Hangyász hétfő 06 – Hogy jutottunk idáig? - Karotta Közlöny

KAROTTAKÖZLÖNY

Nínó Karotta élete és munkássága autóbuzériában és másutt

Hangyász hétfő 06 – Hogy jutottunk idáig?

2012. január 23. 03:50 Nínó Karotta

Mivel a héten további futómű-számolgatás és fémvagdosás történt elsősorban, és azzal nem merlek megint fárasztani benneteket, ezért inkább képregényes jelleggel szaladjunk át a bejárt úton. Egy éve itt tartottunk: a Hangyász orra lenyesve, a gyári nyúlványok a helyükön, az SX-tornyok a helyükön, alul ott egy kész Ford-SX hibrid bölcső, és mutatóban ott egy kormánymű is, a végén két Ford csonkállvánnyal. Egész mutatós!

hangyaszhetfo06 2

Ekkor eljött az OT-Expo ideje, amire megígértem, hogy a Totalcar Japán-tematikájú standjára kimegyünk, hogy Szabó-Jilek Ádám gyönyörűre restaurált 240Z-je mellett ott feszítse a műanyag muszklijait. Ehhez gyorsan össze kellett gányolni. Így került az OMG Visuals műhelyébe. 

hangyaszhetfo06 4

A műanyagok felhányása simán ment. Ilyenkor derül ki viszont, hogy az üvegszál micsoda egy szemét anyag. Hiába keletkezett a minta ezen a konkrét autón pár hónappal korábban, rengeteg helyen elmentek a vonalak, igazgatni kellett. De messziről kiadja.

hangyaszhetfo06 32

Zsófi épp gyantával és üvegszállal rögzíti a hátsó szellőzőrácsot. Az órát nem látjuk, de hajnal van. Ő csinálja a műanyag műszerfalat is, egy angyal. A TC tévéműsorának Gymkhana blokkjában ő az indítólány.  

 hangyaszhetfo06 6

Az OMG alapos vállalat, a fényezés előtt nyomtunk egy gyors látványtervezési kört. Ilyen például nem lett. A sarokban Lajcsi, a műanyagos- és fényezőmester viszolyog előre a rettenetes szívástól.

hangyaszhetfo06 8A versenyautó-tervezés egész embert kíván. Ennek illusztrálására itt a fenti tervhalmaz a rajtszámkör logotípiájáról. Az igazi nincs rajta. A korhűség kedvéért Futura Condensed lett.

hangyaszhetfo06 31

Az OT-Expo előtti hajnalon épp feketére fújom a rácsot. Lajcsi ezerszer különbül megoldotta volna, de sürgős aludni valója akadt.

 hangyaszhetfo06 10

Nem gyártottak még olyan érzékelőlapkát digitális fényképezőgépbe, amit Lajcsi keze munkája ne égetne ki. Az alapszín a Honda Premium White Pearl nevű, nagyon enyhén sárgás, meleg fehérje.    

hangyaszhetfo06 11 

Györggyel felszereljük a műanyag csomagtartófedelet. A kacsafarok-spoiler klasszul merevíti. 

hangyaszhetfo06 12

Aztán feltesszük a tetőt. Ezt nem súlytakarékosságból csináltuk meg műanyagból, hanem mert az eredetiben egy randa napfénytető volt. A mintát Ádám autójáról vettük, hogy tökéletes legyen az íve.

hangyaszhetfo06 13

A kamujapán rendszámon a kandzsik a japán nindzsin szót mintázzák, ez gyökeret, például sárgarépát jelent. Az S30 a Datsun Z első generációjának vázkódja. Nagyon szeretném, ha nem kérdeznéd meg, hogy miért van rajta olasz trikolór. 

hangyaszhetfo06 14

Azt ígértem, ma nem lesz futóműtudomány, de azért íme egy minilecke: amit itt látni, azt úgy hívják, negatív kerékdőlés. Ilyen mértékben mindenre használhatatlan, de itt nincs is rendes futómű az autó alatt, csak tessék-lássék összehánytuk.

hangyaszhetfo06 15

Innen már egész jól kiadja. A rácsot perforált lemezből készítettem, amit a Metalloglobusnál vettem, valami pár ezer forint belőle egy két négyzetméteres tábla. Ugyanonnan van az elöl használt expandált lemez is, avagy a csirkerács. Bele se merek gondolni, hogy a tuningboltokban hányszoros az árrés rajta.

hangyaszhetfo06 16

Hát, a külcsín egész jó. A kötény még magas, még jön alá egy splitter, de az ráér, ha megvan a végső hasmagasság.

hangyaszhetfo06 17

Elégedett ogre és elégedett rozsomák egy képen. Sufnituning all-stars!

hangyaszhetfo06 18

Annyira vicces, hogy az előtt a keresztbe futó merevítés előtt nem lesz semmi, akkor se, ha kész lesz. Ennyivel rövidebb a V6 a sor 6-nál. Az ablak igazából nem ilyen, ez az én mániám volt, hogy olvasszuk egybe a hátsó D-ablakocskával, mert nagyon szépen kiemeli a formát. Persze csukva. Nem, nem lehet lehúzni. Majd megoldjuk.

 hangyaszhetfo06 19

A tréleren. Az nincs rajta, amit lefújna a szél. A műanyag elég könnyű, főleg, ha nincs rögzítve. 

hangyaszhetfo06 20

Aztán szépen betoltuk a Vasúttörténeti Parkba. Legalább nem nagyon nehéz. Valószínűleg később sem lesz az, 950-1050 kg körüli menetkész tömegre számítok. 

hangyaszhetfo06 21

Legelső métereim a volánnál. Én kormányoztam, és működött! Mit tudtam én még akkor, hogy ez a kormánymű ilyen dicstelenül végzi. Még a TC-t ügyvezető Bende úr is segít tolni, ez igen nagy tisztesség. 

hangyaszhetfo06 24

Ennyire üres volt a héj alatt. Ezért nem mernék soha benézni Zimány Linda bőre alá se. A lámpafészket még maszkolószalag tartja. 

hangyaszhetfo06 25

Ezt a kész autón nem fogom tudni megcsinálni, annyival mélyebben lesz a splitter éle. Kérem megfigyelni a híres JPS-Puma cipőt, műhelyporral fedve. 

hangyaszhetfo06 26

A TC standja még nincs kész, de a Hangyász nagyjából oké. Most kötöm mindenkinek a lelkére, hogy meg ne érintse, mert azonnal összedől, mint egy kártyavár.

hangyaszhetfo06 27

Nagyjából ázsiai lányok egy nagyjából ázsiai autó előtt. Szerintem nincs baj a globalizációval. Jól jegyezzük meg ezt a képet: ez volt 10 hónapja. Azóta rengeteg értékes szellemi és fizikai erőfeszítés segítségével eljutottunk ide:

hangyaszhetfo06 28

Igen, jól látod, itt már egyáltalán nincs eleje. És kardánalagútja se. Ne essünk pánikba, minden lesz újra, csak először rendesen, becsületesen a helyükre kell kerülniük a dolgoknak. Engedjétek meg, hogy a kedvenc képemmel búcsúzzam. Ez múlt csütörtökön készült, és az autóm elejét ábrázolja.

hangyaszhetfo06 30

Ha-ha-ha-ha! Oké, még pár apróság hiányzik, de a kackiásan meredő gólyaláb már egész tudományos szögben áll. Azóta kiszámoltam azt is, hogy az pontosan mennyi, de arról majd máskor. Ezen erektált MacPhersonnal átmenetileg búcsúzom, de hamarosan jövünk újabb fejleményekkel. A projekt ugyanis ezúttal halad. 

75 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

májkrémke 2012.01.23. 06:35:12

aludj már!
anélkül nem megy.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2012.01.23. 08:44:59

Szent bolond!
A szívást, a vörösen izzó szemmel monitor előtt számolgatást nem irigylem tőled, de majd a kész autót látva valamelyik pályán, a sárgaság fog emészteni. És akkor majd megkapod a magadét, hogy ezeknek a rozsomákoknak könnyű, naná, hogy az ilyeneknek van überexkluzív versenyhangyászuk.
Nagyon klassz korlenyomat lesz az olasz trikolóros kocsid. Egy igazi unortodox módon épülő versenyautó.

whale 2012.01.23. 09:37:35

Hát igen. Ilyen az elmebaj...:D Jó lesz ez, hajrá!

ZON 2012.01.23. 10:28:14

Sógorom barátjának ismerőse ilyet talált készen egy pajtában
a szalma alatt. Egy idős papbácsi járt vele korábban, végig vezetett szervizkönyv, karcmentes. 350-re lealkudta, megvette.

Ti meg itt kínlódtok...

vendriner aladár 2012.01.23. 10:33:22

Nem volt ilyen véletlen felhúzós kisautóban?

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2012.01.23. 10:33:52

Az az utolsó kép odabasz azzal a lengéscsillapítós kerékkel meg némi bódéval.

Innen szép nyerni!

szemeteske 2012.01.23. 10:34:20

Azért ez a nem lehúzható ablak még komoly szentségelések oka lesz.

laccci 2012.01.23. 10:42:17

"hamarosan jövünk újabb fejleményekkel" --> lehet, hogy nem csak köv. hétfőn várható friss poszt? Szerintem minden olvasó díjazná :)

Tizenkettő 2012.01.23. 10:47:21

Az idei OT expora akár eljuttok addig, hogy így kívüláló bámészkodónak pont olyan lesz mint egy éve :D

Tizenkettő 2012.01.23. 10:48:00

@Tizenkettő: Azért persze kitartás és sok sikert hozzá!

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2012.01.23. 10:51:03

@májkrémke: Ha alszom, nincs poszt. Nappal jellemzően dolgozni kell, este családozni, éjjel blogolni. És számolgatni, tervezni. Majd alszom, ha minden kész.

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2012.01.23. 10:53:42

@streetsta: Kösz, pajtás. Látod, míg a tücsök éjszaka a Mátrában hegedül, a hangya otthon a gépet nyomkodva megtalálja végre az optimális Ackermann-szöget, aztán blogol.

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2012.01.23. 10:56:05

@ZON: 350Z-motoros, SX-futóműves, műanyag héjú versenyautót vezetett a pap bácsi? Tisztelhették a hitközségben.

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2012.01.23. 10:57:58

@szemeteske: Lesz rajta egy elég nagy elhúzható felület. Nem akarom élve megfőzni magam.

Javító Zoli 2012.01.23. 11:01:52

Mos' méééééé?!

Egész hétvégén az dübörgött az agyamban, hogy jön a következő szaladómű disszertáció, és muhahahaha, milyen kevesen fogják érteni és én is csak alig. Erre tessék, jössz itt az ovis csoportképekkel. Pffffff

:-D

Ha nem akarod, hogy százezred magammal békemenetet szervezzünk a házad elé, akkor húzzá' bele!

streetsta · http://managertoys.hu/ 2012.01.23. 11:09:16

@Nínó Karotta: Az a szép, hogy ha már én is úgy tudok hátsókerekes autót terelni, mint te, majd unalmamban számolgathatok Ackermannt.
De addig is szorgalmasan kell a Pilisben hegedálni. Mert a Mátráig el sem kellett ám menni azért a sok szép hóért!

ZYLO 2012.01.23. 11:09:35

Biztos, hogy ehhez a projecthez kellett egy eredeti Datsun kasztni? Alig maradt belőle valami... Szerintem egy sk csővázra sem lett volna nagyobb kihívás megtalálni a futómű bekötési pontjait - aztán mehetett volna rá a műanyag Datsun-héj.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2012.01.23. 11:11:15

Nagyon drukkolok, hogy úgy készüljön el, hogy te is azt mondhasd rá: ÍGY JÓ.

cr500 2012.01.23. 11:30:21

Nagyon tetszik a kiállása a gépnek,de a szín nekem nem passzol, Vaughn Gittin Jr. RTR-X Mustangjának színe a datsin,az lenne az igazán ütős sztem.....:D de csak hajrá...

Lowtyo 2012.01.23. 11:55:35

@Nínó Karotta: hááát, egyszer fogod megütni az elejét úgy, hogy elmenjen a futómű és már kapod is a beutalót a pszichiátriára.
amúgy, miért van rajta olasz trikolór?

nagyonnagyon 2012.01.23. 12:06:23

Már pár hétfő óta kikívánkozik belőlem.
Igazából az eredeti kocsiból már nem sok érintetlen pont van. A lelke miatt hagytok meg belőle pár lemezt, mert elgondolkodtató hogy igazából nektek felfogatási pontokra van szükségetek amiket bőszülten számolsz de itt igazából minden csak útban van. Nem egyszerűbb venni egy üres 3 dimenziós teret megadni a futómű ideális felfogatási pontjait, motortartó, kormánymű stb felfogatási pontjait és ehhez csinálni egy szép csővázat amin majd faszányossan mutatnak a csodás műanyag elemek? Egyre fogy ez a verda, pláne az eleje. Csak elméleti a kérdés, közben drukkolok feszt.

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2012.01.23. 12:25:01

@nagyonnagyon: Azért ne becsüljük alá, ami megmaradt. Pont a tetőív és az önhordó váz és héj java. Oké, a tűzfal előtt az eredeti fém 100%-a elveszett, de mögötte a jó 70%-a megmaradt. Ez nem kevés. És persze ide kell számolni, hogy egy elkerülhetetlen lakatolás során arányaiban ugyanennyi fémet cseréltünk volna le, csak ott azonos formájúra és funkciójúra.

amenta 2012.01.23. 13:00:12

Így elnézve az utolsó előtti képet, felmerült bennem a kérdés, hogy nem lett volna egyszerűbb egy csővzat építeni szabadon, majd végül ráhúzni a Datsun kasznit?

Jean-Baptiste Emanuel Zorg 2012.01.23. 13:15:12

na, én megkérdezem: miért is az olasz csíkozás? :)

will 2012.01.23. 13:40:40

Az az oldalsó szélvédő, ami két, alkalomadtán egymástól függetlenül is megrezgő részbe van ágyazva, nem fog megrepedni?

esef 2012.01.23. 13:43:44

@Jean-Baptiste Emanuel Zorg:
szerintem bolgárt akartak csak elrontották a színek sorrendjét... :D

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2012.01.23. 13:48:15

Van valami elképzelés arra vonatkozóan, h mikor lesz kész? Egyáltalán egy ilyen projekt esetében ki lehet jelenteni valaha, h kész?

(a végösszeget már meg sem merem kérdezni)

kamikazeee 2012.01.23. 13:57:02

A gyorsasági H/F-es versenyautóinál csak az a lényeg, hogy a karosszéria és a motor azonos gyártótol származzon. Avagy az azonosításához kell az alvázszám is... - remélem azt még nem vágtátok ki vagy hegesztettétek be! (: P)

AzHofi 2012.01.23. 13:58:59

Tudod mi a baj? Hogy ennek a nagy lelkiismerettel és műgonddal, ezer meg ezer munkaórával megcsinált gépnek sem fog használni, ha besokallsz egy kanyarban és a gumirakás fog meg, de még a jótékony kavicságy sem, pláne pedig az nem, ha valamelyik idiotisztikus hajlamokkal megáldott versenytárs oldalról festékcserét végez az autóitok közt. Én ezzel biztos nem mennék ki pályára :-)

Tizenkettő 2012.01.23. 14:51:20

@Nínó Karotta: Azért maga csapat kint lesz? Tényleg is mi van a TCTV-vel? Hiányolnám mindkettőt.

SzaszaE30 2012.01.23. 15:00:53

Az 'olasz trikolór'-ozás (szerintem) csak poén volt.:) Hátulról nézve lehet hogy olasz, de szemből kell nézni.:)
Amúgy tényleg sokkal szebb ezzel az egybe-ablakkal, már csak arra vagyok kíváncsi, hogy lesz rajta elhúzható felület.

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2012.01.23. 15:47:41

@Lowtyo: Dehogy, pont az a lényeg, hogy én legalább tudni fogom, honnan ment el és hova. És eleve jobb helyre tesszük majd vissza. Már alig várom.

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2012.01.23. 15:49:25

@will: Az oldalablak Lexan, ha azt kikezdi a rezgés, akkor ott már nagyon nagy baj van.

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2012.01.23. 15:50:49

@klarky: Én hiszek Adorjánéknak, hogy az idei szezonban menni fog.

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2012.01.23. 15:52:55

@AzHofi: Ezt az embernek indulás előtt el kell döntenie. A Hangyász használatra készül, ha ennek során sebhelyes lesz, az csak szexi. Meg ne semmisüljön, az a lényeg. És lehetőleg én tegyem tönkre, ne valaki más. Azt könnyebb feldolgozni.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2012.01.23. 15:54:34

@Nínó Karotta: Úgy legyen, én szurkolok neki!!! :-)

Bunko Jani 2012.01.23. 16:47:44

Hát Karotta,

minden elismerésem a tiéd!

De biztosak vagytok abban, hogy ez a futómű beállítás így kisiparban csinálva jobb lesz mint a gyári beállítás? Jobb lesz a geometria, jobb lesz a precíziós gyártás, jobb lesz a végén a stabilitás?

Nem akarok vészjósló lenni, meg fikázni, de kiváncsi vagyok, hogy hogyan tudjátok felülmúlni a gyárat, meg a robotokat, meg az ezred milliméteres pontosságot. De aztán ne legyen csalódás!

Üdv: János

nawakusi 2012.01.23. 17:31:18

hát az a trikolór nekem sehogyse jó. Ha olasz akar lenni azért, ha magyar akkor meg el van forditva. Legalább annyit elmondhatnál, hogy ez már a végleges festés?

PS.: ha majd ''kész'' lesz a kocsi leváltja a TCTV adásaiban a gyengébbik mx-5ös gymnkhanázó autót? :D ....Vagy felteheném úgyis a kérdést, hogy mit kéne ajánlani neked azért, hogy a bódy szilvy kaliberű versenyzők terelgessék egy évadon keresztül?

freddy_m · http://feri.szikla.hu 2012.01.23. 17:40:54

Azt tudod, hogy két legyen ütsz egy csapásra? Mire kész lesz a gép csak fogni kell a HH posztokat, kinyomtatni, bekötettni és kész is van a kisdoktori. Bónusz! Tuti eredeti.
Amúgy kezd a projekt csikosivá válni, aholis nem az autó a cél hanem az autó csinálás.

S4mu3l 2012.01.23. 18:27:13

A v6 blokkon tervezel valami változtatást? Remélem a minimum a 2 itb sor lesz.. :D

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.01.23. 18:45:35

a negy kerek nagyot dob rajta, nelkuluk nem lenne ilyen dogos.

az 1 tonna feletti sulyt igy elso hallasra soknak erzem, en mint aki teljessen hulye a dologhoz azt gondoltam megall 7-800kg nal, hiszen csupasz az egesz, elektromos ablak es klima nem fogja novelni a sulyt meg a kenyelmi extrak, a v6 meg szerintem konnyebb mint a sor6..... de hat tuti le lesz merve.

Ulrich von Lichtenstein (törölt) 2012.01.23. 18:47:49

Gratula a ragyogó elképzeléshez! De: azonnal nem olvaslak tovább, ha nem árulod el de hirtelen, hogy az egyik képen feltűnő óriás kígyófejféle kicsoda-micsoda és mit eszik! :-) Köszi!

nehogymárne 2012.01.23. 19:06:50

beszarok. és ez dícséret.

robian 2012.01.23. 19:36:58

@Nínó Karotta: pofás lett, gratula. jó ötlet volt egybeolvasztani az oldalablakokat. valahogy dinamikusabb lesz tőle. szép a datsun fontja, illik rá, jól is néz ki csak talán egy peppet kisebbre vettem volna, bár nyilván megnéztétek shopba és ez lett a nyerő. (végül is mindegy, gondolom úgyis az lesz az "eleje" ahova a 30-as rajtszám van pingálva...az meg szép minimál) felnik továbbra is mokányak.
kövesse a külcsínt a belbecs. tisztelet

comp 2012.01.23. 19:37:53

Arra nem gondoltál, hogy egy japánautó szakértőhöz vigyed, és esetleg már kész is lenne? Mert eddig az látszik, hogy a Fordguru levágta a fél elejét, a BMWmester meg a maradékot. A nyugat bosszúja a keleti autón. :)

BUBISBUBLEK 2012.01.23. 20:25:35

jó lesz ez ! látom én hogy jó lesz ! ;) annak külön örülök hogy egy eltűnt márkanév igen nagy betűkkel van feltüntetve! tőlem sokszor meg kérdik mi az a Datsun. (mert hogy ez szerepel hűtőrácsán a kedvencemnek) aztán a Nissan szó/név már persze ismerős lesz mindenkinek ;) de ez akkor is Datsun :)

K.Jani 2012.01.23. 20:58:04

ha ez egyszer készen lesz, akkor ez nagyon vagány lesz! ha egyszer készen lesz:) Ígérem, elmondok egy miatyánkot minden este ,csakhogy minél hamarabb elkészüljön!
Nadehát a zen mesterek is megmondták, hogy az út a lényeg, és nem a célba érkezés!

8001A 2012.01.23. 21:16:25

@will: Ahogy nézem, a polikarbonát lap kizárólag az ajtóhoz van rögzítve, a többi elemre csak felfekszik, tehát nem. Akkor repedne meg idővel, ha két, karosszériacsavarodáskor egymástól részben függetlenül mozgó karosszériaelemre rögzítenéd (pl. ajtó + b-oszlop).

ps3peter 2012.01.23. 21:30:30

Remek jármü lesz, az hétszentség. Csak sok türelem és elhivatottság kell hozzá. Nekem nem volt ennyi, én készen vettem az "utódot".
Ezúton köszönöm, hogy olyan remek 350Z teszteket készítettél, hogy muszáj volt kipróbálni egyet, onnantól meg már nem volt megállás.

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2012.01.23. 21:32:31

@Bunko Jani: Jani, az csak a végén derül ki, hogy mennyire lesz jó. De a gyárinál egészen biztosan jobb lesz. Az egy utcára tervezett futómű, annak minden kompromisszumával, amitől mi azért elég messzire lépünk. Nem állítom, hogy innen nincs feljebb, de én bizakodom.

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2012.01.23. 21:34:36

@nawakusi: Ha annyit fizetnének érte, amiből kijön ez és még kettő, akkor simán.

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2012.01.23. 21:36:10

@S4mu3l: Ha sikerül eladnom az eredeti motorjához vásárolt dupla webereket, akkor talán. De az ráér, elsőre elég erős lesz így is.

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2012.01.23. 21:37:51

@Ulrich von Lichtenstein: Díszlet. Az OMG olyasmit is épít, amikor épp nem hangyászhéjat. A fogyasztása igen alacsony, mert le van vágva a feje.

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2012.01.23. 21:39:47

@comp: Ami mostanában történik, annak égtájakhoz, nemzetekhez semmi köze. Jó helyre kell hegeszteni a dolgokat, amit jól kell kitalálni. Itt tartunk. A motor beépítésénél jöhet majd jól a márkaismeret, de Adorjánék ügyesek, szerintem megoldják.

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2012.01.23. 22:48:18

K I T A L Á L T A M !

A Datsun "másik feléből" Safari Rally-spec autót köll építeni, traktorkerekekkel!

kamikazeee 2012.01.23. 22:48:52

@comp:

Hiába, prototípust még egy márkaszervíz sem szervízelt itthon... (: P)

Csikós Zsolt 2012.01.23. 23:12:00

Ettől még én is rosszul vagyok, hétről-hétre, pedig nekem nem kéne.

Egyébként a zászló nem olasz, hanem mexikói (ki néz itt Top Geart?)

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2012.01.23. 23:24:35

@Csikós Zsolt: Ja, és készülj fel: ha befuccsol a projekt, neked kell gyári, patent állapotúvá visszaalakítani a gépet. :D

De csak azért, hogy legyen még egy életveszélyes autó az autópályán. LOL

mtk001 2012.01.24. 01:14:40

Király lesz !
Easy rider !

Lowtyo 2012.01.24. 07:59:14

@Csikós Zsolt: ugyan már, ki a fene néz top geart?
csak a tc, csak a tc.

Sudyke 2012.01.24. 10:18:34

Tetszik a Ninjin rendszám :) No meg az autó sem rossz :P

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2012.01.24. 10:34:49

Az a műgyanta pedig de jó dolog lenne, mert ugye milyen könnyű :)

Lomha 8V 2012.01.24. 11:49:21

@Nínó Karotta: "350Z-motoros, SX-futóműves, műanyag héjú versenyautót vezetett a pap bácsi? Tisztelhették a hitközségben."

Ezen nagyon sokat röhögtem, köszi! :D XD

tomnemtom 2012.01.24. 12:45:48

@visszakettopadlogaz: a négy kerék általában nagyot dob egy autó kinézetén.
olyan kis szerencsétlen bármelyik, ha nincs rajta kerék :)

a márk 2012.01.24. 19:59:58

Nos az van, hogy én nem vagyok nagy fogalmazóművész.
Tisztelt Rozsomák barátom, jó látni azt a precizitást amit beleviszel. Ráadásul a hozzávaló tudás sem szedett vedett sztorikra alapul, hanem évek súlyos szelektív memorizálásának eredménye. Le a kalappal előtted tényleg, jó, hogy itt tarthatsz és én olvashatom. Egyet kérdenék én:
Mikor vereted már ezt a bringát végre pályán?

ui.: tudom ez is olyan, mint a jó bor meg a jó nő, szóval megéri várnod.

a márk 2012.01.24. 20:06:10

fúúú annyit még azért hozzátennék, ha a bódén ennyi a meló akkor a zelektronikával és a hajtáslánccal trimmeléssel mennyi työ-tyőzés lesz?

whale 2012.01.30. 19:15:28

Helló, halló! Hangyász Hétfő! Hallasd hangod, henger hentelő, himba hegesztő!