Én megyek - Karotta Közlöny

KAROTTAKÖZLÖNY

Nínó Karotta élete és munkássága autóbuzériában és másutt

Én megyek

2006. március 26. 00:21 Nínó Karotta

Bizonyos dolgokat nem lehet kihagyni. Részletes információ és jelentkezés a drifter.hu-n.
Címkék: drift
641 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tom 2006.05.26. 11:38:45

Direktszűrő. Én nem szeretem, "sokkal" több szennyeződés jut a motorba és nem hoz annyit (nálam okosabbak állítják). Azt az öt szézalék plusszt is kétlem. Inkább a kipuff rendszer cseréje (leömlővel együtt) + sport katalizátor (ha kell).

omm 2006.05.26. 11:47:32

Grami, vigyázz van G-laderes (G töltős) Rallye is. Ofic helyen 160 lovas rallyt láttam, de a 210-esből tényleg kevés van és ritka is.
itt e hely, ahol mindent megtudsz: http://www.doppel-wobber.de/
ott a 160 lovas Rallye...

hmmm...a széthajtást sokmmindenből meg lehet tudni...a szelepcsörgést nem nyomod el a legjobb trutyival sem, ráadásul a kipufogófüst is sokat elárulhat. ha fekete, akkor olaj kerül a benzinbe, ha fehéres, akkor víz... az ingadozó, netán lefulladó alapjárat is gond lehet, hacsak nem az alapjárati motor a hibás...
de a legfontosabb:
autóvásárláskor nyittasd fel a motorháztetőt és tedd a kezed a blokkra, ha hideg akkor start. CSAK hideg motorral indítózzon...ha be van melegedve, akkor megfutatták előtted és az esetleges kondijavító szar már mindenütt ott lehet, de ha hideg akkor eltart egy darabig, míg bemelegszik, na ha addig rendben van minden és szép, egyenletes a hangja (most nem sportmotorról van szó) akkor hihető a dolog

Vezetékeltetés témát nem ismerem nagyon, de biztos, hogy válogasd meg kivel csináltatod...az életed múlhat rajta...

persze, hogy a légszűrőháznak több más között az is a funkciüja, hogy távoltartsa a komolyabb koszt, éppen ezért kell a direktszűrőket sokkal rövidebb cilkusokban pucolni spec. folyadékkal, amit általában kapsz hozzájuk. a legjobb megoldás az, hogy levehetőre csinálod meg és télen, amikor gond lehet, vagy nagyon poros köenyzetben, visszateszed az erdetit, házzal együtt...

a forró levegős problémára nagyon sok megoldás létezik...az intercoolertől kezdve a menetszél által hűtött alucsövekig és választófalig...direkthűtés stb. egy kis ügyességgel elég tisztességes hatást érhetsz el...

Grami 2006.05.26. 11:57:14

Igen, én is Tom-al értek ezekben egyet, fontos hogy tiszta és hüs levegőt kapjon, a hideg levegő még dusabb is oxigénben, de inkább máshonnan csalnám elő a pluszt.

scheerti 2006.05.26. 12:10:06

a megoldás. a motorháztetőre hatalmas tántongó rést vágni hogy hadd jöjjön be a friss levegő. Magyarországon a kifufogótuning a legnépszerübbaz vitathatatlan. egy egyedi jó rendszer sokat segít.Természetesen a ˇ"sportrendszer" egy 62 lóerős f es astrán nem sokat segít max jobb lesz a hangja, és a legtöbben ezt is akarják. Mondjuk ők megveszik 15 000 ért akciósan valami gagyi tuningosnál a hátsó dobot aztán ennyi a sportrendszer.

Tom 2006.05.26. 12:33:50

Grami! A motorról sokat elárul egy kompressziómérés. Ha azt megcsináltatod (pár perc) sok későbbi gondtól megkíméled magad..

omm 2006.05.26. 12:48:22

Tomnak igaza van...
scheerti...ahol bejön a levegő, bejön a víz is!

scheerti 2006.05.26. 13:19:51

esőben nem autózol. ennyi:D

omm 2006.05.26. 13:24:01

ja, az tényleg frankó megoldás:)))

omm 2006.05.26. 13:33:54

550-akkor gyúrunk vazze?

Karesz 2006.05.26. 14:55:20

Komolyan Winkler és Karotta vezetik majd a bumerángot? :)))) végre egy normális páros a két "isten" (muhaha) helyett...

scheerti 2006.05.26. 15:30:55

jah ők. vezetik egyébként bochiék is jó fejek. közvetlenek.

Sopánka 2006.05.26. 16:09:08

mire gyúrunk vazze? A 600-ra?
(555-öt vihetem? köszi.)

admin 2006.05.26. 21:38:09

rss-proba egykedo, egykedo.

petmagic 2006.05.26. 23:17:10

Nemm.. :)

shagy 2006.05.27. 13:35:54

én cska lelkes autóbuzi vagyok de még kezdő inkább csak...
ha jól tudom a sportszűrő, a direktsűő más nem? ami a gyári szűrőházba kerül az lejhet szivacsos is és olajtükrös is. ezzel a megoldással nem feltétlen az érdekes, hanem h 10 szeresére is nőhet a szűrő élettartama, ami gyakran olcsóbb, arról nem is beszélve h inkább csak jobban veszi a fordulatot a gép és picit kisebb lesz a fogyasztás...
no ennyi az én kis agyam, szerintetek?

amúgy az admin mit próbálgathat... ki az admin? (karotta?? vagy ezt csak szeretném :)

Tom 2006.05.27. 15:37:28

Mitől is csökkenne a fogyasztás? Ezeknek a szűrőknek pont az a lényege, hogy több levegőt juttat a motorba. Több levegő, több benzint éget el, ettől nő a teljesítmény.

shagy 2006.05.28. 11:04:15

[link]


no akkor leglább tanulok... szóval ez kamu?

oPal 2006.05.28. 16:57:24

Hi :)

Szoval a direktszürö arra jo, hogy legalább a madarak ne repüljenek be a motorba :D ennek ellenére énis azt használom, de ennek van is oka. viszont ha nincs turbo, sokat segít, nem is loerőben, de a motor rugalmasságában. a kipufogó akkor jo, ha full rendszer van cserélve :)

Részemről a motor 150-200k kilométereknént tömítéscserékre szorul, szoval nem sokat ront a futásteljesítmányen a direktszürő ;) 1300 ccm, 0 valve, ~150 bhp.

A fogyasztás nem csökken, sőt, mivel jobban nyomja az ember... :D amugy ugytom csak a closed-loop motorvezérlések adagolják tökéletesen a benzint a beszívott levegő után (jól tartják az AFR értékeket) de régebbi motoroknál csak részterhelésnél veszik alapul az AFM értékét, általában a fő befecskendezés táblázatok alapján történik, ezeket korrigálják az egyéb szenzorokkal (léghőmérséklet, légnyomás, AFM, stb stb)

shagy 2006.05.28. 21:30:21

http://www.magnumtuning.hu/index.phtml?op=kategorialista&category_id=002&PHPSESSID=ee7685d6e2053f35b0de90285e3ad24c

ez akart lenni a link amúgy látom elrontottam... vagyis csak computervezértel motoroknál van ennek esélye h csökkenjen a fogyasztás?

amúgy mi az a motor, ami 1300ccm és 150lóval bír?

Tom 2006.05.28. 21:51:08

1300ccm, 150LE. Mazda RX7, ha nem tévedek.

shagy 2006.05.29. 07:24:44

peersze... vm wankel, gondolhattam volna... ;)

oPal 2006.05.29. 07:52:11

Karbisoknál karbi beállítása az egész. De a karbi az vákum alapján könnyen beállítható más szürőre, szóval ott is a gázpedál kérdése mennyit eszik :)
Amugy ha portalan utakon használja az ember az autóját, még szűrő se kell nagyon. 1 szerelő pl 2 évig használta ugy az alfáját. hát. én inkább esélyt adok némi porfogásra.

Igen az az ;)

omm 2006.05.29. 09:33:30

szervusztok,

természetesen elég komoly a különbség ha csak a légszűrőbetétet cseréled vagy az egész házat kivégod és direktbe kötöd, csak el kell döntened, hogy az a teljesítményben érezhető kis különbség megéri-e a hardware munkát.
viszont szentigaz, hogy a motor könnyebben lélegzik és jobban veszi a fordulatot...én spec akkor pucolom, mikor eszembe jut, ritkán várok 5000 kilómétert.

természetesen a computer vezérelt motoroknál csak az előre beprogramozott mapokkal tud dologzni a moci...erről elég jót írt a Karotta is az SX kapcsán...felül lehet írni a programot, esetleg frissíteni de az nem olyan egyszerű...
a gond akkor is beüthet, ha a beszívott levegőmennyiséghez egyszerűen nem talál előre beprogramozott értékeket (üzemanyagmennyiség, előgyújtáas stb.) az elektronika...na akkor általában kímélő üzemben fut ami távol áll a megálmodott teljesítménytől...
úgyhogy csak ésszel...
láttam már Corsán small blockhoz gyártott szűrőt és tényleg szarul ment...nem beszélve arról, hogy nagyobb volt, mint az 1200-es motor...röhej

omm 2006.05.29. 09:40:34

ja, és tudjátok mi volt a tulaj érve?
"hát ez is General Motors, nem?"

megtérdeltem

Grami 2006.05.29. 10:41:05

Szerintem is a kompjúter vezérelt dolgokhoz jobb megbízható szaki, ott már nem egy anyát meg egy csavart kell összehangolni..

omm a komplett idiótákat vonzod? )) sulyos figura

Golf II GTi-hez mennyibe kerül egy AC pumpa és 2 első sárvédő (szélesített) kb ? A GTi utasülés átbőrözése 15 ezresből kijön kb ?

Egy motort én saját elgondolásom szerint, gyári teljesítményéhezt képest minimum 25-30 max 50%-kal növelnék, ugy hogy nem értek a dolgokhoz, ez józan paraszti logika. Mi az hogy egy motorból 2x annyit hoznak ki, szuperbuherával + jó drága cuccokkal.. de akkor is!?? Ott van Karotta Nissanja élő példának: 167 LE, rendberakta a rendszert és máris 202 LE azért ez nagyon korrekt, így finoman első körben. Akkor vegyen nagyobb köbcenti nyers erőt, és azt finoman belőve ugyanott van, nagy valószínűséggel még olcsóbb is. Szerintetek?

scheerti 2006.05.29. 10:43:43

A tuning nem olcsó. nem lehet azt várni egy pártizezer forintos direktszűrőtöl hogy olyan teljesítményt ad mint a Rallyautóké. Valamennyit segít persze, de szerintem csak akkor érdemes nekiállni ha van keret egy kicsit nagyobb pöckölésre is(turbo,kopresszor) stb. mert magában nem igazán lehet lóerőt növelni vele.

Sopánka 2006.05.29. 11:32:20

hát gondolom azért egy direktszűrő + chiptuning + kipufogóalakítás még nem olyan drága, és azért valamennyit érez az ember belőle. Mondjuk 20%-nál többet én se várnék tőle, érzésre valamivel több lesz persze az akusztikus hatás és a gázreakció miatt. Még egy sportvezérműtengely is biztos segít, de arról még annyit sem tudok, mint ezekről. És azt is mindenki tudja, hogy "a köbcentit semmi sem pótolhatja". Jó, kivéve a wankelt persze. :)

A 200 SX 270 ló lett, nem? én úgy olvastam... De ugye az alapból turbós, és ott már a turbónyomás emelésével sokat lehet dobni rajta. Kérdés persze az élettartam, ezért ott is nagyon kell a hozzáértő ember.

omm 2006.05.29. 11:55:05

természetesen mindenkinek igaza van...most persze nem az igazán komoly tuningról beszélünk...a szűrő+sportrendszer és vezérműtengely amolyn stage1-nek fogható fel...
a gond csak annyi, hogy komolyan tuningolni nem a motornál kell(ene) kezdeni...

komplett idiótákból pedig sajna elég sok futkárouik az utakon...

scheerti 2006.05.29. 12:01:01

Sopánka!

direktszűrő+chiptuning meg kipufogó nem drága? Mondjuk relatív hogy kinek mi a drága de szerintem amit felsoroltál az olyan 2-300 000 forint minimum. a chiptuning meg a kipufogó drága( főleg ha egyedi rendszert csináltatsz leömlőkkel ,mindennel)
Megmondom őszintén knekem ennyit nem érne. Nekem van egy kis fityóm. Van (inkább volt) benne 55 lóerő. (A Winkler egyszer egy mámoros pillanatában sportosnak nevezte az 1.1 es Uno-t). Namármost én abba tudok szerezni max 100 000 ért egy turbós motort amire németországból hoznak bontott alkatrészeket fillérekért. Még ha az átiratást, a breszerelést az esetleges motorfelujítást számolom is akkor is 200 alatt maradok bőven és van százvalahány lóerőm 700 kiló vashoz.

omm 2006.05.29. 12:25:24

scheerti-vigyázz az 1.1-es Uno fékei és futóműve nem lesznek elegek a Turbóhoz...
de azért sok sikert! 1.3 Turbo nagyon pöpec gép

scheerti 2006.05.29. 12:31:46

Tudom omm. Nem is akarom megcsinálni mert szétesne a kasztni. Ez csak egy példa volt sopánkának hogy mennyi az annyi. Amúgy tényleg nagyon jó kis gép csak annak is az a baja hogy sok suttyó hajtotta mert olcsó és nem vigyáztak se a turbóra se a futóműre, szóval elég ritka a nem legyilkolt példány.Németországba igazi frankó gépeket lehet találni. 2-300 euróért olyat el lehet hozni onnan ami itt még simán műszakit kapna. csak ugye papírok meg minden szivás. De rallyzni jó,vagy alkatrésznek.

Sopánka 2006.05.29. 12:40:55

scheerti!

Én ennél kisebbre gondoltam, saccra 150 körül megállna. Mi drága a chiptuningban? Fognak egy másik szoftvert oszt rátöltik. Power Box néven is fut valami hasonló. Sierránál ráadásul megvan az az előnye, hogy a csatlakozóra ráhúzzák az új csipet, ha bármi gond van vele, lehúzzák és fut a régi chip. A kipufogó tényleg drága, én nem gondoltam egyéni rendszerre, csak valami nagyobb példányszámú jól beváltra, az kijön 100 körül. Annyit is ér, mondhatnánk, de én arra gondoltam, hogy úgyis cserélni kell majd a kipufogót, akkor a gyári helyett ilyet veszünk, és akkor már nem annyira drága.

Ha 100ért tudsz bontott turbós motort (megbízható forrásból), akkor persze vágj bele! Igen, az 1.3 Uno Turbónak jó híre van, kár hogy még nem láttam olyat!

(Nagy itt a pörgés, gyerekek!)

Sopánka 2006.05.29. 12:58:38

ja és teljesen igazatok van, hogy még egyszer ennyit rá kell költeni a futóműre, fékekre. Sőt, előbb azokra!

Grami 2006.05.29. 14:29:59

Sopánka mester tudom hogy 270LE lett a Nissan, én csak azt a részét mondtam, hogy rendberakta, és kapott direktszűrőt, meg optimalizálták a kipufogórendszerét, és hopp találtak 35 lovat, ami elég jó konstrukcióra utal :)

Khm, hát jah. Veszel másfél milláért egy 160 lovas Civicet, és 250ezer hozzá a kipuff rendszer, emivel még összelövik+szerelés, + 200ezerért van hozzá versenykatalizátor, és így találtak 15 lovat vagy + 10%-ot, hát ennyi pénzért én nemsokára egy legendát veszek :D

Field megmondja jól 2006.05.29. 14:40:34

Emberek,mondok számokat:
Fiat 131 1,6 twincam:gyárilag 97 ló.
Field hackelése után:
könnyített lendkerék+vezérműtengely
hengerfej síkolás(kb 13as kompresszió)
direktszűrő+új kábelek+gyertyák
Enyhe kipufogó tuning(leömlők nélkül sajna)
jó olaj

Ez kb 30 lóerő plusz jelent,meg némi nyomatékot.Kevesebb,mint 30% javulás.És én belenyúltam a motorba,plusz fel van újítva,tehát nagyjából hozza a gyári adatokat.
Csodát senki ne várjon a műanyagtól.Jó olajat kell használni,rendesen cserélni,aztán kész.Vagy venni egy erősebb autót.Szarból várat nem lehet.
Nekem a krafthoz jön a keményebb futómű,meg reményeim szerint a tárcsafék hátra.Szóval nem leszek felelőtlen..:)

shagy 2006.05.29. 15:04:25

no hát amikor kérdeztem én is egy fabia miatt érdeklődtem... aminél nem egy tuning dologban gondolkodom, mert munkára kell az és nem hiányzik h zabáljon. Ezért keltette fel az érdeklődésem az a link (amit alul már kiraktam) hogy légszűrővel 1-2% teljesítmény + és egy pici fogy csökkenés...

omm 2006.05.29. 15:06:56

csináljátok, jó az, csak ésszel...nem kell beledögölnünk...
akkor már tényleg csak barmok lesznek az utakon...
600 rulez

Tom 2006.05.29. 15:08:24

Sopánka. A chip tuningban az a drága, hogy azt a szoftvert meg is kell venni (nálunk nem fejlesztenek szoftvert amennyire tudom, de akkor sem lenne olcsóbb) ezt nem lehet a netről letölteni :)

scheerti 2006.05.29. 15:11:07

szerintem is érdemes olyan autót piszkálgatni amit könnyen lehet mert a házi pimpelés lehet hogy többet árt mint használ. Én kicsit sajnálom a kis fityómat mert jövő év elején lejár a műszakija és nemnagyon van kedvem fizetni 100-150 000 forintot a meghosszabbítására meg szegény már öreg is.Ugyhogy rendszám nélkl fog pihenni valahol, mert annál jobb állapotban van azért hogy leadjam kilóra.

omm 2006.05.29. 15:33:20

a Power Boxot meg inkább messziről elkerülném...
láttam kik és hogyan készítik...
a komoly, igazi chiptunning az lehet, de a PBox féle megoldás inkább ne...
és mondjon bátki bármit a PBoxról engem már biztosan nem győz meg...még a TÜV és ISO sem...

scheerti 2006.05.29. 15:44:53

nem hiszek a számítógépvezérelt motorokban. Nekem ne egy gép mondja meg hogy mikor adjak gázt, mikor fékezzek. Ezek az x drive féle összkerékhajtások is idegesítenek. Akkor már inkább Torsen diffi mint a quattro-ban. Abban még vas van nem hülye kis számítógép

Tom 2006.05.29. 16:03:59

PowerBox csak dízelhez van, nem?

Mókus Örs 2006.05.29. 23:18:47

Kedves Karotta mikor nézel felénk?

Color 2006.05.30. 07:29:49

Azt üzente hogy nemsokára :)

scheerti 2006.05.30. 07:46:48

jah. nemsokára majd ír.

omm 2006.05.30. 08:29:38

először a 600, aztán Karotta, most már ne rontsa el a játékot:)))

PowerBoxot ezeddig én is csak dízelhez láttam az igaz...
és van abban valami, amit schherti mond, ír, túl sok az elektronika manapság, néha nekem is b..ssza az agyam, hogy a hülyegyerek is Makkinennek képzeli tőle magát...a többiek meg megszívják...
de hasonló téma már volt egyszer...

scheerti 2006.05.30. 09:27:41

hasznos dolog az ABS nem vitás. A légzsák is kell egy kocsiba. De ez az esp, kipörgésgátló meg elektromos utontartó sok szar tulzott magabiztosságot ad az embereknek.

Sopánka 2006.05.30. 09:48:04

És nem tanulnak meg rendesen vezetni. Minek, ha az elektronika úgyis megvéd minket? Én sem szeretem az ilyesmit. Nekem legyen minden összekötve, ne csak elektronikusan, virtuálisan stb. Igen, én is csak dízelhez láttam PowerBox-ot, de az nem chiptuning? Az csak megkavarja a jeladókat? (Tuning lambdaszonda? :))

Tudom, hogy ki kell fejleszteni a szoftvert (én is szoftverfejlesztő volnék vagy mi), de ha elég sok példányban el tudják adni, akkor nem lehet az olyan drága! Ha teszem azt, két hónapig fejlesztették azt a szoftvert (ami szerény becslésem szerint elég kell legyen), akkor mondjuk ha 100 példányban eladják, már nem kerülhet többe 10ezer forintnál. De mondjuk keressenek rajta jól, legyen 20ezer. Az már drága?

Field: azért a 30% az már nagyon jó eredmény! És 100 oktánost kell most már tankolnod a kompresszió miatt? Vagy csak csökken a motor élettartama?

shagy: ha fogyasztáscsökkenést akarsz, iktasd ki a katalizátort ;-) csak a KPM el ne kapjon... Sportkatalizátort próbálta már valaki?

Grami 2006.05.30. 10:02:33

Srácok mindenki tunigolhat csak ésszel. Én azt mondom, hogy először szervízkönyvet bújja át mindenki, hogy mi mire való, miért csak annyi és mik az ajánlott értékek. Betolni a Gyuszihoz, majd ő beleépíti a tutit.. hát, drágán add az életed :p

Amiről még nem esett szó, ha már minden hsz offtopic )) hogy audio cuccok. Zenével hogy álltok pajtások?
Van 2 160 wattos macaudio 2utasom, az erősítőnek milyen teljesítményűnek kell lenni a hangszóróhoz képest min/max/optimálisan?
Egy 2x140 wattos erősítőre gondoltam szerintem 130-150 watt körül kéne lenni az erősítőnek is.. van egy kis 50-es erősítőm, de nem hiszem hogy passzolna.

Sopánka 2006.05.30. 10:14:48

zene engem nem hoz lázba, a 4x25W nekem elég, csak szép legyen a hangja.

Grami, mi az a legenda, amit veszel?

shagy 2006.05.30. 10:23:13

Sopánka, mikor visznek egy autót kpm-re? erre télleg kíváncsi vagyok... a motorrt talán értem...amit a gyár megad sebesség az nekem bőven elég egy fábiában, akkor mikor jöhetnek rá?

Grami 2006.05.30. 10:30:41

Sopánka találtam egy igazán jó állapotú Golf II GTi 16V személygépkocsit, és pont olyan amilyennek lennie kell az autómnak :) Okosan átgondoltam minden szempontot és ez a legoptimálisabb választás adott körülmények között :) ..rövidebben: ennyi pénzem van és ez kell :D
Kapok hozzá még ajándékba 2 szélesített sárvédőt, egy érintetlen és egy "zenés" kalaptartót, és egy AC pumpát, amit ugy mondta a figura hogy nem 5000 Ft. Még az előző meg azt megelőzőtulaj száma is megvan és az összes szerelőé aki az autóhoz nyúlt.. végre egy korrekt használt autó tulaj, aszittem kihaltak..
Zene: nekem 80 100 watt tökéletes csak szép legyen a muzsika, hej! ))

Sopánka 2006.05.30. 10:39:14

éljen soká!!! :)
Golf II amúgy is az örökkévalóságnak készült. :)

omm 2006.05.30. 10:43:41

ha tényleg jó a II Golf akkor nagyon jó bolt...
nem vagyok egy audiofil...a zenét szeretem, de elég a 4x25, persze nem gyári cucc, de autóban utazok és ahhoz ez is bőven elég...
595

scheerti 2006.05.30. 11:05:55

nekem is elég a 4 hangszóró, max 100 watt. csak tisztán szóljon és olyan hangosan hogy a kocsi utasai hallják. Nem kell másnak hallani szerintem hogy mit hallgatok. Vagy én is attól lennék fasza gyerek ha lenne 1000 watt a kocsimba és a csomagtartóba még egy sporttáskát se lehetne betenni a mélynyomótól? Valahogy nem érezném jól magam leengedett ablaknál tuc-tuc zenét bömböltetve végigmenni valahol. Megnéznek az biztos csak ha elmentél biztos azt mondják hogy ez hülye.

shagy 2006.05.30. 12:33:14

amúgy van aki direkt a sokkolásra megy vagyis néhány ismerősöm, aki a nagyzenére megy, az annak örül h sokkolják a környéket... amúgy meg kispolákja van, amit mellesleg inkább csak összeszögel... pf
miért kell az én ablakomnak is beremegni... szeretnék a sráccal 60 év múlva beszélgetni... :D

shelbycobra 2006.05.30. 12:39:38

kispolák rulz:D

scheerti 2006.05.30. 12:45:01

600 akkor legyen az enyém kerek szám még ugyse volt:D

Grami 2006.05.30. 13:01:11

601 mint a trabi!

Ja ja én is csak azért kérdeztem az erősítőt, mert az még nem sok helyet foglal, és ha már kaptam 2 minőségi hangszórót akkor hallgatom )
Persze hiába a sok watt, lehet azt hallgatni 1/5 hangon is nem csak csutka meg zéró van )

omm szerintem jó vétel volt, a haveromé akkor lesz ilyen állapotba, ha 200 at rákölt :)

omm 2006.05.30. 13:39:18

Grami:
akkor gratula a német autógyártás egyik legjobb autójához...
ja és nem neked lett volna a Syncro-d?
ha igen, akkor ezzel tuti jobban jártál...
na, most már jöhet Karotta

Field 2006.05.30. 13:41:53

Sopánka!Elvileg elég neki a 98as..
Amúgy meg MacAudio 2utas 60W+csipogó elöl,3utas 60W hátul.Több minek?

Grami 2006.05.30. 14:10:26

Igen, én is ugy érzem, holnap megyek érte..
Nem nagyon tuningolnám ez az országut nem édemli meg.. rendben lesz tartva, csinosítom.. járok vele találkákra.. apropó nincs kedvetek vmikor összefutni nyár végén mkor nincs az a dög meleg? Nem vok burzsuj kéróval a balcsinál, egy kemping megtenné.

scheerti 2006.05.30. 14:44:04

Én se vagyokj burzsuj csak a balcsinál lakom.

omm 2006.05.30. 14:54:35

na ez már igen...
anno scheerti kollégával már agyaltunk ilyesmin és arra jutottunk, hogy...mire is?
mindenesetre jó lenne egy KaroBlog találkozó...
szívesen mennék, csak ne legyen tetű messze:)))

Sopánka 2006.05.30. 15:10:30

nekem nem hiszem, hogy belefér találkozni, ha van időm, megyek a tetőtérbe gipszkartonozni. Ha nincs, akkor meg a gyerekeimet pátyolgatom. Talán majd jövőre, ha meglesz a Sierra, jövök driftnapra.
Cossie-t meg lehet találni, csak egy "kicsit" drága lenne donornak:
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?start=0&command=keres&rendezes=1&data=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
Simán meg nem jó, mert nekem ötajtós kell.

scheerti 2006.05.30. 15:17:03

jó lenne talizni valamikor de karotta nélkül nincs sok értelme. 10-20 ember kedvéért meg nem fog eljönni szerintem. Nem azért mert bunkó vagy ilyesmi de szerintem ahhoz eléggé be van táblázva.

Grami 2006.05.30. 16:13:48

nem akarok végképp kötöszködni scheerti kolléga, de pont a 20 ember lenne a jó szám, mert nemondd már ha 50 en körbevesszük, egész nap csak válaszolgat mint a Britney fanklubban? :D
jó az ha kisebb a csapat, mindenkinek lesz ideje mindenkire, legalábbis szerintem.
Vagy az jó ha rengetegen vagyunk..?
1 napot csak tud szorítani, vagy egy délutánt.. ha meg kevésaz ideje, főleg nem fog jönni, mit kezdjen 100 emberrel ha van 3 órája?

Omm 2006.05.30. 16:46:32

meglennénk nélküle is...és a 20 nem rossz szám

scheerti 2006.05.30. 17:44:39

20 ember elvileg simán összejönne. de akkor már egy jó kis eldugott lebetonozott placc kéne hogy azért játszani is lehessen. ha már eccer kocsikkal leszünk:D

omm 2006.05.30. 19:03:18

azért nem akarnám szarnak hajtani a gépet...de szólljatok

scheerti 2006.05.30. 19:37:57

nem is a sajátodat kell hanem karottáét:DDDDDDDDDd

héééé 2006.05.30. 20:29:47

a rendes szöveg így van:

Ülök a ladában búsan egyedül,
Fél helyett a gáz pedált nyomom.
Odakinn az utcán riadt emberek:
Jaj istenem részegen vezet!
De szeretném az ezerkettest megállítani.
Az útmenti akácfákat elhárítani.
De az ezerkettes csak pörög tovább.
Engem meg a mentő visz tovább...

scheerti 2006.05.30. 20:59:28

ez sose volt így. felejtsd el. ugy van ahogy én irtam le.ugy még rímel is a dalra:D

Bazsa 2006.05.30. 21:28:58

Látom itt már senkinek sem hiányzik az új blog;) Jól elvagytok ti itt...

Máté 2006.05.30. 21:44:10

Hiányzik de most mondjuk el naponta, hogy de jó lenne ha írna...

scheerti 2006.05.30. 21:46:47

pár napja irtam karottának. nem fog írni mig vége nincs a szezonnak egyébként ott van a lvél lejjebb. jóval lejjebb. ugy az 500. hsz körül.

omm 2006.05.31. 07:29:48

szervusztok!
el vagyok keseredve, bármit csinálok is, mindig bepárásodik a jobb fényszóróm, aztán a pára szépen lecsapódik és így tovább...azon gondolkozom, hogy veszek bele halat...az ám a tuning! levédetem, aztán dől majd a pénz:)))

amúgy hogy vagytok?

scheerti 2006.05.31. 07:42:09

omm!

halat? Minek? optikai tuningnak jó lenne az igaz.

Sopánka 2006.05.31. 09:36:25

scheerti! megnéztem az autódat! Nagyon szép, szerintem is jobban állnak neki a kerek lámpák! Már kész van? Jó ez a narancsszín!

omm 2006.05.31. 10:16:15

télleg, mi van a Fiattal?

scheerti 2006.05.31. 11:32:48

Az field fiatja nem az enyém. Az 131 es az enyém meg uno.

Sopánka 2006.05.31. 12:12:30

ja basszus de hülye vagyok, tényleg! :)
valami elvette az eszemet! :)

omm 2006.05.31. 12:16:00

olasz power...:)))

scheerti 2006.05.31. 12:36:42

amit az én kis fityóm kapott azt apám "új" fábiája nem fogja bírni. Úgy képzeljétek el hogy 500 kg frissen szedett szőlőt vittek el egy dögnehéz utánfutóval 3 személlyel dombnak felfelé. Úgyhogy hiszem hogy van lelke.

Sopánka 2006.05.31. 13:11:07

komolyan mondom, új autót csak az vesz, akinek sok pénze van és/vagy kevés ideje. Jobban megéri karbantartani a régit, csak jó szaki kell hozzá és egy kis odafigyelés. Ja és jó széria. A Wartburg nem ilyen azért.

omm 2006.05.31. 13:14:18

hát azért szívesen lenne pénzem új verdára...
de asszem a következő egy Impreza WRX Wagon lesz...az előző szériából értelemszerűen...
habár nézegettem mostanában egy GS 300-as Lexust 94-ből, de asszem azt nem bírnám lével...

Adamo 2006.05.31. 13:25:52

Üdvözlet Mindenkinek!

Egy kis konkurrencia Karottának, hátha úgy hamarabb megjön az ihlet, hogy írjon a blogra :-), 200SX:
http://www.freeweb.hu/nissanclub/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=410&sid=520dc16f2120d9cafe79923bf3865294
310 Nm 4000-nél (1.8 torbo)! És lesz ez még jobb is! ;-)

Sziasztok,
Adamo

omm 2006.05.31. 14:41:00

lásd KaroLevél...
csak szét kell nézni...

scheerti 2006.05.31. 15:07:18

Én a glóriáról olvasnék szívesen. Meg persze mindegyikről de az érdekelne hogy a gloria hol tart jelenleg. Bár a levélben azt írta hogy nagyon nem történik semmi egyikkel se. Majd megkérdezzük ha ír. Elméletileg fog több postot írni majd ha lesz egy csöpp ideje.

Field 2006.05.31. 15:13:21

S!
Nincs kész,de ha lesz valami hír,fent lesz a blogomon,majd belinkelem..

SÁTÁN 2006.05.31. 15:49:17

666 az enyém

omm 2006.05.31. 16:22:02

reméljük, hogy nem éljük meg...off holnapig

Zora 2006.05.31. 17:09:58

Van egy előérzetem, hogy hamarosan lesz miről mesélnie! :)

Működik az AE86 motorja végre rendesen!!! Kint volt vasárnap vele és sokat fejlődött... Biztos beszámol majd róla ha lesz ideje..

Máté 2006.05.31. 21:21:13

komolyan? AZ király!!

Ivóke 2006.06.09. 01:06:56

A minap böngésztem a neten, mert kerestem Nissan alkatrész katalógust mikor ráakadtam erre a kis filmecskére: A Drift Bibliája Keiichi Tsuchiya-val. Méret: 625MB Hossz: 1 óra 11 perc
Link: http://hotrod.8.com1.ru/drift/drift_bible.avi
Aki ismeri attól sorry, aki meg nem annak kötelező darab. Szerintem...

apád Lajos 2006.06.24. 15:41:50

Ülök a Ladában
Búsan egyedül
Fék helyett
A gázpedált nyomom
Oda kint az utcán
Riadt emberek
Jaj Istenem!
Részegen vezet
Szertném az ezerkettest megállítani
Az út menti akácfákat elhárítani
De hat üveg bor hat üveg sör 6-szor féldeci
Elvitte az ezerkettest a fának neki










E

vendég 2006.07.25. 21:53:52

Ülök a Ladában búsan egyedül, fék helyett a gázpedált nyomom. Odakinn az itcán riadt emberek, jaj Istenem részegenvezet. De szeretném az ezerkettest megállítani, az út menti akácfákat elhárítani,, de az ezerkettes csak pörög tovább, engem meg a mentő visz tovább.
De 6 üveg bor, 6 üveg sör, 6x féldeci elvitte az ezerkettest a fának neki, de az ezerkettes csak pörög töovább, engem meg a mentő visz tovább.

... 2006.07.26. 13:14:39

Ezt a nótát honnan lehet letölteni???

Dongó 2006.07.27. 23:22:00

Hy all, valakinek nincs meg ez a zene? Ha mégis pls adjon linket vagy küldje el msn-ben lécci: dongo1208@hotmail.com az msn-en köszi
süti beállítások módosítása