Nagy Elnöki Fotóalbum - Karotta Közlöny

KAROTTAKÖZLÖNY

Nínó Karotta élete és munkássága autóbuzériában és másutt

Nagy Elnöki Fotóalbum

2005. szeptember 24. 02:07 Nínó Karotta

Régóta adós vagyok a Datsun 280C, avagy Gloria Hardtop, avagy Cedric (430) restaurálásának aprólékos feldolgozásával. A csatolt galériából látszik, mivelt telt az idő Indiánéknál mostanáig. A képek sorrendje itt-ott kicsit kusza, de a képaláírásokból azért talán érthető a történet.

Kattints a galériához!

A fényezés szinte kész, a keménykrómozásnak vége (elég csúnya lett, de sajnos az alapanyag nem volt csiszolható). A krómozandó műanyagok már a cosmicarnál készülnek. Emiatt még erősen izgulok, mert a fújós krómbevonatok általában jobban hangzanak elméletben, mint ahogy festenek a gyakorlatban. Ha kész van, okvetlenül felrakom a képeket.

Az előkészületek közül már csak a zaj- és rezgéscsillapítás és a kárpitosmunkák vannak hátra. Tényleg, nem tud valaki egy jó kárpitost?

Címkék: gloria
33 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Field 2005.09.24. 11:47:37

Juhé!Már rég várom a részleteket.. Kárpitost nem tudok,pedig a 131eshez is kell majd,viszont egy dologgal még a társadalom adósa maradtál:260Z.Mikor,hogy,miért,mennyire,stb..

Wick 2005.09.24. 17:42:17

Szia Karotta. Ha bőrben gondolkodsz, beszélj Fastcarral. A gtv-jének a belseje nagyon szép szerintem, biztos megadja az elkövető elérhetőségét.

fbi 2005.09.24. 20:15:38

Elnökit akar a nép! A nép türelmetlen! :-)

kenya 2005.09.24. 20:20:04

Szia! Csodálom a bátorságod hogy milyen különleges, és milyen rossz állapotú autókban látsz fantáziát! De nagyon tetszik és mindig szívesen olvasom a beszámolokat! Remélem továbbra is lelkesedsz és nem száll inadba bátorságod. Amugy mekkora garázsod van? :) (ennyi autónak, motornak...)

Akkerfeld 2005.09.24. 22:10:44

Nagyon szépséges az autó. Két kérdés: - A kocsi elején mire szolgált a LED? Több japán kocsin is lehetett annó ilyet látni pl. Mitsubishi Galant. - Mekkora egy ilyen felújításnak a költségvetése, már ha nem titok?

motorosfutar 2005.09.24. 22:28:42

Kárpitos: 06 20 351-79-47. valamilyen Misinek hívják, áttelepült erdélyi magyar srác, nagyon szerény és nagyon ügyes gyerek, csak ajánlani tudom. Két probléma van vele: egyik hogy Dunaharaszti külső végén van a műhelye, a másik hogy nem vagyok benne biztos, hogy ad áfás számlát (én sosem kértem tőle, hehe). De megéri elmenni hozzá, mert mindenkinek aláigér árban, és nem fintorog semmilyen munkára, nem kér előleget, és nem ül a munkán hetekig, csak ajánlani tudom.

kermate 2005.09.25. 10:42:09

Sziasztok Tudom, hogy ez most nem tartozik ide de léci rakjátok föl a szept. 24-ei adást mert nem láttam..

Sarah 2005.09.25. 11:03:57

Hűha! Nem kis bátorság ezt az autót bevállalni... Hajrá, hajrá! Sztem egy ország szorít Neked! Én még új vagyok itt, súgjatok nekem: Hány autónak, motornak is kell elférnie? Azok is ilyen állapotban voltak? Ez a szépség mióta készül? Hú, mit is mondhatnék/írhatnék? További jó munkát! :)

lackooka 2005.09.26. 01:23:04

Szerintem csak olcsóbb és hatásosabb lenne egy műtéti péniszhosszabbítás, mint ez a pszeudoharlem-szökevény. De azért tisztességből drukkolok, mert nem fair más elmebaja felett kéjelegni.

bela_the_2nd 2005.09.26. 02:54:25

A led indexvisszajelzőként funkcionál. Így nem kell levenned a szemed az útról. Amerikai autókon volt elterjedt a 60-as évek elejétől úgy a 80-as évekig. A restauráláshoz pedig kitartást és sok ksikert kívánok.

L200 2005.09.26. 12:32:56

Akkerfeld. A kocsi elején az nem led, és azt a célt szolgálja hogy lásd meddig tart az autó:) Egyébként egy nagyon érdekes megoldás, a tompitott égő fényét vezették oda "száloptikával"

laadam 2005.09.26. 16:24:20

Ami a kárpitost illeti: Fekete Rezső, Tel: 06 30 9328619. Nagyon ügyes, 4-éve még nem volt iszonytatóan drága. Referencia munka megtekinthető. Üdv. L. Ádám

scheerti 2005.09.27. 09:22:46

király lett! a krómozást esetleg majd leirhatnád,mert szerintem mindenkit érdekel.tudom ez nem tartozik ide de: nemrég láttam egy német csatornán hogy egy a tiedhez hasonlo öregségü kombi ford granada-t alakitottak át,tuningoltak..uj festés, uj felnik,spoiler,belsö plüss kárpit bör ülések,stb... mindezt 1200 euroért, azt hittem a pofám leszakad, ennyiért itt nálunk neki sem állnának semminek :( Igaz a cuccok felét a roncstelepröl szedték de a két fekete bör ülésért,a golf elsö lámpákért lökösért,és a 4 darab zsir uj e osztályos merci felniért össz. 400 eurot fizettek. Itthon miért nincs ilyen müsor? a németeknél nagyobb a nézettsége mint az összes valóságshownak együttvéve. aki esetleg tud németül és érdekli a téma atz utána olvashat az rtl2.de oldalon

Pix 2005.09.27. 10:37:51

Gratulálok a gusztustalan hirdetéshez, ide sem jövök többet.

bolus 2005.09.28. 15:56:06

viszlát Pix!

koviati 2005.09.28. 20:33:04

Hello. Tényleg, miért kellett az a csúnya hirdetés? Eléggé lerontja az összképet.

Norbika 2005.09.28. 21:26:08

Ez igen,na ez nem semmi,nagy bátorság ilyen verdának nekiállni,a képeket nézve mégis megérte.Kíváncsian várom az első teszteket,remélem írsz róla,hogy mit tud a kisautó,de hogy ez a kis projekt mennyibe kerül?Jelenleg ugyanazt csinálom,mint te csak én egy 82-eg Alfa GTV-t ások elő a sírból.Tavaly októberben kezdtem,ha minden jól megy 2006 nyarán azzal vágtatok hétvégenként,ha süt a nap,és nem esik.Sok sikert!

Fieldmouse 2005.09.28. 21:48:58

Nem tudom,mi nem világos: -Egy régi,ritka japán dög felújításához sok pénz kell. -A hirdetés pénzt hoz. Ennyi

scheerti 2005.09.29. 08:42:31

Tényleg, miért kellett az a csúnya hirdetés?------rossz a kérdés. valamiből vissza kell hozni a dellát hogy ujabb kocsikat tudjon felujitani és nekünk legyen mit olvasni,ennyit kibirunk ujabb kocsik és postok reményében.

ToCsa 2005.10.06. 23:01:35

Kiba**** szépek ezek a lowrider felnik, csak sajna gondolom kb annyiba kerültek mint a lakatos+festés összesen... ezekután már csak a hidraulika hiányozhat :) meg valami komoly hifirendszer, pár rap-kazetta és gyite :)

toyotafan 2005.10.11. 14:06:50

Karotta, irigylem a bátorságodat h ilyen projectekbe bele mersz vágni. én is imádom a 80as évekbeli japó verdákat. nagyon szép lesz a kocsi, gondolom nem kis pénzbe került. de mi van a múltkori AE86 sport toyota-val? meguntad?:-)

Sarah 2005.10.11. 17:13:54

Lehet, hogy perverz (bár az is lehet, hogy csak egy kicsit elfogult ;D ) vagyok, de nekem semmi bajom a hirdetéssel... Vhogy nem a hirdetést nézegettem... Szomorúan állapítottam meg, hogy senki sem válaszolt jóideje feltett kérdéseimre... Most miatattok furdalhat tovább a kíváncsiság! :P

Gábor 2005.10.11. 21:23:34

Hello ! Láttam a képeket , profi munka ! Csak gratulálni tudok az eddigiekhez . Sok sikert és pénzt a folytatáshoz , mert tudom , hogy egy ilyen móka nem kevés zsetont jelent ! U.I. : Hogy a rákba lehet veletek kapcsolatba kerülni ? Múltkor írtam pl. a winkler@totalcar.hu-ra , de semmi válasz nem jött . Van valami olyan elérhetőségetek , ahol tényleg kapcsolatba lehet lépni veletek ? Üdv : Gábor

undefined 2005.10.12. 13:14:01

Geci jó lesz ez a kocsi apám! Tegyél fel még több képet!

Sarah 2005.10.12. 20:55:40

Te meg mosd ki a szád... :P

Sarah 2005.10.12. 20:58:08

Karotta, Édes, hát, hogy nézed át?! :) (Kell ide ennyi vessző? mindegy.) Bár igazad van, pi*a, meg bombarecept ninc benne.... :D

scheerti 2005.10.12. 20:59:47

Sarah! itt minél több kocsinak és motornak kéne elférnie! szerintem a pálmát a nissan 200sx viszi el, szerintem olvasd el az összes cikket róla amit Gábor irt.Érdemes. Gábor! a totalcar.hu-n is nagyon jók az irásaid ezer közül megismerem a te irásodat mert van egy jó alaohangulata mindegyiknek.érdemes lenne feltenned őket ide, hiszen ez az oldal rólad és az autokrol szól. tényleg, milyen lett a krómozás?

tiger 2005.10.13. 05:22:02

Karotta ÉBRESZTŐ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

yeti 2005.11.07. 19:37:28

Mi ez a nagy csend, csak nem kettétört a hátsó szélvédő?

CAPRI-3 2005.11.13. 23:47:31

láttam kaptál már kárpitosokat, én is megfejelném 1-el a sort.
Bramann Kft Kádár Edvin 20/9626590
budapesten XV apolló utca
jó referenciákkal, árban nemtom hol mozog másokhoz képest, mert én máshova nem járok amióta ismerem :)

CAPRI-3 2005.11.13. 23:49:03

láttam kaptál már kárpitosokat, én is megfejelném 1-el a sort.
Bramann Kft Kádár Edvin 20/9626590
budapesten XV apolló utca
jó referenciákkal, árban nemtom hol mozog másokhoz képest, mert én máshova nem járok amióta ismerem :)

Atanen 2005.11.16. 18:53:25

Majdnem ajánlottam én is kárpitost,bár ő Mosonmagyaróváron van az Árpád utcában (talán 41.).Az erdélyből betelepült mesteremberekkel az a helyzet,hogy odaát nagyon szemét körülmények között is meg kellett keressék a kenyeret,így Magyarországra érve ők a kétkezi királyok.Bár érdemes utánanézni mindegyik mester referenciáinak.

De tényleg,mi a helyzet a Levinnel?Alakul?

philip 2006.01.26. 15:23:03

Sziasztok!
A helyzet az, hogy én szeretném tuni kik ezek az arcok akik a nissan glory hardtopt csinálták?
mert nekem van egy 81-es Mitsubishi galantom és sajnos nem igazán vannak hozzá javító szettek a karosszériához, így például az ajtók alsó íveihez nincs javító elem.
Szóval ilyen szempontból kérném a totalcar segítségét, illyetve az itt jelenlévőkkét köszönöm.
u.i:
tudom ez nem hozzászólás volt de, ogy hozzá szoljak ez egy nagyon tipikus példája annak, hogy a JAPÁNOK AKKOR IS ALKOTTAK SZÉP DOLGOKAT.
süti beállítások módosítása