Karottanak (ahogy sokunknak) jóval elotte kezdodik es sokkal utana vegzodik. Persze ez sokszor szivas es neha komoly idegeskedes, de az is élvezetes amikor ejjel megalmodod a megoldas a problemara es masnap beepited es mukodik.
Van hogy siman megy minden, aztan van hogy tobb a szereles mint a menet de ez is a hobbi resze es epp ugy kikapacsol mint maga a vezetes.
Karotta autoja jo esellyel par even belul a bekerulesi erteket nezve siman veri majd az osszese gyarit azonos arsavban, sot feljebb is. De ez nem lenyeg, a lenyeg hogy ez olyan, pont olyan amit o akar. Minden csavarja ott van ahol o szeretne. Ismeri a gepet a-tol z-ig, raadasul a sajatja, mar nem csak mint targy hanem mint szellemi termek is.
Egyebkent ikyen teren (faragjuk a vackot pedig egyszerubb lenne venni egy ujat) Karottanal sokkal elborultabb elmek is vannak.
Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2015.03.29. 22:30:51
EQMontoya 2015.03.29. 22:40:50
csongiaparaszt 2015.03.29. 23:06:01
88jk88 2015.03.29. 23:30:44
Erdei osonó 2015.03.29. 23:35:22
Egyszerű.
A piacon vagy a zöldségesnél is meg lehet venni a zöldséget/gyümölcsöt de én mégis inkább itthon kertészkedem.
És nem azért mert ott nem tudnám megfizetni vagy épp nem szolgálnának ki.
j1mmy_fr33d0m 2015.03.30. 00:32:29
Elöljáróban annyit, hogy az itt taglalt kis "nézetkülönbség" annyira megmozgatott bennem valamit, hogy hamargyorsan regeltem is, nehogy kimaradjak a buliból :D
Szóval, nem lepett meg a véleményed, hiszen racionális érvet aligha találsz az autóépítés mellett (persze racionális érvet aligha találsz a legtöbb autó mellett, de ebbe most tényleg ne menjünk bele). Szopás az egész -magamon még nem, másokon már igazán megtapasztaltam ezt- , sose olyan igazán, mint amit elterveztek, ha meg olyan, akkor úgyis elkapja a hév a tulajt és kiflibe hajtja az első alkalommal. Vagy nem, de az oly mindegy most. És ezt helyénvaló is megkérdőjelezni, és igazából nem is emiatt kezdtem el itt írogatni.
Hanem az fogott meg igazán az okfejtésedből, hogy rögtön első alternatívának a TVR Cerberát, az atombombaálló, Toyota Camryket roncstelepig kergetve megszégyenítő, mindenek felett álló, angyali fényben ragyogó megbízhatóság üvegszálból, alumíniumból, rézből és leginkább egy rendes befektető utáni vágyakozásból szorgos angol kisiparosok által, Blackpool egy kis gyártelepén faragott szobrát javasoltad. Angliában éltem egy évig, és ott ugyan egyetlen eggyel sem, viszont a Le Mans-i 24 órás parkolójában több tucat TVR-rel is találkoztam. Mindet a magadfajta, észérvekkel való élményautózásról szerte világban híres (lol) angol úriemberek hozták le, nem keveset tréleren, hogy azért mégiscsak haza lehessen jutni. Ezt ők mondták, nem a népi mendemondából kerítettem. A TVR adta élményről sajnos nem tudok mesélni, ott is csak mások véleményére tudok hivatkozni, akik ritkán használták az élmény szót, és gyakrabban a félelmet. Abból a jobbik fajtát, de azért mégsem egy önfeledt nyári délutánként emlegették azokat a kocsikat. Szóval a "Cerbera", "hozzáértők", "terveztek" és "nem kisipari módszerekkel" szavak-kifejezések kapcsolatáról ennyi a véleményem.
Azért a hozzáértők terveznek autókat-témát még nem teljesen hagynám. Hiszen hozzáértők vannak az Audinál, Porschénál, BMW-nél, Mercinél, stb. sorolhatnám az összes autómárkát, nem? (Akik, hozzáteszem, nem ritkán ugyanúgy éjt nappallá téve dolgoznak, családot, barátokat, magánéletet a munka után helyezve -ez ismét saját tapasztalat-, mint ahogy egy lelkes autóépítő.) Ezért vannak nekünk csodás Audi allroad quattro 2.5 V6 TDI-jeink, 996-os Porschék behaló motorokkal, BMW-ből talán a láncos motorjaik a legjobb ilyen példák, Merciből pedig a W220-as (pl., de van más is) fiatalkori rohadása. De a japánok is követnek el ugyanilyen hibákat, lsd. Toyota D-CAT, ami autótól függetlenül hengerfejes lesz, vagy a Subaru boxer diesele, de ez a sor végtelen, minden nemzet minden gyártójának minden szakembere követett el hibákat, mert az autótervezés rettentően komplex dolog. És aki belevág ebbe saját maga, vagy a haverjaival együtt, az is tudja ezt jól. És tudja, hogy elsőre, másodszorra, sokadszorra sem lesz jó, és rengeteg időbe fog telni. De azt is tudja, hogy amit megcsinál, abban nem Jürgen/Guido/Ken/Takumi-szan ötletei vannak benne, hanem a sajátja, és úgy van megépítve a dolog, ahogy ő akarja. És sokunknak ez igenis megéri a mérhetetlen szívást, pénzt, időt, mert erre vágyunk. Nem feltétlenül arra, hogy a Supra "kitegye a seggét" a csajok előtt :)
u.i.: itt szeretném megköszönni Karottának, hogy a Három Királyokat vezető fénylő csillag után szabadon megmutatja mindenkinek, hogy itthon is lehet egy b*szottmenő autót építeni, olyat, amit a Speedhunters is lehoz, a többezer lóerős skandináv agybajokkal egy lapon. Csak így tovább, még sok Hangyász Hétfőt és sok-sok liter boldogan elégetett benzint kívánok!
Warning!Kamikaze 2015.03.30. 01:19:39
tiszteletre méltó, ahogy ismered az elméletet, csak ugye az elmélet és a gyakorlat közt ott van az a kis különbség, mint a klasszikus viccben, mikor családod férfi tagjai meginterjúvolják a női tagokat, hogy bizonyos pénzösszegért mire hajlandók és aztán levonják a következtetéseket. :-)))
hogy kinek mire alkalmas egy típus és azt mire hogyan tudja használni, egyéni és szubjektív, az adott személy kvalitásaitól függő kérdés.
soraid alapján nem voltál képes jóízűt keresztezni Suprával, MR2-vel, míg ez másoknak nem feltétlenül probléma.
persze a katalógus adatok alapján le lehet írni és föl
lehet magasztalni autókat, de én azért jobban élvezem a vezetést... :-)))
lehet, hogy bölcsebb lett volna nem etetnem a trollt, csak hát az a fránya könyvízű írásmódod, az megfogott, eszembe jutott pár ember, akik egyik nap kérdezgettek az aktuális autóról, másnap meg a tőled olvasható stílusban harsánykodtak, saját tapasztalatnak beállítva az előző nap hallottakat.
a stopper egy elég egzakt dolog,
ahogy nemrég leírták, a 2:06 környéke nem a pelenkások szegmense...
aki ott van, valamit tud az autójával egyetemben...
tekintve az érzelmi részét, nincs értelme firtatni, miért ez és miért így...
Koczy · http://koczyblogja.blog.hu 2015.03.30. 02:01:23
Azt hiszem egy kicsikét elvesztünk itt a számok meg az adatok tengerében. Értem én, hogy rohadtul vágsz minden autóról minden adatot, meg azt, hogy mit merre lehet csúsztatni, de nem baj, hogy most nem ez a téma?
Nézzük egy másik példát. Én, mint roppant lelkes hobbiszakács/cukrász, megtehetném, hogy az öcsém szülinapjára megrendelem a gesztenyés tortát, ennek ellenére keresek egy receptet, beszerzem hozzá az alapanyagokat, összekoszolok egy rakás edényt és nem mellékesen belefektetek egy csomó energiát. A végeredmény pedig valószínűleg korántsem lesz olyan szép és profi, mintha egy cukrászatból rendeltem volna, de a büszkeség, hogy én ezt megcsináltam, és a többieknek még ízlik is, felbecsülhetetlen. Ráadásul tudom, hogy én nem is ehetek belőle, mert a napi teendőim zökkenőmentes lefolytatása érdekében olyan szigorú diétán kell élnem, amitől egy normál ember három nap után fejvesztve rohanna az első utcai gyrososhoz bepótolni az elmaradt étkezési élményeket. De a készítés öröme mindig inspirál, hogy legközelebb is nekiálljak ilyen formában kiélni a kreativitásomat.
De hogy legyen egy kis autós vonatkozás is. Nemrég drága édesapám autót akart venni. Egy szakértővel karöltve kiszámolgattuk, hogy mi lenne a legmegfelelőbb ár-érték arány, mivel fizethet rá a legkevésbé (ugye a használtautó vásárlás átkai), stb. Erre mi történt? Apám meglátott egy 13 éves fekete Passatot a teszkóparkolóban, bazi nagy felnikkel, és egy eladó táblával. Drága édesapámat abban a szent percben, mikor meglátta ezt a szalonállapotúnak legkevésbé sem nevezhető „csodát”, kerítette hatalmába a felismerés, hogy ő egész életében egy pont ilyen autóra vágyott. Sőt, pont erre a kocsira vágyott. Megvárta a tulajt, akivel ott azonnal le is bizniszelte a dolgot. Ez volt augusztusban, apám meg azóta is azon dolgozik, hogy kijavítson rajta minden hibát. Anyám meg persze fogja a fejét miatta, de fater olyan földöntúli boldogsággal néz arra az autóra, hogy az embernek a szíve megszakad tőle.
Szóval csak annyit akartam mondani ezzel a rendkívül szakmaiatlan szövegeléssel, hogy vannak emberek, akiknek fontosabb, hogy megéljenek egy folyamatot, annak minden előnyével és hátrányával együtt, mint az, hogy a kezükbe vegyenek egy steril, mások által megtervezett és összerakott valamit, és azt használják. Amit persze ugyanúgy lehet élvezni, de nekik nem az az öröm.
Szóval fölösleges ezen vitatkozni.
dreamhotep 2015.03.30. 07:17:41
Aranyba mártogatott étnyúl (törölt) 2015.03.30. 07:30:18
Miért nem volt jó az, hogy beleesik ugyenez a hajtás, de marad a kasztni a héj alatt, kilakatolva, szarrácsövezve?
Tudjátok, ahogy versenyautókat szoktak építeni..
protézisesh 2015.03.30. 08:34:03
SolymosD 2015.03.30. 09:43:30
A porcesszort füst hajtja, ha kijön belőle a füst, nem megy tovább a professzor.
Tehát ezt az autót is professzort hajtja mert kijött belőler a füst!:)
Ha újra fut írj mailt és lemérjük az új trafi-val mennyire megy:)
jewdi76 2015.03.30. 10:20:24
OIL-r 2015.03.30. 10:24:09
Ovecskin 2015.03.30. 10:34:25
Ovecskin 2015.03.30. 10:35:44
Cifu78 2015.03.30. 10:40:35
Vannak viszont emberek, akik azt szeretik, ha a saját elképzeléseik, saját ötleteik valósulnak meg, és szeretik átélni azt az érzést, amikor megállnak valami előtt, amit ők csináltak, amiben az ő kezük munkája van benne. Nos, Karotta egy ilyen ember.
Ahogy fent is többen leírták, akinek elég a gyári X+1 Supra, CRX, akármi, az meglégszik azzal. Vannak emberek, akik nem ilyenek, és egyediségre vágynak. Amit nálad nem értek meg, hogy miért kell ezt az erőltetett önigazolást itt ennyire verni, mert ez szánalmas viszont. Ennyire nehéz elfogadnod, hogy léteznek ezen a planétán olyan emberek, akik MÁSKÉNT gondolkoznak, mint te? Fizikai fájdalmat okozna ennek elismerése és elfogadása?
Gondolkozz már néha el a világ dolgain, és nyisd ki a szemed, te sem vagy már fiatal ezek szerint, és rém szörnyű lehet ennyire szűklátókörűként leélni az életed... Legalább a hátralévő életedben próbáld már meg értelmezni a 'Free your mind' fogalmát...
Make Valamit · http://make.blog.hu 2015.03.30. 10:41:23
nem kéne... 2015.03.30. 11:18:11
hofi601 2015.03.30. 11:36:01
Jó-jó, most látványosan füstölt, meg kigyulladt, de ez amolyan "benne van a pakliban". Ellenben:
- a kormány vissza(nem)tekeredésre mi lett a megoldás
- hová lettek a tüték, milyen most, ezzel a két porszívóval?
- miután kiderült, hogy a széles felni-keskeny gumi miatt csúszik a segge, mi lett a megoldás?
Hogy csak azokat említsem, amik hirtelen eszembe jutnak.
protézisesh 2015.03.30. 12:46:55
jewdi76 2015.03.30. 13:25:00
Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2015.03.30. 16:04:51
nem kéne... 2015.03.30. 20:16:11
most jobb sokkal.
benne laknak a dobozokban.
négy első felni a fellépőruha, amennyivel más az et és a szélesség, akkora nyomtávszélesítő megy alá hátra.
hofi601 2015.03.31. 09:11:20
Hátul így már elég a tapadás, vagy próbálkoztok majd szélesebb gumival is? (Tudom, hogy ez a gumi most adottság, a szó minden értelmében.)
nem kéne... 2015.03.31. 18:06:39
Mérnök tervezte.
Meg nem merőlegesen megy el fölötte a menetszel, ami bemegy a dobozba, azt mar beszívja, plusz lehet szűrni a levegőt fojtas nelkul, ezt eddig nem tudta.
Gumi sem marad igy nyugdijas évekig, de következő verseny még biztosan négy első kerékkel lesz.
Slippery Slick a menetlabilizátor 2015.03.31. 20:42:56
Nancsibacsi 2015.04.27. 20:52:31
Most nézem ez az általad istenített cerebus vagy mi az isten egy angol, manufakturális ótó? Mert akkor nem kérdeztem semmit a megbízhatóságáról :-D
Mmboci 2015.05.03. 02:27:41