Minden idők legcsodálatosabb interjúja - Karotta Közlöny

KAROTTAKÖZLÖNY

Nínó Karotta élete és munkássága autóbuzériában és másutt

Minden idők legcsodálatosabb interjúja

2005. július 12. 15:19 Nínó Karotta

A Hit Gyülekezetének oldalán olvasható Mesél a Száva család címmel (1. rész, 2. rész) a Tökéletes Interjú. Miközben a családdal és a gyülekezettel szemben is a tiszteletteljes távolságtartás álláspontját favorizálom, a beszélgetés elolvasását meleg szívvel ajánlom mindenkinek. Eredetileg azt terveztem, hogy idemásolok néhány részletet kedvcsinálónak, de képtelenség. A Koh-i-noorból nem lehet kimetszeni egy karátocskát ízelítőül. Állítólag Guy Ritchie zokogva könyörög a szövegkönyv jogaiért. Elejétől a végéig gyönyörű és zseniális, a befejezés pedig a halálos sorozatorgazmus újságírástani megfelelője. Kattints azonnal!

Címkék: nem autó
29 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kermate 2005.07.12. 18:00:37

Heló! Jobban örültem amikor a Nissan 200SX tuning folyamatairól olavastam...

Dirk Diggler 2005.07.12. 18:08:17

:))) Sargalabu a legnagyobb kiraly! Eddig nem hittem a Hit gyulekezeteben, de vasarnap ugy erzem ott a helyem! Ezekkel az aranyos emberekkel nekem talalkoznom kell!

punkegér 2005.07.12. 19:02:28

Nekem eddig a Száva-családról nem a maffia jutott eszembe. De ezek után... :-)

miles 2005.07.12. 20:57:02

és egyébként gyakran olvasgatod a Hit Gyülekezetének website-ját? ;]

undefined 2005.07.12. 21:16:05

Lehet, hogy a politikusoknak is meg kéne térni és akkor kevesebbet lopnának és hazudnának???!

scoobyZoli 2005.07.12. 22:50:43

,,Mi mindig az igazság oldalán harcoltunk''

Bubo 2005.07.13. 03:52:15

Hát igen, ők rendes emberek. Olyan tiszták mint a szűz hó... Végül is, csak pár évet voltak börtönben. Mit számít az. Lassan már ők lesznek a rendes emberek. :)

Gyurmusz 2005.07.13. 10:06:29

Tényleg, hogy keveredtél a Hiteseknek erre az oldalára? Eddig nem mutattad az ezirányú érdeklődésedet... :-)

oMm 2005.07.13. 10:53:08

Azt a mindenit! Ekkorát már régen röhögtem! Ez csúcs!

Eszes 2005.07.13. 16:44:56

Vigyázzatok, mert lehet, hogy már neteznek is!:)

D. 2005.07.14. 01:17:05

Háát ez zseniális, megérte végig olvasni:-)) Nagy az Isten állatkertje és még jó sokan beférnek...hajrá...:-))))

mrsmiawallace 2005.07.15. 14:44:18

ühüm, már olvastam.. a névazonosság ragadta meg a tekintetem:) de esküszöm, nem rólam van szó.. egyébként, nem ez a gyülekezet hirdet (hamarosan bekövetkező) világvégét? mert akkor már mindegy is, miből lesz a betevő száváéknál.. nem?

StoneAge 2005.07.28. 18:24:47

Már egy ideje gondolkozom a megtérésen magam is. Egész héten teszem a dolgom, aztán vasárnap meggyónom az egészet. (Már a a plébi eléggé ráér.) Száváék a megtérés kezdetén szerintem simán szobát béreltek a paplakban. A szennyes az ablakban, a lélek meg tiszta...vizet a pohárba. Oder was?

Jacab 2005.08.01. 10:14:20

"akik hátrányokat szenvedtek anyagilag vagy emberileg, vagy hát egészségileg"

bagatel 2005.08.05. 02:32:22

bakker, nekem vmiért nem jön be az oldal

Tomzi 2005.08.13. 21:00:19

Már csak egyet: most mivel is foglalkoznak ?

jules 2005.08.22. 21:15:19

hehe. Kötelező. Bár szívesen meg is hallgatnám,ahogy osztják az észt. Nem lehet letölteni valahonnan? :D

Sza 2005.08.31. 14:54:38

Karotta, köszönöm szépen. Azt hiszem megtértem én is. Ez a cikk olyan szintű megvilágosodás volt nekem...új dimenziók nyíltak az életemben. Barátaim, remélem vasárnap találkozunk!!!

mark 2005.09.02. 09:14:18

Ez egy igazi tobozó interjú volt, ami valószínűleg jól jön egy pénzközpontú szekta számára. ÉLJEN A PÉNZ!!!

Száva Zsiga 2005.09.02. 14:37:37

Istennek nem tetsző szavaitok asszem egészségkérosodással járnak, majd meglássátok.

Olah Gino 2005.12.10. 21:00:39

Megyek en is vasarnap! Csak sok kocsog van! Gino es az olah csalad...

szabó náczi 2006.06.18. 22:32:51

Bocs, hogy ilyen későn reflektálok a cikkre, de nem bírok parancsolni a bitang démonoknak amelyek arra kényszerítenek, hogy megállás nélkül röhögjek az eleve szentnek született Száva család csodálatos megtérésén Németh Satya bizniszegyházához. Engedjétek hozzájuk a gyermekeket!!!!

Ł. 2006.06.27. 18:30:44

Sok Rossz vélemény :))... meg bánjátok Isten előtt! ;) PROBÁLJATOK MEG ILYENEK LENNI!!

Szinuhe 2006.07.14. 00:57:11

Tezsvérejim!Hát tík nem lássátok, hogy ebbe széjp hazába, égyött a 'Zisten országja.
Lássátok felejim:
- Princz Gabeszt felmentették
- Demszky trónol
- ki lehet vajon a titokzatos Gyurcsányi... és hová tűntek a bizonyítékok..?

Száváék....

Na mosmá lássátok!

Kölyök 2006.07.19. 12:24:34

Ez a riport is valami olyasmi, mint az az összeomlásos... az ember hebegett-habogott összevissza aztán az ujság csinált belőle egy normál 1/8 hasábot. Egyébként szerintem is szép munka

keresztanyus 2010.05.20. 11:46:14

@Száva Zsiga: KIVÁNCSILENNÉK ZSIGA VÉLEMÉNYÉRE ARRÓL,HOGY MIT GONDOL AZ OLYAN EMBEREKRŐL AKIK A SAJÁT GYERMEKEIKET ÉS ÚNOKÁIKAT ELADTÁK? EZT CSAK AZÉRT KÉRDEM,MERT ID.SZÁVA LÁSZLÓ (hit gyülekezetitag,és állítólag megtért)MÁR SZÜLETÉSKÓR A KÓRHÁZBAN ELADTA A GYERMEKEIT! PL.ENGEM,ÉS MÉG VAN KÉT IKERTESTVÉREM! TEHÁT MI 3-AS IKREK VAGYUNK ÉS RÁADÁSÚL EGYPETÉJÜEK,ÉRDEKESMÓDÓN HIVATALOSAN 3-OM ÉDESANYÁNK ÉS ÉDESAPÁNK VAN ELKÖNYVELVE! AZ ISTVÁNKÓRHÁZSZERINT VISZONT CSAK ENGEM SZÜLT AZ ÉDESANYÁNK! NEKEM VISZONT EGY HAJLÉKTALAN AZ ÉDESAPÁM PAPIRSZERINT! A MÁSIK AZ,HOGY 2007-BEN AZ ÉN SZÜLETENDÖ GYERMEKEMET IS ELADTA A SZÁVA CSALÁD TÖBB TAGJA KÖZÖSEN! EZ ÚGY TUDTÁK MEGCSINÁLNI,HOGY MIELÖT SZÜLTEM VOLNA,BE ADTAK AZ ÉTELEIMBE-ITALAIMBA KÜLÖMBÖZŐ SZEREKET AMITŐL OLYAN ROSSZÚLÉT KAPOTT EL,HOGY BEKERÜLTEM A PÉTERFY KÓRHÁZBA! ELLEVE OTT AZ IDEGRE TETTEK,AHOL KÉTNAPÚTÁN TÉRTEM ÉSZHEZ ÉS ELKEZDTEK LESZEDÁLNI! AZ EGYIK NŐVÉR MÁR ELLEVE ID.SZÁVA KÁROLY ÉLETTÁRSA-FELESÉGE VOLT! KÉTNAPÚTÁN KAPTAM EGY ZÁRÓJELENTÉST ESTE,MERT MÁSNAP ÁTVITTEK A BAROSS ÚTCAI SZÜLÉSZETRE UH-RA! A ZÁRÓJELENTÉST ELOLVASTAM ÚTÁNA ELVITTE TÖLEM MÉG ESTE ID.SZÁVA KÁROLY PÁRJA HORVÁTH ÁGNES! REGGEL AMIKOR VISSZAKAPTAM TŐLE,EGÉSZ MÁS ÁLLT A PAPIRON MINT ESTE AMIT ELOLVASTAM! ÁTVITTEK A BAROSSBA OTT MEGNÉZTÉK A BABÁT! SEMMI OLYAT NEM MONDTAK,HOGY NEM SZÜLHETTEM MEG A BABÁT! ÚTÁNA VISSZAVITTEK A PÉTERFY IDEGRE,ÉS ELKEZDTEK SZEDÁLNI! EKKOR A PÉTERFYN AZT MONDTÁK,HOGY NEM SZÜLHETEM MEG A BABÁT MERT BELEHALOK,DE HA MÉGIS MEGSZÜLNÉM AKKOR VISSZONT VÉGTAGHIÁNYOS LESZ! KÉTHÉTIG PRÓBÁLTAK MEGGYŐZNI,HOGY NE SZÜLJEM MEG A BABÁT,VETESEM EL,MIRE MEGIJEDTEM ATTÓL AMIT MONDTAK ÉS BELEEGYEZTEM! ADDIGRA VISZONT MÁR ELÉGSZÉPEN LESZEDÁLTAK AGYILAG! EKKOR OLYAT MONDTAK A PÉTERFYBEN,HOGY MÁR OLYAN NAGY A BABA,HOGY MÁSKÉPPEN NEMTUDJÁK KIVENNI CSAK ÚGY,HA ELÖTTE MEGÖLIK A HASSAMBAN! NEKEM EZ FÚRCSA VOLT,HOGY ILYET IS CSINÁLNAK KÓRHÁZBAN? EKKOR ÁTVITTEK A BAROSS ÚTCAI SZÜLÉSZETRE,OTT FELHELYEZTÉK AMIT ILYENKOR SZOKÁS,KAPTAM EGY INJEKCIOT IS MELLÉ! ÉJJEL 3-KÓR ELKEZDTEM VÉREZNI-GÖRCSÖLNI ÉS EZ ESTE 5-IG ÍGY MENT! AKKOR MEGNÉZET A NŐVÉR ÉS ELKEZDETT KIABÁLNI,HOGY MOST A JÓ MINDENKI IDE! NEKEM EGY MASZKOT HELYEZETT A NŐVÉR AZ ARCOMRA AMITŐL MÁSODPERC ALLATT BEKÁBÚLTAM! MIRE ÉSZHEZTÉRTEM MÁR A PÉTERFY IDEGOSZTÁLYÁN ÚJBÓL SZEDÁLTAK! EGYHÓNAPIG BENN IS TARTOTTAK,ÉS KÖZBEN SZEDÁLTAK! HA EZ NEM KORASZÜLÉS VOLT AKKOR KÉRDEM ÉN,HOGY MI? VISZONT A ZÁRÓJELENTÉSEN AZ ÁLL,HOGY 15-HETES BABA VOLT,ÉS VETÉLÉS TÖRTÉNT! RÁADÁSÚL ZÁRÓJELENTÉS SZERINT MIND EZ JÚNIUSBAN TÖRTÉNT! ÉN VISZONT TISZTÁNTUDOM,HOGY ÓKTOBERBEN VOLTAM KÓRHÁZBA A SZÜLÉSMIATT,ÉS VAN TÖBB TANÚM IS ERRE,MAGÁNSZEMÉLYEK IS,ÉS HIVATALISZEMÉLYEK IS! A MÁSIK EGY UH SZERINT MÁRCIUS-31.-ÉN 11-HETES VOLT A BABA! AKKOR ÓKTOBERBEN MEKKORA VOLT KILEHETSZÁMOLNI? AZ ÉN VÉLLEMÉNYEM AZ,HOGY AKKOR MÁR NEM LEHETETT VOLNA VETÉLNI,DE ÉN NEM VAGYOK ÓRVOS,EHHEZ BÚTA VAGYOK! VISZONT EGY NŐGYÓGYÁSZATI VIZSGÁLATON MEGTUDJA MONDANI AZ ÓRVOS,HOGY SZÜLTEM E,VAGY NETÁN VETÉLTEM! ERRE ŐK NEM GONDOLTAK? ERRE AZÉRT VOLT SZÜKSÉGE A SZÁVA CSALÁDNAK,MIVEL A NAGYSZÜLEIM 18-19ÉVE HALLÁLUKELÖTT CSINÁLTAK EGY-EGY VÉGRENDELETETT AMIBEN ENGEM NEVEZTEK MEG MINDEN INGÓSÁGÚK ÉS VAGYONÚK EGYSZEM ÖRRÖKÖSÉNEK! A KÖZJEGYZŐ AKINEK LEADTÁK A NAGYSZÜLEIM A VÉGRENDELETTET ELFELEJTETT ÉRTESÍTENI A MAINAPIG,HOGY ÖRRÖKÖLTEM! VISZONT,HOGYHA ENGEM SIKERÜLNE TÖNKRETENNI ÚGY,HOGY BETEGSÉGBEN ELHUNYAK,AKKOR NE LEGYEN HIVATALOSSAN ÚTÓDOM AKI ÚTÁNAM ÖRRÖKÖL! A MÁSIK AZ,HOGY ŐK MOST ABBÓL ÉLNEK AMIT ÉN ÖRRÖKÖLTEM A NAGYSZÜLEIMTŐL,TEHÁT NEM SZERETNÉK ELVESZÍTENI AMILYÜK VAN! EZZÉRT VOLT KÖZÖSÉRDEKE A SZÁVA CSALÁDNAK,HOGY ELADJÁK A GYERMEKEMET KÓRHÁZONKERESZTÜL! MOST ARRA MENNEK KI,HOGY ENGEM IS ELTAKARITSANNAK AZ ÚTBÓL! EZ MIND 2007-BEN TÖRTÉNT,HOGY A SZÜLETENDÖGYERMEKEM ELADTÁK! TUDTOMAL AKKOR MÁR AZT HÍRDETTE A SZÁVA CSALÁD,HOGY MEGTÉRTEK A HITGYÜLEKEZETÉBEN,ÉS JÁRTAK IS A GYÜLEKEZETBE ÉDESAPÁMAL ID.SZÁVA LÁSZLÓVAL EGYÜTT! KÉRDEM ÉN,HOGY EGY HÍVŐ CSINÁL ILYET? EGY HÍVŐ ELAD EGY SZÜLETENDŐ GYERMEKET? ÉS MÉG EGY KÉRDÉSEM VAN,EGY HÍVŐ A BÜNEIT NEM PRÓBÁLJAMEG JÓVÁ TENNI? EZT ARRA ÉRTEM,HOGY ENGEM ELADOTT ID.SZÁVA LÁSZLÓ,NEM KÉNE RENDBETENNIE A DOLGOKAT AMIT VELLEM IS TETT? PL.EGY HÍVŐ NEMADNÁ LE A DNS-ÉT,ÉS LEÜLNE A GYERMEKÉVEL ELBESZÉLGETNI ARRÓL,HOGY MI-MIÉRT IS TÖRTÉNT? ÉS MÉG EZZEKÚTÁN ID.SZÁVA LÁSZLÓ A MAINAPIG A HITGYÜLEKEZETÉBE JÁR A TÖBBI SZÁVÁVAL EGYÜTT ÉS AZT HÍRDETIK,HOGY ŐK MÁR MEGTÉRTEK?! GRATÚLÁLOK MINDENKINEK AKI AGYON DICSÉRI A SZÁVA CSALÁDOT,ÉS GRATÚLÁCIOMAT KELL KIFEJEZNEM A HITGYÜLEKEZETÉNEK IS AZ ILYEN ÉS EHHEZ HASSONLÓ TAGJAIKHÓZ!!! VÁROM ZSIGA VÉLLEMÉNYÉT!!!!

GBL 2013.02.02. 23:45:38

Milyen kár, hogy már eltűnt az interjú, el akartam olvasni újra.
Most szerepelt valamelyikük (Száva László?) a Klubdélelőttben, élőben is hiteles és meggyőző volt, lájk!

Szintiaaa 2014.11.08. 03:27:26

Wááóóó emberek,olvasva ezeket a hozzászólásokat,hát sajnálom egyesével nem tudok írni mindenkinek,pedig nagyon szivesen válaszólnék☺️
Egyet láttam meg mindenkiben,
Miért hiszik az emberek azt hogy,ők tudnak mindent jobban?! De ez ettőlfüggetlen,legyen szó politikáról,vagy vallásról,vagy személyekről és (..,.stb-ről)Amikor az ég világon semmiről nincs lilahagymájuk,
Pénz? Meg nyugtatom azokat akik a pénzt hajtsák,szerintem
Magaból indúl ki,aki ezt írja. Vagy nem értem vagy is igen az imént már megfejtettem :) azért gondolod azt amit állitassz Mert mindneki jobban tud mindent még attol is aki a saját életét éli ! Nincs itt semmi pénz,jah de igen van az amit Száva Úr tisztességesen megkeres vagy azt amit te magad;)
Nagyon örülök annak akiket megérintett ez az interjú,Jó látni akiket meg fog az igazság,bár kívánom hogy,aki rosszul gondolkozik és itélkezik,hé nem te vagy az Isten és annyira szeret téged Isten hogy,neked is van kegyelem ő igen,nem ugy néz mint te :)
Sztm aki véleményt írt , egy ember nincs közötte aki bűnmentes lenne, akkor te miért dobálozól?:) Ne itélj hogy,ne itéltess!

Ez meg annak szól; Akinek látom a kommentjét,aki nem meri magát felválalni,hanem kamu áll néven irogat hazugságokat!! Ez nem az első ilyen hogy,ugyan ezt a betanult mondokát írja le blogokon(...stb-in) Ha téged eladtak állitólag,hát tutti hogy,arra nem lennél képes hogy,itt a gép elött irogass mert sztm az ilyen az evidens, a diliházba lenne,mert az ilyet csak ott birnád ki,
Szóval valami jobb hazugságott kellett volna terjesszél bár hogy,az identitásod az nem tiszta az látszik valami beteg lelkű lehetsz. És igen csak a veled egyszintben lévő emberek hiszik el,mert aki reálisan gondolkozik vagy cseppet is értelmes ember hát irreállis állitásokat írsz!! De te ezt jól tudod!!! Csak mire fel csinálod????? Magam vagyok mindenre a bizonyíték hogy,hazugságokat írsz,vicces vagy komolyan bár annyira szivesen érdekelne hogy,ki vagy elveszett eladott lány:D
Nem hagyhattam ezt már szótlanúl emberek, aki empatikus akkor megérti. :)

Minden jót ☺️
süti beállítások módosítása