Winkler trajkol - Karotta Közlöny

KAROTTAKÖZLÖNY

Nínó Karotta élete és munkássága autóbuzériában és másutt

Winkler trajkol

2005. május 10. 16:21 Nínó Karotta

Winkler trajkol

A trike vidám eszköz. Megállapítjuk, hogy amikor vén kéjencek leszünk, és már ahhoz is túl ösztövérek, hogy az Almádiig letrélerezett Harley-nkon elcsettegjünk Alsóörsig, azonnal trike-ra váltunk. Már csak azért is, mert egy korosodó de tehetős férfi számára ez a leggyorsabb módja, hogy a fejét egy fiatal nő lábai közé csempéssze. Üléshelyzet, ugye.
Az összeszerelési minőség példás, a fémmegmunkálás lenyűgőző - Szajkon bezzeg tudnak úgy rozsdamentes csövet hajlítani, hogy közben nem gyűrik meg a belső oldalát. Sajnos nem fusiznak, pedig könnyes szemmel rimánkodtam. Micsoda kipufogók, micsoda turbócsövek születhetnének itt, ha nem lenne ilyen rigorózus a főnökség!

2 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

akos084 2005.06.22. 12:29:22

Rozsdamentes csovet otthon is lehet -fusizva- hajlitani. en ugy hajlitottam ,h ledugoztam, vizes homokkal tomtem ki - nem csak ugy latszolag, hanem kokemenyre. jo kis izommunka volt, bele lehet izzadni :) - utana ledugoztam a masik veget is, es johet a hajlitas. Elso nagyon tre lett, a masodik mar jobb, en a harmadikna mondtam csak azt, hogy elfogadhato a minosege. Viszont arra tudsz-e megoldast, hogy 3/4"os koracel csovekbol hogyan lehet olyan "T" csatlakozast hegeszten, hogy ne huzza el a var a csatlakozo csovet?

XaB 2005.06.27. 15:00:32

Metall Art Kft. Szigetszentmiklós >>>Profi rozsdamentes acél megmunkálás!
süti beállítások módosítása