Hangyászhéj az OT-Expón - Karotta Közlöny

KAROTTAKÖZLÖNY

Nínó Karotta élete és munkássága autóbuzériában és másutt

Hangyászhéj az OT-Expón

2011. április 17. 00:13 Nínó Karotta

Hetek hősies nemalvása után végre összeállt a Hangyász héja a TC standján.

Nagyon jó érzés, hogy ilyen sokan szeretitek.

Hosszú lesz még az út, mire autó épül alá, pláne, ha úgy megy, mint eddig.

Legalább 200 embernek válaszoltam eddig mosolyogva a "mikor lesz már kész" kérdésre, hogy innen a lakatos kezében vagyunk.

Szívből remélem, hogy felpörögnek az események.

Szuper a tudat, hogy velem együtt ilyen sokan várjátok, hogy végre ráhozzuk a frászt az összes szemét termeszre.

A képen három tradicionális japán feneket rejtettünk el.

Marha jó lett a B-oszlop nélküli oldalablak. Nyitva főleg vicces.

Lacó, nagy művész vagy.

A képen egy kisautó- és egy malacevés-blogger látható egy autofillel. És egy Datsun 260Z.

Ha kartávolságból nézed, hunyorogva, a gyönyörű autó előterében kiszúrhatsz két csajt!

Büszke apuka két gyermekével. Fodrászra nem volt idő pár hete.

És akkor közkívánatra az adattábla elmosódott fotója.

Samu az első utas. Kevesen mondhatják el magukról, hogy 10 hetesen verseny-Datsunban horpaszthattak. Beszélni még nem tud, de határozottan úgy tűnt, hogy a Like gomb után kalimpált a menő hordozójában.

35 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

mianicked? 2011.04.17. 01:08:04

Állat!

Kipufogó milyen lesz/van?
Erre nem emlékszem, ha volt már írva...

Rocko- 2011.04.17. 01:42:58

jó lett!

"A képen egy kisautó- és egy malacevés-blogger látható."
amint egy autófóliással, őőő, autófiliással beszélgetnek. :)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2011.04.17. 07:00:31

Bááááázmeg, és megint kimaradt. Sose jutok el ilyen helyekre, ezért maradnak a képek. De így is szép.

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2011.04.17. 07:46:04

@mianicked?: Van elkepzeles a kipufogora, de meg nem biztos, hogy kivitelezheto. Elsobb be kell tennunk a motort, aztan kialakul.

korlat 2011.04.17. 07:55:52

egy nagyon picit jobban örültem volna, ha eredeti állapotba hozzátok a gépet, egészen eddig a pontig. most már értem, hogy miért épül át teljesen. meseszép gépezet lesz bakker. és ez a festés...

pickapu 2011.04.17. 07:57:36

Gratulálok, nagyon jól sikerült. Körbejártam úgy... hatszor.

khmkhmkhm 2011.04.17. 08:32:13

az egyik kép csak nekem nem jelenik meg?
"végre ráhozzuk a frászt az összes szemét termeszre." után van egy kis ikon-om.

davez 2011.04.17. 08:35:39

nagyon szép élőben is!! az oldalüveg gyárilag ilyen? ha igen, akkor hogyan megy az ablakemelés? illetve engedés? :)

PulsarGTI-R 2011.04.17. 08:56:53

Gábor ez nagyon szép lett! Élőben kell látni, a képek nem adnak mindent vissza. Jó lett az egész stand :)

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2011.04.17. 08:59:29

@davez: Az oldalüveg a személyes hülye vízióm. Az utolsó előtti képen látszik is a különbség, mögötte az eredeti. Azért csináltam így, hogy kiemeljük a formát. Ahogy látható, egyben nyílik az egész az ajtóval. Leengedni az ablakot ebben a formában nem lehet, de az versenyautón nem is nagyon szokás. Egy kisebb tolóablakot talán kap majd, arra most nem volt idő.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.04.17. 09:45:55

Annyira bitang, hogy a tudomány mai állása szerit nem tud olyan jól menni, mint amilyen jól kinéz. A fényező csapat pedig tényleg megérdemel minden elismerést, gratulációt, vállveregetést. Aki látott már autót készülni, akár csak egy szimpla felújítás után, az tudja, mekkora teljesítmény, hogy a hangyász ilyen szép színesen lapulhatott a szőnyegen.

Magyar[HUN] 2011.04.17. 11:21:40

A legütősebb verda messze az OT Expón. Kb. végtelenszer jártam körbe,de még mindig nem térek magamhoz. Ahogy ott terpeszt...állat :)

Dep 2011.04.17. 11:38:41

Baromi szép! Átkozottul jól sikerült! Az oldal ablak nyitott ajtónál mondjuk eléggé furcsa :D Milyen szerencse h ha egyszer kész lesz és beülsz, többé úgy sem lesz kinyitva... :) (csukva meg állat! Jó 5let volt a B oszlop mentesség)

A hangyász melletti kis tábla tartalma meg van esetleg elektronikus formában? És be tudnád másolni vagy vmi? (vagy egy közeli kép esetleg...)
Érdekelne mit írtál róla.

Ubi 2011.04.17. 18:18:06

irtózatosan jól néz ki! rendszámot gondolom nem kap majd:D

majtin 2011.04.17. 19:53:50

egyébként a "héj" műanyag részeinek mi rendeltetése? Könnyítés vagy valami advanced légelvezetés? Egyébként gratulálok! Nagyon szép lett :)

Flankerr 2011.04.17. 20:59:17

Minden másodperc szívás már most megérte..:)

pamacs&penge · http://pamacsespenge.blog.hu/ 2011.04.17. 21:54:24

Vérlázítóan jól néz ki, ez a legjobb kifejezés. Emellé pedig még iszonyúan stílusos is. Hanem egy kérdés: ezt a modellt hívták Fairladynek is?

Maxxter 2011.04.17. 22:01:48

Nagyon szép lett!! Gratula!! Ha tanács szeretnél beszélgetni a motorról vagy kellene pár alkatrész hívhatsz nyugodtan. Még egyszer gratula!!

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2011.04.18. 00:31:09

@majtin: Az egész héj műanyag. Minden. Arra tippelek, hogy inkább a rácsokra gondolsz oldalt. Az első a gépházat és az első kerékűrt (a fékeket) szellőzteti. A hátsó szintén a fékeket hűti, valamelyest légellenállást csökkent (elhanyagolhatóan, ha egyáltalán), és kiengedi a füstöt, ha kigyulladna a gumi valamitől. De főleg szép.

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2011.04.18. 00:35:18

@pamacs&penge: Igen, Fairlady-nek, Fairlady Z-nek hívják Japánban. Amiben az a különösen muris - azon túl, hogy komikusan hangzik és tündérhölgyet jelent - hogy nem tudják kimondani. Valami Ferürédi-szerű lesz belőle. 240Z-nek Katajama Jutaka, a Nissan USA főnöke nevezte el annak idején, mert tudta, hogy különben egy darabot se fognak eladni. Így meg pár százezer kifért.

Dep 2011.04.18. 07:52:33

@Nínó Karotta: Nagyon köszönöm! :)

Óhh és gratulálok a driftworks-ön olvasható postodhoz, nagyon jó lett. :) Viszont egy bitchslap kijár az angolul nem tudó olvasóidtól amiért nem informáltad őket a kormányművet ért változásokról (vagy csak én nem emlékszem? :S ) . Pedig nagyon érdekes és tanulságos. (jójó tudom, viszont mi kaptunk szép képeket, de akkor is mégiscsak a közlöny a bázis, nem? :))

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2011.04.18. 13:58:47

@Dep: Ahogy az időből futja. Magyarul videó van róla, majd kirakom valamikor.

Almacsavo 2011.04.18. 17:40:10

Gratulálok! Elképesztően jól néz ki. Remélem menni is jó lesz vele.

sebifater 2011.04.18. 19:17:36

Ilyen autót... :) Van stílusa! Iszonyatosan el lett találva, napota kétszer végignézem a képeket...
Ráadásul ezekkel a Rotákkal megoldottad egy ideig az álmatlan éjszakáim eltöltését! Brutálisak ezek a felnik!
Kitartás Hangyásidomár!

sebifater 2011.04.18. 19:21:26

@sebifater:
Elnézést egy "z" kimaradt...
mennyit számít egy betű...

Dep 2011.04.18. 21:08:46

@Nínó Karotta: értem persze, remélem nem vetted szemrehányásnak, tudom hogy ezer dolgod van, csak gondoltam rá kérdek mizu ezzel a kérdéssel. :) De így, hogy videót kapunk, már szégyenlem is magam érte.

Kíváncsian várom a vidit :)

vancello · http://vancello.hu 2011.04.19. 07:43:27

Még soha életemben nem láttam ilyen szép autót. Nem találok szavakat rá, de komolyan. Szívfájdítóan gyönyörű!

ChPh 2011.04.20. 08:19:08

Nagyon jó lett :)

Kíváncsi vagyok majd hogy fog menni :)

mv3 2011.04.20. 10:37:39

Az alapformáért is rajongani tudok, mert kb. annyira tökéletes sportkocsi sziluett, mint a 911-esé. Annyira hibátlan és természetes a fomra, hogy úgy tűnhet könnyű ilyet rajzolni, pedig biztos pont ezért nehéz.
Most viszont, hogy felvette a versenyautós ruháját, igazán lehengerlő, kicsit olyan, mint egy csinosan sportos nő a strandon, öröm a szemnek. Ki hinné, hogy igazából néni?! :o))

HammerHat 2011.04.22. 23:51:03

Minden tiszteletem a Vasé és a Tied, ezért nem is kezdek bele a púderezésbe, anélkül is reped már a májad :D

Sorolom:

-Nem egy szép fakormányt vettél Neki külföldről? Még az ezeröcsiben beszéltetek róla.
-Bármi elektronika? ABS, SRS, ESP, ASR? ISOFIX?
-Mi lesz (tervezel) a súlyeloszlása a kocsinak? Ha driftre is használod, felteszem kis túlkormányzás a cél...
-Kipufogóra mi az elképzelés? Ha hasonlítani kéne egy széria kocsihoz, milyen hangra törekedtek (ami reális)?
-Fordulókör? Sacc?
-Utcai autózásra teljesen alkalmatlan lesz, vagy csak szimplán gazdasági okból nem kap rendszámot? Ebből kifolyólag Hungaroringen sem leszel vele?
-Mekkora a tank mérete? Befolyásolja ez a súlyelosztást?
-Felteszem szélcsatorna mérés nem lesz, pedig nagyon nyílszerűnek tűnik madártávlatból az aerodinamika...
-Diffúzor? Vagy mi lesz a leszorítóerő-gyártó elem?
-Olyan szép a fényezés, hogy esőbe sem vinném ki. Óvatosan a kavicsággyal! Mit jelöl a 30?
-Mennyi a visszapillantó holttere :D?
-Egy 10-es skálán mennyire komplikált és körlményes megfelelő (csere)alkatrészt találni egy ilyen korú csodának?
-(bár még messze a finish, de)Belevágnál újra? Min változtatnál?
-Tudsz mondani egy okot, hogy miért nem gyárt ma senki ilyen gyönyörteli coupékat? Ha lenne e-type/super7/akár M1 mai technikával, már eladtam volna a házam érte.

-Mit felejtettem ki?

"RS4, válassz egy testnyílást..."

tschangow 2011.04.23. 21:07:14

@HammerHat: Gondolom Karotta erre az egy adatra megbocsát nekem :)

Fordulókör: 45 fokos ívbelső kerékálláskor a fordulókör sugara 2477mm. Gyári közeli 27 fokos ívbelső kerékálláskor a fordulókör sugara 4493mm.
Természetesen az érték gázállás függvényében jelentősen csökkenthet.