Mocskos részletek - Karotta Közlöny

KAROTTAKÖZLÖNY

Nínó Karotta élete és munkássága autóbuzériában és másutt

Mocskos részletek

2005. július 14. 01:01 Nínó Karotta


Képgaleria pucér titkokkal
Engedtem a makacs rábeszélesnek, íme a 200SX eddigi beltartama a teljesség igénye nélkül. A cél nem egy kirívóan erős és gyors autó, hanem egy jól használható mindennapi sportkupé megépítése. Maguk a számok nem érdekelnek, csak arra jók, hogy segítsenek felmérni, jó úton járunk-e. A költségvetés is limitált: az egész autó nem kerülhet több pénzbe, mint egy tisztes Dacia Logan. Szerencsére ettől még messze járunk. Íme a lista, további finomságok a kattintékony galériában Koni Sport állítható gátlók Energy Suspension Hyperflex poliuretán szilentek Nissan 300ZX Twinturbo négydugattyús alu féknyergek és tárcsák elöl Ferodo DS2000 street/track fékbetétek Fémszövet fékcsövek Garrett T28 S15 turbófeltöltő Greddy Profec B nyomásszabályzó Blitz lefúvószelep Nissan Skyline GTR R32 intercooler Nismo Stage1 elektronika XSPower leömlő és könyök Proex 70-es rendszer 1 végdobbal A termékek szinte mind az E-bayről származnak. Ami jön még: karosszériaerősítés: szegénykém hetek alatt széthullana a kemény futómű és peres gumi kombinációjától. Budapestnél ellenségesebb környezet csak a Marson van, de oda nem mehetünk a zöld élőléyek miatt. V-Max Zsolt már vállalta, hogy merevebbé teszi, mint Winston Churchill butlerjének gerincoszlopa. kuplungcsere: az is tiszteletre méltó, hogy a gyári kuplung mostanáig kibírta, de már alig emel ki, és előbb-utóbb csúszni fog. Csere, valószínűleg szinterkuplungra. ültetőrugók: semmi vadulás. A kemény Konik szabályosan elemelték az SX-et a talajtól, a kerék és a sárvédőperem közé befér a Lánchíd kőoroszlánja. Az ültetőrugók dolga az lesz, hogy a karosszéria visszakerüljön az eredeti magasságára. Ültetni nem szabad a fekvőrendőrök, csatornafedelek és nyomvályúk miatt. Motorreszelés: más légtömegmérő, más elektronika, üzemanyagpumpa, injektor. Motorháznyirbálás: az izzó belsőségek hője lassan kicsinálna mindent, úgy járnának szegény szilikoncsöveim, mint a szoláriumba szorult fitneszedző. Ezért nagy lukon fog kimenni a géptetőn a meleg. Egy másik, kisebb lukon pedig friss levegő megy majd a direktszűrőhöz. Folytatása következik. Kattintékony galéria
Címkék: 200sx
27 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kermate 2005.07.14. 07:50:31

Heló Ha ez a kocsi így összeáll, akkor nagyon jó kis sportkupé lesz!

AE86 2005.07.14. 09:59:54

Nagyon tuti lesz az SX (bár szerintem már most is az!), de ha tényleg megáll egy logan(ey') árából akkor jövőre projektet váltok;) További jó cikkeket és műsorokat kívánok! Üdv, Z

ka 2005.07.14. 14:41:37

blokkolnám..

kari 2005.07.14. 16:24:37

szinterkuplungot nem ajánlom utcai használatra. vagy hamar megégeted a csúsztásokkal, vagy közlekedhecc bukdácsolva :)

profile 2005.07.15. 10:16:50

Szépen alakul, klassz lesz a gép. Az XSPower cuccokra oda kell figyelni, sajnos néhány esetben eléggé megkérdőjelezhető a minőségük.

Adamo_sx 2005.07.18. 14:38:38

Hahó! Az egyik képen van egy olajhűtő csatlakozás. Tettél a járgányra olajhűtőt is, vagy az csak a difiolaj hűtőjének valami csatlakozója? Adamo

Ear 2005.07.18. 15:54:22

Ha áram van, minden van :) Szeretném már driftelni látni ezt a gépet. Szombaton nagyon megtetszett ez a móka, élőben ezerszer jobb, mint videón.

chekker 2005.07.19. 18:57:51

Jó lesz a bringa! A hengerenkénti leömlő is az e-bay-ről van? Mennyiért jön az át a tengeren?

csaba 2005.07.20. 13:09:10

Gratula a géphez csak így tovább,széthullásig!Ha esetleg a kasztni tuning is érdekel ezt mindenképp nézd meg!http://www.6park.com/enter7/messages/gvk21098.html

napalm 2005.07.20. 20:12:47

Bár az egy Acura NSX...

kolinmekré 2005.07.21. 19:45:19

Csuklás nélkül heggeszd le agyig ha full complette!!!!!!!!!

Berta 2005.07.23. 12:28:14

Hali! "kasztnituning" ügyben: http://www.tuningfever.com/thumbnails.php?album=14 bár sztem ez téged annyira nem érdekel:)

D. 2005.07.25. 16:10:28

Karotta! Kérdésem lenne. Mennyivel lett keményebb a gép a Koni gátlóktól? Ha felkeményíteném a Compactomat, fontos hogy ne verjen szét mindent...bár gondoltam rá, hogy cserélem a segédkereteket is M-Technikre... Jut eszembe, tudsz Te itthon jó chiptuningos céget?Mert én nem:-((( A www.teljesitmenymeres.hu meggyőző, elviszem oda az autót...

Tako 2005.07.26. 18:04:02

FRISSÍTÉSÉRT SÍR A NÉP!!!!!!!!!!!!!

Ladás Berci 2005.07.27. 22:39:48

Szépe az installációk

inf 2005.08.09. 13:39:28

Szia! Remélem a múltkor nem értettél félre, ha tudok stage2 epromban segíteni, Peti szólni fog neked. Aug.13. Velencei-tó Agárd SXclub tali. Petmagic szintén tud infót adni ez ügyben is, ha érdekel! Baráti üdv! Csabi

frigo 2005.08.13. 22:33:17

http://www.exvitermini.com/ DEVLSH

Tamas 2005.09.07. 10:48:46

szeva honnan szültet energy szilenteket? lécci adj egy címet ahol érdeklődhetek

Dash 2005.12.19. 17:03:57

Ha kész lesz azonnal megmutatni a TC-ben egy teljes adásban:)PLZ

Peti 2005.12.21. 05:35:40

Miért nem frissítessz gyakrabban? Amúgy én szeretném megtanulni azt hogyan lehet profi szinten autót tuningolni. Tud valaki segíteni ebben? (Nem akarok szakmunkásba menni, meg különben sem ebből szeretnék megélni, itthon ugyse lehet mert nincs aki megfizesse.)

Adamo_sx 2006.01.20. 10:41:24

http://video.google.com/videoplay?docid=-3247362395588211337&q=skyline

kornel200sx@freemail.hu 2006.04.02. 12:47:47

Helló!Frankó az oldal csak a frissitést....tudod:-(((Nekem egy olajhütő adapterre lenne szükségem ha ebben bárki tudna segíten kérem irjon az oldalamra.Elöre is köszi

Spoon 2006.04.08. 14:16:48

Csak a kiváncsiság kedvéért, mit takar az, hogy más elektronika???
Kiváncsi vagyok, hogy mivel fogod vezérelni az új alkatrészeket (befecsi, légtömegmérő)???

Juricsek Balázs 2006.05.06. 01:48:15

hali!nemrég vettem egy nissan 200sx-et....
Szeretném kérni a segítségeteket,h tudtok -e
esetleg itt pesten vmi hozzáértő szerelőt!
(Az iwiw-en nevemre rákeresve találtok pár képet az autóról)
Hát nem mondom lenne vele meló rendesen.
Légyszi segítsetek,működik,de át kellene nézni
mi a helyzet vele!kösznöm
balopicotto@freemail.hu

Lil' Adee 2007.04.08. 19:28:52

Helló Karotta!
A büszke SX tulajdonosok egyike vagyok.
Az autót úgy vettem, hogy már a motorja meg volt piszkálva. '99-ben csinálták és akkor 178 kW-ot és 344 Nm mértek 5000rpm-nél. Így utólag elnézve a görbéje olyan, mint az alpok keresztmetszete. A turbó, a leömlő, gyári, 60mm-es dirketszűrővel, lefuvó szeleppel, Stage 1 v. 2-es chippel, meg ki tudja még mivel. Az autó kicsit több mint egy éve van nálam és azóta kb. 4-5 hónapot használtam. ( a maradék időben téli álmot aludt.) Van egy kis problémám a moci beállításával. 4000 és kb. 5000 rpm között megtorpant és csak köpködött. Előzésnél a gázadásnál sem veszi úgy a fordulatot ahogy kellene és szintén a puffogás van csak.
Csak azért írok, mert fent láttam, hogy ezt a részt Ti elég profin csináltátok. Szerintem nekem a gyújtás vagy a keverési arány beállításával van gond. Ha te vagy valaki más -az oldalról- tud nekem ebben segíteni akkor légyszives írj(atok) a nakamototeam@yahoo.com-rs. Köszönöm előre is.

Lil' Adee 2007.04.08. 19:37:54

Az előzőhöz még annyit, hogy most lett rá csináltatva 3" kipufogó rendszer a turbó utáni leömlőtől, és a puffogás , meg köpködés egyre inkább idegesítő.
A email cím nakamototeam@yahoo.com
köszi.
süti beállítások módosítása