Ez a számláló a poszt nézettségét mutatja. Mindenképp olvasd el ezt a posztot a részletekért.

HTML

Hirdetés

Hangyász-dosszié

Kombit kendácsoló kontárok

2009.03.17. 18:27 Nínó Karotta

Fenyő fotográfussal évek óta ábrándozunk arról, hogy mennyire fasza lenne időnkent úgynevezett létező dolgokkal foglalkozni. 

Például a Krahács Kocsiszínben hegeszteni klassz tárgyakat. Sajnos a kocsiszín ügye egyelőre vesztésre áll a gazdasági válság démonával vívott szkanderben, de a karbirkózásban pont az a jó, hogy szent akarattal egész alulról is lehet fordítani. Erre ősszel még visszatérünk.

Szóval, mindketten olyan területen dolgoztunk egész felnőtt életünkben, ahol a végeredmény egy csomó egyes meg nulla, a legjobb esetben ASCII karakterek és kigyújtott képpontok formájában, de van, hogy teljesen láthatatlanul. Ezért ebéd és esti sörözések alkalmával vissza-visszatérő téma a dugás, hogy kéne végre csinálni, úgyis mint készíteni valamit. (Itt közbe kell szúrnom uránbányász és mélyépítő olvasóim kedvéért, hogy tudom, hogy a szellemi munka, a gombok nyomkodása és a beszélgetés valójában alig kevésbé szánalmas munkapótlék, mint a rocksztárság. Nincs mit tenni, mindenki a másik boldogtalanságát irigyli.)

És amikor a fizikailag létező, kézzelfogható dolgok elkészítése kerül szóba, óhatatlanul megérkezünk közös kreatív képzetünk központi képéhez, a kusztom kombikészítéshez.

 

És akkor ezt most képzeljük el kombiban

Legyünk reálisak: személyautóknál összesen 3 karosszériaformának van joga létezni. A kupénak, mert szép. A kabriónak, mert nincs teteje. És a kombinak, mert egyedül annak van értelme. Könnyű megjegyezni, k-betűsök mind.

Balázs nagyjából 2 méter. A megbízható, racionális és tágas kocsikat szereti, képes és hajlandó lenne egy új középkategóriás autónyi pénzt elkölteni a számára tökéletes járműre, ha az létezne. Bár tagadja, de kedveli, ha egy autóban van valami enyhén érdekes, és érthetetlen módon vonzódik a német karakterű minőségérzethez.

Hosszú órák beszélgetései és számtalan átautonanizált éjszaka után arra jutottunk, hogy a számára tökéletes autó egy VW Phaeton Variant volna. Természetesen ilyen gépjármű sosem létezett, hiszen az emberiség nagyja számára egy tárgy rögtön kicsit kínossá válik, amint maradéktalanul célszerű lesz. Ezért a Phaetonból csak célszerűtlen limuzin készült.

Én egyszerűbb eset vagyok. Számomra a tökéletes autó a Corolla GT, még azelőtt, hogy valaki hozzám hasonlóan széttuningolná. Leszámítva, hogy nincs belőle kombi, ezért nem fér bele - például - kutya.

Nem kellett hozzá sok idő, hogy rájöjjünk, a közös reménytelen hobbicél adott: el kell készítenünk életünk ideálkombijait. A kihívás derekas: nem értünk hozzá, nincs tapasztalatunk, nincsenek eszközeink, sem helyünk. A Phaetonok még drágák, de a világválság le fogja húzni az árukat garázsom padlójáig, mire lesz garázsom. És különben is, a VW-vétel a Balázs baja.

A Hacsik is drágák, de azért más szinten, és nekem van egy amúgy is alapos lakatolást igénylő donorom. Szóval lassan el kell majd mennem táblalemezért valahova.

A munka jó nördhöz méltó alapossággal zajlik majd. Első körben megcsapoljuk a közösség agyát. Ennek érdekében megkértük Hammert, írjon ki virtuáltuning-pályázatot VW Phaeton Variant és Toyota Levin Wagon témakörben. A pályázatok elbírálásánal előny a realisztikus dizájn és a megvalósíthatóság, azaz a méretben és stílusban nagyjából passzoló, készen beszerezhető részegységek felhasználsa, de - mint minden remixnél - itt is az lenne a cél, hogy az új termék önmagában is esztétikai élmény legyen.

A győztes bármikor jöhet hegeszteni, amikor megvalósítjuk a dizájnját, vendégem annyi kör driftre, amennyit a gyomra kíván, és híressé tesszük a nemzetközi világhálón. Szívből remélem, hogy a pályázók jobban bánnak a fotosoppal, mint mi a fogyóelektródás hegesztővel és az angolkerékkel. A vállalás merész, de amikor Wrighték felszálltak, még feltalálva se volt a repülő. Ahhoz képest egy autóra dobozt hegeszteni csak a magunkfajta nyápic entellektüeleknek kihívás.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben.

fenyob · http://645.blog.hu 2009.03.18. 00:15:27

Én ma bementem az OBIba és vettem:
- egy kalapácsot
- egy kombinált fogót
- egy laposfogót
- munkakesztyűt
- egy szerszámos ládát

a közös kendács tehát hivatalosan is kezdődik

Orosz Péter · http://kzamm.com/ 2009.03.18. 01:11:04

Na most akkor az Espada az kupé vagy kombi vagy mindkettő? Nagyon szeretném tudni, mielőtt kalózzászlót szúrok bele, és menőbb leszek mindkettőtöknél.

Sura md 2009.03.18. 01:14:51

Létezik átmeneti műfaj a kupé és a kombi között? Vagy az maga az Espada? (amúgy persze hivatalosan kupé)

guni 2009.03.18. 02:57:24

Azért Karotta némi előnnyel indul, mivel a Corollából volt kombi gyárilag is.

gatsy 2009.03.18. 08:44:46

Én már annak is örülök, ha Karotta valahol jelentkezik!
A téma nagyon jó, én is pont most kezdtem egyre többet gondolkozni, hogy komi kellene mégis csak... :)

phaidros 2009.03.18. 09:03:17

Ha már kendács, farmotoros kombi tutti hogy nem volt még.

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2009.03.18. 09:33:15

@guni: Nem, az AE86-ból nem volt kombi. Pont ez a kaland.

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2009.03.18. 09:49:59

@Orosz Péter: Azt mondanám, hogy az Espada a tökéletes kupé-kombi, ha az a műfaj nem a shooting brake lenne, és a tényleg tökéletes képviselője nem a Volvo P1800 volna.
De vajon miért kellett ennek a napnak úgy indulnia, hogy belebotlom ebbe az interneten:
news.caradisiac.com/Lamborghini-Espada-Tuning-pourquoi-767

lally 2009.03.18. 15:36:18

Fordítva jobb lenne: Zöccséges Wareszből szép kupét....Gömbölyű Wartburg nem játszik, mert abból gyárilag is volt!

Csubakka Junior 2009.03.19. 09:30:20

Kombi és shooting brake buzerant vagyok, nem is tudom felfogni, hogy az emberek miért vesznek sedant, ha van ugyanabból a típusból kombi is. Kíváncsi leszek, hogy mi fog kisülni ebből a projektből. Mondjuk van bennem egy kis képzavar. Ha az AE86 kap egy puttonyt, akkor az nem shooting brake lesz?

Orosz Péter · http://kzamm.com/ 2009.03.19. 15:23:16

És senki nem posztolta még ide az Aston Martin Lagondawagont:

jalopnik.com/358696/the-aston-martin-lagondawagon

Csubakka Junior 2009.03.19. 16:02:28

@Orosz Péter: 1-2 éve belinkeltem a Belsőségen. :)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2009.03.19. 16:04:59

@Orosz Péter:

Igazad van, de annak talán az lehet az oka, hogy úgy néz ki, mintha egy Lotus Esprit Turbo-ra valaki ráhegesztett volna egy 940-es Volvo kombit, bénán.

Fogalmam sincs, hogy mennyit savazhattak a tervezők, de biztos nem keveset.

Egyébként kéne. Nagyon.

ommm 2009.03.19. 16:34:20

Beszélni kéne egy figurával Bruneiben.
Állítólag elég jó kapcsolatai vannak...

John Beehive 2009.03.19. 17:06:48

A Phaeton-t nem szeretem, de az AE86 projecthez lenne ötletem. A mai napig a legszebb kombi (legalábbis a legarányosabb putonnyal megáldott valami) a Renault 21 Nevada upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/bc/Renault_21_Nevada_rear_20080130.jpg
Formavilágában egészen illik a Toyotához. Ha értenék a fényképbolthoz, akkor csináltam volna egy látványtervet, mert paintben elég bénán néz ki :)

SumQuiSum 2009.03.19. 17:12:00

Tisztán és világosan emlékszem, hogy még mikor gyártották, egy német tuningcég készített a W140-es Mergából kombit, nem is volt randa, ha jól emlékszem...
-----------------
Jól emlékeztem:
www.motor-talk.de/forum/w140-kombiumbau-t3252.html
community.forenshop.net/forums/index.php?mforum=W140&showtopic=3243
stb...

szabogyula 2009.03.19. 17:36:12

Én nem értek hozzá annyira mint ti. Nekem egy SuzukiSX4 is megtenné mert olyan jó magas. Csak 30 centivel lenne hosszabb a hátulja / Ja, meg olcsó /

nehogymárne 2009.03.19. 17:44:46

édesanyám kössön kendőt! azért örülök, mert a kombibuzera nekem is közel áll a szívemhez, bár én még a sokévi átlagnál is perverzebb vagyok, mert én az egyterűekre (is) bukok. és nem holmi szaros négyméteres kompaktokra meg műmájer c-maxokra, hanem full size mpv-kre.

hiába, ha az ember egyszer rákap a gyerekcsinálás ízére, nehezen hagyja abba.

majd jól megírom a previa projectet, ha bárki kíváncsi rá.

ugyhogy 2009.03.19. 18:03:54

szerintem van egy negyedik: Ketajtos

Orosz Péter · http://kzamm.com/ 2009.03.19. 18:36:39

@rakenroll: Mennyire állat a gullwingizált csomagtartó! Majdnem annyira, mint a De Tomaso Mangusta motorházteteje.

Orosz Péter · http://kzamm.com/ 2009.03.19. 18:38:58

El is felejtettem, a Hemmingsen van ma egy ‘68-as Buick Sportwagon, pöpec deep dish felnikkel, nagyon bizarr fenékkel, valamint a műfa és a régipiros annyira-ronda-hogy-csodálatos kombinációjával:

blog.hemmings.com/index.php/2009/03/19/wagon-snippet-1968-buick-sportwagon/

prokee 2009.03.19. 18:54:14

Kombi. Jó. Bele lehet tolni hátra büdös nagy motort, erőset, sok hengerrel. Mondjuk kétszer sor hatot.
Amivel persze rögtön porba tiporjuk a kombi mivoltát, de játszós autó lévén ennek nulla hátránya van - annál több előnye.

Mert megtehetnék, hogy pakolunk bele hátra, de nem. Csak mert nem akarjuk :)

Turul GT-t. Mihamarabb.

Today05 2009.03.19. 19:01:15

még egy pár nevező a kombilistára:

aston martin virage shootingbrake:
www.pestalozzi.net/sb/am_virage/virage_400.jpg

Aston Martin DB5 shootingbrake:
www.pestalozzi.net/sb/am_db5/db5_11.jpg

és az örök kedvenc!!:
www.pestalozzi.net/sb/ferrari_breadvan/bv_kloepfel1.jpg
a breadvan ferrari! mindent visz, pont :D

amugy kalappal a hacsikombihoz:) az tuti, hogy ha megcsináljátok, és driftelni is fog tudni, akkor az bejárja a világot:D

Rák Attantam 2009.03.19. 19:04:41

@dansun: Ebbe is lehetne pakolni há-Turul...

Tróger 2009.03.19. 19:07:31

Baromi jó ötlet, mindig is perverz módon vonzódtam a sportos kombikhoz. Annak idején az első szerelmem a családi Lada 1200s kombi volt. :) Nem egy sportgép az igaz, de azóta is az álmom egy igazi brutál kombi! Szal kiváncsian várom a fejleményeket!

Riki_ 2009.03.19. 19:34:36

Hetek óta ezen jár az agyam, nem shooting break, hanem:
BMW E38 kombi. A világ legeslegkirályabb autója lenne. A legtepsibb tepsi. A legelegánsabb kombi EVER.

De egyéni perverióm ez itten:
www.fuselage.de/ply70/station.html

aaahhhhhhhhhhhh!!! :)

redriot77 2009.03.19. 19:42:15

@dansun: Ez tényleg nagyon rendben van. Bukólámpás kombi-kupé: a 80-as évek legkúlabb Hondája.

lanyi 2009.03.19. 19:50:58

Nem tudom miért, de nekem nem jönnek be a kombik.
Én a nagy limuzinokhoz vonzódom:)

Azért tiszteletben tartom a véleményeteket.

rush4you 2009.03.19. 19:59:05

@szenyor_tulokteam:
ez nagyon ott van 944 amúgy is gyengém pláne 2 ajtós kombi szerűségbeeeen :) állati!

fkorbi 2009.03.19. 20:27:03

Karotta, bocs!
Minden elismerésem a kombiheggesztő témához, de mi van az Elnöki géppel? (btw egyszer úgy megnézném élőben, gurulj el vele a XIII ker. felé :)

gromek7 2009.03.19. 20:31:29

Kár, hogy kevesen emlékeznek már rá: Alfa Romeo Alfasud Giardinetta (a zöme elporladt)

www.histomobile.com/1/Alfa_Romeo/1975/Alfasud_Giardinetta.htm?lan=1

streetsta · http://managertoys.hu/ 2009.03.19. 20:35:28

Nocsak-nocsak, már idáig jutott az ötlethalmaz? komoly az elvetemültség! Mint említettem, nekem a Mitsubishi Sigma kombi volt a nagy vágyam, de sajnos abból nem létezett 24 szelepes motoros, elektronikus futóműves gép, összeházasítani ezekkel a cuccokkal meg igen komoly kihívás lett volna, mivel a kombi futóműve egészen más, ezért elvetettem az ötletet. Ezzel szemben volt pár egyéb ötletem, úgyismint régi Swift kombi (az ötajtós ajtaja kicsit hátrébb vándorol a szedán karosszériáján és kész). Vagy BG 323 Mazda, ott a háromajtós és négyajtós házassága adja ki a formát. De a személyes kedvencem egy régebben mannheimi Veterama börzén látott W123 kombi volt. Csak annyi történt vele, hogy ráaggatták egy 190SL sárvédőit, géptetejét, elejét, meg kicsit a hátsó sárvédőn módosítottak. Olyan durva gépet azóta sem láttam, annyira hibátlanul nézett ki, hogy már fájt. És ha a tulajnak volt egy kis humora, tutira dízel volt a sportkupé. Sajnos olyan régen volt ez, hogy nem dokumentáltam (digitális fotóapparátnak még tán az ötlete sem létezett).
Néhány gyakorlati szempont, a megvalósításhoz: érdemes lenne valami olyannal párosítani a Hacsit, aminek a komplett teteje átrakható, mert tetőt hegeszteni-kalapálni nem a legkockázatmentesebb elfoglaltság. Kézenfekvő valami korabeli Nissan/Datsun, Corolla, Mazda alkatrészeivel legózni. Majd minden márkának volt ilyen méretű kombija. Persze szóba jöhet Alfa 33, Passat (szerintem a régiek nem voltak széltében sokkal nagyobbak, mint a Corolla Kupé, bár lehet, túl hosszú lenne), Escort, esetleg kocka Kadett, ilyesmik. C oszlopot, hátsó ajtót, hátfalat már könnyebb szobrani. Ja, ráadásul Kadettből, Escortból tutira volt háromajtós kombi is -ez is sokat segíthet a megvalósításban.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2009.03.19. 20:37:35

@redriot77:
Igenigen, az Accord Aerodeck egy igen jó formájú sportkombi!

Quattroman 2009.03.19. 20:37:55

@phaidros:
Sajnálattal kell tudatnom veled volt már olyan is.
VW Typ3 Variant, VW 411, Autobianchi Gardiniera

Szundi00 2009.03.19. 21:00:59

Hát erről nekem az jut eszembe, amikor a TopGear-esek Renault Espace kabriót csináltak és letesztelték:

www.youtube.com/watch?v=6eoUutOsZoQ

állat :D

Sopánka76 2009.03.19. 21:01:18

Erre megintcsak buzgón bólogatni tudok! Hajrám jó projekt!!
(Van is egy Sierra kombim, a sportosítása folyamatban!)
Ford Scorpio Kombi Cosworth az nem pálya?
Chrysler 300C Estate?
Lynx Estate? (Jaguar XJS kombivá hegesztve)
(Hm, "véletlenül" csak hátulhajtósak jutnak eszembe, érdekes. :))

Lxa 2009.03.19. 21:11:06

Senki nem említette a BMW Z3 coupe-t, meg a Volvo 480-at... bár elég furán nézne bennük ki egy side-by-side hűtő, de valamennyire ezek a shooting brake kategória tömecikkei... vagy nem?

Égő Ákos · http://etanolblog.hu 2009.03.19. 21:14:03

Nekem régi vágyam a Saab 900 kombi. Az év elején kis híján elkezdtünk építeni egyet egy hátulja sérült 9000 CC-bôl és egy kombi Lancia Themaból. Mindkét autó testközelben volt, a 9000 egy százas, a kombi Thema 70 ezer lett volna. Szerencsére lebeszéltem magam róla. Bár a két autó padlólemeze, ajtaja, ugyan az, mégis rettenetes munkával sikerült volna egy olyan autót létrehozni ami eltűnik a forgatagban és csak a fanatikusok vennék észre, hogy valami nem stimmel. A papírozásról meg ne is beszéljünk.
Aztán még nem lehet tudni, bennem ott bujkál a kombisítás ördöge. Azért egy klasszikus Saab 900 kombi durvább lenne.

Égő Ákos · http://etanolblog.hu 2009.03.19. 21:17:39

Ja egy durva tervet csináltam akkor. Látjuk milyen különleges autó lett volna? :)
www.saab900.hu/images/9000kombi.jpg

Szundi00 2009.03.19. 21:18:15

@Rák Attantam: hát ez valami eszméletlen jól néz ki :)

Égő Ákos · http://etanolblog.hu 2009.03.19. 21:20:59

Természetesen az első mondat így hangzik helyesen: Nekem régi vágyam a Saab 9000 kombi. (gyűlöletes nullák)

baowah · http://baowah.blog.hu 2009.03.19. 21:24:32

nekem asszem van egy kombi fiat pandám.

ChPh · http://szampatikus.hu 2009.03.19. 21:47:44

Repku!

Kíváncsi leszek a végereményre :D:D:D

msmester 2009.03.19. 22:09:01

@Nínó Karotta: A Volvo P1800-asok közül csak az ES sorozat a tökéletes kupé-kombi, de az már tényleg minden határon áttör. A sima 1800-as, csak egy gyönyörű autó :)

Sajnos a forrást nem találtam hirtelen, de a világ legnagyobb futásteljesítményű személyautója is egy P1800ES, a boldog, napos Kaliforniában.

Ha idén kimegyek Aliso Viejoba, megpróbálom elérni a gazdáját és legalább lefotózni a járgányt. ;)

Rocko- 2009.03.19. 22:18:30

hát. kemlny idó lesz, de érdekel, mit hoztok ki belőle.
mondjuk vannak elmebeteg szülöttek, lásd: Aud V8 Avant.
www.audistory.24max.de/old1/pic3/v8avant.jpg

Orosz Péter · kzamm.com/ 2009.03.19. 18:36:39
akkor már csak LSD ajtót kell tenni a fent kitalált autó hátuljára. :))))

streetsta · managertoys.hu/ 2009.03.19. 20:35:28
"nekem a Mitsubishi Sigma kombi volt a nagy vágyam,"
pont ma láttam egyet, nem vagyok japán fanatik, de azért utánafordultam. :)

Égő Ákos · www.e85tuning.hu/ 2009.03.19. 21:17:39
simán belefér a témába.

Égő Ákos · www.e85tuning.hu/ 2009.03.19. 21:20:59
"(gyűlöletes nullák)"
fizetésben azért jól állnak bér végén. :D

phaidros 2009.03.19. 22:19:08

Na ebből látszik h nem vagyok igazi autóbuzi, most nézem a vw-t.

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2009.03.19. 22:19:21

Azért az őrület, hogy itt, autóbuzériában eddíg senki nem nyögte be a talán minden idők legnagyobb példányszámban sorozatgyártott kupé-kombiját.

Trabant kombi!!!! ;-DDD

altefnegy 2009.03.19. 22:21:49

Hát, az "olcsón csúnyát, de praktikusat" üzemmód működik minden 3-5 ajtós kocsin.

www.carsofcoolhaven.nl/archives/453

(Ez a módszer működik bármin, aminek le lehet cserélni a htsó ajtaját.)

McLawrence 2009.03.19. 22:27:29

Látom, keresed a bajt, Karotta! :-)
Nem elég neked a 260Z projekt, meg a Gloria? Kéne a hátadra még egy "púp"?
Amúgy meg nézz a Discoveryn sok ChopShop-ot, na az aztán ad ihletet bőven. Bár az a kendácsolás, amit ott művelnek, az minden határon túltesz.
Amúgy az autóhenkeléssel meg nagyjából én is úgy állok, mint te: Se tudás, se szerszám, se garázs. (Neked talán az utóbbi összejön hamarosan.) Kéne szervezni valami zártkörű "Belsőség autóhenkelő-tanfolyam"-ot. :-)
A tuxi-féle AE86 egész jó...

msmester 2009.03.19. 22:30:19

Üdv!

@Lxa: Pontosan őrá gondoltam, zseniális fickó, le a kalappal. Biztos szétszedik a kocsijáért, de ha addig élek is megpróbálom a találkozást.

@altefnegy: Istentelenül zseniális!!! Nekem is van egy Magyarországon rozsdásodó 89-es 440-esem, abból is lehetne ilyet csinálni... Nem innen lopta a SsangYong a Rodius alapjait?

És tényleg Karotta: az Elnökinek volt egy kombi verziója is... Nem akarnád inkább azt restaurálni? Sztem te lennél az egyetlen kerek e világon, akinek _két_ Gloriája van ;) (Szent Árminon kívül persze).

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2009.03.19. 22:31:48

Egyébként csak most gondoltam bele, hogy a Land Rover viszont világéletében csak kombikat gyártott... :)

(na jó, itt-ott becsúszott egy-két pickup is)

The Good Boy 2009.03.19. 22:39:09

Valamikor a '80-as évek végén 15-16 évesként úgyéreztem,hogy autóbuzérián elindulhatna az autótervezés irányába, ezért első lépésként késitettem kb. 50-60 rajzot létező autóknem létező változatairól. pl. malacorrú passatból, golf2-ből kupé, golf2-ből, 7-es bmw-ből kombi, stb. Sajnos elkövettem azt a nagy hibát, hogy amikor pár év múlva kirepültem a családi fészekből, a rajzokat, vázlatokat ott hagytam. Kb. fél éve amikor otthon jártam, eszembe jutottak a rajzok, hogy az amúgy kiválóan rajzoló lányomnak eldicsekszem vele - hogy én is görnyedtem egy időben a rajzasztal felett - , de sajnos az öcsémék kamaszkorukban kifestőnek használták a rajzokat, aztán pedig a kukában végezték... Most pedig azokkal mekkora handykepppel indulhattam volna itt:::)))
Ja és akkor még nem volt net, meg photoshop, csak seruza, meg autókatalógus:)

Spiritmonger 2009.03.19. 23:33:27

Karotta, az igyekezet dícséretes

ám elfelejted, hogy a valódi autó jellemzői az alábbiak:

mauális váltó
összkerékhajtás, de a mechanikus fajtából!
4 ajtós sedan karosszéria
bika benzinmotor

minden más csak annak néz ki

JMC 2009.03.20. 00:23:18

csak nem lancer evo - subaru impreza vonulat? :)

Rák Attantam 2009.03.20. 08:32:18

Valódi Autó?

V8, benzinmotor, 5000ccm felett
legalább 5 méteres hossz, 1.9 méteres szélesség
automata váltó (ha már AUTO-ról beszélünk, ugye)
hátsókerék-hajtás
négyajtós sedan vagy tepsikombi karosszéria

Minden más csak átmeneti szükségmegoldás, míg össze nem jön az Autó!

Rocko- 2009.03.20. 10:34:51

Tie 2009.03.19. 22:19:21
de, mondták, itt: prokee · www.safetyarea.hu 2009.03.19. 18:54:14

Luighi 2009.03.20. 12:38:15

Alig merek megszólalni itt az ellentábor középszektorában, mert szerintem a legtöbb belinkelt cucc BROÁF!

Az R21 klónok (vmi ilyenje az Audinak is van) még elmennek vizuálisan, de nem hoznak tűzbe (nem kívánom a há-turult)!

A véleményem: Csak 2 féle autó van, ami igazából egy!!

KUPÉ! Kivehető tetővel, bár 2 személyes Coupe-nál elég egy tetőablak is végszükségben.

Kívánságom: S2000 még ha az (talán(?) inkább roadster akkor is.

Aszittem itt az odabaszós(driftelők, gyorsulók, stb) verdások vannak
Vagy ez az árufuvarozók blogja!? ;-)

s4tch 2009.03.28. 14:47:37

@msmester: valóban a P1800 ES a műfaj királya, valóban P1800 a bizonyítottan legtöbbet futott kocsi, de a sokmillió mérföldes autó történetesen egy kupé, nem pedig egy ES.

Orosz Péter · http://kzamm.com/ 2009.05.07. 00:58:34

Szeretettel küldöm minden kombikedvelőnek ez a rövid, angol nyelvű írást a Maserati Quattroporte kombiról, igen, ilyen is van: jalopnik.com/5242569/