Kormányozható ásólábak - Karotta Közlöny

KAROTTAKÖZLÖNY

Nínó Karotta élete és munkássága autóbuzériában és másutt

Kormányozható ásólábak

2011. január 11. 00:26 Nínó Karotta

Csodálatos érzés volt látni, hogy Leslie elfordítja a Hangyász jobb első kerekét, és varázslatos módon vele mozdult a bal. Hölgyeim és uraim, tisztelt érdeklődők - bár nem hinném, hogy rendes állampolgárban kétely munkálhatna ezügyben – a kormánymű a helyén van.

 

A legcsodálatosabb a kész futóműben az, hogy a Hangyász ezzel elfoglalta valós rendszertani helyét, a Tamandua tetradactyla ugyanis az emlősök osztályának vendégízületesek (Xenarthra) öregrendjéhez tartozik, és mivel válhatna egy autó vendégízületessé, ha nem azzal, hogy másik autók lengőkarjai ízesülnek a karosszériájához?

Kilógás a szélesítés szélesítése alól

A filmben egy orra esés erejéig epizódszerepet kap a JPS-Lotus-Puma, amivel ugyan nem nyertünk, de tisztesen helytálltunk, ezúton is köszönöm mindenkinek, aki lájkolta a lábbelit.

További építési fotók és magyarázat a Driftgarage blogján látható. És írjuk fel mind a következő nevezetes dátumot: január 17, a bukócsövezés napja. Addig már csak hatot kell aludni.

87 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

tschangow 2011.01.11. 00:56:00

Wolverine és az ő csodamasinája :)

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2011.01.11. 01:20:12

@tschangow: Ne fessük a rozsomákot a falra. Inkább gyere ki szakérteni valamikor, káprázatos, hogy a világ legegyszerűbb első futóműve is micsoda kalandokat rejt, ha bármi lehet bárhol. Főleg egy jó csapterpesztés/kormánylegördülési sugár/ackermann tudományoskodás izgatna, de a vajákolás minden alternatív módja is érdekel. Sőt, igazából a belső állványzathoz is hozzászólhatnál, az is tök szép téma.

TóthZé 2011.01.11. 08:52:14

Meghaltam volna, ha nincs benne a színes, hangos és mozgó képanyagban a kerék, de így nem. Gyönyörűszép, bár sose hittem volna, hogy ennyi szélesítés kevés lesz. :) De ezzel az autóval kapcsolatban rengeteg dolog van, amit sose hittem volna, úgyhogy csak így tovább.. ;)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2011.01.11. 10:14:40

Húha, lesz ebben még egy kis Zaporozsec is. Mindegy, a lényeg, hogy elkészüljön.

ommm 2011.01.11. 11:03:20

A haladás adja meg a remény új löketét mindig, rian a jég, barátom, valami már lesz!

Flankerr 2011.01.11. 11:19:34

Jó lesz ez, mindenki meglássa..:)

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2011.01.11. 12:21:03

És napok óta az jár a fejemben, hogy ez a B-oszlop-nélkülözés mennyire jól áll neki. Pedig a nemesacél ablakkerete volt az egyik legszebb alkatrésze, de így meg az összefolyó ablakok adnak ki egy annyira állat formát, hogy azon töröm a fejem, hogy lehet, hogy elcsaljuk azt a keretet úgy, hogy optikailag egyben maradjon az odú.

Sam8888 2011.01.11. 12:27:54

Őőő... Azon a képen az a tető azért barna, mert rozsdás? :o

Petrány Máté · http://stipistop.com 2011.01.11. 12:35:16

Remek! Az eleinte nagyképűnek tűnő, ám végül túl szerénynek bizonyult szélesítés különösen bájos részlet.

Adam990 (törölt) 2011.01.11. 12:38:20

@Sam8888: Valami cuccal van elvileg kezelve, azért ilyen. Karotta még egy régebbi posztban írta hogy miaz;)

Sam8888 2011.01.11. 12:58:56

Ja akkor jólvan, megnyugodtam. :)

Leslie_ · http://driftgarage.blog.hu 2011.01.11. 13:27:07

Sam: Fertan a szer neve
Karotta: csaljuk az ablakot, nem is kérdés

ommm 2011.01.11. 13:29:17

@Nínó Karotta: Lexanból ha kivágod a formát? Benne csúsztatható szellőzőablakkal?

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2011.01.11. 14:02:11

@Petrány Máté: Én is inkább attól tartottam eleinte, hogy túl bő lesz a gatya, erre tessék. Ezért nem szabad sokáig húzni egy projektet. Ha még két évet eltökölünk vele, talán egy Rába-Steiger futómű megy alá.

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2011.01.11. 14:03:55

@Leslie_: Jó, nem bánom, csaljuk el. Most hogy nincs többé se Avantime, se Elnöki, amúgy is B-oszlop-megvonás-megvonásom van. Ommm ötlete a tolóbablakkal nem kivihető, mert valahogy ki kell nyitni az ajtót, de majd kiötlünk valamit.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2011.01.11. 14:30:09

@Nínó Karotta: Azért az a 245-ös gumi így is odabasz:) Habár a múltkor láttam egy VW Polón gyári 225-ös papucsot. Az a durva, nem a romlott téliszalámi.

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2011.01.11. 14:37:27

@scheerti: A pontosság jegyében meg kell jegyeznem, hogy az ott hátul 275, fiam. Hetvenöt, mint huszonöt híján száz.

Harlequin 2011.01.11. 15:08:47

Biológia fakt-ra jársz?

stofilol 2011.01.11. 15:12:01

hat karbit , száraz kartert , elektromos szervót neki !

amugy sok sikert !

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2011.01.11. 15:14:52

@Harlequin: Jártam bizony, az idegsebész apa mellé genetikailag jár a természettudományos érdeklődés.

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2011.01.11. 15:15:45

@Nínó Karotta: Mennyibe kerül rá 4 gumi ekkora méretben?

Remélem szponzorál majd egy gumis meg egy benzinkutas.... ;o)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2011.01.11. 15:19:29

@BeeTm: Majd vásárol a bontóban használtat:) Én is úgy szoktam.

becsületesnepper · www.becsuletesnepper.hu 2011.01.11. 15:27:39

Mi az a hamindenösszejön dátum, amikor az első csapatást tervezitek? Rohadt kíváncsi vagyok, milyen lesz az úton. Milyen színű lesz?

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2011.01.11. 15:30:15

@stofilol: Ez egy szponzorálatlan projekt, és a saját zsebbe ezek a mágikus tárgyak nem férnek bele. Ha jelentkezik hengerenkénti pillangószelep-szponzor, meg szárazkarter-szponzor, akkor lesznek. Egy ilyen Jenvey ITB-szettért például szívesen dugok az ördöggel is: cdn3.driftworks.com/wp-content/uploads/datsun_260z_aardvark_4.jpg

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2011.01.11. 15:33:59

@BeeTm: Gumi akad a kukákban, benzint meg legrosszabb esetben készítünk legális otthoni pálinkafőzőben, rohadt gyümölcsből.

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2011.01.11. 15:36:23

@Asszeretnémondani: A céldátumot majd idekommenteli Leslie, de mindenképpen szeretnénk már ebben a szezonban pályázni vele.

tomnemtom 2011.01.11. 15:42:36

odab@sz, az már most tény ( majd jön valaki megkérdeni : hova ? ).

keretmentes ablakoknál a keret elfoglalta milimétereket mivel, hogyan ? hátsóablak annyival nagyobb lesz ?

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2011.01.11. 15:52:19

@tomnemtom: Igen, azt lehet csinálni, hogy a hátsó ablakot helyettesítő polikarbonátot vagy lexant az orr irányába megnyújtjuk. Az kérdés még, hogy csinálunk-e egy a vízzárást segítő szigeteléspálcát a két ablak találkozására.

Süni25 · http://www.eakft.hu 2011.01.11. 15:53:35

Neba, hogy a szülinapomon csövezitek! Ki csinálja? Ezt is Leslie, vagy papíros cucc lesz?

Brevis 2011.01.11. 16:17:35

Ehhez hasonló piros pöttyök lesznek-r rajta fehér alapon, a származási hovatartozás végett: www.modelairplanefactory.com/images/medium/FJC_m.jpg ? :)

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2011.01.11. 16:26:52

@Brevis: Igen, pontosan ez az (A) lehetőség. A fejemben évek óta így néz ki, de mostanra van (B) és (C) irány is. De a látványtervek gyártásánál még nem tartunk.

face007 2011.01.11. 16:30:16

végre normális minőségű videó :D ezt a többi TC-s is követhetni!

Ubi 2011.01.11. 16:37:22

hű, a mindenit! :D oldalanként mennyi szélesítés van rajta?

f0CuS 2011.01.11. 16:56:09

Tetszik ez a chop top:) Nagyon állat lesz a gép! Remélem hamarosan elkészül :) Tiszta retro, nagyon tetszik!

Leslie_ · http://driftgarage.blog.hu 2011.01.11. 16:57:30

Gabi ne írjunk dátumokat, mert ha bármi közbejön, Winkli megint rámszáll :P
üdv: Világfivölgyi
Süni: ez a terv, kérdés reggel mit művelnek velem az ízületi ultrahangon és a Reumatológián... és visszakapom-e a csőhajlítót.

f0CuS 2011.01.11. 17:02:45

Ugye szép fekete lesz, néhány króm résszel?:)

moderator index (törölt) 2011.01.11. 17:24:57

Karotta hagyd a picsába az autót, inkább gyere vissza a Totalcarhoz cikket írni, mert ha így halad lassan rászokok az A5-re.

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2011.01.11. 17:32:42

@Ubi: Jóis, hogy kérded, végre végig kell számolnom. Lássuk: 12 centivel szélesebb maga a futómű. Ami a kerekeket illeti:
Gyári SX: 195/60 R15 ET +40 = (195/2)-40= 58 mm kilógás az agy síkjához képest
Rota RBX: 275/40 R17 ET -19 = (275/2)+19 = 157 mm kilógás az agy síkjához képest
Azaz oldalanként 10 centivel szélesebb a kerék, plusz a 12 centi az eredeti nyomtávok közt, az nagyjából 32 plusz centiméter széltében. Elég sok. Nem csoda, hogy nem fértünk be a műanyagok alá.

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2011.01.11. 17:36:08

@Leslie_: Az ekézés elől nincs menekvés, ha nem merünk számot mondani, akkor azért vagyunk linkek. De ha kész lesz, a a naptárra úgy se emlékszik majd senki.

w a s d 2011.01.11. 17:42:20

Nem túl nagy átmérőre ez a kerék? Úgy optikailag értve.

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2011.01.11. 17:47:23

@moderator index: Ne szokj át, ott nem kendácsolnak öreg Datsunt, ami pedig fontos jószolgálat.

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2011.01.11. 17:51:49

@F/: De bizony, kicsit túl nagy a kerék. Én is legfeljebb 16 hüvelykig szerettem volna felmenni, de sajnos a lyukkör, a stílus meg a fékek mérete elég sok mindent meghatároz, és végül ilyet sikerült találni. Fontos, hogy csak olyan felni jöhetett számításba, ami aktuálisan gyártásban van, nem kerül az isten pénzébe, és pótolható, ha sérül, mert ugye nem parádéskocsit készítünk, amit testfestett lányok mosnak habzó emlővel a tuningkiállításon, hanem pályaauót, amivel néha nem adja majd ki. Az elképzelhető, hogy lefújjuk feketére, az optikailag összehúzza kicsit.

Ubi 2011.01.11. 18:07:47

@Nínó Karotta:

ránézésre max. 10-10 centire számítottam, ez bitang széles :D

tschangow 2011.01.11. 18:54:36

@Nínó Karotta: A dolgok jelen állása szerint, valamint ha Laci is úgy látja összehozhatunk egy nézelődést. Aztán nagyon okosan megalkotunk egy S13 műszaki alapú, szigorúan 30 évnél öregebb japó kasztnis pálya-funnycar kategóriát. Legalább nem lennénk sokan a rajtrácson :)

Matenak · http://csipszerelde.hu 2011.01.11. 20:34:08

Megkövetlek Leslie, nagyon komoly munka. :) Most egy picit lehetsz nagyképű! :D

ChPh 2011.01.11. 20:39:51

@Nínó Karotta: Asszony nem féltékeny? :D:D

BTW maxi respekt eddig :)

1kutya 2011.01.11. 21:02:27

@Nínó Karotta: a habzó emlős lányok nem adják ki, vagy...?:-DDD

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.01.11. 21:31:05

A szélesítésszélesítő a legszekszibb az egész autón. Minden Zíkán a műanyag perem tetszik talán a legjobban -már ugye, amelyiken van szélesítés. Dögös, dögös.
Gondolom szíjjeldrifteléshez nem 25 híján 300-as vagy hetvenöttel még kétszáznál is szélesebb gumit tervezel. Vagy csak és kizárólag a grip?
Ami pedig a keretmentesítést illeti, nem is értem, mi a kérdés. Ajtó behegeszt, háló az ablaknyílásra felpatentoz, evoálá, kész is. A Hazárd megye lordjai óta tudjuk, kevés macsóbb dolog van, mint a végtelen géptetőn srégen átcsúszni, majd lábbal előre beugrani a ketrecbe. Otthon meg, mikor megérkezel, csak kikiáltasz, hogy megjöttem, drágám, majd hanyag hanyattkúszásban, egy lendülettel kipattansz, és megsimogatod az asszonyt, megcsókolod a kutyákat. Ja, és a gyerek fejére is nyomsz egy barackot.
Még egy: határidő meg kell. Lehetőség szerint vállalhatatlan Mert akkor hol marad a feszültség, a dráma, mikor a mesteremberek éjszakákon át csavaroznak, flexelnek, csak hogy a megrendelőnek le tudják szállítani a gépet, időre -a kamera előtt mégsem történhet meg a csúfság, hogy kötbért kelljen fizetni. Ez így szokott történni, láttam a tévében. Lehet kiabálni, csapkodni, káromkodni, hogy a végén mindenki a másik nyakába boruljon, és közös ökörsütéssel egybekötött extrémszánkózással ünnepelhessék a nagy napot.

AUTÓtechnikus · http://novothauto.hu 2011.01.11. 21:46:04

Nekem csak az a kérdésem, hogy az első szélesítés miatt nem lesz-e túl nagy a kormánylegördülési sugár? Ha igen, mivel kompenzáljátok?

PulsarGTI-R 2011.01.11. 21:46:05

Karotta az Ezeröcsi meg van még?
Érdekelne!
Köszi

tschangow 2011.01.11. 21:58:46

@BOSCHtechnikus: Az első szélesítés és a legördülési sugár közt nincs direkt összefüggés, hiszen eleve egy szélesebb futómű egység épült alá. Az ET, a kerékagy és a bekötési pontok majd dobnak valamilyen méretű sugarat, ami ha nagyobb lesz mint a gyári, akkor Karotta jól fejlett izomzatával majd kompenzál :)

Egyébként az autó maga a kompenzálás, úgy általában ;)

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2011.01.11. 22:15:26

Van egy ugyanilyen hetvenvalahányas matchboxom. Lehet megcsinálom ugyanilyenre, annyira jól néz ki :D

Leslie_ · http://driftgarage.blog.hu 2011.01.11. 22:18:24

@BOSCHtechnikus: nem, mivel a beépített futómű az eredeti referenciapontokat használja, nem változik a geometria... ez fontos része volt a tervezésnek. a tengelytáv ugyan rövidebb, a nyomtáv szélesebb, ez tény. szervó lesz, Karotta erős, megoldja :)

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2011.01.11. 22:50:58

@streetsta: Csudás elmélet, főnök, de hogy hegesztek össze két tejfelesdobozt? Celluxszal?
A határidőstresszt én is támogatom, a munka ugyanis légnemű: mindig kitölti a rendelkezésére álló kereteket. Ha az végtelen, akkor sose leszünk kész.

effendi79 2011.01.11. 22:56:08

@Nínó Karotta:
"Az elképzelhető, hogy lefújjuk feketére, az optikailag összehúzza kicsit. "

Neee!! Tudom, hogy nem parádéautó lesz, de ez a felni így gyönyörű, ahogy van!

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2011.01.11. 23:08:24

@BOSCHtechnikus: De, valószínűleg nagy lesz a kormánylegördülési sugár. Nem olyan szörnyen, amilyennek elsőre tippelnéd, mert a szélesedés nagyobbik fele magából a bölcsőből és a lengőkarokból jön, és csak a fele a felniből, de így is nagy lesz. Ha árt a vezethetőségnek, akkor azt tudjuk csinálni, hogy bedöntjük odafent jobban a tornyokat, ezzel közelebb csaljuk a kormányzási tengely és a talaj metszéspontját az abroncs középvonalához. A túlzott negatív dőlést ki tudjuk kompenzálni a rugóstag és az állítható hosszú alsó lengőkar segítségével. De előbb lássuk meg, milyen így.

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2011.01.11. 23:09:29

@PulsarGTI-R: Megvan a Zsiga, épp a múlt héten vizsgázott,

gigajimmy 2011.01.12. 00:47:50

Húúú prímán néz ki :))

Matenak · http://csipszerelde.hu 2011.01.12. 07:18:32

Milyen felnik ezek, milyen névre hallgatnak a gugliban?
Köszönöm!

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.01.12. 09:43:03

@Nínó Karotta: Na de főnök, most mi tartja össze a lemezeket? Csak azt ne mondod, a rozsda, mer akkor én minősíthetetlenül szar poénként benyögöm, hogy akkor azzal kell rögzíteni. De hát én kaptam kölcsibe über hegesztőgépet, vagy tik? Meg aztán Leslie látott szerintem már ennél nagyobb kihívást is, mint egy Zíká oldalpaneljainak egymáshoz hegesztését.
Arról nem beszélve, hogy kitűnő ipari ragasztók vannak a piacon, éppen tejfeles dobozokhoz.
Basszus, most jut eszembe, kiélheted a ziptáj fétisedet: 3-400 kötegelővel csodás peccsvörköt csinálhatsz az oldalából.

Sopánka76 2011.01.12. 10:08:54

Ez aztán a fasza!
Oldalablak szekszi, szerintem is!
További egészséget Leslie-nek és a Hangyásznak!
Állat ez, nagyon!

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2011.01.12. 11:04:32

@streetsta: Az az osszehegesztesi nehezseg, hogy a sarvedo es az ajto is muanyag. Illetve az ajto csak lesz muanyag, de az lesz. Ennel is nagyobb baj, hogy konnyen lehet, hogy sok versenyszabalyzat tiltja az ilyesmit, es ehhez nem ertek meg. De menonek meno.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.01.12. 12:19:10

@Nínó Karotta: Jaja, a sárvédő borítása műanyag -az ajtót gondolhattam volna, hogy az lesz. Különben a falcoknál lehetne hegeszteni (úgy rémlik, egyébként sem az éleket hegesztik, hanem a belső részeket). Ha az egészben plasztik lesz, akkor valóban nem az igazi a TIG, de ebben az esetben csodásan alkalmazható az említett kötegelő, vagy üvegszálas műgyanta:))
És ha meg nyitható? A hálót akkor is fel lehet tépőzárazni az ajtókra. Nekem semmi sem drága, nem én fogok benne ülve megázni, összesarazódni, ezért akkora épületes marhaságokat írogathatok, amekkorát a kommentablak elbír. Az meg, mint tudjuk, erősen túl van méretezve, még senki alatt nem szakadt le.

tschangow 2011.01.12. 12:40:30

@Matenak: Rota RBX, számtalan gyár kinál hasonlót. Konig Rewind, stb. Eredetinek talán az RS Watanabe-t lehet tekinteni JDM vonalon, mert az meg hasonlít a Panaracerekre.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.01.12. 12:53:27

@tschangow: Szerintem nem elhanyagolható a hasonlóság a Minilite felgenekkel. Csak egy egész picit nagyobb az átmérő.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.01.12. 12:54:34

@tschangow: Jut eszembe, mi van a Toyotával? Én abból eddig még csak az egyik Celica feliratot láttam IRL.

Leslie_ · http://driftgarage.blog.hu 2011.01.12. 13:56:11

ne szívd a vérét, fordos...
övé az ország legszebb iS Sierrája :)

KAWAszaki 2011.01.12. 16:10:37

@Nínó Karotta: Nagyon el tudnám képzelni a gépen amolyan Akira Nakai stílusban (Rauh Welt).
Mattfekete, semmi csicsa.

a márk 2011.01.12. 18:15:30

Útópisztiukus gondolataim születtek, Karotta, mint a k.európai drift fenegyereke aláz a 30 éves Z bódéval. Minden tiszteletem ezért az elvetemült átépítésért! némi inspiráció: farm3.static.flickr.com/2318/2177293652_5f6fb95871_b.jpg

tschangow 2011.01.12. 21:01:33

@streetsta: jelenleg nagyon jól áll, pár hónap mindössze és belehelyezkedhetek. Aztán kiderül, hogy a 10 évnyi felújítás alatt kinőttem :) küldök képet privátban

tschangow 2011.01.12. 21:03:21

@Leslie_: helyesen: IS Sierra-ja is :)

PulsarGTI-R 2011.01.13. 07:07:57

@Nínó Karotta: Annó a Neo-n mondtad, hogy eladod.
Engem komolyan érdekelne, ha belefér a büdzsémbe.
Árát leírod, ha eladó a szallitobt@gmail.com -ra?
Köszi előre is.

tschangow 2011.01.13. 08:35:18

@Leslie_: igaz :), de a hangsúly a 2. "is"-en van :)

hofi601 2011.01.13. 09:30:08

@tschangow: Te ugye az a Tschangow vagy, akivel a zárt bukók közül csak a motocross stílusú kompatibilis? :) És még azóta azt a Celica-t faragod, amit még a Baross udvarán láttam sárgás-rozsda színben? Mit csinálsz mostanság? Csak nem hivatásszerűen szögelsz versenyautókat? Egy kicsit most irigy vagyok.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.01.13. 09:42:48

@Leslie_: Dehogy szívom én a vérit, ismerem, én húznám a rövidebbet. Fordos? Sierra? Ezek szerint a Ford Sierra olyan, mint a szénatom.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.01.13. 09:44:31

@tschangow: Te sem vagy az a kapkodós fajta. De, mint tudjuk, a jó munka az egyik olyan, amihez idő kell.
Jöjjenek azok a képek, zubogjanak.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.01.13. 09:45:35

@hofi601: "Te ugye az a Tschangow vagy, akivel a zárt bukók közül csak a motocross stílusú kompatibilis? :)"
Ez most a mai napra megadta az alaphangot. Hüjje.:)

hofi601 2011.01.13. 09:58:15

@streetsta: Ezek szerint jól tippeltem. :) Anno együtt kezdtük a Közlekkart, csak ő be is fejezte.

tschangow 2011.01.13. 13:50:10

@hofi601&streetsta: meg is nyalhatnátok mindketten :)

tschangow 2011.01.13. 13:51:28

@streetsta: Toyotásabb vagyok még, mint Fordos, legalábbis, ha a darabszámokat nézzük :) 5 vs. 3

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.01.13. 14:34:34

@tschangow: Én? Mámé? Semmi olyant nem mondtam, jó voltam, na.
Aztán azt az 5 vs. 3-at ki is fejthetnéd bővebben.

hofi601 2011.01.13. 15:17:15

OFF
@tschangow: Adj már valami elérhetőséget, hogy ne a Karotta blogját szemeteljem tele. @gmail.com címen elérsz.

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2011.01.17. 00:44:55

@KAWAszaki: Igen, a Rauh Welt irány az én szívemnek is kedves, de pont azért nem lesz olyan. Az a csávó egy művész, és másvalaki művészetét nem nyúljuk le. Majd kieszelek valamit.

KAWAszaki 2011.01.17. 11:23:36

@Nínó Karotta: Gondolom először legyen talpon a gép műszakilag, aztán ráérsz a design-nal foglalkozni.